Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15151) AVhelper válasza Atomgeszi (#15143) üzenetére


AVhelper
senior tag

Látogasd meg ezt a weboldalt.

A "vettítő kiválasztás"-nál az "otthoni" fül alatt válaszd ki az a lencseeltolással rendelkező vetítőt, amire kíváncs ivagy (pl. EH-TW6600), majd kapcsold be (on) az "objektíveltolás"-t. Na akkor megjelenik, hogy a kép milyen mértékben és irányban tolható el a középálláshoz képest.

(#15152) Haart válasza AVhelper (#15144) üzenetére


Haart
addikt

A lényeg hogy nem LCD-t használnak :)
És mi a helyezt a crosstalk-al? Azt olvasom hogy az LCD-vel van crosstalk, ehhez képest az 1chipes DLP-vel nem nagyon van. Tehát 3D-ben 1-0 a Benqnak az Epsonhoz képest. Jól mondom?

(#15153) Atomgeszi válasza AVhelper (#15151) üzenetére


Atomgeszi
veterán