Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- Gurulunk, WAZE?!
- A KOReader ebook olvasó program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen mosógépet vegyek?
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz pinnacle #8866 üzenetére
Barmi utananezes nelkul, szolva siman tevedhetek, csak jozan paraszti esz: adott idore szerzodtetek, aminek x reszere teljesitettek, y-ra nem, ezert az arra az idore szolo biztositasi osszeg szerintem visszajarna, ezzel a felszamolobiztosnal lehet jelentkezni, mint igeny, beallni a szep hosszu kovetelesi sorba. Nyilvan egy kanyit nem fog belole visszakapni senki.
-
Johnny001
senior tag
válasz pinnacle #9943 üzenetére
Hi!
El nem tudom képzelni, hogy ilyen sokáig tartson a javítás, hozd el és vidd el másik szervizbe! Kérdezz rá, hogy mik a terveik. Azt már végképp nem értem, hogy garanciális autónál még mit akarnak kifizettetni.
By.: Johnny
[ Szerkesztve ]
Bp. XVIII.- Pestszentimre 06309060893
-
Johnny001
senior tag
-
Outlander
addikt
válasz pinnacle #9947 üzenetére
Nem értem h mi a bajod?!
Anélkül hogy szórakoznának, kicserélnek egy fő darabot egy újra, mivel nem a szomszéd utcában gyártják, így ez nem két perc míg meg lesz, ráadásul még egy "létező "autóról van szó, tehát elöbb a komplett autóba szerelik be, a "pót" alkatrész másodlagos dolog..
Tehát teljesen alaptalanul vagy felháborodva, jó én elhiszem h kényelmetlen, de ráadásul még kaptál egy csere autót is, ami nem is kötelező..
Légy türelemmel, felesleges a kapkodás, hepciáskodás...
Ha majd ugyanazt a motor rakják be, ráadásul ótvarul, és/vagy egyéb gondod is lesz a szerelés utáni napokban, akkor lehet visszamenni és reklamálni...
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
addikt
válasz pinnacle #9953 üzenetére
Mindenképp meg kell várnod míg kész lesz...
Maximum rájuk csöröghetsz heti 2-3 alkalommal, "Namivanmán?" felkiáltással, de ezzel is inkább csak idegeikre mész. nem mellesleg pénzbe kerül, csak helyszíni munkát tudod (talán) meggyorsítani... a szállítást nem.
Ellenben én amit még tennék, legtöbb márka kényes a szervizére, mert nem az autó eladás fő a bevétel, hanem a szervizelés.. tehát a Ford Magyarországot megkeresni elsőnek telefonon, utána, ha szóban nem annyira készségesek akkor egy ajánlott levéllel..
Nyilván nem "k" meg "f" betűs szavakat kell írni, csak olyan szívhez szólót, h "nem ezt vártad ettől a márkától, meg h munkába járáshoz van, a csere autó nem tud azonos szolgáltatást nyújtani, (nem fér el benne a család), jelentős kényelmetlenségeket" okoz ez neked meg ilyeneket..De sztem már telefonnal is sokat lendítenél az ügyön, sőt nem tartom kízártnak h megtudják majd mondani h merre jár a csere alkatrész és mi a késedelem oka?! (ehhez alvázszám / motorszám esetleg rendszám biztos h kell majd)
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
addikt
válasz pinnacle #9955 üzenetére
Ha semmi biztatót nem tudtak mondani és már télleg a benzin meg a gyufán gondolkodsz...
Akkor neked is az OFE-t tudom ajánlani...
Csak az a baj, h leghamarabb ők meg majd csak október környékén tudnak nagyot lépni ez ügyben... sok a dolguk.Mondjuk addig is, ezt is lehet mondani h megtetted a jogi lépéseket, számoljanak bírósági ajánlott levél érkezésére.De sztem sanszos azzal van a baj, h még nincs kész a gyárban a motor, vagy ha kész is van, még nem "postázták"...Jah, látom közbe írtad h már raktáron van és talán már szállítás alatt is.... akkor tehát télleg felesleges az ugrabugra..
