Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4451) mceely válasza vakarcsika (#4447) üzenetére


mceely
tag

divx-et sztem is felejtsd el. képzeld el a szitut, h. egy csomó pénzt és energiát beleölsz (falfurkálás, vásárlás, stb.), majd ülsz előtte, és rájössz, h. basszus, milyen jó is lenne, ha a kép szép lenne... végül is az otthoni projektor téma ezt a célt szolgálná, nem azt, h. valamit nagyban jelenítsünk meg. az prezentáció...
200 keretből meg azért már lehet divxnél jobb minőséget is varázsolni, amitől az ember szája tátva marad, nem elkenődik... inkább egy használt de sok üzemórájú hd-s, mint egy prezentációs! avforum, avx és társain sok jó használt van, és a profik odafigyelnek, h. ne lehessen vackot drágán rásózni az emberre.

(#4452) mceely válasza szaszlaci (#4450) üzenetére


mceely