Hirdetés

2024. június 25., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-06-20 19:40:04

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#42035) KeFer


KeFer
tag

Segítséget szeretnék kérni. Rendeltem egy terméket, amit az eladó nem tudott szállítani. Kért 30 nap hosszabbítást, amibe bolond módjára beleegyeztem. Ma - 1 nappal a határidő lejárta előtt - magkaptam az értesítést a feladásról. Örömöm nem tartott soká, mert a feladási cím több mint egy 300 kilométerre lévő helység. Rögtön írtam a feladónak, hogy hamis nyomkövetési számot adott, és kérem vissza a pénzt. Tudom, hogy ezt nem fogja megtenni. Van lehetőség arra, hogy jelezzem az Ali felé a dolgot? Ők látják, hogy a két cím nem azonos. Nem szeretnék várni 90 napot, hogy a szokásos módon kérjem a visszatérítést. A visszaszerzett pénzen inkább mástól most megrendelném a terméket. Van valami lehetőség kapcsolatba lépni Alival?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.