Ablaktörlőből a gyárit vagy a flexibilist veszitek? mert nekem most flexibilis van, de csikoz.
Samsung Galaxy S7 Edge
Ablaktörlőből a gyárit vagy a flexibilist veszitek? mert nekem most flexibilis van, de csikoz.
Samsung Galaxy S7 Edge
(#21502) Motion_Blur válasza sharkypeti (#21496) üzenetére
Ablaktörlőből télre érdemes valami olcsóbbat venni, főleg ha csillaggarázs van és havat, jeget is kap majd rendesen. Egyébként meg Bosch Aerotwin, annak nincs párja én 4 év után most cserélem, de csak azért mert már megöregedett a gumi rajta és picit karcolja a szélvédőt ami most fog polírt kapni.
Belülről ezzel fújd be az ablakokat, és nem lesz gondod a párával: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aksiból csak a MOLL a legjobb a világon. meg bizható jobb és bosch is lepipálja
Ha egy picit "rángatom", érezni hogy külön mozog a felső panelhez képest, tehát tuti kijön, a kérdés, hogyan?
Hát pont ezt mondtam hogy megkell nézni,hogy valahol fogja e csavar vagy patent vagy ilyesmi. Oldalt fogja valami? Ha nem találsz se csavart se semmit akkor az illesztésnél nagyon lapos, nem hegyes csavarhúzóval óvatosan próbáld valamelyik részét kipattintani,lehetőleg szélénél próbáld.... Ha egyik része kipattan akkor mehet a többi ha nem akkor inkább ne feszegesd...De nem hiszem h túl bonyolultan jönne ki csak kérdés hogy hogy igen.
#21498) HUNPSP : Ha gyorskötözőzől akkor szerintem még ne rakd fel a dísztárcsát mert ha ott sietősen leszeded megkarcolhatod vagy ilyesmi, ezt a pár napot kibírod. Ha csak simán rátennéd akkor nem sok veszély fenyegeti h valami baja lesz .
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Műszerfalban (óracsoport) T5 8.3D vagy 8.5D izzók valók? Hány darab felelős a műszerfal háttérvilágításáért? Mert a WagonR-ban olyan mint ha középen kiégett volna. A sebességmérő alsó rése, és a fordulatszámmérő utolsó skálái már nem látszanak sötétben.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Huhh azért már érezni h fagy le éjszaka... Leugrottam központba kb 10 perce.. Akkora pára volt bennt h nem lehetett elindulni, nyomni kellett v 10percig a fűtést ablakra, plusz alapjárat is fennt volt kb 5-8 percig,plusz már látni a fehér füstöt is. ...
Tehát a természetes dolgok.. De indulni azért pöccre indult..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Ezért jó a klíma.. 20 másodperc és lehet menni
Ha nem törtem volna össze a hűtőt akkor most lenne.
Szegény sss mekkorát borul itt
Lapozzatok tovább.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Szerintem ki kell hozzá szedni a fejegységet, utána talán többet látsz.
Vagy a Swift Klub-on megkérdezed, szerintem egy regisztrációt megér.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
Nem tudom de jobb 1 re ráférne egy új csomagtérajtó plusz egy ajtófényezés.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Az az enyém.
Szegény tényleg eléggé leharcolt egy darab. Anno úgy került a családhoz, hogy 5 éve kellett egy második autó, erre édesanyámék megvették az egyik legolcsóbbat a hahu-ról. Persze a szokásos szöveggel hirdették, idős bácsié volt, keveset futott, télen nem használta stb. Aztán ahhoz képest messziről látszik rajta, hogy balesetes volt (mondjuk szerelővel átnézettük azóta többször, műszakilag nagyjából rendben van, csak többféle pirosban pompáznak az elemek). Viszont csipegeti az olajat, meg azért van pár hülyesége az autónak. Ebből a leginkább zavaró, az egy folyamatos, ütemes, ciripelő hang, de 5 éve ilyen. Szerelő megnézte, nem tudja mi az. Mindegy, most el fogom vinni másik szerelőhöz, mert nem vagyok elégedett vele, rendberakatom az autót kerül, amibe kerül.
Célnak megfelel h guruljon az a lényeg..
De ha nem szívesen költesz rá akkor hagyd a picsbe és vegyél valami másikat.. Vagy ha ezt akarod megtartani akkor csak a legfontosabb hibákat javítsd ki ..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Az a baj, hogy ismerem magam, ha egyszer elkezdem a javíttatást, akkor addig nem állok le, amíg lesz egy tökéletes állapotú autóm. Viszont így eladni meg nem lehet, mert nem lesz még egy olyan balek, mint anyámék, akik 350-ért megvették ezt anno.
