Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #65675776

    törölt tag

    válasz Van Der #2610 üzenetére

    Abban semmi extra, párnahatáson belűl lényegében bármelyik nem alulmotorizált helikopter képes rá. Szóval a leszáálás a Mt Everest-re nem probléma, a Himalájában van párnahatás hegyekbe (akár szó szerint is).

    Látom a kivonás előtt álló típusokat nézted ki magadnak... Ráadásul a Viking sem került sosem exportra (sőt, azt hiszem egyenesen exporttilalom alá esik). Az US-3 megvétele semmi esetre sem lenne rentábilis, lévén terhelhetősége kicsi, mindösze 2120kg, vagy 6 fő. Ezt országon belűl megoldhatjuk bármelyik helikopterrel, akár Mi-24-gyel is. Az US-3A-kat mind kivonták 1998-ra.

    A KS-3A és B sosem került rendszeresítésre, az egyik prototípus lett átalakítva KS-3A-vá, ezt később US-3A-ra építették.

    Az S-3 tényleg hasznos, de csak arra, amire kitalálták. Azaz vízfelszíni és víz alatti hajók felderítésére és lekűzdésére. Az ES-3A pedig ELINT/SIGINT feladatokra. Ennyi. Ezek közül előbbi feladatkörre semmi igényünk, utóbbival meg a Mi-17PP óta nem foglalkozik ez az ország.

    Ha már mindenképpen kis méretű szállítógépet akarsz, akkor arra ott vannak jelenleg is az An-26-ok. De ott lenne esetleg a C-2 Greyhound is, ami szinte minden paraméterében felűlmúlja (leszámítva az utaskapacitást). Ráadásul meglehetősen kis helyen elfér.

    Az oldal meg tényleg érdekes, de nem sok köze van a valósághoz. Az F-15K ára több mint a kétszerese a valóságban...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés