Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz Abu85 #31056 üzenetére

    ComputerBase:
    Wolfenstein 2 im Benchmark: Das Vulkan-API-Spiel mit Vega-Feature

    Tehát a GPU-Culling bekapcsolásával a Vega64 veszít 0,5 FPS-t. Mérési hibahatár, nincs számottevő hatás a teljesítményre, ergo mindegy, hogy ki vagy be van kapcsolva.

    Forward vs. Dewferred Renderer:
    "Ein Deferred Renderer hat Vorteile bei vielen Lichtquellen. Dazu passt, dass sich beim Aktivieren der Funktion die Beleuchtung minimal ändert. Genauer gesagt ändern sich die Schatten, die mit der Deferred-Option an einigen Stellen besser aussehen. Allerdings tauchen auch einige Grafikfehler im Bild auf. Möglicherweise ist die Funktion deswegen abgeschaltet."

    Gyárilag a deferred ki van kapcsolva, úgy tűnik okkal. Ha neked nem tetszik, panaszkodj a MachineGames-nél!

    Amúgy meg a Deferred Render 1%-al lassabb NV-n és 3%-al lassabb AMD-n. Nem értem mi értelme lenne alkalmazni ezt, amikor nem csak lassabb, de hibás is.

    "Az persze világos, hogy a PCGH nem futott teljesítményproblémába 16-szálas core i7-6900K-val, amit még fel is rántottak 4 GHz-re, csak kételkedek benne, hogy a felhasználóknak is ilyen gépük van otthon."

    Jaj, jaj, Abu, jajcs! A PH pedig egy szintén 4 GHz-en járatott Intel Core i7-5960X-t használt tesztekhez. Miről beszélünk akkor?

Új hozzászólás Aktív témák