Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26952) A`rpi válasza JackFeryll (#26946) üzenetére


A`rpi
addikt

Ez minden játéknál adott, FIFA, mint olyan, példának okért multiplatform.

Ha nem boldogulsz keresd fel az xone topikot biztos segítenek.

(#26953) #95590400 válasza bajnokpityu (#26943) üzenetére


#95590400
törölt tag

viszont ő legalább nem a farkát szürkéjét jár be méricskélni a topikba, hanem gyakorlati tanácsokat ad, főleg azoknak, akik mondjuk az első projektorukat veszik. szokott emlegetni epsont is, főleg, ha valaki epsont akar venni, de egyébként meg árkategóriákat emleget, amiben az e betű mellett azért szerepelt acer, infocus, stb is.
szóval elég kiegyensúlyozottan teszi, és a közelében sem jár annak az önfelszopásnak, aminek mások. de legalábbis ellensúlyozza.