Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Darellus92 #3772 üzenetére

    Jó is meg nem is: jó, mert nemigen kaphatsz durrdefektet, ami autóval is
    baromi veszélyes, pláne kétkerekűvel. Rossz viszont, mert a belső sokkal
    olcsóbb. Ha valami csak kiszúrja, nem kell kidobni (ill. javítgatni) a külsőt.
    Cserébe, ha sérül a felni, elszökhet a levegő, míg belső használatával nem
    kell a külső guminak légtömören illeszkednie a felnire, utóbbit viszont ki is
    szokták használni csóró megoldásként: belsőt raknak a tubeless külsőbe.
    Így vettem a motorom, mikor leeresztett vissza akartam alakítani normális,
    gyári állapotra, de nem vállalták a felni javítását. Végül újat kellett vennem.
    (De azóta nincs baj a felnivel, csak ésszel kell használni - mint mindent.:D)

    ON: meg kell nézni, mennyit ír a gyártó, mindig annyira kell felfújni.:))
    Érdekességként a motorba csak 2/2.2 bar kell, viszont ha nagyon meleg a
    helyzet, eléggé megemelkedhet: ezért szokták versenypályán csökkenteni.
    (Akkora terhelést kap, hogy forró lesz, a túlnyomás meg rontja a tapadást:
    cserébe, amíg hideg, megint nincs megfelelő tapadás... Szerencsére roller
    témában nem igazán szempont a pályázás, szóval jó az az előírt nyomás.)

Új hozzászólás Aktív témák