Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
EQMontoya
veterán
No! Azért specifikáció szerint 1.6 sec van a két autó között 0-100-ban, az más liga.
Valami ebben a mérésben nem oké, azért a Civic pár lóval erősebb és súlyos mázsákkal könnyebb.
Same rules apply!
honda23
aktív tag
Igen, ats 7,9 alatt van 100on, a sport meg 9,6ra van írva, de az kamu, 9 alatt van 100on, vti 8,1 8,3, sport egyes tesztek alapján a hosszú kettes miatt alig marad el az atstől. Ma csináltam egy álló rajtot az új kuplunggal, talán pár tized a kül. Atssel is mentem, az már pörgősebb, csak 6000nél vált a vtec ecuflashsel 4500 és 210 le.
Dízelt is nagyon dícsérik. Nekem volt vtim, 4estől halott 140től. Accord eddig pozitív, nem egy ep3, de jó ez most.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Sajna most nem vagyok olyan anyagi helyzetben, hogy ep3 es ats kozott orlodjek, de talan majd egyetem utan
DeathAdder
veterán
Én meg mentem múltkor egy fiat 500 1.3 multijetben.
Mondom wtf, hogy megy ez?
Később otthon megnézem 200 nyútonos, na fasza mondom ebbe is több nyomaték van mint az ep3 -ban
Érzésre és abban a kis bódéban úgy húzott mint a hülye, közbe meg vagy kétszer annyi idő kell neki már százig is, mint nekem.
Ha már százas gyorsulás műszerrel mérve legjobb időm full gyári EK4-el 7.7 sec volt, de a hét vége nyolc eleje stabilan többször is megvolt. Az időben sok autót lemértünk hobbiból, és meglepően nagyon kevés tudott csak 10 alá lemenni (140 lovas tdi-ket felejtsd el), még a haver enyhén megpiszkált 2.0-ás Preludeje is 9+ okat dobált, ami nagyon egyformán ment a k20-as accorddal, még videó is készült róla tavaly.
honda23 - ep3 után mi a véleményed az ats-ről menetdinamikailag? vtec mennyire érződik, illetve hallatszik?
>>>W!nman*
tag
Ugyanez a tünetem az EBC szettel pár száz km óta... Van hogy jobban, van hogy kevésbé, de nyikorog... Első pár ezer km hang nélküli volt pedig...
A másik pedig, h elkezdett pulzálni a pedál is... Első pár ezren azzal se volt gond...
honda23
aktív tag
2.4-es motorja gyári kipuffal is nagyon szépen szól, viszont a vtec tartománya vicc, 6000-től tart 7000-ig leszabályozásig, azt annyi. Teendő, hogy Szabbon keresztül 80 ropiért hozatsz Szergejtől Ukrajnából ecut, ezzel 4500-nál vált a vtec és kb 7500-ig kitart, jobb egyenletesebb teljesítményleadás vtec alatt és kb 210le lesz, jobb időt megy, mint az ep3, ecuflash ats 14,3, gyári fl ep3 14,5 körül megy, vti 15,5-16 között, gyári ats 15,9, 16,2 az accordom.
Ats fokozatai rövidek, mint az ep3-ban, és vtec nélkül is autózható, mint a type-r civic. 223nm, érezni is.
Ecuflash-sel nagyon jó fórum szerint.
Sajnos a vtecet nem tudtam kipróbálni, mellettem ült a kereskedő , de hatezerig elforgatva nekem tetszett.
Nincs nagy különbség.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
zolynet
addikt
Csak egy kis kiegészítés, az a 80ropi az 150ropi.
Life is too short to stay stock!
Snoop-y
veterán
Es az ecuflash melle kell a cai meg a leomlo is hogy 210 poni legyen...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Sátán44
addikt
3 Honda Civic (ufo) 1.8 140 Le autót néztem ki, kérném a véleményeteket! Sajnos Mo-on nem találtam megfelelőt, ezért a mobile.de-n is nézegetem őket. Tisztában vagyok a plusz költségekkel, de még így is olcsóbban jönnék ki, mintha itthon venném. Németben is tekerik a km órát? Amiket kinéztem, mind magánszemélyként hirdetik.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
Colin Chapman is tudta mi a jó.
Més que un club!
!Overdose!
őstag
A harmadik a xenon és a szín miatt. Persze, ha egyébként rendben van.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
honda23
aktív tag
Nekem 80-at mondott priviben Szabb. De ennyit megér, ha ennyivel jobb.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
demars
addikt
Öcsém accordot szeretne... Mostanában egyre többet írtok accord tapasztalatokról. Nekem is megtetszett!
Nem is tudom mire váltanák most... Accord vs CR-V
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
szőröscica
addikt
Az Accord jobb autó.
honda23
aktív tag
Accord, nagyon bejött nekem is, bár most kivi leszek, mit tud a Mazda 6, meg kell néznem egyet Pesten majd.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
bbubby00
őstag
Egy kis fogyasztás mérés..: 560km 40literrel.
Ebben volt egy 120km hegymenet élményszerpentinezéssel. 420km bp-békéscsaba-bp nem kímélve A maradék városban Sztem nem lett rossz ahhoz képest, h nem figyeltem a lábamra.
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
Az jó, én a gyárival max 500km-t tudtam elmenni 39-40literrel.
Annyira jó néha átülni egy gyengébb kocsinkba, mint pl most hétvégén a Fiestába, ami 1.3-as csak, 70 pacis, még nincs felénél a 43 literes tank mutatója és már 330km-t elmentem, csendes, lehet hallani a rádiót akkor is ha nem maxon szól és ez is jól veszi a kanyarokat, csak 1 dolog hiányzik rohadtul, hogy 80 felett képtelenség vele előzni normálisan, szegény autó ma kapta a VTEC váltást úgymond, de hiába pörgettem 5500 fölé, akkor se akart menni és elég gáz visszasorolni előzéskor, de hát ez van, akkor nem 6 litereket enne.
Ezek a 6.gen sedanok fehérben is igen tetszenek, főleg fehér felnivel.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
demars
addikt
Én így vagyok a 60 paripás astrával... :-)
Sokszor azt hiszem, hogy valami gondja van azért nem megy. Pedig csak ennyit tud! A jót könnyű megszokni!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
gaga1
tag
Az nagyon jo. Neked is rohamosan esik a mutato a fele jel utan? Feleig el tudok menni kb. 250-et de utana mar csak 100km a tankolasig.
Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
bbubby00
őstag
Nekem most tankolás után az volt, hogy 150km megtétele után is a csúcson volt a mutató, majd hirtelen lezuhant a 3/4-hez. Most is csinálok egy új átlagot. Próbálok kevesebb 8ezres pörgetést... (több kevesebb sikerrel) Viszont nekem most a tele tank ki fogja bírni jövő hónap közepéig.
Téligumi cserekor pedig megy a gariba a Brembo Max. Inkább vegyek EBG mart,lyuggatott tárcsát, vagy nyomassak rá nagyobb rendszert?! Nem sok a differencia a kettő között..
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
zolynet
addikt
Ha van pénzed vehetsz nagyobbat, de szerintem ha nem pályázol akkor a sima ebc tárcsa + zöld kombó is elég, nem kell oda a lyuggatott.
Life is too short to stay stock!
bbubby00
őstag
Jövőre tervezem énis, hogy kimegyek pályázni, meghoztátok itten a kedvem!
Mert S2k nyereg+tárcsa+betétet néztem most. Fém fékcső szett mennyibe fáj? Az okosak aszondják, h azzal is sokat lehet nyerni.
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
Havernak az van egy ES4-en, elöl s2k szett, hátul 7gen 1.6 sport tárcsa szett, nem bízta a véletlenre Viszont úgy emlékszem azt mondta, hogy az s2k szett miatt nem megy fel 16"-nál kisebb kerék
zolynet
addikt
Jaja, azt sem árt nézni hogy esetleg a 15" kerék még felmenjen, ezért ha használtat nézel jobb egy itr nyereg, annál egy kicsivel jobb csak a két dugós legend nyereg. Mindkettő 282mm, és alá fér a 15" is.
Fém fékcső szett 34k volt. (ebay, hel)
Life is too short to stay stock!
jozefgucci1
addikt
A CR-V Gen3 nekem nagyon bejött ! Az a tér érzet ami benne van nem cserélném semmire. Az EX felszereltség majd mindent megad . Amit lentebb írtak , hogy a fényszóró magasság állítás tipus hiba lehet az nálam már 2. alkalommal jön vissza . Beragad egyes ponton a lámpa és villog az AFS . Most jön az olajcsere és megnézetem megint !
Apropó olaj . Hol lehet most jó áron venni olajat 2.2 I-CDTi-be . Eneos van most benne és ha lehet maradnék ennél !
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
bbubby00
őstag
Basszus erre pont most nem is gondoltam, mert a télim csak 15.
Viszont lehet, hogy kap egy 262es-hez való Accord nyerget, amiben a betét 132,8x53,5 méretű nagyobb dugattyúkkal, míg a gyári VTi betétek 88,8x35.
Esetleg erre még rádobok egy új fékcső szettet. De akkor most lyuggatott tárcsát elvetem.
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
Sátán44
addikt
Egy német Ufo civic-et szeretnék alvázszám alapján lekérdezni, tud ebben valaki segíteni?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
!Overdose!
őstag
A fém fékcső nem street legal. Műszakin bukó lehet.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
DeathAdder
veterán
Nekem meg csak 17" játszott a nagy fékek miatt
Bár nem volt nehéz dolgom csak venni kellett még egy gyári szettet télire is, ráadásul bohóc áron sikerült megkaparintanom egy hibátlan szettet
De rohadjak meg mostmár ha jövő tavaszra sem fényeztetem vissza ezüstre a fehér papucsokat, csak úgy sajnálom lehámozni róla a gumikat, aztán meg vissza fel..
[ Szerkesztve ]
>>>W!nman*
tag
Fém fékcső utcára nem illegális?
(Héfal Kft-nél gyártattam fékcsövet, pár éve, off-topik autóhoz, ahol az eladó ezt mondta nekünk...)
bbubby00
őstag
Hallottam már énis... De nemértem basszus... Lecseréltetem a 20éves rendszert, hogy érjen is valmit errefel meghúzzák a műszakin.. az eszem megáll..
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
jozefgucci1
addikt
Azt hiszem egy éve már volt hasonló eset akkor is szívesen segítettem .!
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
Sátán44
addikt
Szia!
Igen! Küldök Pü-t akkor.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
!Overdose!
őstag
Pedig egyszerű. A fémhálótól nem látni, ha elöregedett, kirepedezett a gumi.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Snoop-y
veterán
Az pont nem is er semmit. Viszont ha fembol van a cso maga akkor jobb lesz a fekhatas is.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
EQMontoya
veterán
Túl mély az új?
Same rules apply!
!Overdose!
őstag
Kiemelőkeret nélkül esélytelen. Beleér a mágnes az ablaküvegbe. Jövőhéten én is beépítem az MX165 Plus szettet.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
bbubby00
őstag
Felfedezni véltem, hogy tudok rendelni patentokat ótóhoz. 10db kb 500-800Ft. 1órán belül házhoz is jött ingyen!
Akinek kell benne segítség, szóljon!
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
Túl mély, túl széles, mindenhogy TÚL NAGY 76mm beépítési mélységű a szett, több mint 2kg/db a hangszóró.
(#35288) !Overdose! A mágnes nem ér bele az üvegbe, mert nem fér be a lyukon Felcuppan a lemezre. Építeni kell a lemezre kiemelést, ajtókárpitot kívágni, azon kilóg majd a kiemelés, arra rácsavarozni a hangszórót, majd a kilógó kiemelést szépen körbekárpitozni/bőrözni... Természetesen szakira bízom, nem állok neki itthon, nem tudnám megcsinálni szépen.
Jó kis szett az mx165, fejről hajtod vagy kap egy erősítőt?
!Overdose!
őstag
Fejről fog szólni. Egyelőre.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Nekem már meg van hozzá az erősítő, de hogy mikor fog bekerülni... a legnagyobb gondom, hogy nem nagyon tudok jó szakit aki megcsinálná a hangszóró helyét szakáll77-re fogok ráírni, de ő mindig nagyon el van havazva melóval, mondjuk nem véletlenül
runner 125
nagyúr
Ide a kiemelőgyűrű is kevés lesz. Ki kell bővítened a lemezt, én is úgy csináltam.
mod.
Flexed nincs? Berajzolod, szép óvatosan ki lehet vágni vele a lemezt. Kell egy kiemelgyűrű, amit én a ládához vett MDF-ből vágtam ki, majd bekentem vízálló ragasztóval az egészet, így vízálló lett. Magát a gyűrűt ugyanúgy csavarral fogom rögzíteni, a lemez és a gyűrű közé pedig szélvédőragasztót tolok, így minden házagot ki lehet tölteni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
A karpit es az ablak kozott nincs eleg hely a kicxnek, igyis ugyis karpitot kell vagni, azt meg en szepen nem tudom megcsinalni igy profira biznam az egeszet...
XSiGma
aktív tag
Sziasztok!
6gen coupe vételre készülök,amiben d15z6 blokk van (forgalmiba is bejegyezve).
Az eladó állítása 8000km-enként cserélt olajat Total-ra,viszont ekkora intervallum alatt 8dl-t fogyasztott.
Szerintetek mennyire normális ez az olajfogyasztás?
Viszonylag sürgős lenne,köszönöm előre is!
[ Szerkesztve ]
runner 125
nagyúr
Jah az úgy más. Nekem szerencsém volt, a ProZ Comp 6 mögött a 2 cm-es kiemelőkerettel marad még lehúzott ablaknál úgy 10 mm hely, és elvileg a gyári kárpitba / rácsba sem ér bele az eleje.
Viszont a gyári műanyag rács nagyon sűrű, jó volna lecserélni fém rácsra, de ez tényleg precíziós meló.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Kozben hifis csoportban kaptam meg par tanacsot, 6020-nak illene kup szeru kiemelest csinalni, mivel sima henger alaknal kb 1 cm res lenne a kiemelo gyuru es a magnes kozott, ami nagyon nem jo. Masreszt illene a kup aljaban kivagni a lemezt, ami kb 18cm atmeroju lukat jelentene Lol. Most megy a filozgatas hogy mi legyen...
EQMontoya
veterán
1dl 1000km-en nem a világ, a kérdés a többi. Vajon miért cseréltek blokkot, stb.
Same rules apply!
Shamat
aktív tag
Honda "Paper" by PES
DEAD LIKE ME
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik