Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-04-23 08:22:23
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Sziasztok!
Van egy kis problémám, talán van ilyesmiben tapasztalatotok. A sztori úgy kezdődött, hogy bevállaltam egy 1500 km-es túrát oda vissza Ausztriában, úgy, hogy 5-en ültünk a kocsiban. Mint utólag kiderült, ez nem azért nem volt jó ötlet, mert hátul kényelmetlen volt, annyi embernek (Alfa 147), hanem mert úgy lenyomták a kocsit, hogy hátul 1 centi volt a dob meg a gumi között. Sajnos így már kisebb bukkanókon is felkoppant a lengéscsillapító a véghelyzetig, néha elég csúnyán. Plusz a hátsó kerék is bele-beleért a dobba. Mondjuk ahogy néztem azért nagy kárt nem csinált, mert a filcet súrolta meg kicsit, az oldalán látszott kicsit a súrolásnyom, de szerintem a gumiban lényegében nem tett kárt.
Valami másban azonban igen. Odafelé nem volt különösebb gond, de hazafelé jöttünk, amikor elkezdtem érezni, hogy olyan furán ráz 110 felett, először nem is tudtam, hogy az út vagy a kerék lehet. Aztán csak úgy éreztem, hogy a kerék lesz. Megálltam, meghúztam a kerékcsavarokat, a jobb hátsón egész sokat tudtam fordítani, kb 135 fokot. Azt hittem, hogy kilazult és ez lesz a baj, (nemrég tetettem bele mozgókúpos csavarokat a felnibe). De ahogy elindultam és felgyorsultam, megmaradt a rázás.
Ezt szeretném kérdezni, hogy ez szerintetek mi lehet? Még abban sem vagyok biztos, hogy honnan jött, de szerintem a hátsó kerekektől (vagy legalább az egyiktől). Ha elértem a 110-et, akkor így elkezdett rázni, mint a hülye, azonnal vissza is lassítottam, ki ne essen a kerék alólam. Úgy éreztem, hogy oldalra ráz, mintha tényleg nem lenne meghúzva rajta a csavar és el tudna mozdulni oldalra. Holnap viszem futóműveshez, csak ilyen előzetes véleményre lennék kíváncsi, hogy ezek alapján valakinek van-e valami tippe vagy tapasztalt-e már hasonlót?
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Bomba ár! Asus VivoBook X412F - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 650 G5 - i7-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Asus VivoBook S410U - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G3 - i7-6G I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gar!