Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
válasz Van Der #2610 üzenetére
Abban semmi extra, párnahatáson belűl lényegében bármelyik nem alulmotorizált helikopter képes rá. Szóval a leszáálás a Mt Everest-re nem probléma, a Himalájában van párnahatás hegyekbe (akár szó szerint is).
Látom a kivonás előtt álló típusokat nézted ki magadnak... Ráadásul a Viking sem került sosem exportra (sőt, azt hiszem egyenesen exporttilalom alá esik). Az US-3 megvétele semmi esetre sem lenne rentábilis, lévén terhelhetősége kicsi, mindösze 2120kg, vagy 6 fő. Ezt országon belűl megoldhatjuk bármelyik helikopterrel, akár Mi-24-gyel is. Az US-3A-kat mind kivonták 1998-ra.
A KS-3A és B sosem került rendszeresítésre, az egyik prototípus lett átalakítva KS-3A-vá, ezt később US-3A-ra építették.
Az S-3 tényleg hasznos, de csak arra, amire kitalálták. Azaz vízfelszíni és víz alatti hajók felderítésére és lekűzdésére. Az ES-3A pedig ELINT/SIGINT feladatokra. Ennyi. Ezek közül előbbi feladatkörre semmi igényünk, utóbbival meg a Mi-17PP óta nem foglalkozik ez az ország.
Ha már mindenképpen kis méretű szállítógépet akarsz, akkor arra ott vannak jelenleg is az An-26-ok. De ott lenne esetleg a C-2 Greyhound is, ami szinte minden paraméterében felűlmúlja (leszámítva az utaskapacitást). Ráadásul meglehetősen kis helyen elfér.
Az oldal meg tényleg érdekes, de nem sok köze van a valósághoz. Az F-15K ára több mint a kétszerese a valóságban...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ingatlanos topic!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Horgász topik
- Mostantól biztosan nem kaphat modernebb AI lapkákat Kína a TSMC-től
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest