- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gerner1
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz
AMD Power #44298 üzenetére
szerintem a rendőr verdák már a classic III-asok, már a J-t tolták, mikor a rendőrség kezdte kapni.
egyenlőre piszok drága a H, 1,1-ért is 200ezret futottak vannak, a csapott seggűnek szerintem a csomagtartója szűk és kicsi, bár na valakinek nem nagy az elvárása, akkor jó lehet, de szerintem drága....
-
haddent
addikt
válasz
AMD Power #44298 üzenetére
A régi H -kat nem ismerem de nekem 2 elöl és 2 az első ülések oldalában van lufi, ami engem idegesít is mert nem merem kikapni az üléseket
Ugye azt is mondtad, hogy inkább mindig a facelift / 2. iterációs kiadást kell venni. Szerintem is, továbbra is így van, még akkor is ha az sok helyen olcsosított (viszont a hibák javítva vannak és az alapvető dolgok ugyanolyanok ha nem jobbak)
Egyébként nyilván én is akarok majd többet jobbat újabbat, amint önálló keresethez jutok biztos be is nevezek egyre újabb segítséggel, de a mostani H -tól egész biztosan nem válok/unk meg. Viszont a mostani F -től sem, mert egyrészt már bocsánat de szarért-hugyért lehetne eladni, másrészt egy rendkívül megbízható, olcsón javítható és kiváló jószág, 8 szelepes, egy tökéletes kis gép.
-
AMD Power
titán
válasz
haddent #44297 üzenetére
Jó kérdés.... szerintem sima facelift előttieket hajtanak....
Engem ezek az extrák annyira nem érdekelnek. Ami nekem kell a következő autóban minimum 2db lufi meg a klíma. Jobb esetben 4db lufi (oldallégzsák) . De a többi igazából nem mozgat annyira. Amit nem tudok magamban lezongorázni ,hogy igazából ez a mosatni gép műszakilag szinte hibátlan. Az adott feladatra amire vettem bőven elegendő. Sok pénzem nem áll benne és ha cseréltetni kell rajta valamit az sem probléma. Viszont mivel emberből vagyok igy ott motoszkál az ember fejében az újabb , erősebb bla bla gondolatok.
Amiket persze próbálok elhessegetni.
-
haddent
addikt
válasz
AMD Power #44296 üzenetére
A rendoroknek milyen van? Elso gen. Vagy a facelift? Csak mert az jol lathatoan nagyon birja az esz nelkuli leszarom taposom utalom torodest
Viccet felreteve szerintem nekem faceliftes mar (2010) abbol a legfapadosabb pl hatul nincs is elektromos ablak nincs esp nincs semmi sima cd30 radio volt benne stb.. De baromi jo. Biztos sok a sporolas es egy oooosiban jobb a sizgeteles meg az extra a kenyelem de itt ugyanolyan vagy akar jobb a moci a futomu es a valto sem rossz akkor sem, ezen kivul meg kinek kell barmiJa es a lenyeg lemaradt hogy szerintem hasonlo koru sem annyiranelkepzelhetetlen mar 1M korul amit a multkor jeloltle meg pelektani hatarnak azt hiszen.
-
AMD Power
titán
Viszont ha ezeket nézem akkor lehet ,hogy nekem egy H Astra kéne már inkább.
Kérdés ,hogy azokból egy első kiadás mennyire "problémás". Meg árban nekem az már sok lenne... már csak azért ismert én kp-ra veszek mindent. Meg ugye a nagy kérdés ,hogy évi 7-8000km autókázáshoz , itt a csillaggarázsban nem-e "felesleges" egy ilyen drága autó.
-
Jofi81
őstag
Nem tudja esetleg valaki, hogy az X16XEL és az X20XEV motorok klímafelfogatása a motorblokkra megegyezik-e? Konkrétan arra lennék kíváncsi, rámegy-e az X20XEV-ről leszedett egy X16XEL-re.
-
adorjant
őstag
válasz
AMD Power #44286 üzenetére
Nagyon sok apróságon spóroltak. Tudom mert volt Classicom,és mellette "sima" G,na meg most is
Biztosan írtuk már,de soha nem árt az ismétlés-Sok-sok-sok zajszigetelés hiányzik. HIÁNYZIK.
