Anélkül, hogy bárkit is meg akarnék bártani:
1: Kővágószőlősre a hatoson kell menni, tehát nagy a forgalom.
2: 90 a megengedett.
3: Mindenki többel megy ennél alapból.
4: A 60-as tempó tökéletes útzárat képez a hatoson, tehát akadályozza a közlekedést (egyébként ez egy egypontos szabálysértés, a Kresz is tiltja, de most lényegtelen), pláne egy forgalmasabb napon. A Mazda E2200 tudtommal a 3.5 tonna alatti kategóriába esik, tehát 90 ott neki a megengedett maximum.
5: Vallom, aki lassan megy, az kiprovokálja, hogy egy idő után a leglehetetlenebb helyzetben is megelőzzék, mert akadályozza a normális közlekedést, és a gyorsabb autósok türelme egy idő után elfogy. Márpedig akit egy konvoj kezd el előzni, annak fel kell készülnie érdekes előzésekre.
6. Ezek után kíváncsi leszek, a rendőrök mit állapítanak meg felelősség tekintetében. Szerintem osztott felelősség lesz megállapítva, tehát a Mazda is szabálytalannak lesz titulálva.
7. Mindezek ellenére van egy olyan legfelsőbb bírósági állásfoglalás, miszerint ha valakinek nem adják meg az elsőbbségét, vagy elveszik tőle, akkor lényegtelen, hogy szabálytalanul közlekedett-e, ha a baleset abban az esetben is bekövetkezik, ha a szabályokat betartva közlekedik. Ebben az esetben nem lehet figyelembe venni ezt a felelősség megállapításánál.
8. A kisköcsögöket, akit apuci überbrutál autóját jogsi nélkül hajtják, ott helyben agyonverném. Mindenki jobban járna.
Amikor a Mecsekben az egyik motoros elütötte a másikat, akkor is mindenki a gyorshajtót ítélte el, az szinte alig zavart valakit, hogy a másik is szabálytalanul közlekedett, és ha betartja a Kreszt, akkor semmi baja se lett volna (lsd. kötelező jobbratartás, a motorosnak semmi helye a belső sávban, csak kizárólag előzésre használhatja, akkor is a sáv jobb oldalát kell haladnia, nem szorosan a felelővonal mellett.)