Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
snecii
csendes tag
válasz marciart11 #3351 üzenetére
Köszönöm
Valóban jobbnak tűnik mint a Samsung! (Optoma HD200X)
Minőségben is jó? Mennyi egy izzó ebbe?
Inkább válasszam ezt?Köszi
-
BBéci
legenda
válasz marciart11 #3354 üzenetére
Sokkal jobb mint egy Samsung, vagy konkrétan az A600???
Melyik Samsungot láttad az utóbbi 2 évben gyártottak közül?
Az A600-ról Balagee sok szépet és jót írt, mesélt.[ Szerkesztve ]
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
joe999
tag
A sógoromnak van Samsung A600-a. DLP-hez képest határozottan csendes, szerintem hangban LCD-k között is megállja a helyét. Az optika ebben az árszegmensben kimondottan jó, elég éles és CA is alig látszik. Nekem a színek alapból tetszenek, a gamma nem az igazi, elég nehéz belőni, ha van mód rá, akkor forrás oldalról kell belenyúlni.