Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15251) sanyek2 válasza Redsky (#15248) üzenetére


sanyek2
senior tag

Hol helyezkedik el a minőségi ranglistán?
Alsó kategória középső, vagy felső szegmense? Esetleg középkategória alsó szintje?
Ha jól olvasom, akkor a konvergencia a projektornál a színek illeszkedése, igaz?
Hogyan jöhet elő a hiba? Mi lehet az előidézője?

(#15252) Turbo73


Turbo73
tag

Nos immár frissen akkor némi magyarázat.

C4:

'Nem olcsóság kérdése az interlace technológia, a legkevesebb jelveszteséggel lehet sugározni irgalmatlan nagy távokon, ez Amerikában elég fontos volt.'