Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:32:04

LOGOUT.hu

Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#66501) amdboy


amdboy
senior tag

Sziasztok! Applikáción keresztül fizetném be az aktuális havi számlámat. Vègigèrek az utalásoz, ez meg is törtènik majd kiírja, hogy sikeres tranzakció. Ezek után a netbankban nem látom, hogy levonta volna az összeget. Ilyenkor mi van? :U

(#66502) Boond


Boond
addikt

van tranzakció azonosító és egyebek ami alapján utána tudsz nézni/kérdezni.

Újabb részletek
https://www.hwsw.hu/hirek/63841/3g-sunset-keszulektamogatas-nmhh-itm.html

(#66503) amdboy


amdboy
senior tag

Nos. Voltam bent vodáèknál ès bizony problèmás az applikációjuk ezáltal az utalás nem működik :W

(#66504) Gubu0101


Gubu0101
veterán

Most meglepodtem,megjott az ehavi szamlam es mar szerepel rajta a rezletfizetes,teljes osszeg,hany honap van meg hatra es a hatralevo tartozas :D Meg 5 honap es pápá voda :D

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#66505) Pityu.


Pityu.
nagyúr

Ha adott egy régebbi sim kártya ami még a régi nagy formátumú azt csak személyesen lehet valami kirendeltségen kicseréltetni ilyen újfajta kitördelős 3 méretűre,vagy esetleg ügyfélszolgálaton is lehet valamit intézni cserével kapcsolatban?És mennyi lehet a költsége a cserének?Nekem már az újabb fajta kitörős van anno volt egy kis hálózati gond szóval nem a kártya arra azt mondták 2500Ft egy újra csere.

Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.

(#66506) Caldera válasza Pityu. (#66505) üzenetére


Caldera
aktív tag

[Itt] nem régen volt róla szó.

''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''

(#66507) Pityu. válasza Caldera (#66506) üzenetére


Pityu.
nagyúr

Köszi

Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.

(#66508) Lauda


Lauda
félisten

Kommentár nélkül:

[ Szerkesztve ]

(#66509) 4Grider válasza Lauda (#66508) üzenetére


4Grider
nagyúr

Addig örülj, amíg a 2000 Ft-os szolgáltatást nem kezdik el 2070 Ft-nak számlázni. :D

(#66510) Lauda válasza 4Grider (#66509) üzenetére


Lauda
félisten

Jeleztem nekik és kaptam duplán kompenzációt a teljes hűségidőre. Elvileg majd helyreáll ez is. :D

(#66511) Boond válasza Pityu. (#66505) üzenetére


Boond
addikt

régit újra ingyen cserélik. Ha még sem akkor ügyfélé szolgálatot felhívni panaszt tenni. (ott fel fogak ajánlani visszatérítést+ kárpótlás).

Jó dolgok még nem mennek, igaz? próbálta vki?

[ Szerkesztve ]

(#66512) Pityu. válasza Boond (#66511) üzenetére


Pityu.
nagyúr

Hát egyenlőre most úgy se megy a csere betegség miatt nem nagyon járok vodafone felé.

Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.

(#66513) csab2


csab2
veterán

A webshop másnak is össze-vissza mutat mindent?

Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim

(#66514) BreakerGoldn


BreakerGoldn
csendes újonc

Ha egy három napja aktivált új SIM-en még mindig nem történt meg a hálózati beállítás és nem megy 3G fölé 5G képes készülékben Budapest belvárosában sem, akkor szerintetek érdemes még várnom arra, hogy jön majd az SMS vagy kergessem a Voda-t?

[ Szerkesztve ]

(#66515) wwhy válasza BreakerGoldn (#66514) üzenetére


wwhy
veterán

Nekem 3 hét után sem aktiválódott magától a 4G, üfsz kapcsolta be, nagy kínok és keservek között.

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

(#66516) csab2 válasza csab2 (#66513) üzenetére


csab2
veterán


Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim

(#66517) BreakerGoldn válasza wwhy (#66515) üzenetére


BreakerGoldn
csendes újonc

Jól hangzik… :O akkor viszont jobb lesz ha nekidurálom én is magam. Köszi!

