Hirdetés
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen mosógépet vegyek?
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
- Mindent a StreamSharkról!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 20241101_080855
- Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
honda23
aktív tag
válasz czirok000 #35571 üzenetére
Normális, ha minden fogyasztót kikapcsolsz, 600-at pörög kb a motor, én nyáron légkondival és tompítottal, télen tompítottal megyek, így az alapjárat felmegy 750-re.
A régi tulaj is azt mondta, amikor behozta három évesen az enyémet, ez ilyen volt. Testkábelek cseréjével lehet jobb lenne a helyzet.
Service manualban is kikapcsolt fogyasztókkal 600-700-at ír.
Mondjuk nem is az alapjárattal lehet a baj, hanem a motortartó bakokkal, mintha nekem a rendszámtábla mögötti bak, ami az önindítónál van, egy kicsit viseletes, többi okés. Melegen tényleg ennyi a 2.0 k20a6 motor alapjárata.
320e km-t mondanak a lánc időtartamának, én garantált 165e km-rel vettem ismerőstől.
Rezonanciát okozhat még kipufogó rendszer gumitartói is, motortartó bakok, rossz testkábelek.
Alapjáratot itt ecu állít be, fojtószelepen nem találtam csavart, hogy állítsak rajta.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Weblap készítés
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xbox Series X|S
- iOS alkalmazások
- Elite szett, óriás telep és szuperfényes kijelző
- Windows 11
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest