és elég drága.
levenni a hengerfejet még hagyán. de kell új hf tömités.. 4 ezer (ajusa)
szelepfedél tömités 1500 (ajusa)
hf csavarok csak gyári van. darabja 2000ft.
és akkor még a szerelő munkadija.
mindez azér hogy megnézzem
egyébként
horse-power dugattyú + goetze gyűrűk 22 ezer lenne. + a tömitések. a szerelőm munkadija 25 ezer lenne. kb 50 ezer lenne.
lemunkálni tényleg olcsóbb lenne
tegnap voltam győrbe, 100-110 el mentem. azóta kicsit halkabban csörög. lehet valamennyi le égett belőle.
gondolom ez is bizonyitja h nem gyűrű hang.
anyám kocsija meg rendszeresen karbantartott gép, ha benyúlsz az olajbeőntő sapkán és végig húzod az ujjad belül a szelepfedelen semmi fekete szemcse nem lesz az ujjadon. mondhatni patika a motor.