Hirdetés

2024. június 4., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#50010) Márton válasza cinemazealot (#49998) üzenetére


Márton
nagyúr

Köszi a tesztet, az imént én is megcsináltam és valóban nálam is van 1/60s záridő mellett olyan kép - kb. minden negyedik -, ahol nincs szellemkép. Ellenben én ebből nem azt a következtetést vontam le, ami te, hogy "a projektor szellemkép nélkül vetít."
Miért is? Már az elején gyanakodtam erre a fránya színkerékre. Ismét megnézve az atlétikás videót, mintha enyhe színes szellemképet láttam volna a futó arca körül. Ez a színes jelenség felfedezhető a 60p scroll ábrán is, ha pl. 2x sebességgel játszod le mpc-vel.