Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33401) bajnokpityu válasza alphamooncam (#33398) üzenetére


bajnokpityu
félisten

nincs ilyen, h A madVR kép.nagyjából millió féle képet tud.

egy dologban mindenképp jobb lesz a madVR, mint a darbee: természetességben.

de ha haza akarod vágni a képet élkiemelésekkel, élesítésekkel, mint ahogy a darbee, RC csinálja, akkor azt is meg tudod benne csinálni, kevesebb mellékhatással, mint a darbee-nél van.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#33402) c4 válasza alphamooncam (#33399) üzenetére


c4
őstag

"És a színtér problémát?"
Mármint milyen színtérproblémára gondolsz?