(#66518) Caldera válasza csab2 (#66516) üzenetére


Caldera
aktív tag

Az komoly haszon, Go Mini (2990,-Ft/hó) RED áron. :D

[ Szerkesztve ]

''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''

(#66519) szebe válasza BreakerGoldn (#66514) üzenetére


szebe
őstag

Nekem augusztus elejétől szeptember közepéig nem sikerült aktiválniuk. Amúgy is kellett mennem számhordozás miatt, akkor már bekapcsoltattam a 4g-t is (nézett nagyokat az ügyintéző, hogy még nem aktív...).

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#66520) #08176384


#08176384
törölt tag

Az normális, hogy már red asszisztens sem jön be közel fél óra alatt? Konkrétan 3x próbáltam, de semmi. Sima ügyfélszolgálat másik kártyával előtte nem sikerült több mint egy óra alatt négyszer próbálva. Több napszakban is próbáltam. Boltban nem segítenek. Lenne még egy redes felmondásom, de egyszerűen nem tudom intézni. Ilyen egy trágya céget én még életemben nem láttam….

[ Szerkesztve ]

(#66521) Kbali válasza #08176384 (#66520) üzenetére


Kbali
nagyúr

Mindjárt jön Boond és megmondja a tutit...

(#66522) baloghgabor válasza Kbali (#66521) üzenetére


baloghgabor
aktív tag

Jajj, csak az ügynök ne!!! :DD

bégé

(#66523) #08176384


#08176384
törölt tag

Végül megoldódott. A szám megmarad feltöltőkártyának (nagyon könnyű szám) és ráadásul valakivel a fórumról beszéltem, mivel olvassa a mobilarénát. Ő rögtön tudta a teljes sztorim, jó fej volt. Előre is köszönöm neki a hatékony ügyintézést. Utána mát flottul mentek a dolgok. Egyenlőre biztosan nem leszek újra egyik számmal sem előfizetéses ügyfél, de a jövőben nem zárom ki.

[ Szerkesztve ]

(#66524) pitiless válasza #08176384 (#66523) üzenetére


pitiless
senior tag

Nekem is ez a terv (november 15-én jár le a szerződésem), hogy átváltom feltöltősre, mivel van most Telekom MultiSIM-es előfizetésem. Így meg van oldva a feleségemnek is a korlátlan beszéd (és nem veszi el állandóan a telefonomat), meg a korlátlan net is. Ha meg hosszú távon nem jön be, akkor még mindig lehet váltani vagy ha jön jobb ajánlat.

(#66525) #08176384 válasza pitiless (#66524) üzenetére


#08176384
törölt tag

Most rendben ment minden. Megmaradt az esim is, csak feltöltőkártya. Vettem hozzá valamennyi netet. Az 5G ebben a formában nem hiányzik, mivel úgyis csak dss egyenlőre. Apn-nek beállítottam a nem natolt (vitamax.snet.vodafone.net) verziót és minden ok. Megnéztem és szerencsére változatlan dinamikus ip címet ad.

[ Szerkesztve ]

(#66526) 4Grider válasza #08176384 (#66525) üzenetére


4Grider
nagyúr

Már nem kötelező feltöltőkártyáknál a vitamax-os apn-eket használni, mennek azok az alap (internet és standardnet) apn-ekkel is.

(#66527) anglergab válasza #08176384 (#66525) üzenetére


anglergab
addikt

Mit jelent, hogy változatlan dinamikus IP cím?

(#66528) tkomlosi válasza anglergab (#66527) üzenetére


tkomlosi
aktív tag

Most jött valami frissítés, úgyhogy nem hiszem.

(#66529) MadMancs válasza 4Grider (#66526) üzenetére


MadMancs
veterán

Nem bizony. Csak erősen ajánlott.
Pont nemrég sikerült kihámozni itt ÁSZF módosítást ami ajánlja. Hisz ha nem default apn használsz (ide értve snet, standardnet, és post/prepaid keverés) könnyen meglepi lehet a vége olyan szempontból hogy ténylegesnél több neted fogy, mert dupla kapcsolat épül fel.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#66530) #08176384 válasza anglergab (#66527) üzenetére


#08176384
törölt tag

Nem natolt ez az apn, rendes ip címet ad.

(#66531) 4Grider válasza #08176384 (#66530) üzenetére


4Grider
nagyúr

Akkor dinamikus és publikus IP címre gondoltál, csak változatlan változót írtál helyette.

(#66532) kulu22


kulu22
aktív tag

Sziasztok!
Van / volt valakinek esetleg hasonló gondja?
Iphone 11, 70-es eSim és 30-as fizikai. A 70-es számról nem tudok 30-as számra SMS-t küldeni. Próbáltam utánaolvasni de semmi használhatót nem találtam.

(#66533) mikk2000 válasza kulu22 (#66532) üzenetére


mikk2000
őstag

Sziasztok pár hete vettem vodafone boltban egy sim kártyát TUTI+ -al. Amíg neteztem rajta, 3G felé (4G, LTE) nem láttam hogy kapcsolódott volna, a többi szolgáltató kártyája ugyanabban a telóban meg igen), ezért a kérdésem az lenne, hogy a vodafone sim kártyák amiket eladnak, egyáltalán 4G képesek?

(#66534) szebe válasza mikk2000 (#66533) üzenetére


szebe
őstag

Hívd fel az ügyfélszolgálatot/fáradj be személyesen, és kérd meg, hogy aktiválják.
Ennek elvileg néhány napon belül meg kéne történnie automatikusan, de a topik alapján még mindig nem állnak a helyzet magaslatán.

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#66535) mikk2000 válasza szebe (#66534) üzenetére


mikk2000
őstag

Külön kell aktiválni a 4G-t? Na erre nem gondoltam, komolyabb szolgáltatónak nézett ki. Éppen azon gondolkodtam látva a kőkorszakot, hogy a számot (kártyát) megtartva átviszem egy másik szolgáltatóhoz, ebben az esetben a 4G-t mindenképpen a vodának kell beélesítenie, vagy a másik szoltáltató automatikusan lekezeli?

(#66536) Diák66 válasza mikk2000 (#66535) üzenetére


Diák66
őstag

Automata a rendszer, de kell neki olyan 3 nap. Ha nem megy végbe az aktiválás, akkor kell kérni külön a 4G bekapcsolását.

(#66538) mikk2000 válasza #72445440 (#66537) üzenetére


mikk2000
őstag

Köszönöm a válaszokat.

APN-t belőtte magának a telenorhoz hasonlóan (diginél kell külön apn-t beállítani) és ment is a net, de csak max 3G-n, több héten át, tehát a 72 óra vígan letelt.

Azt sem értettem igazán, hogy a voda boltban elmondtam világosan, hogy havonta megújuló netet szeretnék a feltöltőkártyához, erre kaptam egy A4-as lapot rajta sms számokkal meg kódokkal, azokra meg az volt írva, hogy egyszeri net feltöltések. Viszont annak ellnére hogy egyszerik voltak odaírva, volt külön sms a lemondásra is. Ha egyszer "úgyis egyszeri" akkor minek lemondani? Meg ha havi megújulót kértem, miért adnak egyszeriről A4-es papírt?
Telenornál pl. értelmesen ott van hogy megújuló, milyen paraméterekkel, amit szépen akár neten tudok aktiválni is, meg lemondani is, nem egy A4-es papírjuk van rajta sms kódokkal.

Szóval a max 3G meg ez az öszevisszaság egy egyszerű netrendelésben azt eredményezte, hogy úgy döntöttem nem nagyon fogok foglalkozni ezzel a társasággal a továbbiakban. Ja és persze az ügyfélszolgálat se vette fel fél órán keresztül, hogy megkérdezzem mégis mi van. Viszont a SIM kártyát ha már itt van, számhordozással még használhatnám, arra nem válaszoltatok hogy más szolgáltatónál használva a kártyát, menne rajta a 4G? (Magyarán magán a SIM kártyán kell belőniük valamit, vagy csak a központtól függ mit enged?)

(#66539) Boond válasza mikk2000 (#66538) üzenetére


Boond
addikt

Tarifák megújilóhoz Tuti+ net

Ez pedig további adatopció

DE van még az "újradendel" opció is ami az adatkereted tölti újra maximum 3x kérhető...

* A lemondás esetén a fel nem használt adatmennyiséged elvész.

Elvileg az applikációban ezek megtalálhatóak, lemondhatóak stb, neten bármikor - normál esetben.

"Szóval a max 3G"

Nincs max 3g, nekem is 4g-s a kártya, de van akinek 5g. Viszont szolgáltató és szolgáltató között van különbség. pl telekomtól előre aktivált kártyát kapsz, ha megrendeled online, voda-tól, meg nem. Első hívás alkalmával aktiválni kell. Ha boltban vetted, akkro ennyivel előbbre vagy - viszont nem érdemes boltban venni, mert ott nem 0 ft elvileg.

felhívod őket, vagy bemész az üzletbe, és aktiválják, ha nem aktiválódott... nem tudom van-e erre vmi sms vagy hasonló opció. Nekem pl 2g/3g-n van most használva, szándékosan. (bár, hogy minek azt nem tudom xd)

[ Szerkesztve ]

(#66540) mikk2000 válasza Boond (#66539) üzenetére


mikk2000
őstag

Ezeket láttam. A második linknél megint ott van hogy mind "egyszeri".

Az első linknél azt mondja tényleg, hogy sim kártya aktiváláskor kérhetem megújuló csomaggal is, viszont én az egyszerűség végett (meg gondolom értenek hozzá) a voda boltba mentem, tehát ők ott aktiválták a kártyát, és adtak egy papírt sms kódokkal a netrendeléshez, amin viszont megint mind "egyszeri" volt, holott világosan elmondtam az elejénm, hogy havi megújuló csomagot szeretnék hosszútávon. Értehető már így?

(#66541) Landsmann válasza mikk2000 (#66538) üzenetére


Landsmann
addikt

Ha a számot átviszed másik szolgáltatóhoz, onnantól fogva a Vodafone általi beállítások megszűnnek. Az új szolgáltató paraméterei lesznek az irányadók.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#66542) Tulipa válasza mikk2000 (#66540) üzenetére


Tulipa
kezdő

Bármikor válthatsz tarifát sms kóddal, ezekben pedig már megújuló net van (1/3/5 GB).
1270-re kell elküldeni azt a kódot, amennyi internetet akarsz havonta:

tv tuti+1
tv tuti+3
tv tuti+5

(#66543) Boond válasza mikk2000 (#66538) üzenetére


Boond
addikt

Te tudod kivel, és mit akarsz foglalkozni... engem nem mozgatnak meg nagyon ezek a "g-k". Viszont amiért a vodánál van, és marad is azok a kedvező árak, feltételek. Ha meg vki ennyire türelmetlen...

"Ja és persze az ügyfélszolgálat se vette fel fél órán keresztül, hogy megkérdezzem mégis mi van."
Ha már úgyis üzletben voltál, miért nem üzemelted be helyben a kártyát? Mindjárt aktiválták is volna, vagy ha arra jársz. Nekem anno még be kellett menni az üzletbe, mert annyira régi volt a kártyám, hogy netes beállítás sem volt hozzá/ sem telefonomban - x éve. Más kártyán, meg automatikusan aktiválódott... már évekkel később (új kártya).

Gondolom volt vmi oka, hogy ezt választottad, és nem másik szolgáltatót... nem értem minek pattogni...

"Ja és persze az ügyfélszolgálat se vette fel fél órán keresztül, hogy megkérdezzem mégis mi van. "
biztos tudták, hogy te vagy, és direkt ki akartak veled szúrni... a szemetek... :DDD :DDD Még szerencse, hogy van kihangosítás... és addig is tudok mással foglalkozni... amúgy máshol is van egy átlagos várakozási idő, pl mol-t hívtam egyik héten ott is volt vagy fél óra talán... Amúgy nincs olyan menőpont, hogy 4g aktiválás vagy ilyesmi?

"Viszont a SIM kártyát ha már itt van, számhordozással még használhatnám,"
Minek engedd el, úgy sem tudja még nagyon más a számod, új dolog... minek ragaszkodni érte :) Máshol is lehet igényelni :)

HAVI1000E - ez egyszeri.
Feltételezem a sima HAVI1000 az pedig a megújuló lesz. Legalábbis régen így volt...

Ezt elküldöd sms-ben, és akkor olyan csomagod lesz... mondjuk ha 5 gb kell.
TUTI + NET 5 GB

Az, hogy milyen az ügyintéző, az függhet attól is, hogy dedikált, vagy partner üzlet, előbbivel kapcs, nincs jó tapasztalatom, volt gond velük, sim cserénél, utóbbival viszont (dedikált)nem volt gondom.

Viszont a partner üzlet bénázását, megfelelően kárpótolták.