Ne nyulj hozza.
200k-ert elmegy igy is, de hiaba koltesz majd ra 150-200k-t, nem fogod 400-ert eladni.
Szvsz amig gurul jo az ugy.
Ha hozzányúlok, azt magam miatt teszem, nem azért, hogy drágábban el tudjam adni. Ezért is mondtam, hogy ha elkezdem, akkor addig nem állok le, amíg egy kívül-belül tökélettes állapotra nem pofoztatom ki, de az meg drága lesz.
Ez a baj amúgy a családommal, a tipikus "jó az úgy, japán autó, ez úgyse romlik el" hozzáállással közelítenek ehhez. Anyámat megkérdeztem, hogy mikor volt utoljára olajszint ellenőrizve a Corollájában, nem tudta megmondani. Megnéztem, egy fél ujjnyi csík látszott a nívópálcán, az is ilyen ragacsos, sűrű, fekete trutyi volt. Csodálkozom, hogy még megy az az autó.
Latod, hogy jo az ugy
Nem is tudtam, hogy Subaru Justy néven is gyártották a Swiftet. Hirdetnek is egy jó állapotú példányt. Ez egyébként mennyiben tér el a Swifttől?
Szerintem az összkeréken, meg a márkajelzésen kívül semmi.
Én is így tippelném.
Amúgy az Ignis-nek is van Subaru-verziója, Justy G3X néven.
szerk.: A Geo Metróra is keress rá!
szerk. 2: A Daewoo Lanos meg futott Suzuki név alatt is.
[ Szerkesztve ]
Üdv.
Adott egy '93-as évjáratú 1,3 8V motorral ellátott Swift.
Beletölthetem az olcsóbb olajat, ami a leírás szerint nagy teljesítményű motorokhoz való vagy maradjak a drágábbnál?
MANNOL ELITE 5W-40 4 liter
MANNOL EXTREME 5W-40 4 liter
Aurea mediocritas
Most latom volt topiktali... Ha hamarabb latom, elmentem volna.
Ujonc vagyok a topikban, de Szutyukisok tarccsunk ossze
Lényegtelen, amelyik szimpatikusabb...
A "drágább" se valami drága hogy spéci autókhoz lenne való esetleg..
Nagyteljesítményű autóba nyilván nem 4 rugós olajat töltenék bele. Még a literesembe is eneost raktam.. Igaz nem olcsó viszont most éjszaka a hideg után is elég szépen indul,szép hanggal.
SZerk:
Kornelka: Várjál csak, jövőre csatlakozok az én sss-em el.. Vagy ignác sportommal..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Ja volt, meg lesz is.
Krisztiannal viszont azota is csinaltunk minitalit
Jo kis csapas az 1.5gs vs. Sss-al.
Valamikor kene egy ossztopictali
Sokadszorra látok Swift hirdetésnél állítható kományt, esetleg ülésmagasság állítást. Valószínü, hogy igaz, ezesetben viszont szívesen lecserélném a jelenlegi leharcolt Swiftwem egy ilyenre. A sedan amúgy is praktikusabb, illetve ebben mág a 16 szelepes motor van és a felszereltsége is jó. Más márkából ennyiért szinte kivétel nélkül roncsokat kapni, vagy nagyon fapados autókat. Így legalább megúsznám a jelenlegi felújíttatását.
Sedaneok jók, nem rég mercutio adott el egy jó sedanet kár h akkor még nem voltál itt. És elég jó áron..
Én egyszer ültem egy sedaneba szintén 16szelepesbe csak a felszereltség nem volt valami nagy szám ezért cseréltem le... Nagyobb mint a 3/5 ajtós, nagyobb tér volt a lábamnak meg szélességbe is jobb volt... Illetve ülések is.. Próbáld ki , hogy jó e neked..
"Más márkából ennyiért szinte kivétel nélkül roncsokat kapni,"
Na ja.. "#csakasuzukiéssemmimás"
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Jol teszed.
Bar az 1.3. 16v-vel vannak gondok, ha jol tudom, az 1.3 8v kiforottabb volt.
Coolboy: ja tedd fel
Milyen verdad van?
[ Szerkesztve ]
Majd megcsodalhatjatok a kicsikem
10 ev, es nincs benne 30k km
No meg az uj lampak hamarosan csak a semmibol nem tudok venni
Ja: teligumit dobjam fel hetvegen vajon?
Na akkor ezt meg is nézem.
(#21529) kornelka
Keresztapám 1 8 szelepest és kettő 16 szelepest használt el, egyikkel se volt baja, pedig mindegyikkel 200k km-t ment.
