Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
asdf_
veterán
És ez (#21798) Lackooo84-nak is:
Számomra az az eset érdekes, hogy valahol a gari láncban "eltűnik" a termék, és a kiskerhez már csak a pénz érkezik vissza, így gyakorlatilag muszáj elállnia a szerződéstől a kiskernek. A jogszabály alapján viszont egyértelműen csak a vevő kezdeményezheti az elállást.
Érdekesnek érdekes, de ha a kisker csak a pénzt kapja vissza, akkor abból tud főzni, ami van. És a bolt nem eláll a szerződéstől, hanem jótállási kötelezettségét amódon teljesíti, hogy mivel sem a javítás, sem a csere nem megoldható, így visszaadja a pénzt. Brüsszelig is mehetsz, de ez így legális lesz.
Ez mondjuk akkor érdekes, ha pl. egy 100 ezres VGA ára felmegy 150-re, amikor simán megérte volna kiküldeni külföldre is a cuccot (és mondjuk pont van RMA szolgáltatása a gyártónak földi halandók számára is), de ezt már nem teheti meg a vevő, mert egyszerűen már nincs meg a termék.
Igen, és a kisker sem tudja megtenni, mert nem tudja előre, hogy mi lesz a történet vége, ugyanúgy a kész tényekkel szembesül, mint a vevő. Nekem a HDD gyárakat elárasztó árvizek idején fulleredetihivatalosorigi WD disztributor adott viszza szerverbe való HDD helyett egy azonos kapacitású WD Blue HDD-t. Szerinted milyen arcot vágtam? És nagyon vicces volt, mert pár hónap kellett csak, és megdöglött még egy. Mivel ugyanonnan volt, már ismertem a járást, így szépen nyitottam egy RMA-t, kiment futárral, és érdekes módon szerverbe való jött vissza. Szóval igen, csaló minden bolt, a valóságban meg inkább a nagyker vagy valaki még előtte.
(#21798) Lackooo84
, és jó lenne kikötni, hogy márpedig amíg van nekik a termékből, addig csere.
Írtam már korábban, szerinte d mennyi elintézni, hogy ne legyen? Három klikk, vagy négy?
[ Szerkesztve ]