(#66544) mikk2000 válasza Boond (#66543) üzenetére


mikk2000
őstag

Általam egyszerűen leírt tapasztalatokba belekötni annyira nem látom értelmét. Ha látom hogy alapvető dolgok nem működnek, vagy minden értelmetlen, akkor minek adjak még egy esélyt, ha máshol meg nincsenek ilyen összevisszaságok és problémák?

Az üzletben beüzemelték a kártyát, de adtak egy papírt sms kódokkal a nethez, ezt írom kb. harmadjára. Az hogy te megint egy teljesen más kódsorokat írsz mindenféle plusz betűkkel együtt megint csak azt mutatja, hogy káosz van. Valahogy előttem van hogy a 90 éves Marinéni olvasgatja a ph-t hogy a hatvanezredik hozzászólásban a Boond azt írja hogy az E betűt ha levesszük a kód végéről akkor végre megújuló lesz... :))

Az hogy egy ügyfélszolgálat mennyi idő alatt veszi fel a telefont, szintén lényeges szempont, bár jobb lenne ha nem lenne alapvetően teljesen ellentmondásos az egész, és akkor nem kéne hívogatni őket (teljesen feleslegesen).Ránézésre meg nem mondom egy kikent kifent villogó vodafone üzletről hogy az csak partner vagy "dedikált".

Ha neked jó tapasztalataid vannak, használd ezt a szolgáltatót egészséggel! Én kihátrálok ha már az elején hülyeségeket tapasztalok, nincs annyi felesleges időm.

(#66546) asdf_ válasza mikk2000 (#66544) üzenetére


asdf_
veterán

Az hogy egy ügyfélszolgálat mennyi idő alatt veszi fel a telefont, szintén lényeges szempont, bár jobb lenne ha nem lenne alapvetően teljesen ellentmondásos az egész, és akkor nem kéne hívogatni őket (teljesen feleslegesen).

A cég egy ügyvitelirendszer-cserével lábonlőtte magát a nyáron, azóta kétvállon fekszenek és a telefonos ügyfélszolgálat fél óra alatt kb. esélytelen.

Az a része viszont, hogy te ezeket a kódokat nem akarod tudni értelmezni, neadjisten ha már itt vagy az interneten, akkor nem sétálsz el a szolgáltató weboldalára, ahol mindez leírva megtalálható (így tökfölöslegesen hívogatod a telefonos ügyfélszolgálatot, és miattad IS nem lehet elérni, mert olyat akarsz kérdezni tőlük, ami ott van a weboldalon, csak egy kis fáradságot kéne venni és megkeresni), az már sajáthibás baleset.

(#66547) mikk2000 válasza #72445440 (#66545) üzenetére


mikk2000
őstag

Azzal kezdtem hogy elmegyek tőlük, tehát ebben egyetértünk. További szép napot mindenkinek!

(#66548) mikk2000 válasza asdf_ (#66546) üzenetére


mikk2000
őstag

Ugyanazokat a kódokat találtam a voda oldalán mikor rákerestem annó, mint amit papíron kinyomtatva odaadtak nekem, innentől kezdve tehát az egész eszmefuttatásod értelmetlen. Mások azért írtak hasznos és értelmes dolgokat is.

(#66549) Boond válasza mikk2000 (#66544) üzenetére


Boond
addikt

Nekem az alapvető dolgok, mint pl telefon, vagy esetleg leállás alatt ingyenes net, teljesen jól működött.
Ami szerintem már extra/luxus, azaz appos fizetés váltás ilyesmi - nah az átállás kor, és azóta is akadozhat.

De ha átnézel pl telekom topicba, ott most a megújult honlappal van gondjuk, és ócsárolják, hogy szarabb mint az előző - még esetleges munkatársak is.

Tehát, most elmész vodától, és mi a garancia arra, hogy másik szolgáltatónál nem találsz vmit ami miatt megint tovább kellene menni? :)

Gondolnám, hogy azért választottad, mert vmi kedvező/zöbb volt, mint másiknál. A 4g-t egyszer kell bekapcsolni. Nem olyan dolog amivel visszatérően fogsz foglalkozni, pedig volt 2g/3g képes telefonba is a kártyám, nem állították vissza.