Csak amiket most veszel 10+ evesen, abban altalaban mar 200k felett van
Ha karban volt tartva semmi gond nincs a futással.
Elfutnak kissebb javításokkal kb 500k km-t vígan...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Nem messze igen, csak ismerős volt a sok panel azért kérdeztem
iPhone 6S SpaceGray
Elvileg szervizkönyves, persze tudom, hogy az még önmagában nem garancia semmire.
(#21533) roberto211
Szerintem se.
Én úgy tudom hogy az autó súlyán, a csomagtér méretén, a hátsó stabilizátor rúdon (kanyarokban elvileg nem dől be annyira) és a kicsivel "kagylósabb" ülésen kívül egyáltalán nincs különbség a szedán és az alapverziól között. Nyilván kicsit hosszabb is emiatt, de másban nem különbözik.
Szerk.: talán a szedánban lévő ülések valamivel magasabban vannak, és ha az elektromos ablak fel van tüntetve, akkor az elől-hátul van. Utóbbiban nem vagy biztos hogy minden esetben igaz, de itt is van valami különbség a 3/5 ajtóshoz képest.
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
Nekem érzésre nagyobb volt minden esetre a bal1...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
(#21538) Tothgera30 válasza Tothgera30 (#21506) üzenetére
Swift és pl.: Vitara, WagonR+ műszerfal szinte ugyan az, akkor elvileg ugyan az az izzófoglalat lenne a műszerfal háttérvilágításáért felelős. mert akkor vennék foglalatot, és T10-essel meg is lenne oldva. Feleslegesen most nem bontanám meg, meg ahhoz kell egy szabad órácska.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Nekem is hasonlóak a bajaim, de a műszerfal egyelőre még várat magára.
Na most, a baloldali kapcsolóknál sikerült kiszednem a gombokat.
Ami kiderült, hogy a fénymagasság állító nem fog világítani ha meggebedek sem, mert a piktogram festett, fényforrás pedig nincs benne...
Amit gyanítok, ezen kép alapján, hogy a ködlámpa piktogramnak világítania kell, de ezt viszont cseszik megtenni (ha bekapcsolom, akkor a kis pontban világít zölden), szóval a kérdés, hogy hogyan lehet szétszedni, vagy egyáltalán szétlehet-e, és cserélni benne izzót(?) ?
[ Szerkesztve ]
Arra jöttem rá, hogy minden nap egy élmény ránézni az autómra, szóval nem bántam meg a kompromisszumokat, amit ez az autó jelent.
[ Szerkesztve ]
Nem kell szétszedni, a két kör alakú akármi, ami az utolsó előtti képen látszik, az a két izzó foglalata (értelemszerűen az egyik a piktogram világításáé, a másik a visszajelző fénye). Azokat elvileg óramutató járásával ellentétes irányba tekerve ki tudod szedni, az izzót a foglalatból ki tudod fűzni, hobbielektronikai boltban pedig kapsz bele másik izzót, ha viszed magaddal, akkor biztos jót adnak. Foglalattal együtt mocskos drága (~2000 Ft), az izzó magában lesz van 50 Ft.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Na ezt nem is tudtam, kitekertem félig, de mintha ilyen apró rugó lett volna ott s mielőtt kárt okoztam volna, visszatekertem inkább... Na majd ma.
Sziasztok.
Ma történt hajnalban szenendrei úton.
Békástól egy dobozos ember. Nevezük gyilkosnak. csillagvár magaságában 2 sávos még az út. belsőből teljesen leszorítot. Kb 1km ig tolt az MVM szemben útig. Nem nagyon tört össze a kocsim, de én megengedet 70el , mentem és a 3500kg feletti hivatásos így meg merte csinálni. Ott a rendőrnek mondom józan paraszti ésszel ha ÉN toltam volna le, hogy hogy az eleje nem sérült? MEg nyomok alapján Ő tolt le. Erre ezt mondta ha be akkar menni engedni kell! Mondoom ha nekem fegyverem van akkor agyon is löhettem? Erre aztmondta nem tehetem meg! Tényleg, de te ezzel a mondatoddal kressz nem ismeri és engem úgy tanítottak, hogy köteles vagy mindent meg tenni a személyi és vagyon kár megelőzéését. Tiszta ideg vagyok, hogy erre azt mondta hogy 50-50% lessz. Erre kérdeztem, hogy a te családod ülne benne és oszlopnak csap akkor is ezt mondod. Jöt a sablonos válasz. Hihetetlen, hogy Ilyen alapon fejbe is lőhetném, mert neki szabad. Az előadóra leszek kíváncsi mit fog írni, de én ott meg mondtam nekik, hogy én el megyek a piros bicigliig. Az ilyen nem ember és olyat nem mondhat, hogy ilyennek a szuzukisok mind. Kis karcok lettek és a tükör letört. De majd mikor be vonják a te jogsidat megérte-e? Vagy megölsz épp valakit!
Én elhiszem, hogy ideges vagy, de legközelebb próbálj meg érthetőbben írni, mert ez így nem csak csúnya, de érthetetlen is. A lényeget sikerült kihámozni, úgy ahogy. Azok alapján ezt nem lehet annyiban hagyni.
Olyan volt mintha google fordítóból lett volna kimásolva
Érthetöbben, mert senki nem érti a szitut..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Rám húzta a kormányt direkt. Én ki tettem üresbe, de folyamatosan tólta rám az autóját. A 2 sávósból 3 sávra tágult és addig csináklta míg úgy gondolta, hogy így kivédi a betét lapott. Viszont a zsaru tök flegma volt és látszott rajta a leszarom tabéetta hatásait is. Ebben az országban bármit lehet tenni következmény nélkül. Az ellen fél is azt mondta, hogy én toltam rá! Igen igen, de hogyan nem tört össze az eleje. Utána mikor szét szedték a kocsit 2 kicsi horzsolás tükör törés, de mondom józan paraszti ésszel, hogy ha kereket szeretnék centirozni akkor hogy a túróba nem tört össze a kocsim? MEg fizika is lehet ha belé száguldozok nem ennyire fog látszodni a dolog és mutattam a másuk oldalt is vannak olyan picike horzsolűsok. Szóval mi támmassza alá a kedves gyilkos bácsinak az Ő állítását. Meg tükörkapot minden ütést, mert az oldalajól behorpadt. Így még én jobban is kijöttem, mert most van szervízben 7000ft meg ért az ipsének, de hogy nem veszik el az ilyen ember jogsíját hihetetlen. HA csak nekem jön direkt és meg áll tök egyértelmű lett volna nekem, de úgy állt meg, hogy én lógtam az Ő sávjában. Erre ezt mondtam, hogy az az én sávom volt. 1km keresztúl tolt és ha fékezek tovább ütöm a kocsit.
Ja.. Hát ilyen a Főváros... Rendőr előtt, azért párszor szájbarúgtam volna a gyökeret... Veszéleyes is lehetett volna(vagyis az volt de lehetett volna baj is )...
Végül adott betétlapot vagy hogy csinálják most meg?
Amúgy velem is szokott ilyen nap mint nap előfordulni ha városba megyek, 2 dolgott szoktam tenni ha látom előre a szitut... Vagy vissza kettő és padló h mielőtt próbálna beszorítani elmenjek onnét (pld buszosok,kamionosok,furgonosok előtt) legtöbbnyire ezt szoktam alkalmazni... Vagy időben fék és megelőzöm.. Ha utána is csinálja pirosnál kiszállok és megrugdosom. De ez csak ritka esetben nagyon..
Bármit azért nem lehet tenni lásd balesetem is.. Jóformán egy kiguruló öreg b corsás g*ci miatt törtem össze magam de szabály szerint én voltam a hibás ezért én szívtam miatta..
Tegnap előtt mondjuk majdnem én szívtam meg, szintén "kikerülés" miatt majdnem oldalba vert ilyen peugeot boxer, dudáltam mint állat, eljöttem, utána meg szakítják a dízelt h utolérjenek a boxerrel, azt kiordítanak belőle vagy 6 an.. Huhhh bazze mondom magamba kicsit rossz az arány 6 vs 1 . Aztán jöttek, végül jobbnak láttam ,hogy elpadlóztam onnét.. Elcikáztam jobbra balra, a platóssal meg nem bírt követni.. Így megúsztam..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Vezessetek defenzíven, inkább engedjétek el, lassítsatok le, akkor nem lesz ilyen. Hadd menjen, kit érdekel? Fontosabb a biztonság...
A lelassítás néha rosszabb mintha rágyorsítanál.. Szerintem ..
Pld bah csomóponton annyira leszűkítették 3 sávot m7 kivezetőnél(Érd felől) h ha 3 autó menne a kanyargós részen egyszerre, valaki biztos súrólná a másikat.. Ha busz akkor pedig tuti.. Ilyenkor van az h ki lép gyorsabban a gázra.. Ha lelassítasz akkor még nagyobb forgalmat csinálsz és még több autó megy melletted a szűkületben,nagyobb rizikóval..
Amúgy ezt a kreszbe is írják ha jól emékszem h nem feltétlen csak a lassítással lehet elkerülni egy veszélyhelyzetet..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max