Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33251) AVhelper válasza pappkarcsi (#33242) üzenetére


AVhelper
senior tag

Szia!

Az EPSON EB-U32-nek van sRGB színmódja, rendelkezik két HDMI bemenettel, sőt beépített WLAN kapcsolatán keresztül is tud vetíteni.

[ Szerkesztve ]

(#33252) majnz


majnz
tag

Üdv! A napokban egyszer csak a benq w770st távpöcögö nem volt hajlandó beindítani a gépet, hiába nyomkodtam a bekapcsoló gombot, pár óra elteltével viszont kikapcsolta. Másnap gond nélkül bekapcsolta, de azóta semmit sem csinál. Elemet kicseréltem, a led villog az elejében, szétszedtem, megtakarítottam, de semmi! Külföldről szeretnék rendelni egy utángyártott távirányítót de kimondottan ehez a tipushoz nem találok, valaki esetleg nem tudja, melyik másik modellel azonos a távirányító? Köszi!