Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33701) szabolcs77 válasza AVhelper (#33694) üzenetére


szabolcs77
tag

hát ezeknek a vásznaknak elég húzós ára van. Kérdés, hogy megéri az árát az ilyen oldalfeszítős?
Tehát ha veszek egy alap 2,5 méter szélességűt ami sima, az x idő után már hullámos lesz a széle (mindegy a használat gyakorisága, páratartalom stb)? Az oldalfeszítős meg gondolom mindig tükörsima.

Bocs laikus vagyok :(

(#33702) c4 válasza szabolcs77 (#33701) üzenetére


c4
őstag

A fő gond az, hogy a nem oldalfeszített már vadiúj korában hullámos lehet. És erre többnyire a forgalmazó és a gyártó nem szívesen ad garanciát, hogy addig cserélgetik neked, míg egy simát nem kapsz.