-Csak az egyik kulcs távirányítós
-Fejtámlák csak egy ponton "recézettek"
-Nincs hátsó könyöklő,és ezáltal sílécalagút sem
-Nincs kesztyűtartó polc
-Borzasztó anyagú kárpit,220v és izzadtság bármikor garantált
-Silány gyári gumi (szerencsére ezeket lassan kidobják róluk)
-Nincs ventilátor a klímahűtőn -> hőségben,városban akkora hangja van a vízhűtő ventinek,hogy garantáltan az egész utca téged figyel
-Hátsó lámpák kevésbé színezettek,már-már rózsaszín a helyzetjelző a régi piroshoz képest
-Kevesebb rendelhető extra (olyan apróságok is,hogy nincs olvasólámpa nemhogy hátul,de elöl sem)Néhány dolog megmosolyogtató,de a hétköznapokban bosszantó is tud lenni...
Az egész autón érződik hogy ez egy Astra Light.Így hirtelen ennyi jut eszembe, én újonnan vettem a Classicot,úgy valóban élvezhetőbb egy simához képest,de komfortban,kényelemben,zajszintben hidd el hogy sokkal gyengébb,és néhány évecske után eltűnik az örömfaktor.
Ami viszont pazar,az a Twinport motor,hihetetlenül keveset fogyaszt,a sima Ecotech-hez képest akár egy literrel is kevesebbet.
Egyébként oda kell figyelni,mert vannak olyan Classicok,amiken nincs semmilyen jelzés (pl az R betű a díszléc fölött),de alvázszám szerint már Lengyelországban készültekÉn mindenkinek azt javaslom,hogy próbálja ki mind a kettőt egymás után, meglepő hogy mennyi különbség van közöttük. Akinek az évszám számít a forgalmiban,az úgyis a Classicot fogja venni,aki jól-jobban szeretné magát érezni, komfortosabban utazni, az úgyis tudja,hogy neki a sima G kell
-
AMD Power
titán
Még kutakodok. Ahogy van extra infóm meg is osztom veletek.
Erre jövőre el szeretnék menni. Persze pár órára jó lenne.
-
AMD Power
titán
válasz
adorjant #44275 üzenetére
Próbáltam részletes leirtást találni arról ,hogy Classic II Astrak miben változtak a 2004 előttiekhez képest.
Amit eddig tudok. A szigetelés változott. Állítólag negatív irányba. Motoroknál ugye bejöttek a Twinportos mocik. Itt bejöttek a láncos vezérlések is.
A Twinport eljárás részterhelésnél egy kis pillangószelep segítségével elzárja az egyik szívócsatornát. Ekkor a hengerben erőteljes áramlás alakul ki, ami növeli a motor hatékonyságát, és így jelentősen csökkenthető a fogyasztás. A másik csatornán az égéshez szükséges levegőt nagy részét visszavezetett kipufogógáz szolgáltatja. A közvetlen benzinbefecskendezéses motorokkal szemben a Twinport benzinesek nem igényelnek kénszegény benzint. -
trassher
addikt
Klímához minden lom megrendelve, hétfőn megyek a szerelőhöz. Ezen a héten nyaral.
-
Bucy
aktív tag
válasz
realmadrid #44274 üzenetére
...
-
realmadrid
aktív tag
válasz
kriszpontaz #44281 üzenetére
Szia, minden évben cserélem az olajat, max 7 ezret megy évente.
Lánc talán nem, mert még nincs 70e az autóban.
Szerelőnél kiderül, hogy normális-e vagy sem.
Majd megírom, ha meggyógyította. -
kriszpontaz
veterán
válasz
realmadrid #44274 üzenetére
Mivel frissen épül fel az olajnyomás, ezért a "rrrrrrrrr" hang egyrészt a vezérműlánc csörgése, mivel olajos láncfeszítő van ami feszesen tartja, olajnyomás nélkül meg semmit nem csinál, a másik, a hidrotőkék, ugyanebből az okból kifolyólag. Ha a rrrrrrrrr dízeles hang meleg motornál is fennáll, annyit jelent hogy vagy elhasználódott az olaj és nem tud a láncfeszítő dolgozni, vagy simán megnyúlt a vezérmű lánc és lassan csere érett lesz.
-
gban
veterán
válasz
haddent #44278 üzenetére
Nem mindegy hogy ráindítanál, vagy indításkor, amikor még nem tiltott a ráindítás, egyszerűen ott marad.
Amúgy nekem sokkal jobban bejön amikor nem kell visszatekerni a kulcsot nullára ha épp lefulladok, vagy nem indul be elsőre, hanem simán megint ráfordítom az indítózásra. -
haddent
addikt
Nálam az elektronika letiltja. Tehát ha ott hagyod a kulcsot, nem történik semmi. Jár az autó és túlfordíthatod mintha "újra" akarnád indítani és semmi nem történik, fizikailag elfordítod, valóságban semmi. Na F -nél már nem így meg kipróbáltam ott igen szép reccs lett a vége többször nem köszönöm szépen
-
gban
veterán
válasz
realmadrid #44274 üzenetére
Apámnak volt ilyen a G Astránál, ott a kulcs nem fordult vissza magától, ezért nem engedett vissza a behúzótekercs, és az indítómotor így túlpörgött.
