Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] [N€T0X|N:] Soyes XS16 mini, Droidos minifon
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [mustang08:] MÁV
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
KeFer
tag
Segítséget szeretnék kérni. Rendeltem egy terméket, amit az eladó nem tudott szállítani. Kért 30 nap hosszabbítást, amibe bolond módjára beleegyeztem. Ma - 1 nappal a határidő lejárta előtt - magkaptam az értesítést a feladásról. Örömöm nem tartott soká, mert a feladási cím több mint egy 300 kilométerre lévő helység. Rögtön írtam a feladónak, hogy hamis nyomkövetési számot adott, és kérem vissza a pénzt. Tudom, hogy ezt nem fogja megtenni. Van lehetőség arra, hogy jelezzem az Ali felé a dolgot? Ők látják, hogy a két cím nem azonos. Nem szeretnék várni 90 napot, hogy a szokásos módon kérjem a visszatérítést. A visszaszerzett pénzen inkább mástól most megrendelném a terméket. Van valami lehetőség kapcsolatba lépni Alival?
Téma tudnivalók
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!