" ha máshol meg nincsenek ilyen összevisszaságok és problémák?"
mint fentebb írtam menj nyugodtan vissza se nézz ;] :P

"Az üzletben beüzemelték a kártyát, de adtak egy papírt sms kódokkal a nethez, ezt írom kb. harmadjára. "

És akkor mi van? Erre kérdeztem, hogy partner üzlet vagy sem... mindenhol vannak olyan ügyintézők akik esetleg nincsenek topon olvas bele csak pl a telekom topicba... egyik ezt mondja,. másik azt 3. amazt (ezt anno én is tapasztaltam, x éve mikor megszűntek a pontok pop pontok vagy mi volt). Direkt T pontba azt mondták, hogy nem ezt így nem lehet csak neten... neten viszont nem ment mert ott kellett volna :D Aztán végül az lett, hogy felhívtam az ügyfélszolgálatot, és köv számlából írták jóvá...

De ugyan úgy voda partneri üzletre is van egy story-m, amit az ügyfélszolgálat korrigált szintén a telekomhoz hasonlóan. Legutóbb pedig csak panasszal tudták korrigálni, ügyfélszolgálat sem volt a helyzet magaslatán T-nél...

"Az üzletben beüzemelték a kártyát, de adtak egy papírt sms kódokkal a nethez, ezt írom kb. harmadjára. Az hogy te megint egy teljesen más kódsorokat írsz mindenféle plusz betűkkel együtt megint csak azt mutatja, hogy káosz van. "
Nem írok más kódsort... amit fentebb linkeltem onnan másoltam ki, és kiemeltem.
Neked, meg az kell, amit, (#66542) Tulipa is írt. Kivéve, ha nagyobb mint 5 gb-os net kell. Akkor egyszer netbővítővel és sima tutival tudod megoldani. (Vagy ha már felhívod őket a 4g miatt rákérdezel erre is) DE ha már úgyis elmész, akkor nem tök mind1, hogy hogy van? nem érint téged nem?

"hatvanezredik hozzászólásban a Boond azt írja hogy az E betűt ha levesszük a kód végéről akkor végre megújuló lesz..."
tessék neked a tuti+net kell, mint itt írja egy lelkes felhasználó. Kivéve, ha nagyobb mint 5 gb havi net kell. De ezen ennyit problémázni, már rég megoldottad volna, és elfelejthetted volna az egészet...

"Az hogy egy ügyfélszolgálat mennyi idő alatt veszi fel a telefont, szintén lényeges szempont"
Lehet, de nem te körülötted forog a világ, vannak mások is. Ezért kell várni, meglepő mi? :)

".Ránézésre meg nem mondom egy kikent kifent villogó vodafone üzletről hogy az csak partner vagy "dedikált"."
Nagyobb városban van direkt voda üzlet, pl megyeszékhely Főváros ilyesmi (és nem csak vodánál van így, telekomnál és ebből gondolom, hogy többi szolgáltatónál is), kisebb városokban partner üzlettel találkozol nagy valószínűséggel. De erről is van egy lista a honlapon, szerintem vhol. Anno telekomnál volt, vodánál is biztosan lesz.

"Ha neked jó tapasztalataid vannak, használd ezt a szolgáltatót egészséggel!"

Van jó és rossz is, mindkettő szolgáltató esetében. A problémákat pedig sikerül korrigálni, esetleg + kárpótlás is. Ebben a voda jobb, meg árakban, lehetőségben. Van a T-nek is előnye/relevanciája, de nem feltétlenül ebben, vagy ez miatt.

"Én kihátrálok ha már az elején hülyeségeket tapasztalok, nincs annyi felesleges időm."
csoda, hogy van még szolgáltató, ami megfelel neked :) további minden jót. (egyet nem értek, minek vágtál bele, ha ilyen könnyen feladós vagy? :D ) Egy feltöltős esetén nem édes mind1? Nincs különösebb kötelességed...

[ Szerkesztve ]

(#66550) kovacsmi_74 válasza mikk2000 (#66538) üzenetére


kovacsmi_74
aktív tag

"Viszont a SIM kártyát ha már itt van, számhordozással még használhatnám, arra nem válaszoltatok hogy más szolgáltatónál használva a kártyát, menne rajta a 4G? (Magyarán magán a SIM kártyán kell belőniük valamit, vagy csak a központtól függ mit enged?)"

Számhordozáskor a másik szolgáltatónál új kártyát kapsz tőlük a hordozott számmal, a beállítások is mások lesznek.
Számhordozás, nem kártyahordozás.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.