Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Rap, Hip-hop 90'
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- RetepNyaraB: Kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden
- Őskoczka
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
sunny84
senior tag
válasz
EQMontoya #35644 üzenetére
én sem tudom pontosan hogy volt , de az utasrész meg ahol ült nem volt durva szerkezeti károsodás láthatólag , motor sem csúszott be , övet sem látom vágva , mintha bekötés hiányozna , nem értem bár ha hirtelen nagy tempóban esik neki az ember egy fix tárgynak erős belső sérülés kockázata nagyon magas .. nagyon sajnálom jó arc volt r.i.p
-
Snoop-y
veterán
válasz
>>>W!nman* #35645 üzenetére
honda clubos volt. Nyugodjon bekeben
-
EQMontoya
veterán
válasz
!Overdose! #35643 üzenetére
Után. Ide esett.
Ha jól látom, Pest felől érkezve, a másik oldalon lévő virágágyás is megvolt, ami leválaszt ott egy sávot. Szerencse, hogy nem a buszmegállóba esett be.
Nyugodjon békében, és nyilván nem ismerhetjük a körülményeket, de ebben a szituban több dolog is fura:
-Baromi messze van a kanyar
-Valószínűleg rohadtul sok volt, lakotton nem könnyű ennyire körbetörni egy kocsit
-Maga az esés viszonylag szerencsés abból a szempontból, hogy sehonnan nincs igazán összetörve az autó. Be volt kötve? Mert azon kívül, hogy az autó ropi, én nem látom, mibe halt bele, az utascella egészen egyben van, a műszerfal sem mozdult nagyon. -
sunny84
senior tag
gondolom halottátok hogy a heart clubos Sebestyén Krisztián meghalt
-
MPowerPH
félisten
válasz
Snoop-y #35630 üzenetére
Ebben is igazad van. Remeljuk, hogy egy felelossegtudo, intelligens srac, aki tudja, hol vannak a hatarok.
DeathAdder: Azert annyira nem.... Az utolso ismert/mert adat szerint 342lo, es 680nm most, ellenben nyaron kicsit meg feljebb lett huzva, viszont az mar nem lett lemerve. Most telen azt kiszedetem belole, mert az mar megdobta a fogyasztast.
-
MPowerPH
félisten
válasz
DeathAdder #35627 üzenetére
Lehet, hogy bazari, de a hot hatch kategoria errol szol, eleg csak vegignezni a vetelytarsakon. Eddig a Focus RS volt az etalon, de ez most mindent vitt nalam. Brutalitas kivul-belul. Teljesen odavagyok tole.... 2 ev mulve fogok nezelodni ebben az iranyban is, es a Honda lesz az elso kiszemelt.
Nekem egy E92 335D-m van, kicsit megpiszkalva, ezert nem tudott elhagyni. Persze ez csak autopalyan van igy, palyan a kb. 250kg tobblet, es a versenyfekek hianya miatt megalazna.
EQMontoya: Azt azert ne felejtsed el, hogy ez UK... Itt mas a kultura.
-
Köszönöm többszörösen is megkaptam
-
Sziasztok!
Tóth Imi elérhetőségét szeretném elkérni, lenne egy 2009-es civic-em amit szeretnék hozzá elvinni átnézésre.
Előre is köszönöm!
-
-
MPowerPH
félisten
Hi,
Gondoltam megosztom veletek. Talan az elso Honda, amit amikor meglattam, beleszerettem.
Volt ma egy talalkozom az autopalyan egy zsir uj Type R-el. Racingoltunk egy kellemeset, nem megy rosszul, nem tudtam sehogy sem leszakitani/elhagyni.
Hazafele megalltunk a Tescoban, es mikor zartam az ajtot, bejott a parkoloba a Civic, es beallt elem. Megismert, megdicsertuk egymas autojat, en is kerdeztem, o is kerdezett. Aztan kifele jovet meg ott volt, lottem rola par kepet.Eszmeletlen szep... Jah, es a 18. szuletesnapjara kapta ajandekba.
-
LógaGéza
veterán
válasz
honda23 #35617 üzenetére
Ha már szervó téma:
Nekem 120 felett kicsit ráz a kormány (most lett újracentírozva minden felni, csökkent a hibajelenség), ha villogtatom a hibát, akkor az EPS 22-es, és 23-as hibát villog (alap esetben csak gyújtás alatt világít, indítás után nem) - elképzelhető, hogy köze van hozzá? Néha ha fordítom a kormányt, akkor is olyan hangot ad, mintha egy papírlap be lenne ragadva, és azon tekergetném, bár ezt mostanában elég ritkán hallom.DTC 22: A problem with the average for vehicle speed and engine speed
DTC 23: A problem with the engine speed signal circuit -
Winner_hun
félisten
válasz
honda23 #35617 üzenetére
Ja hát ha csak nagy tempónál számít akkor nálam az nem játszik. Mentem 2x 200 környékén a 7 év alatt és annyi. Semmi gond nem volt a kormánnyal. Autópályán esetleg 150 (óra szerint) de ott semmi gond nincs. Gyorsabban nem megyek (lassabban viszont igen) mert minek?
Az hogy mitől lesz lerakódás továbbra se világos. -
honda23
aktív tag
válasz
!Overdose! #35616 üzenetére
Egy 10-15 éves autóban, hiába zárt rendszer, tömített, akkor is kevesebb lesz benne az olaj, több autónál is észre vettem, hogy sehol sincs szivárgás és kb feléig lemegy a tartályban a szint, hogy ez mitől lehet, sűrűség, elnyíródás, elhasználódás, annak még nem néztem utána. Utántöltéssel pedig ugyanúgy elmegy ugyanannyi időt, cserélni tényleg akkor kell, ha teljesen befeketedik, több százezres futás után, darabos szervo, nehéz szervo után. Ez élettartam olaj, a honda is így találta ki a psf-et. Bementem megkérdezni a szalont, ott is azt mondták, nem kell cserélni, töltsek utána, crx-en is sokan ezt mondták.
-
honda23
aktív tag
válasz
Winner_hun #35615 üzenetére
Hasonlítsd össze 180-nál egy ep3, egy cl7, egy ek4 szervoját, szerintem hirtelen leülnél, milyen xar a vti szervoja... Utálom a holtjátékos nagyon könnyű szervot, na most végre az accordnál ez megszűnt, 6gen civicnél katasztrófa volt vele nagyobb tempót autózni rosszabb utakon... Mindkét civicemnél. Ep3 elektromos szervoja nálam eddig az etalon, az egy Isten eddig, folyamatosan sebességre nehezedő elektromos szervo, 200 felett is bármilyen manőver hiba nélkül kivitelezhető vele.
A szervo az élettartam olaj, egy zárt rendszer hiába zárt rendszer, lerakódás mindig lesz, ahogy a szivattyú forgatja az olajat a rendszerben. -
Winner_hun
félisten
-
honda23
aktív tag
válasz
!Overdose! #35612 üzenetére
Sajnos ezt T. Laci is megerősítette, neki is volt 6gen accordja, de ez nem csak hondánál van így. Az öblítés sem tesz jót a szivattyúnak.
-
!Overdose!
őstag
válasz
honda23 #35610 üzenetére
Akkor ez 1:1. Én cseréltem és pont ugyanolyan jó, mint előtte. A kormánymű felújítással foglalkozó cégek szerint akár be is zárhatnának, ha mindenki lecserélné néha. Franc se tudja. Szerintem, ha alaposan át van öblítve, akkor nem lehet belőle gond, de elfogadom a te tapasztalatodat is.
-
honda23
aktív tag
válasz
!Overdose! #35607 üzenetére
Nekem a csere vágta tönkre a kormányművemet, olyan könnyű lett a szervom utána, ha kicseréled, xar lesz a szervo, könnyű, plusz a szivattyúból és a csövekből is kimossa a trutyit és elkezd csapágyhangja lenni sokszor, többen megerősítették. Csak felönteni szabad, én többet nem cserélek, az biztos. Most is felöntöttem az accordot.
Sokan még azzal rontják el, nem gyárit öntenek rá vagy lecserélik és más megy bele. -
válasz
!Overdose! #35607 üzenetére
7gen accordban van szervo olaj? 7g civic elektromos szervos, az accord meg nem?
-
honda23
aktív tag
válasz
czirok000 #35587 üzenetére
Sajnos én ezt a verdát nem vettem volna meg, k-s motorba szigorúan tilos 10w-s olajat önteni.
Valszeg azért van benne, mert olcsó jános volt a tulaj, fele annyit költött a kötelezőkre így, és lehet, már 5w-s olajjal zabálni fogja a k-s motor az olajat. Castrol magnatec 10w40 pedig egy jó nagy xar olaj, volt nekem is sajnos még az első hondámnál.
Amit tehetsz, csak gyári olajszűrő, kb 2500-3000 Ft, plusz 5w30-as olajak, motultól, vagy sima eneos, ha sok a pénzed, akkor eneos sustina, de azt egy kicsit enni fogja, minden motor eszi, kb 1 decit 1000km alatt, versenyolaj, hidegen 0w20, így nem kopik a motor, melegen 5w30, 3 éve ezt használom nagy megelégedettséggel, nem is akarok váltani. Type-r civicem is ezt kapta.Váltóba gyári mtf3, plusz dot 5.1-es vagy dot 4-es kuplung és fékfolyadék is mehet cserére... Szervot nem kell cserélni, csak feltölteni psf gyári folyadékkal, ha kevés van a tartályban.
-
>>>W!nman*
tag
Ha már misztikus jelenségek, nekem is van egy:
Nyári kerékkel húz kicsit balra a kocsi, 2féle télivel pedig nem.Nyári: Dunlop BlueResponse+Honda jazz 15"*6,5" alufelni.
Téli: Continental TS850 175/60, gyári 14" lemezen pedig nem. (de ugyanezen a lemezfelnin volt Barum kopott gumi, azzal se volt ilyen gond)Futóműben jobb oldalon elől és hátul is van dőlési gond: Kicsit mínuszos. (tavasszal raktam fel képet, most sajnos nincs kéznél.)
-
bbubby00
őstag
válasz
EQMontoya #35600 üzenetére
Ugyan ezt a jelenseget irta le a srac, mint nekem van, majd kommentbe az alabbit irta:
el vittem szervizbe a kocsit... a gyerek fel emelete a jobboldalt le vette a kereket,majd meg kért, hogy indítsam el, tegyem 5-ösbe majd nyomjak neki gázt 100-120 ig.. a jobboldal adott ki hangot, ... majd jött a baloldal .. pff az vitte a pálmát :/
Lehet hulyeseget ir vagy nemtudom, de mar jolenne ha megoldodna ez a fos
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Üzleti Fujitsu Lifebook u7510 15,6" FHD IPS 2021/08. havi gyártás
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H170M i7 6700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB KOLINK Observatory Lite TT 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- FÉL ÁR ALATT! Lian Li UNI FAN SL120 RGB 1db-os és 3db-os ventilátor szett garanciával
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest