Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26251) spiky03 válasza _Smooth (#26235) üzenetére


spiky03
veterán

Jók a Batman-ek a falon meg a dohányzóasztal. :C

Gratula amúgy!

SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!

(#26252) _Smooth válasza spiky03 (#26251) üzenetére


_Smooth
senior tag

Köszi. Hát igen, az épp a halloween partyra készülődés közben készült :D - ha valami, akkor egy jó horror film igazán para tud lenni 95"-on 5.1ben.
(az asztalka sincs még kész - valahogy nálam mindig minden félbe marad :D)

# I got bored one day and put everything on a bagel...

(#26253) CyDoN válasza _Smooth (#26235) üzenetére


CyDoN
senior tag

:C gratula

(_._)

(#26254) tobias88888 válasza Whysperer (#26250) üzenetére


tobias88888
őstag