Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Házimozi belépő szinten (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-09 14:43:01

LOGOUT.hu

Házimozi belépő szinten

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13401) MCGaiwer


MCGaiwer
addikt

(#13402) dombradigy


dombradigy
újonc

Sziasztok Kedves Fórumozók! :-)
Segítségért fordulok hozzátok, eléggé kezdő vagyok.
Problémám lenne.
Alaphelyzet: adott egy Blu-ray lejátszó, és egy házimozi erősítő, amelyeket digitális koax audió kábellel kötöttem össze.
Van hangfalszettem is, 5.1-es, de most csak 2.1-es összeállításban használnám, tehát csak a jobb és bal hangszórót és a mélynyomót kötöttem be.
Azt tapasztaltam, hogy mozizás közben sokszor csak úgy, magától átvált 5.1-es hangmódba, 2.1-ből...ha visszakapcsolom, újra és újra, hosszabb vagy rövidebb idő után.
Mi lehet a gond? Találkoztatok hasonlóval?

(#13403) #48613632 válasza dombradigy (#13402) üzenetére


#48613632
törölt tag

Kell lennie egy gombnak a távodon, hogy surround/stereo, vagy hasonló. Esetleg csak menüből érhető el ugyanez.
De ami furcsa, hogy "egyszercsak" átvált. Az OK, hogy a lejátszás indításakor átvált, de ha közben eltelik idő, az nem normális, legalábbis, én még ilyennel nem találkoztam.

De én is kérdéssel jöttem ide, azaz, nem vagyok profi, szóval ne vedd szentírásnak.

(#13404) MasterMark válasza dombradigy (#13402) üzenetére


MasterMark
titán

Hagyd 5.1-es módon, de legyenek lekapcsolva azok a csatornák amikre nincs dugva semmi. Akkor automatikusan lekeveri.

Switch Tax

(#13405) dombradigy válasza MasterMark (#13404) üzenetére


dombradigy
újonc

Lekapcsolva azok a csatornák? Arra van valamilyen mód?

(#13406) MasterMark válasza dombradigy (#13405) üzenetére


MasterMark
titán

Kellene legyen. Milyen erősítőről beszélünk egyáltalán?

Switch Tax

(#13407) dombradigy válasza MasterMark (#13406) üzenetére


dombradigy
újonc