Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-07-21 15:06:57

LOGOUT.hu

Az OFF-topic használata kötelező! F.A.Q. új játékosoknak!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20101) Volfram42 válasza mrfire (#20099) üzenetére


Volfram42
senior tag

Látom már kiismerted, hogy milyen maradi is vagyok. :) Még sci-fiben is. :D Nekem nem kell mágia.
Valaki már linkelte azt hiszem. :)
A Badass az ez. :)

[ Szerkesztve ]

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#20102) Jack@l válasza tkondor (#20079) üzenetére


Jack@l
veterán

Háde ennyi erővel akkor a fény is kitolhatná azt a vessszőt vagy golyót :) Lásd elektromágneses fegyverek. Tankot biztos nem fog átvinni a sima vessző, mert annyira erős van a tank fala is hogy kibírja.

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#20103) mrfire válasza Jack@l (#20102) üzenetére


mrfire
őstag

Minden csak a becsapódási erőtől függ. Valószínűleg nem viszi majd át, mert a tankok páncélja is fejlődik, de létezhet olyan erő, amivel kilőve egy nyílvessző simán átszakít egy mai tankot, vagy inkább valami robbanás lenne a vége azt hiszem, amint a meteorit becsapódáskor.

(#20104) Jack@l válasza mrfire (#20103) üzenetére


Jack@l
veterán

Van egy szuper anyagod, tegyük fel olyan mint a tömör acél, van a tankon is szupererős anyag, de többször olyan vastag mert elbírja. Nekiküldheted részecskegyorsítóból az acél rudat, úgy hogy palacsintává lapuljon, de akkor is max behorpad a másik fél.
Továbbgondolva a lendületmegmaradás törvényével is, egy ember mekkora gyorsulású cumót tud megtartani kézifegyvernél? :) (lehet nézni youtube videókat ahogy a barmok páncéltörő ágyúval próbálnak kézből lőni)

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#20105) sultansmith


sultansmith
senior tag

Most találtam erre a játékra, hát húúú, visszatért a gyerekkori énem, eléggé tetszik a dolog.

Tud valaki megjelenési időt? Valamint érdemes beszereznem egy jobb fajta botkormányt? :D

Babakék is never ever motherfuckin' DIE!

(#20106) mrfire válasza sultansmith (#20105) üzenetére


mrfire
őstag

Ezek javasolnám átnézésre az első körben:
http://starcitizen.hu/jo-tanacsok/
http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/

Botkormánnyal én is hadilábon állok, nem nagyon látom mi lenne a jó választás. 15k környékén egyértelműen Hotas X.

(#20107) KO2


KO2
aktív tag

Fentvan most itt még valaki aki EVE online ban jártas egy kicsit? Kérdeznék tőle valamit privát üzenetben.

(#20108) Szőrös  válasza KO2 (#20107) üzenetére


Szőrös 
veterán

Kérdezz . Amúgy van EVE topik itt is ;)

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#20109) GypsFulvus2 válasza tkondor (#20095) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Úgy látom, elsiklottál a smilyk felett, illetve kimaradhatott életedből eme örökbecsű klasszikus. ;)

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#20110) tkondor válasza Jack@l (#20102) üzenetére


tkondor
tag

írtam...attól függ, hogy miből van a vessző....és azt is írtam, hogy elvileg..... :P

Star Citizen nick: Horus

(#20111) Volfram42 válasza GypsFulvus2 (#20109) üzenetére


Volfram42
senior tag

Ebben a jelenetben az a legdurvább, hogy nem volt hajlandó kaszkadőrt alkalmazni. Három bordája törött el amikor leugrott.

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#20112) SkyS1gn válasza SkyS1gn (#20060) üzenetére


SkyS1gn
félisten

:F

Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.

