Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33801) tl-x válasza AVhelper (#33800) üzenetére


tl-x
őstag

Új szűrőt mennyi idő után javasolt venni? Én 300 óra felett vagyok, rendszeresen takarítom a szűrőt mini porszívóval. :R

[ Szerkesztve ]

(#33802) dota1 válasza c4 (#33787) üzenetére


dota1
aktív tag

Nálam is ugyanilyen tetőtérben, szintén ugyanez az elrendezés van mint dokinál. Fapaci is volt nálam mérni, és nagyon jó az akusztika. A ferde tetősíkok sokat dobnak, és kevésbé alakul ki állóhullám, ami pl. nálam nincs is a szerkezet miatt.

(#33803) dhcodoki válasza dota1 (#33802) üzenetére


dhcodoki
senior tag