Én a review guide alapján írom ezt. A deferred renderinget azért rakták bele, mert az utóbbi időben jöttek olyan "binning" architektúrák, amelyeknek ez jobban fekszik. Ilyen a Maxwell, a Pascal és a Vega. Ezek ezen a beállításon nyernek. Elképzelhető, hogy a többi architektúra veszít rajta, de most őszintén ez kit érdekel? Úgyis a legmodernebbeket nézi mindenki. Csak azért hülyeség kikapcsolni valamit, mert a Kepler/GCN1/2/3/4 ettől egy picikét lassabb lehet, a modern hardverek viszont komolyabbat ugranak tőle.
Csak a Kepler és Maxwell esetében érdemes ezzel élni, mert a GPU-culling aszinkron compute-tal valósul meg, és ezt a Pascal már támogatja Vulkan alatt. Azt pedig sajnos nem jegyzik meg, hogy ha ezt kikapcsolod, akkor erősen ajánlottá válik a hat-nyolcmagos proci is, mert a CPU futtatja le AVX-en azt a sok vektormatematikai számítást, amit a GPU csinál aktivált móddal. Mivel a legtöbb embernek négymagosa sincs, így még az is lehet, hogy Kepler/Maxwell esetében is gyorsabb marad a bekapcsolt állapot. A végleges verzióra én ezt jobban kifejteném a menüben, mert túl általános, hogy az NV-n ki, az AMD-n be. Valójában nagyon konfigurációfüggő, hogy mi az előnyösebb. Az persze világos, hogy a PCGH nem futott teljesítményproblémába 16-szálas core i7-6900K-val, amit még fel is rántottak 4 GHz-re, csak kételkedek benne, hogy a felhasználóknak is ilyen gépük van otthon.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.