Ha elhárítják a hibát, nem kötelesek cserélni, elötte sem... van egy 30 napos türelmi idő, de ha tudja bizonyítani h törekedtek a hiba elhárítására, (az h berendelték , és kaptál csere autót), az egy jobb ügyvéd szemében az... szaal, csere kizárt, megvenni piaci ár alatt biztos, h megveszik, kérdés akarod -e?!
A használtautón hirdetve többért el lehet majd adni, ha kész lesz...
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Johnny001
senior tag
válasz pinnacle #9957 üzenetére
Hi!
Legjobb a türelem ilyenkor, már lesz új motorod az biztos, szépen beszerelik garisan. Ne legyél kishitű, most már más baja nem lehet
Nekem is megcsinálták a hűtőszekrényemet (tudom nem egy kategória), csak ki kellett várni az alkatrész érkezését, másnapra kész volt. Az autómmal (Renault Megane II kupé) az volt a baj, hogy egy csomó garanciális, gyári hibát nem csináltatott meg az előző tulaj ingyen, úgyhogy nekem kellett pénzért. De jó áron volt és a régit beszámították. Most már túl vagyok a megpróbáltatásokon, a sör megfelelő hőmérsékletű végre.
Fel a fejjel!
By.: Johnny
Bp. XVIII.- Pestszentimre 06309060893
-
legenda
válasz pinnacle #11655 üzenetére
szia,
miért nem számíthatnál?
leadtad, frissítették rajta a firmware verziót, attól nem javult meg, leadod ismét, komolyabb (hardveres) probléma esetén beküldik a központi szervizbe, és ott bevizsgálják.
a csere eszközlését jogszabály írja le, hogy mikor és miként kivitelezendő, tehát nem minden esetben úgy működik, hogy a tulaj kéri, és már teljesítik is.
olyan gyártó és szerviz meg nincs, amelyikkel mindenkinek csak és kivétel nélkül jó a tapasztalata, ez van...
azt azért még megkérdezem, hogy miért nem hívtál házhoz pérmium futárt?
díjmentesen viszi és hozza a készüléket, ráadásul azonnal a központi szervizbe, és ebben a módozatban még jobban törekednek a nagyon gyors ügyintézésre, jobb esetben egy munkanapon belül elvégzik a javítást.több sim kártyával kipróbálva is jelentkezik az újraindulás?
mert problémás sim kártya is okozhatja, és azt a szervizben nem fogják tapasztalni.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz pinnacle #11662 üzenetére
a telefon is lehet hibás, de azért is írtam korábban a javasolt teendőket, mert általában szeretik lepasszolni ilyenekkel a hibát, és ha papíron van, akkor másodszor/sokadszor már nem futhatják le azt a kört.
amennyiben a sim kártya a hiba forrása, úgy annak az eltávolítása után, vagy másik - megfelelően működő - sim kártyával nem jelentkezik az újraindulás.
memóriakártya okozta hiba esetén annak eltávolítása, illetve a rendszer gyári állapotra történő visszaállítása - ha szoftveres a probléma, mert a rendszer olyan állományra hivatkozik, amit így már nem ér el - után nem indulgat újra a rendszer.
ne hagyd magad, átvételkor teszteld majd bátran a telefont, és ha továbbra is jelentkezik a hiba, akkor ne vedd át, illetve többszöri eredménytelen kijavítás után kicserélést kérj, hivatkozással arra, hogy azonos hibát többszöri szervizeléssel oldottak meg, hátha...
az a legjobb, ha a szervizes illetékes is látja ott helyben, hogy még a sim kártya és a memóriakártya behelyezését megelőzően, már a papíron javított állapotban is adott a probléma továbbra is, és ezt írja is rá a jegyzőkönyvre.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz pinnacle #11664 üzenetére
amennyiben gyári állapotban okés, úgy valóban lehetséges, hogy valamelyik utólag telepített alkalmazás okozza a problémát, azzal meg nem nagyon tudnak mit kezdeni a szervizben - nem is az ő felelősségük, ha külsős alkalmazás okozza -, neked kell megtalálni a hiba forrását, de akkor figyeld majd, hogy mikor jelentkezik először a hiba, előtte mit telepítettél...stb.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz pinnacle #11666 üzenetére
bármilyen külsős alkalmazás okozhat problémát, hiába lett letöltve a play kínálatából, az semmire sem garancia, és ha nem mindenkinél jelentkezik hiba, akkor nem is feltétlenül foglalkozik vele az alkalmazás kiadója, mert egyedi hiba is lehet.
a recovery elérése firmware függvénye is, valamelyikben tiltva van, vagy esetleg csak nem megfelelően történik az előhívása.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz pinnacle #11668 üzenetére
az eladó butaságot mondott, de ezen nem lepődöm meg, sokszor járnak el szabálytalanul...
mutassa meg a vonatkozó jogszabályban, hogy amit ő állít, az hol van úgy leírva, de ez nem fog menni neki.
kijavítás, ha az nem megy, akkor kicserélés - és vonatkozó jogszabály leírja, miszerint nem vagy köteles olyat elfogadni, ami a korábbitól adottságai/tulajdonságai tekintetében eltér - és nincs az a szolgáltatós illetékes, aki bármilyen más típust mutat, aminél nem található néhány mérvadó eltérés a korábbi másik típussal szemben -, tehát nem vagy köteles másmilyen típust elfogadni csere gyanánt!
a gyártói szerviz csak egy igazolást/cserepapírt ad, hiszen nem közvetlenül velük állsz szerződésben, hanem a szolgáltatóval, te azt beviszed a telenorékhoz, ott közlik, hogy ilyen típusú készüléket már nem forgalmaznak, mutatnak egy listát, hogy arról lehet választani - árban a korábbi telefonodhoz viszonyított sávban -, te pedig mosolyogva közlöd, hogy számodra egyik sem fele meg, és nem tudnak mit csinálni, nem tukmálhatják rád egyiket sem, mert nem vagy köteles másmilyet elfogadni, levásárolni meg nem kell a vételárat, hiszen a jogszabály nem ismeri a levásárlás fogalmát.
az egy dolog, hogy sokan belemennek másmilyen típusú cserébe, és szolgáltató a megfelelő módon lepapírozza azt, de az akkor sem levásárlás lesz.
a kijavítás és kicserélés ellehetetlenülése esetén adott még az árleszállítás, ha termék csak kompromisszumosan használható részedről, de az úgy megoldható, ilyenkor a vásárláskori vételárból kell kiindulni, és annak függvényében megegyezni egy összegben, de az összeget nem rögzíti jogszabály, ezért a felekre van bízva.
amennyiben nem lehetséges a kijavítás és a kicserélés, illetve az árleszállítás sem okés, úgy elállás lesz, tehát a vásárlás előtti állapot visszaállítása, ami kapcsolódó előfizetés esetén nem olyan egyszerű a szolgáltató számára - pláne ha van még hűség a kapcsolódó előfizetésen -, ezért szoktak "köztes" megoldást erőltetni, egy másmilyen típusú készülék rápasszolásával.
a hálózati korlátozás feloldására befizetett összeg vélhetően bukó lesz részedről.
amennyiben a gyártói szerviz átadja számodra olyan állapotban a készüléket, hogy az megfelelően működik, és az újraindulgatás csak azt követően jelentkezik, amikor te már telepítettél fel külsős alkalmazásokat, vagy más szoftveres változtatásokat eszközöltél, úgy nem fognak kicserélést igazolni, de nem is kötelességük, ilyenkor neked kell megtalálni a hiba forrását, és megtenni a szükséges lépéseket, mert nem közvetlenül a gyártói jótállás/szavatosság alá tartozó problémáról van szó.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz pinnacle #11672 üzenetére
adott esetben a gyártó (is) 12 + 12 hónapot ad, az első 12 hónap teljes körű, tehát a tartozékokra is vonatkozik, a második 12 hónap már csak a készülékre, de ez a többi gyártónál is így szokás, néhány kivétel van csak.
