Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Garry84: Sumák aprós?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- DarthSun: Retro kedvenceim 5. A P4 korszak a 423- tól a 478- ig
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sh4d0w: Ez van, srácok...
Hirdetés
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz
DigitXT #3776 üzenetére
Amig nekem megvolt a sima S1-em (15A-os), en eszrevettem, hogy nem mindig volt ugyanolyan hatekony a fekezes. Volt, hogy elindultam, es az elejen siman akkorakat fekezett, hogy kapaszkodni kellett a kormanyba, de hazafele, 35V korul mar hiaba nyomtam a feket, meglepoen alig lassult a gepezet. Szoval en nem vagyok biztos benne, hogy nem hasonlo helyzetbe estel bele, vagyis hogy valamitol fugg (homerseklet, toltottseg, akarmi), hogy az ECU mekkora fekerot visz a kerekre.
Ennek lemeresere meg ugye egy megoldas van: kulonbozo toltottsegnel (aztan kulonbozo homersekleten) ugyanott, ugyanolyan helyzetben megnezni mindket motorral, hogy melyik hogyan fekez.
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3677
- Samsung Galaxy A50 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S25 Edge Titanium Jetblack 120 Hz AMOLED, AI-kamera 12/256 GB Új
- HP Thunderbolt-dokkoló, 120W G4 (4J0A2AA)
- Lenovo ThinkPad T14 Gen1 Intel I7 10610U Akció! 11.10.2025-ig kedvezménes, 130.000ft-os áron!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest