Hirdetés

2024. május 25., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18792) bucihost


bucihost
senior tag

Sziasztok. még mindig Edigi és TMX...

A rövid történet, hogy ne kelljen vissza lapozni.

03.03 bejelentettem a hibát (kijelző hiba)
03.07 elvitték a telefont.
04.19 Vissza kaptam a telefont.

A gari levelem nincs kitöltve, nincs meghosszabbítva. a készülék rosszabb mint volt.
Wifi jel gyenge, hangszórók néha recsegnek, kijelző néha vibrál, a rezgőmotor csörög-csattog mintha valamibe bele érne.
Ezt jeleztem feléjük még akkor, azt ígérték 2-3 munkanapon belül utána járnak és értesítenek.
1 hét eltelt...

04.26 újra hívtam őket. Felvettek egy minőségi kifogást, plusz egy jegyzőkönyvet. Amibe leírattam a panaszom, valamint hogy 1.5 hónapig csak ültek a telefonon és rosszabb lett mint volt, valamint hogy az ügyfelet csak hitegetik hülyének nézik stb... Megrendeltem egy újabb gari futárt, amit 05.02-05.03 ra ígértek.

05.04 hívtam őket, hogy se futár se semmi. Közölték náluk nincs is rögzítve gari futár igény...(ott a rögzített beszélgetés, rendeltem futárt!) Mind1 újra megrendeltem, valamint közölték hogy hamarosan reagálnak a panaszomra.

A reagálásuk.:
[I]Szeretném elnézését kérni az okozott kellemetlenségekért.
Tájékoztatom, hogy a garancialevél lepecsételése a márkaszerviz felelőssége és feladata. Amennyiben a márkaszerviz hiányosan adta át Önnek a garanciajegyet, úgy abban az esetben kérem, vegye fel a kapcsolatot a TMX márkaszervizzel:

http://tmx.hu/

Mind a két alkalommal a termék a TMX márkaszervizben volt, sajnos ott merülhetett fel logisztikai probléma, amely miatt a garanciális ügyintézési idő elhúzódott Önnek.

A garanciafutárt rögzítettük Önnek 2018.05.07-ei, hétfői napra. A garanciafutár 8 és 16 óra között érkezik, és telefonál kiérkezés előtt.

Az ügyintézés idejére szíves türelmét szeretném kérni. [/I]

Erre én is reagáltam és leírtam nekik kb 10.alkalommal, hogy én velük és ne a TMX el szerződtem amikor megvettem a telefont. Nehogy már én rohangáljak meg járjak utána saját költségemen. De amennyiben ezt megtérítik 100%-ban, nyugodt szívvel megteszem..

Erre is jött egy válaszuk:

A vásárlói visszajelzések fontosak számunkra, segítenek nekünk a felmerülő problémákat megvizsgálni és lehetőségeinkhez képest mielőbb orvosolni, megakadályozni azok megismétlődését, hiszen az ügyfeleink elégedettsége fontos számunkra. Észrevételét továbbítottuk az illetékes vezető felé érdemi intézkedés végett.

Az Extreme Digital Zrt. a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 29.§ (11) bekezdése alapján együttműködik és részt vesz a Békéltető Testületi eljárásokban. Tájékoztatjuk, hogy panaszával az alábbi, területileg illetékes felügyeleti szervekhez fordulhat jogorvoslatért.

Ezt meddig lehet még így húzni? Az aktuális jogszabályok és törvények értelmében ez már érdeksérelem.
Most várjam meg megint az újabb szervizt, ami ismét lesz vagy 2 hónap, és ki tudja jó lesz e vagy sem... vagy indítsam meg a fogyasztó védelmi ügyet? :(

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.