a gyártó a készülékre tehát a második 12 hónapot is adja, amit a szolgáltató tovább is ad számodra, de minden gyártóra tekintettel 1 év a kötelező jótállás, ami többletet adnak, annak során már nem indul újra a jótállás, de ezt a samsung...stb is leírja a jótállási feltételeiben.
itt köznyelven is leírnak néhány fontos dolgot, illetve betették már a módosításokat is; link
Csere esetén csakis olyan terméket vagyunk kötelesek elfogadni, amely adottságai tulajdonságai tekintetében a korábbival azonos.
te a szolgáltatóval állsz direktben szerződésben, de neki például nincs joga a kijavításra, ha olyan/meghatározott hardveres hibája van a készüléknek, amely kapcsán szerződés/jogszabály kötelezi arra, hogy a gyártói szervizbe továbbítsa a készüléket, a gyártói szerviznek viszont a kicseréléshez nincs joga, mivel a vásárlás a szolgáltatónál/üzletekben történik.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz pinnacle #11680 üzenetére
egyrészt indokolnod kell, másrészt a szolgáltatónak még akkor is adott például az aránytalan többletköltségre hivatkozás, ami miatt nem muszáj teljesíteni.
sarkítok a gyakorlatra; több javítás után - ha azok nem jártak sikerrel - szokás inkább jogosan kicserélést kérni - már ha a szerviz szerint mindig megfelelő állapotban adják át a készüléket, de aztán ismét jelentkezik a hiba -, és ha a kicserélést követően is, akár több darab esetén is, akkor arra hivatkozással, hogy problémás típus, ismételt cserét már nem muszáj elfogadni, hanem lehet feljebb lépni.
esetedben nem rohannék ennyire előre, mert adott típust a szolgáltató már nem forgalmazza, tehát kicserélés nem valószínű, viszont ha a szerviz átad egy kijavított, megfelelően működő készüléket, amin a hiba csak azt követően jelentkezik, amikor te már telepítettél fel rá külsős alkalmazásokat, addig viszont nem, úgy abból nem lesz direktben "garis" ügy, mert a gyártói szerviz mossa kezeit, hogy amire amire a gyártó papíron "garanciát" vállal, azzal minden rendben van, a gyárilag adott firmware verzióval és alkalmazásokkal minden okés, és a többi már nem az ő problémájuk.
várd meg, hogy mi lesz a jelenlegi folyamat vége, és majd annak függvényében tovább...
azt sem szabad elfelejteni, hogy esetedben most gyártói jótállás adott, annak keretében intézik az ügyet![ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz pinnacle #11683 üzenetére
nem szabhatja meg a gyártó, hogy mit lehet telepíteni és mit nem - ez nyilván megfelelő korlátok között értendő -, de külsős, általad utólag telepített alkalmazások okozta hiba miatt nem is tartozik direktben felelősséggel, ha az nem hardveres hiba miatt adódik, hanem szoftveresen okoz problémát a feltelepített alkalmazás.
reklamálni lehetne, ha semmilyen feltelepített alkalmazás sem működne, de olyan szituációt én nem tudok elképzelni, legfeljebb szoftveres probléma szintjén.
amennyiben hardveres hiba az ok - amikre különböző témákban tippelnek; belső sd...stb -, úgy nem életszerű, hogy csak egy/bizonyos alkalmazás(ok) feltelepítését követően jelentkezik a hiba, akkor az szinte minden esetben megmutatkozik majd, de erre írtam is, hogy ezt neked kell majd kideríteni, ha addig hibátlan a működés, amíg nincs telepítve általad külsős alkalmazás.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
asdf_
veterán
válasz pinnacle #11680 üzenetére
En erre olyat tudok elkepzelni, hogy harom es feledik hete ulnek a fenykepezogepeden, te meg 2 nap mulva elutazol kulfoldre nyaralni. Ekkor kuldesz egy papirt, hogy a kijavitashoz, kicsereleshez fuzo erdeked megszunt, kered a zsetont vissza, es ezzel egyidoben elmesz SOS-ben venni egy masik fenykepezogepet, majd jol elutazol.
-
legenda
válasz pinnacle #11687 üzenetére
ahogy korábban leírtad, miszerint gyári állapotban jó a készülék, és csak az általad utólag feltelepített alkalmazások után jelentkezik az újraindulgatás, úgy sanszos a te szereped a hibakeresésben.
asdf_; a telenor terén kevés ilyen jellegű tapasztalatom van, de például a telekom gyorsban ad a javítás idejére cserés mobiltelefont, pláne ilyen kijelentést/igényt követően.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
-
pinnacle
nagyúr
válasz pinnacle #11651 üzenetére
Elfogadták a panaszomat. Újabb jó tapasztalat a Telemaxal. Írták, hogy majd küldenek csereutalványt. A saját garanciapapír is jelzi, ha nincs lehetőség cserére, elállhatok a vásárlástól, de mit csináljak akkor, ha előkaparnak valami beragadt raktárkészletet? Telenor már nem árulja a Fame-t, csak nem tudom, hogy ilyenkor az üzletekből is visszahívják ami megmaradt, vagy náluk hagyják, amíg el nem fogy.
[ Szerkesztve ]
-
optikus
senior tag
válasz pinnacle #11756 üzenetére
ennel meg az is durvabb amelyik azt irja a szabalyzataban hogy ha a futar kihozza akkor az se netes vasarlas mert o bemutatja mintha bolti lenne (sot bp teruleten csak igy ad el).
mas kerdes hogy mit probalank igy elsutni es mi az amit tudsz ertelmes mennyisegu utanajarassal es idovel elintezni, mert ugye hiaba vannak szabalyok meg kulonfele forumok ha a boltos cseszik ra. persze lehet panaszkonyvezni meg fenyegetozni de az emberek nagy resze inkabb benyeli a bekat es nem borogatja az asztalt, max nem megy oda tobbet.Buy books not gear.
-
pinnacle
nagyúr
válasz pinnacle #11723 üzenetére
Telenorral jól megszívtam. Nem adták vissza a pénzt. Hiába magyaráztam 1 órán keresztül, hogy ha nem tudják kicserélni a telefont akkor visszakérhetem az árát a 306. § szerint, ami a garancia jegyen és a Samsung csereutalványán is szerepelt. Beszéltem az eladóval, az üzletvezetővel, az üzletvezető főnökével mindenki azt mondta, hogy pénzt ők soha nem adnak vissza, csak levásárolhatom, illetve írhatok levelet az egyedi igénykezelés csoportnak. Hiába mondtam, hogy levásárlási kötelezettség nincsen, és az sem érdekelte őket, hogy a vásárló kárára nem lehet eltérni a belső szabályzatban.
"(5) Fogyasztói szerződésben semmis az a kikötés, amely a szavatossági jogoknak a törvényben meghatározott sorrendjétől a fogyasztó hátrányára tér el."
Egyébként tudja valaki, hol van a Telenor ASZ-ban a vevő joga leírva, akkor ha nem lehet a készüléket javítani? Én csak az Online-t találtam meg, de ott is a "A vásárlót a Ptk. 305-311/A. §-ban meghatározott jogok és kötelezettségek is megilletik."
1220-al is beszéltem, ők is azt mondták, hogy pénzt nem kérhetek vissza. Erősködtem, hogy pont erről szól a 306.§, megint vártam 20 percet, azt mondták, hogy nincs bent főnök, de azért visszakapok 2 havi díjat a kellemetlenségért, és továbbítják a panaszomat, de ők tényleg nem tudnak erről.[ Szerkesztve ]
-
-
313313
addikt
válasz pinnacle #11766 üzenetére
Elvileg az üzlet vezetőnek kell megválaszolnia, nem az eladónak (kivéve, ha ő az üzletvezető)....
Legalább nem kell rá 30 napot várnod, máris mehetsz a megfelelő szervekhez...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
optikus
senior tag
válasz pinnacle #11760 üzenetére
hat en probaltam vegigkovetni a torteneted de kutya legyek ha ertem.
milyen vasarlas ez? milyen gari volt ra es most hol tartasz? huseggel vetted vagy kifizetted egyben? mifele fuggetlenites kellett ra? azt s irtad hogy gyari allapotban jo nem hibas. az hogy te ratelepitgetsz alkalmazasokat es utana ujraindulgat azt tutter nem fogjak garizni.Buy books not gear.
-
optikus
senior tag
válasz pinnacle #11782 üzenetére
es a telot teljes aron vetted vagy valamilyen kedvezmenyesen mivel egy evig a szolgaltatohoz voltal lancolva (fuggo volt a keszulek ha jol ertem es olyankor olcsobb szokott lenni). ilyen esetben mennyi az annyi, marmint a kp? tekintve hogy a masodik evben viszont mar teljes erteku lett hisz fuggetlenitve lett.
Buy books not gear.
-
asdf_
veterán
válasz pinnacle #11804 üzenetére
Az elso evben javitas, csere, penz vissza. Ez a sorrend, ha egyiket tudjak, nem kerheted a masikat (kiveve hataridotullepes eseten). Itt mivel a gyartoi onkent vallalt jotallas feltetelei rendkivul jol korulirtak es dokumentaltak, tudja a tok
(igy az adatlapjat elnezve nem csodalom, hogy eleged van belole, minek kell ilyen vackot -ocska kijelzo, keves ram- venni 2013 derekan? )[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
válasz pinnacle #11760 üzenetére
Felhívott az üzletvezető, beszélt illetékessel, kivételesen visszaadják a pénzt. Mondta a Telenor tényleg nem csinál ilyet soha, szerinte azért mert nem a Telenor, hanem a Samsung jelzi az elállást a garanciajegyen, csereutalványon. A Telenor ASZ-ban már talált valaki leírást a jótállásról, garanciáról, nekem még nem sikerült. Eladó azt mondta, hogy nekik a belső szabályzásban van leírva, hogy pénzt nem fizetnek vissza. Lehet, hogy tényleg nem sűrűn van ilyen, mert sokáig tanakodtak, hogy mit írjanak, végül "Cseregarancia miatt készpénz visszafizetés" lett.
[ Szerkesztve ]
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz pinnacle #11858 üzenetére
30 napig se kép se hang. Nem is kerestem őket mert úgy tudom a 15nap nincs már a minimum a 30.
Kaptam választ (sms-t is) és abban a kijavított termék szerepel. Ha nem lesz hozzá hivatalos szervizlap, hogy pontosan mit csináltak vele akkor nem veszem át. Biztosan szeretik a fogy.védelmi felügyelőséget, ha szarakodnak. Oké tudom végzik a dolgukat , azt is tudom nem rajtuk múlik. Egyértelműen hibás a készülék egy wiress logi billentyűzet néha eldobja a jelet 1 méterről!! Mellesleg 5+2 év garanciás a készülék.
(Akkor még annyit adott a Logi)Srác a boltban azt mondta ez egyértelmű kuka és ilyet nem javítanak. Aha tényleg..
Értem én csak akkor hülyének ne nézzenek.
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
Mclovin
senior tag
válasz pinnacle #11873 üzenetére
Hm, egy kicsit gumiszabálynak tűnik tényleg, lehet megejtek egy telefont holnap. Amúgy emlékeim szerint nekem 15 MUNKAnapot mondtak, ami ezek szerint félre tájékoztatás, valamint ma a boltban is munkanapot mondtam (mivel korábban ezt mondták, én meg csak utána néztem meg a fogyasztóvédelem honlapját) és nem javítottak ki.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest