Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9651) PhilBrick válasza Bianka81 (#9649) üzenetére


PhilBrick
őstag

Előbb kérdezz rá az eladónál! Lehetett a csomagolás is a probléma.
Nálam mar volt ilyen, újracsomagolás után simán megkaptam.

(#9652) Bianka81 válasza PhilBrick (#9651) üzenetére


Bianka81
újonc

Köszönöm a választ! 😊 Az előbb írtam Neki, hátha sikerül megoldást találni a problémára! Reméljük nálam is csak ilyen jellegű a probléma! Még egyszer köszönöm! :R

(#9653) klaczi válasza Bianka81 (#9649) üzenetére


klaczi
aktív tag

Valami gáz lehetett a securitynál. Az enyémet is visszafordították ugyanonnan, ugyanakkor.
Nem a mi problémánk. Sőt többen jártunk így mint gondolnád.
Nekem azt írták újraküldik. (Bonggood)

[ Szerkesztve ]

(#9654) beg válasza Bianka81 (#9652) üzenetére


beg
veterán

Mostanában sok csomagot visszafordítanak valamiért. A legdúrvább egy zacskó csavar volt :)

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#9655) klaczi válasza beg (#9654) üzenetére


klaczi
aktív tag

Az enyém két csavar. Igaz, hogy elég spéci, :)

(#9656) KamuMazsola


KamuMazsola
őstag

2016-02-29 02:24 Guangzhou repülőtértől, biztonsági ellenőrzések, vissza

Bocs a magyar fordítás miatt! Az időpont mindenkinek ugyanez?

Üdv.: KamuMazsola

(#9657) Bianka81 válasza KamuMazsola (#9656) üzenetére


Bianka81
újonc

Köszi Mindenkinek! :R Akkor ezek szerint többen is így jártunk. Túlságosan is résen van a security. :D Remélhetőleg előbb, vagy utóbb, de mindannyian megkapjuk a kis csomagjainkat! Most már csak a várakozás marad. :K
Amúgy nekem az időpont más, csak a helyszín ugyanaz. :)

[ Szerkesztve ]

(#9658) Thome


Thome
addikt

Nekem november végén egy pénztárcát fordítottak vissza, ami ráadásul nem is márkás, hanem valami kínnyai volt. Az azt követő újrarendelés viszont megjött. :))

(#9659) klaczi válasza KamuMazsola (#9656) üzenetére


klaczi
aktív tag

Hasonló, egy napon belül.

(#9660) lacy86


lacy86
addikt

Shipping time: 2016-02-13 23:46:55

Azert ez komoly, hogy lassan 1 honap alatt nem ert oda a repterre, hogy elinduljon a csomag!
( Csak utban van oda )
Egy nyomorult telefon tokrol van szo! ( 5euro ertekben )

(#9661) lacy86 válasza lacy86 (#9660) üzenetére


lacy86
addikt

Nah, ugy latom meghallgattak az imámat! :)

Ma mar a postaladaba fogadott a csomag! :C

( viszont azt a reszet meg mindig nem ertem, hogy ha van tracking number akkor miert nem tudom lekovetni, hogy merre van :(( )

(#9662) V/ válasza lacy86 (#9661) üzenetére


V/
Topikgazda

Abba a helyre aminek tracking number van írva a képernyőn, tudja beírni a levél azonosító számot, amivel átvette a postája, meg oda tudja beírni a nemzetközi nyomkövetési számot is.
Ott te két féle számot láthatsz, egyik nyomkövetési a másik meg nem. De neki mindkettő a postakönyvébe a könyvelés miatt be van írva.
Első esetben biztos van egy könyvelése ami alapján a postaköltséget elszámolja -mivel ő fizet érte- és ezért van beírva.
Ebből remélem érthető, hogy mit lehet és mit nem lehet követni.

[ Szerkesztve ]

(#9663) lacy86 válasza V/ (#9662) üzenetére


lacy86
addikt

Felig meddig ertem! :P

Koszi!

(#9664) SzabiTibi


SzabiTibi
csendes tag

Sziasztok!

Segítségeteket kérném egy "sürgős" témában. Barátomon keresztül rendeltem az Aliexpress-en egy quadrocoptert. rendben megérkezett. Első használattól kezdve nem jól működött. Ezt jeleztük az eladónak, nagy nehezen válaszolt, kérte, hogy töltsek fel videót a hibáról, Megtettem, azt válaszolta, hogy nem tudja megnyitni a linket, küldjem el mp4-be. nagy nehezen sikerült. A gép 29 dollár volt, a videó megtekintése után azt írja az eladó, hogy kárpótol 3 dollárral. Ugye a gép alapból használhatatlan, irányítási problémák vannak vele. Mi lenne a következő normális lépés, alkudozás, de azt is meddig?

Köszönöm előre is az ötleteket és a tapasztalatok megosztását.

Szép napot...

(#9665) tobias40


tobias40
veterán

TN szám:YF033721460SW

4 nap van hátra,semmi mozgás,mit tegyek? :U

(#9666) tobias40 válasza tobias40 (#9665) üzenetére


tobias40
veterán

YF033721460SW

bocs..

(#9667) V/ válasza tobias40 (#9666) üzenetére


V/
Topikgazda

Semmit, nem nyomon követhető. Ez Yanwen-es szám, amiről legfeljebb a felvétel napja az igaz. Vagy jön vagy nem, de talán inkább érkezik mert nem írta volna be. Ilyesmi számmal mostanában 3 küldeményem jött, rá volt írva ez is, meg az is hogy no tracking 15, 30, 37 nap volt a vásárlás napjától érkezésük.

(#9668) tobias40 válasza V/ (#9667) üzenetére


tobias40
veterán

Igen de nekem már 55 nap telt el,várjak még?
Nem nagy érték de a tudat.. :K

(#9669) V/ válasza tobias40 (#9668) üzenetére


V/
Topikgazda

Mennyi van még a vásárló védelemből?

(#9670) flesh


flesh
aktív tag

Újabb rekord, rendeléstől számítva 9-ik napon itt volt a cucc, egy USB 3.0-ás kártyaolvasó stick.
Untracked volt a csomag. :)
:C

Nokia 5110 > Nokia 3510 > Sonyericsson K700i > ETEN Glofish M700 WinCE 5.0 > Samsung Champ DUO WiFi > Samsung C6112 Dualsim > LG Connect 4G metroPCS (Cayman) > LG Optimus F6 (D505) > Nokia Lumia 930 WP8.1 & LeTV Max Pro x900 Snapdragon 810 octacore 4GB/128GB > P8 Lite+Samsung Note 3+iPhone 7 128Gb

(#9671) tobias40 válasza V/ (#9669) üzenetére


tobias40
veterán

4 nap. :U

(#9672) V/ válasza tobias40 (#9671) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerintem dispute. 4 nap alatt már nem valószínű, hogy megérkezik.

(#9673) kirkri válasza tobias40 (#9671) üzenetére


kirkri
addikt

Egyetértek V/ fórumtárssal.
Ha nagyon nem akarsz még dispute-ot nyitni, akkor lehetőséged van kérni a protection time kiterjesztését az eladótól.

21 éve a Prohardveren! ™

(#9674) tobias40 válasza kirkri (#9673) üzenetére


tobias40
veterán

Nem tudok angolul,mit írjak bele a leíráshoz?
Azt választottam hogy "No tracking information"

Mit jelöljek még be?(sosem volt még dispute-m)

(#9675) Linda1 válasza V/ (#9637) üzenetére


Linda1
aktív tag

A Vifocalos rendelésem Aliról,még most sem oldódott meg, írtam az eladónak 3 napja, nem válaszolt, a Tn nem él, azóta semmi és már csak 32 napja van a szállításra. Milyen opció jöhet még számításba, nyissak vitát,hogy sürgessem meg, hogy postázza már? :F

[ Szerkesztve ]

(#9676) kirkri válasza tobias40 (#9674) üzenetére


kirkri
addikt

A no tracking information megfelel.
A beírós részhez meg pl ez:

I haven't received my order.

21 éve a Prohardveren! ™

(#9677) V/ válasza Linda1 (#9675) üzenetére


V/
Topikgazda

Nyiss vitát vagy írj a céges e-mail-re, hátha ők üzemeltetik az Aliexpress.es webshopjukat. Az eladónál nem működik a Service Center-nél semmi elérhetőség?

(#9678) Linda1 válasza V/ (#9677) üzenetére


Linda1
aktív tag

A message for the sellernél írtam, a Vifocal emailnél egy fura cím van megadva, az online chatnél meg valami cn1512073715 számsor. Ha vitát nyitok, oda mit írjak, az order numbert, Tn számot meg a részleteket ? Első ilyen ügy lenne.
Előbb megpróbálom a cégesnél.

[ Szerkesztve ]

(#9679) V/ válasza Linda1 (#9678) üzenetére


V/
Topikgazda

A tn szám most nem lényeg, úgysem él.

(#9680) Linda1 válasza V/ (#9679) üzenetére


Linda1
aktív tag

Értem.
Hogy legyen egy kis öröm is az ürömben, kedden átvettem az első csomagomat feb. 5-is rendeléssel, minden rendben vele, igazoljam vissza és értékeljem is az eladónál? Sok a kérdés, bocsi.... :)

(#9681) kirkri válasza Linda1 (#9680) üzenetére


kirkri
addikt

Így van, a következő lépés a visszaigazolás és értékelés.
Én mondjuk pár napot szoktam vele várni, hogy kiderüljön minden rendben van-e a termékkel. De ez csak megszokás, mivel tavaly óta már a visszaigazolást követően is lehet dispute-ot nyitni.

21 éve a Prohardveren! ™

(#9682) Linda1 válasza kirkri (#9681) üzenetére


Linda1
aktív tag

Értem, köszönöm, mivel displayről van szó, eddig tökéletesen működik, reméljük ezután is ( havernak lett rendelve). Akkor még várok pár napot.
V/ köszönöm neked is. :R

(#9683) Jumbozorz válasza Jumbozorz (#9644) üzenetére


Jumbozorz
senior tag

Sziasztok,

Megkérdeztem a postát. Fogalmuk sincsen, hogy hol lehet a csomag..Ilyenkor indíthatok disputot?Mit írjak bele?Van esélyem, hogy visszakapjam a pénzemet?

Előre is köszönöm.

(#9684) V/ válasza Jumbozorz (#9683) üzenetére


V/
Topikgazda

Ők nem látnak semmit? A "Fogalmuk sincsen" alatt mit értettek? Az kellene leírni. Mi is volt tn?

(#9685) Jumbozorz válasza V/ (#9684) üzenetére


Jumbozorz
senior tag

TN

Azt mondta a posta, hogy ők ebből nem tudnak semmit megmondani, mert ez egy külföldi TN szám és az ő rendszerük ezt nem tudja kezelni...

(#9686) kirkri válasza Jumbozorz (#9683) üzenetére


kirkri
addikt

Persze, indíthatsz, mivel az utolsó státusz szerint még nem kaptad meg a csomagot.

Szerk.: Most látom a TN-t. Ha hamarabb megadtad volna a TN-t, akkor mondtuk volna, hogy felesleges a postához fordulnod, mert ezt a TN-t nem tudják követni. Ezek szinte biztosan valótlan TN státuszok, szóval valahol útközben van még a csomagod.

[ Szerkesztve ]

21 éve a Prohardveren! ™

(#9687) V/ válasza Jumbozorz (#9685) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez egy annyira kamu szám, hogy a nyomkövetős oldal is kamu-fake jelöléssel látja el.
Te sem gondoltad komolyan hogy 24 órán belül, pont éjfélkor megérkezik ide.
Nem 00:00-kor, hanem amikor ténylegesen a kezébe kerül, az az időpont van feljegyezve mindig a kezelés során.

(#9688) Linda1 válasza Linda1 (#9678) üzenetére


Linda1
aktív tag

Ma végre méltósztatott válaszolni a az eladó a Vificaltól, ezt írja:
i'm so sorry we are still checking for your package. we may need to offer you resend or refund.
Ez mit is jelent??? Semmit nem ír, hogy miért nem adta fel eddig, ha jól értelmezem, lehet nincs is raktáron nekik, de ezt mondhatta volna hamarabb is, kérjek refunfot?

(#9689) V/ válasza Linda1 (#9688) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen refund, ne küldesd újra.

(#9690) Linda1 válasza V/ (#9689) üzenetére


Linda1
aktív tag

Soha többé Vifocal!!!!!!! A refundot ők biztosítják, vagy az ali? Így is lehet értékelni őket, nem ártana nekik egy kis negatív pontozás?

(#9691) szszab


szszab
csendes tag

ha törlöm a vásárlás visszakapom a pénzem? csak mert pont kaptam egy olyat amit rendeltem

(#9692) maj-viktor válasza szszab (#9691) üzenetére


maj-viktor
őstag

Igen, cancel order-ral.. de ezt az eladónak is el kell még "fogadnia"...

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#9693) SzabiTibi válasza SzabiTibi (#9664) üzenetére


SzabiTibi
csendes tag

Előrelépés az ügyben, emelt az eladó a visszatérítés összegén 3-ról 8 $-ra, amitől még nem fog megjavulni a termék, sőt fő alkatrészt sem lehet venni itthoni javításhoz. Van valakinek tapasztalata, hogy részleges visszatérítésnél a befizetett összeg maximum hány százalékát lehet kiharcolni?

(#9694) V/ válasza SzabiTibi (#9693) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs meghatározott összeg arány, amennyit ad az eladó.

(#9695) SzabiTibi válasza V/ (#9694) üzenetére


SzabiTibi
csendes tag

Értem, köszönöm tehát akkor még kellene próbálkozni az alkudozással. Nem akarom vitára vinni a dolgot, de így a termék asztali dísznél több funkcióval nem bír, hibásan működik, ha főalkatrészt akarok cserélni, a most felkínált összegből ki sem jön, és még lehet, hogy nem is az a hibaforrás.

(#9696) szszab válasza SzabiTibi (#9695) üzenetére


szszab
csendes tag

Bocsi hulye telo duplazott

[ Szerkesztve ]

(#9697) szszab válasza SzabiTibi (#9695) üzenetére


szszab
csendes tag

En most kaptam vissza vitaban a teljes osszeget. Egy laptop aksirol volt szo 70%-os volt azaz adddig toltott. Csinaltam sok kepet, videot ahogy kikapcsolt 30%-nal stb. Meg irtam hogy amugy is hamar lemerul meg szar. Talalj ki hasonlo erveket aztan sztem vitaba probald meg elvegre van valamid ami hasznalhatatlan... Mert ha azt nezzuk az en aksim az mukodik valamilyen szinten es vissza kaptam az arat.
Tied meg full szar... Probal alkudozni, mert nem akar tobbet fizetni... Semmivel nem leszel elorebb a 3-8 dollaroddal sztem megeri megprobalni az teljes osszeggel vagy egy 80%-al

[ Szerkesztve ]

(#9698) SzabiTibi válasza szszab (#9697) üzenetére


SzabiTibi
csendes tag

Köszi a gyors választ. Kérdésem, hogy az eladó visszakérte a terméket, mert ez esetben 3000 Ft körül biztos lenne ? Készítettem videóból vagy egy tucatot, hogy lássa, nem egyszer mutatkozik csak a hiba. Feliratoztam, hogy pontosan hol és mit kell látnia, úgy mutatva a kamerának, hogy látszódik az irányító és a gép is egyszerre és az, hogy nincs reagálás a gép részéről.

(#9699) maj-viktor válasza SzabiTibi (#9693) üzenetére


maj-viktor
őstag

Leírásod alapján minimum 50%-ot megérdemelsz, de inkább 100% refundot (vissza posta nélkül)... a többit igazából az eladóval kell "leharcolnod"!

Az 50%-ot azért írom, hogy legalább "ha eltudnád adni alaktrésznek 0-n legyél"... de mivel elvben alaból szart küldöt legyen az véletlen vagy szándékos, így járna a 100% is... viszont kérdés, hogy ha 100%-ot akarsz, ilyen esetben ali hogy dönt, hogy vissza kell-e postázni vagy sem... ha visszakell, akkor ott lesz egy -4E Ft-os költséged alsóhangon, így gyakorlatilag ugyanott vagy, mintha 50%-ot kaptál volna!

(általában magasabb érték esetén... 20$ felett visszapostát kér az ali is... persze megint kérdés, hogy pl. a terméklapon mi volt megjelölve a vevővédelem plusz dolgainál... pl. hogy ki állja hiba esetén a visszapostát (általában a vevőre van hárítva, de akad olyan eladó, aki állja a visszapostát is)

Én egy minimum 50% partial refund-ot próbálnék kiharcolni, mert még úgy jársz a legjobban! (a körülményekhez képest)

Amúgy terméklappal könnyebben lehetne segíteni... (hogy lássuk mit vállalt az eladó)

Ilyen szemponból jobb egy PayPal-os fizetés (ami ugyebár ali-n nem lehetséges), mert a PayPal visszafizeti a visszapostát ~1éve! (ez vásárlás előtt plusz érv lehet PayPal-os fizetésre)

[ Szerkesztve ]

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#9700) nick04


nick04
csendes újonc

Sziasztok.
Jan. 12-én rendeltem az aliról és még azóta sem érkezett meg a termék. Kaptam TN számot de nem hoz be semmit,RJ671724220CN . 14 nap van még hátra és már írtam az eladónak is de csak annyit írt vissza,hogy útonn van felém a termék, ne aggódjak.
Ti mit gondoltok? Mikor kell disputot nyitni?
Köszi

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.