Nem, magyar hon.
Don't Tread On Me
Nem, magyar hon.
Don't Tread On Me
Nem latszik? Akkor mit kellene ebbe a kotlakba venni? Na meg mennyi a toltomennyiseg? Latok 3,7 es 4,2l -t is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Mi nem látszik? A két kép?
Szintetikus, ACEA B3, 0W30, 0W40, 5W30, 5W40
szerk.: A teknő 3,6 liter, az olajszűrő meg 2 deci, vagyis 3,8.
szerk. 2: Amúgy Suzukiék kicsikét hanyagok voltak, se a gyertya, se váltóolaj csereperiódusa nem szerepel itt. Máshol szerencsére igen (előbbi 105k, utóbbi 45k km).
[ Szerkesztve ]
Valtoolajat csereltem, amikor a kuplungot meg a kinyomocsapagyat kicsereltem, de ahhoz addig biztosan nem nyultak. Gyertyakat az utan csereltem.
Most meg a hatso dobfekeket kell lecserelni, az meg jo buli, mert nem lattam olyat az eletemben ez elott. Plusz nem jovok ra, miert eg a chk eng lampa. Neha elalszik, aztan ujra felvillan.
mod: Akkor akar egy Mannol Extreme 5w40 jo is lehet?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Kicsit furcsa ilyen szellőssen átlátni de nekem tetszik. Ez lett a nyári a GL+ gyári meg a téli. Mind 17-es.
Alsópolcos, de végül is megfelelhet, jobb a bármilyen friss olaj, mint a sosem cserélt. Remélhetőleg az olajszűrő viszont valami kevésbé gagyi fajta, mert pl. az Alco hajlamos menet közben "szétrobbanni" az olajnyomástól, nem egy ilyen esetről olvastam már.
Swifteknél előfordul gyakran a P420-as, lambdaszondás hiba, bár 1.5-nél még nem olvastam, jellemzőbb az 1.3-nál. Nem kell vele foglalkozni. De azért célszerű kiolvasni, hogy tényleg az-e.
A dobfék gyerekjáték, miután sikerül túllendülni a dob leszedésén, az viszont nem egy egyszerű menet.
Ha minimalizálni akarod a szívást, cseréld kompletten, legyen minden új (utánállító, munkahenger, pofák, rugók, stb.). Meg arra is érdemes figyelni, a dobba van belepréselve a kerékcsapágy, abból is célszerű újat berakni.
szerk.: Ja, meg a helyes nyomaték, különben a kerékcsapágynak annyi rövid időn belül. 175 Nm-nek kell lennie.
[ Szerkesztve ]
Az nekem Vitara hagyaték. Most mindkét szettem tetszik.
9,5 kg? Még jó hogy becenevén könnyűfém felni
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Én inkább alufelninek hívom éppen ezért. A gyári alu sárnehéz egy mezei acélfelnihez képest. A legjobb, mikor az insigniám kerekei után kell pakolnom a swift acél felnijeit, kb mint valami gyerekjáték, sztem fele a súlya.
Egyszer cseréltem faterom autóján kereket, 19" alufelni, valami 30 kiló volt kompletten, mérsékelten beszartam.
De a saját 17" kerekeim után is több napig derékfájásom van, mikor felrakom az állványra, azután a Swift kereke mindig felüdülés.
Én úgy tudom az a jó ha a rugózatlan tömeg kicsi.
Ha ez lenne a célod valóban, akkor lemezfelnit használnál
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Vagy valami verseny felnit, ami valóban könnyű is.
Ja ez amúgy mekkora vicc hogy a könnyűfémfelni dög nehéz.
Ami meg tényleg könnyű az annyiba kerül hogy nem Suzukira teszik fel.
Més que un club!
Akkor egy ilyen?
A Motul 8100 -as mar piszok draga ebbe az autoba. Azert itt vannak nagy kulonbsegek.
A hatso dobfeket kompletten kell cserelni, mert nem nagyon van hatso fek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Motul 8100 X-clean 5W40 akartam irni. Jo van, akkor ontok bele olyat....
Don't Tread On Me
Scrossra minek amugy Sokak 18as felnijet sem ertem.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Én meg lassan 2 éve keresek ET40-es 15x5-ös normális felnit jó áron a Swiftemhez.
Valahogy nem tudtam annyira megbarátkozni a 16x6-os nyári papucsokkal 3.5 év alatt.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
A fene tudja. Számomra a suzuki márka egy racionális kisautót jelent, ami olcsó, egyszerű, megbízható, fapados. Aztán ez biztos az én hülyeségem, de egy ilyet meg minek pimpelni?
Ok, elkezdtek árban/ méretben felfele menni, lett suzuki corolla, meg suzuki rav4, vagy mi a neve.
A nagy kerék meg ezeken az itthoni utakon szimpla félreértés. Fogadból kiesik a tömés, plusz horro drága az ilyen gumi. Az insigniámon is 17-es gyári alu van, /55-ös gumival, kényelmes, menni van, nem nézegetni. Pedig az 5 méteres autó, elférne alá bőven nagyobb kerék.
Izé, nem akarok megsérteni a fentivel senkit, remélem nem ez jött le.
[ Szerkesztve ]
Nálam ez volt a deal braker, nem voltak hajlandók az eggyel magasabb felszereltséget 15-ös acél kerekekkel, így lett fapados swift. Baromira nem hiányzik a 16-os kerék egy kisautóra.
Én azért eljátszom néha a gondolattal, olyan kis ügyes, kíváncsi lennék, hogy mit tudna jó gumikkal, 16-os kerekekkel az osztrák szerpentineken.
De igen, itthonra sokkal jobb a nagyobb oldalfal, ha veszek is rá egyszer valamit, valószínű 15" 4évszakos lesz.
A másik autón 235/65R17 van, elég jó, ahogy átlépi a legtöbb úthibát.
Swift a mátrában is kegyetlen élvezeteset megy. Lehet vigyorogni rendesen, kicsi, könnyű, szedi a lábát.
A 17-es felni méret szerintem itthon egy tökre arany középút méret (már azokon az autókon amikre ez gyárilag felmegy). Kellően nagy, hogy a kisebb úthibákon átgördüljön és ne huppanjon bele a kerék, hogy még a tömítést is kirázza a fogadból, de kellően kicsi, hogy ne vigye el az összes pénzed és nagyon sok autót szereltek/szerelnek vele, szóval gumiból is van választék bőven.
Mert szeretnék úgy visszanézni rá, h tetszik.
Ezt én is megkaptam az arcomba, amikor anno még újonnan szerettem volna venni egy Swiftet. Egy fikarcnyi rugalmasság sem volt bennük.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Már 2-3 hónapja gyűjtöm az erőt, h visszamenjek hozzájuk, mert 2020 júliusban volt egy biztosítós javítás, amikor fényeztek 2 elemet, na, arról már most februárban elkezdett peregni a lakk lefele, bírt 2.5 évet. A főni szerint meg kell csinálniuk (cégautó ugye), szerintem meg úgy fognak elhajtani a picsába, h nem győzöm szedni a lábam.
Az került most bele az enyémbe is, mert nem volt X-chess. Aztán visszaolvasva itt a fórumot ez inkább turbo dieselbe való, bár a rajta lévő leírás alapján mehet benziesbe is. Plusz az olajdoki is ajánlotta már az X-cleant pont ebbe a suzukiba meg 2 literes benzines rav4-be, szóval most nem tudom mi az igazság.
Szerintem nem kell tulgondolni, az X-Chess nagy teljesitmenyu motorokba valo inkabb, ahol csokkenti a nyiras terhelest, es az uzem magas homerseklettel jar.
Az X-Clean meg inkabb a motort tartja tisztan, de ugyan ugy mehet benzinesbe is. Ezt onnan tudom, hogy az egyik BMW LL-01 masik meg LL-04. Az a spec nekem beszedes meg az osszes felsorolt kozul. Egy 1.5 vakarekba nem kell spec. olaj.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Az nem lesz egyszerű menet. Gondolom, számla, miegymás megvan. Csak az a prózai kérdés, ilyen javításra milyen szavatosságot vállaltak...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Megvan a szla, én nem számítok semmi jóra. Már eleve ahogy elhajtottak 1 éves korában a futómű nyüszögéssel.