(#20113) TESCO-Zsömle válasza SkyS1gn (#20112) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

kijelző skálázás.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#20114) tkondor


tkondor
tag

ezeket csak úgy itt hagyom :D

Moscow thumbnails

Moscow refined

Terra Thumbnails

Terra Sketch

Terra Final

Terra Refined

[ Szerkesztve ]

Star Citizen nick: Horus

(#20115) Volfram42


Volfram42
senior tag

Gladiátor vásár van.
Merchantman-ról egy szerintem szép kép.: [link]

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#20116) mrfire válasza tkondor (#20114) üzenetére


mrfire
őstag

Moszkva nagyon jó. :R Öröm lesz látni ennyi változatos bolygófelszínt a játékban.

(#20117) Diopapa válasza Jack@l (#20104) üzenetére


Diopapa
addikt

Ez nem így van. Mozgási energia ugye.. Az RL railgun is így működik. BTW a németeknek volt tanklyukasztó sniper puskájuk is... ;) Minden csak a torkolati sebességtől és a lövedék tömegétől függ.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#20118) 77.PX_Drebil válasza MichaelSD (#20054) üzenetére


77.PX_Drebil
aktív tag

A 100-150 rendszer így elég soknak hangzik de számolgattam egy picit és elég érdekes lesz ez így.
Jelenleg lefelé kerekítve 600 000 játékos van regisztrálva ezt vettem alapul mert a PU indulására szerintem ez meg fog duplázódni. Tehát ennyien fognak lógni a szerveren egyszerre az első időkben. Ez azt jelenti hogyha elosztjuk a jó esetben 150 rendszerrel akkor 4000 űrjárművel rendelkező felhasználó lesz egy rendszerben. De nem lesz ilyen ideális az eloszlás a teljesen érdektelen naprendszerekben alig lesz ember a nagyobb csomópontokon meg 10 000+ krapek akar majd küldetést szerezni...és még ott lesznek az NPC-k is. Őszintén szólva nem tudom, hogy féljek e ettől vagy örüljek neki. Ha jók az emlékeim, ha 2-3000 játékos volt egy rendszerben az EVE-ben eléggé laggolt a cucc, meg várakozni kellett az ugrókapunál rendesen.

Tehát a kérdés az bírni fogja e a terhelést a cuccuk hardver részről, illetve hogy fogja ez befolyásolni az eredetileg elképzelt játékmenetet?

Üdv: Drebil

"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)

(#20119) Diopapa válasza 77.PX_Drebil (#20118) üzenetére


Diopapa
addikt

Ez nem EVE. Szénné lesz instanceelve. Láttál már WoW-ot, EQ2-t, AOC-t DAOC-t, bármit közelről? Sokaknak jó nagy pofáraesés lesz, amikor Terra port #123-ról fognak a Ship Shop #43-be töltődni.. :)

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#20120) PhilBrick válasza 77.PX_Drebil (#20118) üzenetére


PhilBrick
őstag

Szanaszét lesz instancolva az egész, ezt már nagyon régóta tudjuk.
Mondjuk 100 embernél többet sosem fogsz látni egyszerre.

(#20121) mrfire válasza PhilBrick (#20120) üzenetére


mrfire
őstag

Jelenleg 50 a limit, legalábbis előreláthatólag ennyit tudnak megoldani majd azt mondták. Ha sikerül fejleszteniük rajta, akkor lehet csak több.

(#20122) PhilBrick válasza mrfire (#20121) üzenetére


PhilBrick
őstag

Még optimista vagyok. ;)

(#20123) 77.PX_Drebil válasza Diopapa (#20119) üzenetére


77.PX_Drebil
aktív tag

Igen erről már volt szó és az általad felsorolt játékok egyikével sem találkoztam.

De ezzel a szeparálgatással az a gondom, hogy mi van akkor, ha egy 20 ladikos flottát akarok összeállítani haverokból és együtt akarunk repülni, de nem rak minket egy csoportba... ez hogy lesz? Meg az, hogy fog működni, hogy felkerül egy tuti küldetés a hirdetések közé és rákattintunk 500 an kié lesz? lehet ott fogsz kattintgatni órákat és nem lesz küldid, mert rossz a pinged?

