Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3901) lajosx válasza szaszlaci (#3900) üzenetére


lajosx
őstag

valszeg igazad lehet,:)

[ Szerkesztve ]

(#3902) willB. válasza neduddki (#12) üzenetére


willB.
csendes tag

Hi!

Csak azért regisztráltam, hogy elmondhassam, tanulj meg helyesen írni, ha közösségi fórumokba jegyzel valamit. Vagy vegyél a vaterán egy Írni tanulok! c. könyvet, biztos hasznodra lesz, és nekünk is, hogy nem kell olvasni ezeket a borzalmakat. :W
Itt elsősorban nem a tartalomra gondolok.
Üdv, jó tanulást!

(#3903) szaszlaci válasza willB. (#3902) üzenetére


szaszlaci
addikt

:)) ott a pont.

■■■ pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt

(#3904) Fr3eWar


Fr3eWar
őstag

Sziasztok. Gondolom nektek nagyobb tapasztalatotok van ilyen téren azért írok ide.