Köszi. Szerintem sem kell spec olaj, de mivel minden nap pálya tempóval megyek, ezért tényleg a legjobbat akarom neki.
Ezt komolyan mondod, azért vettél fapadosabb felszereltséget, hogy kisebb kerékkel kapd? Ha már kiperkálsz 5 millát, miért sajnáltad volna 4 db kerékért a pénzt? A gyárit meg simán eladod közel annyiért, amibe a kisebb került volna. Biztos van egy csomó ember, akinek a GL-hez nagyon kellett volna a szép nagy felni
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Komoly. Amúgy 3.1 vs 3.4M volt, és céges autó, azaz azon én már nem okosíthatok. Én sem hittem el, h egyik ottani szervizes sem lát benne pénzt.
Ezek szerint a Ring-esek messze rendesebbek voltak a kormánymű ropogásomnál.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Azt nekem is cserélték gariban érdekes mód. Bár gondolom idővel balesetveszélyes lett volna.
Nekem nem cseréltek, simán kenni kellett a tengelyvégen, mert gyárilag nem volt rajta zsír. Azóta semmi baja.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Mondjuk igazából ez nálam nem garis történet volt, hanem gyári visszahívás.
Nálam addig el se jutottunk.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Mit volt ez, meg mit kell megzsíroznom, hogy ne legyen baj?
Más. Múltkor elszörnyedtem a hátsó difi olaján, hogy milyen trutymi volt benne. Akkor eldöntöttem, hogy az osztóműben is kicserélem, nehogy az is kakis legyen. Először ki kellett találni valami kulcsot amivel ki bírom nyitni a beöntö szintjelző csavart. Ezt abszolváltam fajinul. Aztán meg kentem a hajamra kb 2-3 deci olajat mert ezt még senki nem nyitotta ki, de annyira túl volt töltve, hogy buggy lett meg folyt fél óra múlva is.
Najóvan, végülis örültem neki, hogy nem jártam elégtelen olajszinttel. Aztán leengedtem, örültem mert a leeresztő csavar mágneses és nagyon pici trutyi volt csak rajta. Kár volt bántani.
Kapott új olajat, de nem tudtam eldönteni miféle gyári tuning ez a túltöltés, így hát előkerült az emelő és érzéssel de túltöltöttem én is.
Szerintetek? Hagyjam a megemelt olajszintet, vagy eresszem ezt is a hajamra?
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
A kormánymű jobb oldali összekötőjének gumiharangja alatt nem volt gyárilag semmi kenőzsír a tengely végén. Csontszáraz volt, ki nem verődhetett, valószínűleg figyelmetlen összeszerelésről lehetett szó. A zsírt pótolva a nyöszörgő, súrlódó hang megszűnt.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Hagyd. SZerelő haver is állandóan mondja, h a hivatalos 1.5L helyett mehetne bele több, csak jobb lenne.
2018-s Swift, és sajnos megjelent az első hibám. Kattogó hangot ad menetközben. Motorfék üzemben is ad. Ha menetközben benyomom a kuplungot akkor megszünik, vagy jóval halkabb. Ha kiveszem sebességből, és csak gurulok szintén nincs hang. Érdekes, néha indulás után nem hallom. Kuplung?
Nyilván nem itt oldódik meg a hiba, de kíváncsi vagyok ki fog beletalálni.
[ Szerkesztve ]
Sziasztok 2007-08-as Swift 170 ezer km után a sebváltó gombja megadta magát oldalt a műanyag borítás repedezetten válik le róla.
Cserélt már valaki? A gömböt le lehet venni,de a szoknya egyben van rajta a váltókaron és nem tudom hogyan jönne le ,mert nem menetes . Köszönöm a segítséget.
[ Szerkesztve ]
Simán felfele le kell rángatni. Általában.
Nem túl elegáns megoldás.
Az Alfáé és a Hondáé legalább menetes.