Másik lehetőség hogy a szelepek / hidrotőkék vagy mi van ott épp nálad az kopoghat pár mp-ig.
Ez olajozással összefüggő gond lehet. Pl. nálam is kopog erősen az egyik, télen, erős mínuszban, pár mp-ig.De nem vagyok szerelő, így ezek csak tapasztalatok, elméletek, ne vedd azért biztosra - bár így látatlanban egy szerelő sem biztos hogy biztosat mondana az alapján hogy furcsa hang meg rrrrrrrr
.
-
realmadrid
aktív tag
Sziasztok !
Érdeklődnék, hogy napi első indításkor, amikor felpörög a motor 1-3mp, van nálatok is egy furcsa hang ? Olyan rrrrrrrr, ezt nem tudom leírni, de furcsa hang. Aztán azonnal csendes, ahogy beáll az alapjárat. Benzines motor, Z14XEP. Mintha az indítómotor túlpörögne, vagy mifene. Sajnos nem értek hozzá.
Köszi. -
AMD Power
titán
Ajánlottak egy baromi jó Opeles oldalt, csak németül nem tudok.
-
haddent
addikt
-
trassher
addikt
Jó csak Delphi-ből is van QS meg NX kompresszor ami nagyon nem ugyanaz.
De a 105mm-es átmérő már jót sejtet. Lehet megmondom rakják rá az egészet a kompresszorra ahogy van, a felújított tekercset meg eladom félpénzért, újonnan az is 23K. A töltés még 9K + kell egy új nyomáskapcsoló ami 4K.
-
trassher
addikt
válasz
trassher #44265 üzenetére
Hétfőm felhívom őket hogy az én kompresszoromhoz jó e, ha igen akkor már aznap rendelem is lefelé futárral. Mondjuk az átmérője 105mm és az én tárcsámé is ennyi szóval jónak kell lennie. Ha csak így egyben lehet venni akkor így jártam és megveszem így, már így is elb*sztam egy csomó időt.
-
haddent
addikt
válasz
sasa58 #44261 üzenetére
Hát váltásnál rángatás az nálam "user error" kategória. Én rászoktam arra, hogy rárugok egyet a gázra minden váltásnál és vajsimán megy minden és gyorsan. Nem tudom máshol hogy megy biztos lehet ezt máshogy meg lehet le föl pöckölgetni egy joystickot a ferrariban meg az automatában váltás gyanánt, de azt meghagyom a nőknek meg a hülyegyerekeknek, igazi férfi bottal vált segítség nélkül
A klíma meg csak alul fogja meg, főleg alapjáratról induláskor, de ez is megszokás kérdése, kicsit játszani kell a gázzal induláskor. Feljebb már meg se érzed hogy rajta van egy nagy fogyasztó. Ilyen 4000 -től meg úgyis elszáll a fellegekbeEgyébként nincs olyan autó amit nem befolyásol ha beleraksz még 3 utast meg a légkondit rátolod. Lehet az 10 literes W12 motor is, akkor is, fizika törvényeivel nem tud szembe menni.
A VVT -ről, majd ha ilyen hányingerkeltő (márbocs) dízel hangja lesz akkor kell, nincs mese. Bár szerintem bajt akkor se csinál, csak nincs meg az a +10-20 ló a simához képest. Egyébként amikor a srác kicserélte, az újjal is van hangja indítás után, csak aztán lehalkul. Ennyi, ez normális.
w333 az se minden.. én 150 ezernél átvettem vezetett márkaszervizes pecsétesen, és hát olyan is. Azóta semmi nem került bele mert én végzem rajta amit kell. És mégis, sokkal jobban járna vele bárki, mert magasabb minőséget kap mint a szervizben
-
w333
félisten
válasz
AMD Power #44258 üzenetére
Évjárat + km én nem nézek ... inkább csak azt hogy legyen szép állapotban és normálisan szervizelve, ha ez megvan akkor szinte örök darab
Láttam én már 1-2 éves lerobban széthajtott autót, de láttam már 20 éves + megkíméltet, szóval én így állok hozzá
(#44259) trassher
Akkor lehet hogy jobban járnál ha megvennéd egyben mágnes kuplunggal együtt, és legalább lessz hozzá alkatrészed
(#44263) trassher
Igen
De most már ne siess vele, ha eddig kibírtak akkor még idén simán kibírod majd klíma nélkül, esetleg majd jövőre és addig hátha találsz ilyen tárcsát hozzá
-
sasa58
tag
válasz
haddent #44260 üzenetére
A vízpumpát meg a hosszbordás szíjat nem kell vele együtt cserélni, mert ahogy írtad külön vannak. Én most próbálom kinyomozni, hogy meddig lehet halogatni ezt a VVT cserét, nem okoz-e egyéb károkat, mert én sem szeretnék most költeni rá. Egyéb hibajelenség nálam sincs, talán annyi, hogy a klíma nagyon visszafogja, de erre mások is panaszkodnak, meg alacsonyabb fordulaton történő váltásnál (főleg visszaváltásnál) néha rángat egy picit.