[ Szerkesztve ]

"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)

(#20124) Diopapa válasza 77.PX_Drebil (#20123) üzenetére


Diopapa
addikt

Ez is már számtalanszor le lett írva. Friend tages embereket lehetőleg egy instancebe rakja, de nyugodj meg, ez sem csodaszer. Az instanceolósdi az egyik legidegesítőbb mmo-s tulajdonság. Még EQ2-ben emlékszem, hogy a városokat is szét kellett instancelni annyi volt a nép, majd amikor a group kivonult pve-zni, időnként az utolsó 1-2 ember már nem fért be abba az instanbe-be és cseszhették. Vagy a többiek is átléptek az újba, vagy ennyi. Nem véletlenül tetszett nekem az EVE nagyon.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#20125) Szőrös  válasza 77.PX_Drebil (#20118) üzenetére


Szőrös 
veterán

Egyszerre soha nem lesz online a játékokosok 100 % -a ez fix , már csak az időeltolódás miatt sem . ;)

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#20126) mrfire válasza 77.PX_Drebil (#20123) üzenetére


mrfire
őstag

Ezt már én is pedzegettem, csak akkor még kevesebb rendszerrel számoltam: [link]

(#20127) Jack@l válasza Diopapa (#20117) üzenetére


Jack@l
veterán

Ilyen fegyverek most is vannak, csak rohadt nagy löveggel, meg valami radioaktív robbanó cuccal bennük. A gond az, hogy szigorúan fekve lehet őket használni, meg fél méterre leszúrva a földbe.

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#20128) vaakuum válasza mrfire (#19989) üzenetére


vaakuum
addikt

Kérdés, hogy mennyire alszik el a pilóta...mert ha egy rendszerben lesz egy max repülési sebesség, aminél gyorsabban nem lehet haladni, akkor a célvektor beállítása után [maxigázra] gyorsítani, Decoupled, és lehet forogni...nyilván, ha azt látja a radaron, hogy valami 6-5-4000-re megközelítette, akkor úgy fog tovább sodródni, hogy az összes fegyverrel ráfordul az érkezőre /az meg itt nem a legnagyobb felülettel adódik/...hátha annak nem túl baráti szándékai vannak.
Legalább is nálam így működne. Nem kell feltétlenül először lőnie, bár ha egyenes vonalú egyenletes mozgást végez nagy nagy sebességgel, az illető meg körívpályán követve próbálja csökkenteni a távolságot, akkor a korábban itt is emlegetett játékmechanizmus az érkezőt kell, hogy támadónak kihozza, tehát akár még lőhet is minden további előzmény nélkül, ha a követő lőtávba ér.

"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}

(#20129) 77.PX_Drebil válasza Szőrös  (#20125) üzenetére


77.PX_Drebil
aktív tag

Nem is annyival számoltam kedves Torzonborz, olvasd el még egyszer. :)

"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)

(#20130) mrfire válasza vaakuum (#20128) üzenetére


mrfire
őstag

Ilyenről volt szó? Ütközésekről márt volt, azt tudom, akkor támadónak érzékeli a szerver is, ha látja, hogy neked akarnak menni, de követésnél? Lehet annak legális oka is.
Az is kérdés lesz-e esély így utolérni valakit. Ekkora sebességnél nem nagyon lehet ugye irányt váltani, ahogy te is leírtad, tehát ha ívesen mögé fordulna, akkor jó lassan kéne mennie hozzá képest. Csak az egyenes szakaszban érheti utol, de kérdés, hogy lesz-e akkora különbség a sebességek között, hogy be lehessen hozni egy ekkora lemaradást.
Nem tudom lehet-e majd harcolni ilyen gyors utazás közben.

[ Szerkesztve ]

(#20131) Szőrös  válasza 77.PX_Drebil (#20129) üzenetére


Szőrös 
veterán

Igaz bár talán még az 50 % is sok lehet . Amúgy regionális instace server park lesz. Tehát amcsikat meg minket is más server szolgál ki ráadásul ahogy írták ahol tumultus van ott újabb instance nyílik így egy EVE féle baromi nagy traffic jam nem játszik.
Mondjuk ez jó is meg rossz is.
Az biztos hogy az "immerson"-nak odab*sz egy kicsit . :(

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#20132) Mr.Csizmás válasza Szőrös  (#20131) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

tdu féle layerezés lesz? Zsömi tudja miről van szó :F

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#20133) vaakuum válasza mrfire (#20067) üzenetére


vaakuum
addikt

Na igen, de itt felmerül, hogy a krumplilövő árának információja mire eljut hozzád, te elhatározod, hogy megvennéd, elküldöd a vételi szándékodat, és mire az odaér, valaki helybéli már megvette. Én nagyon hiányolnám, ha nem így menne a gazdasági információk terjedése, közben meg ott a hírszállításra dedikált futárhajó, meg minden parasztvakítás....
Szóval ha egy ablakból realtime lehet bizniszelni, és mindenféle mozgás nélkül le lehet kezelni mindent realtime a galaxis másik végében, akkor az eléggé megöli az IMMERSIONT. De ez Szigorúan szerény véleményem szerint.

"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}

(#20134) mrfire válasza vaakuum (#20133) üzenetére


mrfire
őstag

Szerintem is megölné.
De nem lenne azzal gond, hogy valaki megvette előled, ez a hátránya, ha távolról vásárolgat valaki. Elég érdekes lenne, és lenne értelme a magasabb árú cuccok közül választani, mert azokat kevesebb eséllyel viszik el a helyiek.

[ Szerkesztve ]

(#20135) vaakuum válasza TESCO-Zsömle (#20075) üzenetére


vaakuum
addikt

Ezekkel a paraméterekkel el is jutottunk a 0.5 Bmg kaliberrel képviselt tartományba, aminek magyar vonatkozás a Gepárd rombolópuska :R

"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}

(#20136) PhilBrick válasza Jack@l (#20127) üzenetére


PhilBrick
őstag

Nem robban az, és már nem is igazán radioaktív. A sűrűsége okozta nagy tömeg miatt használják. És mint tudjuk "erő egyenlő tömeg szer sebesség a négyzeten."
A railgunnak pedig gyakorlatilag nincs visszarugása a folyamatos gyorsítás miatt. Nem kellene leszúrni.

[ Szerkesztve ]

(#20137) vaakuum válasza 77.PX_Drebil (#20118) üzenetére


vaakuum
addikt

Azért nem lesz mindenki 24/7-ben OL.
Bár valszeg itt mindannyian szeretnék, de nem fog menni reális okokból. +az időzónák miatti eltérés, stb.

"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}

(#20138) vaakuum válasza vaakuum (#20137) üzenetére


vaakuum
addikt

Bocsánat mindenkitől, FIFO algoritmussal nyomom a read-write-ot, ezért vannak kis fáziskéséseim :B

"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}

(#20139) 77.PX_Drebil


77.PX_Drebil
aktív tag

Igen mondjuk felmerülhet bennünk, hogy fog két vagy akár több ORG megküzdeni egy zsíros bányászati "koncesszióért", ha nem férnek be egy dobozba? Majd két szomszédos dobozból stírölik egymást? Ezt igazán elmagyarázhatnák CR-ék. De tovább gondolva a 100 fős határ játékosokra vonatkozik vagy járművekre? Ha hozok egy hajót amin 50 játékost viszek egy FPS dzsemborira akkor már csak max másik 50 egypilótás ladik fér mellém?

"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)

(#20140) mrfire válasza 77.PX_Drebil (#20139) üzenetére


mrfire
őstag

Nincs 100 fős határ, az csak szeretnénk max., mint mondtam 50 a határ.

Jó kérdés, azt is elmagyarázhatnák, hogyha fogok 49 havert és bemegyek a 0sec mélyére, akkor senki nem támadhat meg, mert nem tudnak belépni az instaceunkba? Úgy elég könnyű lesz szembenézni a 0sec kockázatával...

(#20141) nowan
Én sem hallottam még magyarázatot az org összecsapások instanceolására. :(

[ Szerkesztve ]

(#20141) PhilBrick válasza 77.PX_Drebil (#20139) üzenetére


PhilBrick
őstag

Elég sokszor volt már erről szó, keress rá a kulcsszavakra!

(#20142) Szőrös  válasza mrfire (#20140) üzenetére


Szőrös 
veterán

"50 a határ." Hmm ez biztos ? Mintha 75-re emlékeznék.
Mindenesetre remélem ezt sikerül még jóval feljebb tornászni.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#20143) mrfire válasza Szőrös  (#20142) üzenetére


mrfire
őstag

Ahogy optimalizálják a hálózati kommunikációt biztos változni fog. Ahogy a dolgok most állnak az 50 is csak egy tipp a részükről szerintem, mert az AC-ban jelenleg sem tudják megoldani az 50 játékost, de ahogy emlékszem azt mondták, hogy már azóta is fejlődtek ebben.

Ha azóta nem mondtak még mást, akkor itt van erről szó pl.: 10FTCM 43/8
"A legtöbb bolygó körül több pálya áll majd rendelkezésre ugyanabban a térben. Vagyis, ha van egy bolygó és orbitális pályára álltok ötvenen, akkor az ötvenegyedik és ötvenkettedik ember egy másik pályára kerül majd, és nem látják majd az előző ötven embert."

[ Szerkesztve ]

(#20144) tkondor válasza Jack@l (#20127) üzenetére


tkondor
tag

nincs olyan, hogy "radioaktív robbanó cucc" egy töltényben, hogy becsapódáskor ugyan begyullad, de nem e miatt csinálnak lőszert belőle....és ez egy sci-fi...ki mondja, hogy nem lehetne megoldani kézi fegyverekre xxx év múlva?

"A szegényített urán olyan urán, amelyben a hasadóanyagként használható 235-ös izotóp aránya kisebb a természetes 0,71%-os aránynál (általában 0,2-0,4%). A szegényített urán az urándúsítás melléktermékeként jön létre. Nagy sűrűsége miatt ideális lövedékek anyagának (67%-kal nagyobb a sűrűsége mint az ólomnak), mivel a nagyobb sűrűség (tömeg) adott méretű, és alakú lövedéknek egyenesebb röppályát biztosít. Erős mérgező hatása miatt azonban alkalmazása etikai kérdéseket vet fel, mivel becsapódáskor a lövedék gyakran meggyullad, és a mérgező égéstermékek nagy területen szóródnak szét. Radioaktív sugárzása nem jelentős, azonban a többi nehézfémhez hasonlóan erősen mérgező"

Star Citizen nick: Horus

(#20145) TESCO-Zsömle válasza mrfire (#20140) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Lesz az még több is. Muszáj, mert egyetlen Javelin-en simán lehet 30 ember.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#20146) duvi


duvi
nagyúr

Instances működéséről volt egy videó, még tavasszal. Nem tudom, hogy azóta változott-e a koncepció. Az új tagok miatt beteszem. Star Citizen: Battle Instances Explained 8:15 körül kezdődik a taglalása.

(#20147) mrfire válasza duvi (#20146) üzenetére


mrfire
őstag

:R

(#20148) Menthirist


Menthirist
veterán

de itt még volt régebben szó átláthatóságról is nem? Mármint hogy az hogy más instance-ben van az ember, még látja a többit, át is tud lőni, de nem lesz szimulálva stb... de ez egyrészt még régen volt, meg talán egy srác videójában hallottam, aki összeszedegetett infókat innen-onnan. Emlékszem mondtam is, hogy ezt programozóként fogalmam sincs hogy tudnák megoldani :)

Mindenesetre én is úgy készülök, hogy nem lesznek túl sokan az instance-omban, 50 ember az multi crew shipekre lebontva pár hajó.

@duvi: talán pont ebben láttam

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#20149) Jack@l válasza tkondor (#20144) üzenetére


Jack@l
veterán

Érterm, azt hittem a fém megolvasztásához/átlyukasztásához kell, kb. mint a termit, de ezek szerint nem.

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#20150) Jack@l válasza Szőrös  (#20142) üzenetére


Jack@l
veterán

Hálózati szinten nehéz már 120-150 kapcsolatot kezelni egy mezei hálókártyán meg routeren. Ezért nem lesz 50-nél több, legjobb esetben 75.

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.