Az első fáig...
kőbalta
Az első fáig...
kőbalta
Ez az egyik olyan autó ami olyan érzelmeket vált ki belőlem mint egy Mercedes, pedig nem Mercedes. BOV sound az elején,
Esetleg egy TYP44 5hengeres valami. Tényleg egy legenda, mi is volt a beceneve? Panzer? Suzukira visszatérve, 1.6 is jó lenne, de sedant nem akarok, meg azon vagyok lehet, hogy marad a wagonR... Olyan jó sleepert lehetne építeni belőle Komplett turbo kitek vannak m13a-hoz, az úgy meg eléggé ütne, csak annyi munka és pénz, ki tudja elkészülne-e valaha
Smoke & Torque
Ki tudja ha elkészül meddig lenne egybe bocs
Hát igen.Nekem is nagy szerelmem az s1.Hihetetlen egy autó,nem csoda h egy ideig be is tiltották
[ Szerkesztve ]
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
Olyan jó hallani mikor egy suzuki váltásnál tüsszent Hát nem ártana egyik se az biztos,főleg egy izmosabb fék
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
Az a baj, ez már tényleg nem játék, kéne egy 1.5 v 1.6 sport féltengely, esetleg váltó, ha rámegy, mert ezeket is kis szívószálakat eltekerné 2 perc alatt. Valami rendes kuplung is kéne, mert még gyári mocival is meg lehet sokkolni szegényt. Azon gondolkozom, hogy egy új swift nagyon jó lenne, mert szépen meg tudnám csinálni, de ha belegondolok, hogy minek? Semmivel nem tud többet egy új swift. Ugyanez a motor(ami gyengébb) futómű is ugyanaz, meg minden. Ehhez ha lenne ültetőrugó +keményített gátló már ott lennék vele mint egy új swiftel. Csak ez ronda
Más, van valami ultimate suzukis bolt? Tehát Budapesten/környékén az a bolt, ahol a lehető legolcsóbb(de nem szar, hanem jó minőségű) az alaktrész a suzukihoz? Fék/Futómű/Motor stb alkatrészek, főleg.
Smoke & Torque
azért a check engine világít a vége felé
(#10356) Szplöttyy: szerintem vegyél egy 1.6 sportot, és ott vagy vele, mintha turbora meg futóműre költenéd a pénzed, és még jól is néz ki, mindig akad egy-egy alkalmi vétel!
1,5-ért ez nagyon megérné, néha bánom, hogy nem ilyet vettem, viszont tankoláskor örülök, főleg, amennyit megyek.
[ Szerkesztve ]
Ki hagytad a merevítőket is.Minimum egy torony kellene már akkor rá.Szerintem egy idő után szépen elkezdené behúzni valamelyik tornyot.Ez a baj a tuningal,főleg a motor tuningal.Ha tényleg olyat csinálsz ami az álmod,annyi lovét bele kell nyomnod,hogy azon már tudsz venni egy gyárilag olyan erős,vagy jobb gépet.De hát ugye az mégis csak más,és fenn áll a veszélye,h ott is elkap a gépszíj és abból is többet akarsz kihozni
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
Az mindig világít, mert esélyes hogy nincs katalizátor alatta, és a suzukinál előtte/utána is van lambda szonda, tehát észreveszi sajnos, nem úgy van hogy kihajítom, azt kész.
A pénz határoz meg mindent, mert ha ezt megtartom, apránként tudom okosítani. Viszont egy sportra meg egybe kell kiadni egy rakás pénzt. ÉS azét az bőven fele olyat se megy mint egy rendesen megfújt 1.3. Persze azt is lehet mókolni.
#10358) tomsics:Persze, egy toronymerevító kéne azért. De hogy érted hogy behúzza? Toronymerevítővel, vagy nélküle? Első felső toronymerevítő kéne minimum, meg kicsit vaskosabb stab pálcák stb(gondolom 1.5 vagy a sport-é jó bele, régi swift-be is jó az 1.6/GTi motyó mindenhova) ugye mivel merevtengelyes hátsófelső merevító nincs is, hátra alúra is lehet hogy lenne valami vastagabb stabrúd. Sokan (fotelfizikusok) szörnyethalnak ha meglátják a dobféket, de nagy meó, és különben sincs értelme, 970kiló a gép, ha az bevan állítva és rendes betét van benne, eléggé fog az.
Valaki tipp az olcsó alaktrészekre?!
Smoke & Torque
eladod, és amit mókolásra költenél, abból fizetsz egy ésszerű törlesztőt.
nekem már pont elég lenne egy 1.6 sport, emellett a futómű+fékek is jobbak, mint a kistestvérében.
Hitelt nem Amúgy nem életbevágó addig nem.
Smoke & Torque
akkor használd ezt, és amit elköltenél marhaságra, azt tedd félre, és mire odakerülsz, 1,3 körül elhozol egy jó sportot, ezt meg eladod 600-ért, nem is kell sokat hozzátenni, és ég és föld a kettő
Ez jobban hangzik már Csak ha ezt megtartom akkor lassacskán költeni kell erre is. Vagy eladom 600-ért és veszek egy ilyet:[link]
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
arra ráköltöd a gatyád is, és akkor még nem is tankoltál
ha én megyek külföldre, akkor a splash lecserélődik egy swift sportra, az autobahnon kellesz a 180+ sebesség
Rá hát, de akkor is
Hát német autópályára biztos nem swift sportot vennék, nem oda való, még ha megy is. Oda egy ~2literes 16szeleps 150ló körüli valami való, mondjuk egy B Vectra, az még "csöndben" elvan 180-200nál is. És gyanítom kevesebbet eszik mint egy suzuki
Smoke & Torque
le****om
nekem akkor is kell egy swift sport majd
Iszákos de nagyon. Nem a legfrisebb hanem a régi városban normálisan vezetve 10L
kőbalta
Az uj allitolag nagyon jol fogyaszt.
Majd lemegy annak is az ara.
Akkor ezt mond
Smoke & Torque
Arról nem tudok
kőbalta
De hogy érted hogy behúzza? Merevítő nélkül persze.Volt szerencsém látni ilyet élőben.Úgy képzeld el,hogy a jobboldali felső torony be hajlott a motorig.Mondjuk ez 1.9 tdi-volt 230 lovas.
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
link
engem meggyőzött... széttaposva 7,2, elég komoly. nálam 5-öt enne
Még meg sem néztem a videót de a visszajelzések nem azt mondják, hogy 7,2-t enne taposva
kőbalta
régire 8,19-et ír.
kap hozzá egy hosszú végáttételt, és máris az is 7,5
A régi pesten 9-10L normális stílusban. Ismerős vett a kölykének, de adták is el. Most egy húzott dízel golf 4-t hajt.
Suzuki Világban az új Sport-ra aszonták 7-8 körül eszik városban ami azért barátibb.
Lehet lesz pár napig egy Kizashi nálunk
kőbalta
na 7-8 liter az már elég jó.
kizashi? hogyhogy?
azt szívesen megnézném
Faternak van egy Suzuki boltja is, ebből kifolyólag alkatrészekért jár a Suzuki Világhoz. Ott meg van minden féle suzi
kőbalta
itt vettem a splash-emhez az ajtóra a díszlecet!
milyen kedvezmények járnak a fórumtagoknak?
Tényleg?
Majd intézünk valamit
kőbalta
legjobb áron volt, igaz után gyártott, de teljesen meg vagyok vele elégedve.
ami nekem kellesz nemsoká, ha így nyomom bele a km-eket, az valami 5w30 eneos olaj, meg szűrők.
ja meg a szerviz szerint egy ilyen kell még bele majd (gondolom kapott a bp-i utakon):Toronyszilent Suzuki Splash,gyári
[ Szerkesztve ]
Ami utángyártott cucc van az a legtöbb minőségi, ami meg nem arról megmondja fater a frankót hogy pl az utángyártott féltengely gumiharang bír 2 hónapot mert 1 csuklóval kevesebb van rajta mint a gyárin
5w30 szinte mindig van. De a legjobb ha neten rendelsz vagy odatelefonálsz.
kőbalta
na szólok ha aktuális lesz, úgyis "sok" cucc lesz egyben, intézz majd valami jó árat
kőbalta
Bakter! Én is innen vásároltam a motyókat Ph klubkártya vagy valami? Esélyes hogy a közeljövőben veszek egy fél suzukit(teljesen kuplung szett, fék betét-tárcsa-fékdob-hátsófékbetét,4lengéscsillapító stb. Amúgynagyon meg voltam elégedve, teljesen korrektül ment minden, és talán bp környékén az egyetlen bolt, ahol árulnak OLAJ LEERESZTŐ CSAVAR TÖMÍTÉST. Mert ugye illik cserélni. Csak nem árulnak
Smoke & Torque
Megpróbálom érthetően megfogalmazni a gondomat: van egy fekvőrendőr a munkahelyem mellett amin minden nap áthajtok. Ha kb. 15km/h-val teszem meg mindezt, akkor az első lengéscsillapítók (azok??) érdekeset "nyekkennek", ha teljesen lelassítok és semmit nem kell be-, illetve kirugóznia az autónak akkor semmi hang. Ez tuti nem normális, mert a rakás autót megnéztem, meghallgattam és zéró hanggal mennek át ugyanazon a buckán. Olyanok is mint az enyém (Swift MK4).
Az autó 7 éves és 105e km van benne. Mi adta meg magát? Mit kell cserélnem? 1 éve volt műszakin és akkor minden okés volt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
A nyöszörgés simán lehet egy kicsit megfáradt gumi alkatrész is, de 7év/100ezernél nem lehetetlen, hogy a lengéscsillapítód sem áll a helyzet magaslatán.
Smoke & Torque
Vaterán nem voltatok fent véletlenül?
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
Nem lehet hogy toronyszilentek?
1 éve mondta már a szerelő hogy érik a csere, és idén olajcserénél is mutatta hogy mozog a kerék.. csak mindig elmaradt. A 195-ös gumi és a nagyobb nyomtáv úgy látszik kinyírta a szilenteket, remélem csak ennyi a baja!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Majd visszatérünk rá de úgy néz ki épp megint bannolva leszek
kőbalta
De lehet, írtam hogy valami gumi alaktrész=szilent is lehet, bármelyik, bárhol
Moszka! Na mi történt kinek szóltál be?
Smoke & Torque
Nem tudok rola.
Szlopotty:
Regi motoros vagyok en mar itt... hosszu tortenet
kőbalta
Azthittem valami hirtelen k*rvaanyázás eredménye
Smoke & Torque
sziasztok,
olajcsere előtt állok, egy '89-es 1.0 swiftről van szó.
az alábbi kérdések merültek fel:
- pontosan milyen olajat rakjak bele? (olcsó legyen, de azért ne túl gagyi)
- hány liter kell bele?
- pesten tudnátok egy jó üzletet ajánlani, ahol olcsón be tudom szerezni az olajat és a szűrőt?
Jah már olvastam/láttam mi a helyzet.
Smoke & Torque
Nekem a lengőkar szilentek csináltak ilyet, bár nekem swift 1 van. Lengessétek be álló helyzetben nyitott motorház tetővel, és valaki hallgatózzon honnan jön a hang. Ha eléggé lenyomjátok elő kéne jönnie.
Kérdezném, akinek van régi swiftben csomagtérvilágítása, hogy honnan szedi hozzá a +12 V-ot? Szeretnék rakni bele, most nyomozom, hogy honnan lenne legérdemesebb odahúzni. Köszi mindenkinek!
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
sracok! Van valakinek ötlete az alabbi hiba jelensegre?
Regi swiftrol van szó.
Keves benzinnel ( a vonal alatt kicsivel)
nagyon gyakran vagy sokat teker az onindito mire beindul.vagy beindul konnyen de utana le is all a motor.hiba jelzo lampak nem vilagitanak. Talan csak az akksi lampa ha jol emlekszem.de az akksinak nincs baja.
Elegge idegesito jelenseg h szinte mindig leall keves benzinnel.. Menetkozbe szerencsere meg nem allt le eddig soha.
Keves benzinnel viszont az ac pumpanak is fura hangja van, nem az az egeszseges bugo hang hanem inkabb mintha nehezen szivná a benzint, meg mintha szürcsölné lehet ez kicsit hulye megfogalmazas. Benzinszuro nemreg lett cserelve.
Most vagy eldugult vagy az ac kezd meghalni?
A vezermuszij teren annyi a helyzet h kicsit megnyult mar es kb 1 fognyi elteres van a vezerlesbe. Ezt csak erdekesseg kepp irtam
az ac pumpanak ez a nehezen szivo hangja keves benzinnel regota megvan de eddig nem allt le soha