-
haddent
addikt
válasz
sasa58 #44243 üzenetére
Igen így van azt az olajat, már másodszorra töltöttem bele
Na a mágnesszelepesdiről nem tudtam, a vezérlés az nyilván van még mellé ami nem csak szíj hanem feszítő miegyéb, összesen ~50 ezer. De akkor nyilván még vízpumpa és hosszbordásszíj-szett csere is (az külön van nálam/unk), az a másik 50.
Na szóval a vezérléscsere (én ideszámolom a hosszbordásat is) az olyan 100k + munka, a VVT cuccok az meg 150. Húha... A végén igazad lesz a ~300k -ás saccal.
De egyébként letettem én erről, megy húz nem füstöl nem haragszik nem kerreg, stabil fordulatszám minden okés és az az érzésem hogy indítás után 1-2 másodpercig a vadi újnak is tud lenni kis hangja.
Vezérlést úgy amblock jövő tavasszal cserélek, én a VVT dolgait nem szeretném, azt gondolom nem kell még. Annyiba fájna ez mint egy generál, csak generál nélkül. Majd olyan 300ezer km után (ha egyáltalán addigra tarthatatlan dízel hangja lesz) akkor elgondolkodom rajta, bár akkor már csak úgy viccből a motort is szét lehetne kapni ha mást nem pucolgatni. Szóval ez a jövő zenéje, és a (nagyon) távolié, nem kell ezAMD Power az az érdekes, hogy ki mondja a leghangosabban, hogy szar az Opel? A 20-30 éves lerobbant """"""prémium""""" kategóriás ócskavasas hülyegyerekek
-
trassher
addikt
válasz
diegho #44256 üzenetére
Akkor nem tudom mi lehet vele, csak a twinport-os g astráról tudom hogy hangos és gyárilag nincs külön ventije a klímahűtőnek.
w333: Egyik bontóban sem szedik szét őket. Meg is kérdeztem hogy amelyik nem megy azzal mit csinálnak, mind azt mondta megy a vasba. Vakartam is a fejem hogy annyi eszük nincs hogy ha nem is megy attól még el lehet adni róla a kuplungot, mégnestekercset, ékszíjtárcsát.
-
trassher
addikt
válasz
AMD Power #44252 üzenetére
Az biztos hogy könnyű belenyúlni. A vicc az hogy az enyém sehol sem ereszt még 28bar-on sem, addig ment a nyomáspróba holott 15bar-tól feljebb nem is szabadna mennie használat közben. A szerelő mondta is hogy ilyen csendes g astra kompresszort még nem látott.
diegho: Nem feltétlen gond az ha hangos + a kuplungnak ehhez nincs köze. Azt hiszem a twinport-os g-k kompresszora gyárilag hangos.
-
diegho
nagyúr
Ha már klímánál járunk. Nekem a kompresszoromnak elég komoly hangja van, pláne magasabb fordulaton. Lehet nekem is elég lenne egy ilyen kuplung csere?
-
trassher
addikt
Az első linken lévő nekem sok mivel az mágnestekerccsel együtt van ami nem kell mivel az enyémet megtekercselték 1 hónapja szóval új. A második linken lévőt pedig felhívom majd, hátha van neki simán csak tárcsa is.
Szerk.: Na már beszéltem is az eladóval, továbbra sincs szerencsém. Csak komplett kompresszort árul, nem bont szét semmit. Amit hirdet 25-ért adná de látatlanban még ha akarnám se venném meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Melyik tápegységet vegyem?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Sorozatok
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- GeForce RTX 5060 Ti: Ha az ár jó, minden jó (lenne)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- sziku69: Szólánc.
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- LG 6 Motion Inverteres DirectDrive mosógép (F2J5WN4W)
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Új Cosori Premium Air Fryer / forrólevegős sütő, 5.5L (CP158-AF-RXB)
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- Álomsebesség elérhető áron - Fedezd fel a jövőt!
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U759 - i3-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Apple Magic Keyboard, Mouse, Trackpad, Pencil, Smart Keyboard Folio hibátlan működéssel garanciával
- Honor Magic7 Lite 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest