Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18701) Reinu válasza Superhun (#18700) üzenetére


Reinu
tag

PCX

(#18702) Superhun válasza Reinu (#18701) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Most nem találom hirtelen, de volt egy hasonló sztori itt a topikban a PCX-szel. Akkor is egy olyan terméket gariztattak az 1 év kötelező jótállás után, aminek jelentősen felment az ára a vásárlás óta. Levásárlást erőltetett a bolt, de a sokadik levélváltás után végül belementek a pénzvisszafizetésbe. Szóval ne hagyd ennyiben. Írd meg nekik, hogy semmit nem szeretnél vásárolni náluk, hanem a vételárat szeretnéd visszakapni.

[ Szerkesztve ]

(#18703) chopin42


chopin42
őstag

Lehet, off, de álljon itt pozitív példaként:
Vettem egy Dell p2417h monitort apróról, jelentősen olcsóbban. Pixelhibás lett, a 3 nap pixelgarancia letelte után. Dellnél még 2020-ig garis a monitor.
Felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ahol rendkívül készségesen, és végig pozitívan álltak a problémához. Fotókat kértek a hibáról, amik elég rosszak lettek, de így is belementek a cserébe, ami már másnapra itt lett volna Hollandiából! :Y
Mára kértem a kiszállítást, Ups futárral küldték, hozta, ahogy megbeszéltük. Átlag futár tapasztalatimnál 100x jobb volt. Tehát se garanciajegy, se papír, semmi egyéb, elég volt a service tag, és hoztak egy újat.
Üröm az örömben, hogy ez a monitor sem tökéletes, de ez az én formám. Alig észrevehető hibája van. Jeleztem, és ha kell, ezt is cserélik elbírálás után!!
Szóval így kéne működnie minden ügyfél szolgálatnak és cégnek, mert ezzel szereztek egy újabb vásárlót. :R

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#18704) asdf_ válasza chopin42 (#18703) üzenetére


asdf_
veterán

Negativ peldanak meg rogton be lehet irni dellekhez, hogy a hibas monitort nem javitjak hanem cserelik, es a harom hetes meghibasodott monitor helyett siman visszakaphatsz egy hasznalt, javitottat. Ami isten tudja mennyit ment, es isten tudja, hogyan nez ki (gondolok itt karcokra tisztitasi nyomokra mind a kavan, mind a panelen), mikozben a gari elso egy eveben ilyet nem lehetne csninalni.

(#18705) chopin42 válasza asdf_ (#18704) üzenetére


chopin42
őstag

:Y Ez lehet, hogy igaz, de egyszer csak kapok egy hibátlant...Remélem. Ezek szerint azért cserélik, hogy javítsák? Max panelt tudnak benne cserélni.

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#18706) asdf_ válasza chopin42 (#18705) üzenetére


asdf_
veterán

Gondolom az elejen beletoltak x darabot pluszban, es igy sokkal raerosebben lehet javitani, ez lehet az ertelme. Amit toled elvittek, azt gondolom elszallitjak isten tudja hova, kicserelik benne a panelt, aztan 3 honap mulva megkapja javitva majd valaki. Ha van javitottbol keszlet, akkor oket nem hajtja a tatar, es az ugyfel is orul, hogy egybol cserelnek. Kiveve akkor, ha jogszabaly alapjan erre nem is lenne lehetoseg, es ha a tukorfenyes monitorja helyett visszakap egy agyonkarmolt szemetet.

(#18707) chopin42 válasza asdf_ (#18706) üzenetére


chopin42
őstag

Amúgy gyárilag csomagolt, karcmentes, új cucc volt. Dobozból kivéve nem láttam semmi hibát. tápkábel nem volt a dobozban, az maradt nálam, plusz a papírok a régi és az új cuccból is, cd-vel, mindennel együtt. Erre direkt megkért az ügyintéző. A garancia pedig az eredeti és az új cucc s/n számával és service tagjával együtt megy tovább, szóval nem hinném, hogy bárki megkapja, amit elvisznek, mivel a matrica és egyéb dolgok hozzám szólítják továbbra is. Ettől függetlenül azért rá fogok erre kérdezni, plusz nagyon megnézem, mit kapok. :R
Mellesleg hány bontott/újracsomagolt cuccot adnak el Magyarországon? Nem egy esetet olvastam itt is, hogy hetekig tartó garanciáztatásból vagy "hibátlan", de ütött kopott cucc jött, vagy nem találtak hibát, esetleg a szerviz "véletlenül" leejtette, persze tagadják.
Amit fentebb írtam mindenesetre tartom, az ügyfélszolgálat példaértékű. Az, hogy maga az anyacég mit küld, az más kérdés, de az, hogy ups express szállítással jött, az nem arra utal, hogy az ügyfél az utolsó.

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#18708) Graphics válasza asdf_ (#18706) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

Erre amúgy van valami létező forrásod is, vagy puszta spekuláció?

Főleg, úgy, hogy Hollandiából érkezik az új termék, nem Magyarországon belülről...

Pixelhibát elég nehéz lenne javítani, persze hogy cserélni fogják a monitort...

Dell szintén, egér-billentyűzet kombónál szintén azonnali cserét kínáltak fel, szó nélkül, a hiba bejelentésekor.

[ Szerkesztve ]

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#18709) asdf_ válasza Graphics (#18708) üzenetére


asdf_
veterán

Erre amúgy van valami létező forrásod is, vagy puszta spekuláció?

Regen, amikor vettem a monitoromat, akkor jarattam a topikjat, ott tobb ember egy even beluli meghibasodas eseten masvalaki javitott monitorjat kapta cserekent, ahelyett, hogy a sajatjat kapta volna vissza javitva*, vagy egy zsirujat cserekent.
* ez csak azert sem tudott volna megtortenni, mert ugy nezett ki a csere, hogy jott futar #1, hozta az ujat javitottat, majd utana par nappal kesobb jott futar #2, aki pedig vitte a regi meghibasodottat. Ne, ne kerdezd meg, hogy miert nem egy kanyarban oldottak meg, akkor sem ertettem, most sem :D

Pixelhibát elég nehéz lenne javítani, persze hogy cserélni fogják a monitort...

Ez ketsegtelen, a kerdes, hogy egy vatta ujat kap az ember, vagy valakinek x honappal ezelott elromlottjat, amit azota megjavitottak.

De, ad1, ez sok eve volt, tehat most mar akar mashogy is lehet (anno eleve ugy indult a tortenet, hogy SN-nel szart sem ert az ember az ugyfelszolgalaton, mert nekik az Order No. kellett a dobozrol (amit sokan kidobtak mar, az enyemnek a szamlajara -ismerve a dorgest- rairta a bolt az Order No-t), ad2, ha hollandiai szarmazasu a monitor, lehet, hogy tok mas a menete az ugyintezesnek, mintha magyar lett volna a cucc.

[ Szerkesztve ]

(#18710) chopin42


chopin42
őstag

Az ügyintéző is jelezte, hogy előfordulhat, hogy javítottat kap az ember (panelcserés monitort). De akkor is az eredeti service taggel megy tovább a dolog, tehát ha bedöglik, akkor mehet nyugodtan vissza gariba. Panelcserénél amúgy is új a monitor lényegi része.
Ha valaki megszívta a dellel, az elég szomorú. Mindenesetre számomra továbbra is csillagos 5-ös a garanciáztatásuk.
Nem akartam hosszú eszmecserét, csak leírtam a pozitív tapasztalatom, remélem más is hasonló pozitív tapasztalattal gazdagodik. :R

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#18711) optikus


optikus
senior tag

hi, lenne ket kerdesem amire hirtelenjeben nem nagyon talaltam valaszt. :R

elallas tema. ceges honlaprol hasznalt termek (bizomanyosba beadott) vasarlasa eseten is van elallas?

masik az (elozotol fuggetlen esetben) sima webshopos elallas eseten a visszafizetesi hatarido mikortol indul es mennyi ideje van az eladonak visszafizetni? 14 napot irnak a honlapon, de ez naptari vagy munkanap? szamit e az, hogy van fizikai boltjuk is (amibol amugy tobb hetvegen is nyitva van es azt irtak, hogy ott vissza is adhato).

Buy books not gear.

(#18712) Reinu válasza Villa7 (#18688) üzenetére


Reinu
tag

Hali,

Írtam egy levelet a PCX-nek. Bepróbálkoztam, hogy a gyártóe setleg cserélje 560-ra, mert nem találtam ár/érték arányban hosszú idő után sem megfelelőt a kínálatukban. Ha nincs rá lehetőség, akkor kérném a pénzvisszafizetést. Pár perc múlva kaptam választ, hogy elindítják a visszautalást.

(#18713) Superhun válasza optikus (#18711) üzenetére


Superhun
Topikgazda

"elallas tema. ceges honlaprol hasznalt termek (bizomanyosba beadott) vasarlasa eseten is van elallas?"

A PTK-ban nincs kikötve, hogy csak új termékekre érvényes a 14 napos elállási jog. Ha a szerződés távollévők között jön létre, és a termék kategóriája nincs a kivételek között, akkor természetesen elállhatsz.

"masik az (elozotol fuggetlen esetben) sima webshopos elallas eseten a visszafizetesi hatarido mikortol indul es mennyi ideje van az eladonak visszafizetni? 14 napot irnak a honlapon, de ez naptari vagy munkanap? szamit e az, hogy van fizikai boltjuk is (amibol amugy tobb hetvegen is nyitva van es azt irtak, hogy ott vissza is adhato)."

A visszafizetési határidő az elállás közlését követő nap indul, és 14 naptári nap (tehát hétvége is beleszámít).

(#18714) optikus válasza Superhun (#18713) üzenetére


optikus
senior tag

ok, koszi az infokat.

Buy books not gear.

(#18715) Joe.36


Joe.36
addikt

Sziasztok.

Vettem tavaly nyár végén a Deichmann-ban egy 20000.- forintos Puma cipőt, mostanra elkezdett széthullani a belső része, vissza vittem, azt mondták lejárt a 6 hónap nekem kell utána járni és bebizonyítani hogy rossz a cipő. És ez pénzbe is kerül. 3-9 ezer Ft. Látják ők is hogy milyen a hiba, de ez van.
Amikor vettem azt mondták 2 év van rá.
Tudok valamit tenni ?

Joe

[ Szerkesztve ]

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#18716) Superhun válasza Joe.36 (#18715) üzenetére


Superhun
Topikgazda

A cipőkre nincs jótállás, csak szavatosság, ami 2 év, melynek az első 6 hónapján az eladón, utána a vásárlón van a bizonyítási teher. Helyesen tájékoztatott a bolt, nem tudsz mit tenni.

(#18717) Joe.36 válasza Superhun (#18716) üzenetére


Joe.36
addikt

Köszönöm a választ :R

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#18718) Pécsi gyerek válasza Superhun (#18716) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

Nem tud mit tenni?Ez baromság.Én ilyenkor beszoktam próbálkozni egy vásárlók könyvével.Álltalában segít.Helyesbítek,mindig segített.(ha jogos ha nem)Amúgy hol kaphat az ember a cipőre pl szakvéleményt? (gondolom a kérdezönek is ez lenne a segítség,nem az ,hogy nem tud mit tenni)

[ Szerkesztve ]

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#18719) Joe.36 válasza Pécsi gyerek (#18718) üzenetére


Joe.36
addikt

Engem is nagyon zavar, 20000.- volt, vigyáztam rá, és most ez van, 2 üzletükbe is elmentem, de ugyanaz a duma, én bizonyítsam be, addig semmi, minden lekezelő módon. :((
Másodikba bevittem az előző 5 éves ilyen ( előző kiadású ) edzésre használt cipőmet és mutattam hogy szinte alig van baja, de nem érdekelte őket.
Ez meg fél év után esik szét.... Ez nem gagyi kínai hanem drága márkás cipő , pont ezért vettem.

[ Szerkesztve ]

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#18720) Joe.36 válasza Pécsi gyerek (#18718) üzenetére


Joe.36
addikt

A probléma persze nem az, hogy sokan panaszkodnak a megvett lábbelire, hanem az, hogy ezt meglehetősen reménytelenül teszik. A győri békéltetők szerint a kereskedések a jogszabály ismeretében minden esetben el is küldik szakértői vizsgálatra a kifogásolt cipőt, de valahogy szinte kivétel nélkül alaptalannak tartja a vizsgálat a panaszt. Mint megjegyzik: sajnos az eljáró tanácsnak csak rendkívül indokolt esetben van lehetősége ezeket a szakértői véleményeket felülbírálni. Azt javasolják tehát mindenkinek, hogy kérjen más intézettől szakértői véleményt.

Az NFH-hoz is lehet fordulni

A vállalkozások elfogult, sablonszerű szakértői véleményekre (Cipőkontroll Kft., Bimeo Kft., Kiss Béla) alapozva rutinszerűen utasítják el az egyébként megalapozott fogyasztói igényeket – állította a Nógrád megyei békéltető testület. Borsodban azt érzékelték, hogy a márkás cipők közül nagyon sok hibásodik meg hat hónapon belül, a fogyasztói panaszokat pedig rendre nem megfelelő használat miatt utasítják el. Másutt is úgy látják, hogy a vállalkozások igen gyakran bújnak ki kötelezettségeik teljesítése alól, amit a jogszabályi hiányosságok, vagyis az akkreditált minőségvizsgáló intézetek hiánya tesz lehetővé.

[ Szerkesztve ]

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#18721) Superhun válasza Joe.36 (#18719) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Ha tényleg úgy látod, hogy gyári hibás a cipő, akkor keress egy független szakértőt és vizsgáltasd be. Ha beigazolódik a gyári hiba, akkor behajthatod a bolton a szakértői díjat is. Az már egy másik kérdés, ha a bolt nem fogadja el a szakvéleményt... akkor lehet békéltetőzni vagy pereskedni. Sok sikert.

Hozzáteszem, hogy én ezért nem veszek drága cipőt gyári gari nélkül...

[ Szerkesztve ]

(#18722) Joe.36 válasza Superhun (#18721) üzenetére


Joe.36
addikt

Előző 5 éves, majdnem ilyen, alig van baja, ez fél év után használhatatlan, de az üzletben is céloztak rá hogy lehet próbálkozni, mondtam hogy itt hagyom bevizsgáltatni erre jöttek hogy 9000 forint lesz. Ez a deichmann.
Hol van független szakértő ?

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#18723) Superhun válasza Joe.36 (#18722) üzenetére


Superhun
Topikgazda

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságtól is kérhetsz szakvéleményt. Ami fontos, hogy előtte mindenképpen kérj egy írásos beleegyezést a bolttól, hogy a szakvéleményt magukra nézve elfogadják és a költségét visszafizetik. Enélkül bele se vágj, mert simán visszadobhatja a bolt a szakvéleményt mondvacsinált indokkal és csináltathat szakvéleményt a saját "független" szakértőjével, ami természetesen a boltnak fog igazat adni.

Nekem ennyi sz*pást 20k nem érne meg, de sok sikert kívánok hozzá Neked, ha belevágsz.

(#18724) LuckyL válasza Joe.36 (#18722) üzenetére


LuckyL
őstag

a konkrét panaszt nem kommentálva annyit megjegyeznék hogy én utcai sportcipőnek mindig "gördeszkás" cipők közül választok, azok jóval nagyobb igénybevételre vannak tervezve és valóban 3-5 évig tartanak utcai használat mellett
hasonló árban vannak mint a puma, nike stb., de ezeknél nem (csak) a reklámot fizeted meg, hanem tényleg tartósak

cryptot minden termékemért elfogadom

(#18725) Pécsi gyerek válasza Superhun (#18723) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

Ha ez tényleg így van,az egy vicc(nek is rossz).De nem lepődök meg a törvényeinken,kiskapú hegyek :(((

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#18726) LuckyL válasza Pécsi gyerek (#18725) üzenetére


LuckyL
őstag

te miről beszélsz? milyen "kiskapú"

cryptot minden termékemért elfogadom

(#18727) Pécsi gyerek válasza LuckyL (#18726) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

" A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságtól is kérhetsz szakvéleményt. Ami fontos, hogy előtte mindenképpen kérj egy írásos beleegyezést a bolttól, hogy a szakvéleményt magukra nézve elfogadják és a költségét visszafizetik. Enélkül bele se vágj, mert simán visszadobhatja a bolt a szakvéleményt mondvacsinált indokkal és csináltathat szakvéleményt a saját "független" szakértőjével, ami természetesen a boltnak fog igazat adni. "
Talán erről.Meg lehetne írni egy törvényt úgy is ,hogy a bolt-tól teljessen független szakértő nézze meg a terméket,hogy avval mivan.
Mert ezt hívhatjuk kiskapunak(nagykapunak) törvényi hiányosságnak,de ez így elég sz@r.("csináltathat szakvéleményt a saját "független" szakértőjével, ami természetesen a boltnak fog igazat adni. ") Nem?

[ Szerkesztve ]

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#18728) Joe.36


Joe.36
addikt

Köszönöm a válaszokat mindenkinek :R Elviszem egy cipészhez megkérdem mit mond a hibáról és hogy érdemes e belevágnom ?

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#18729) Pécsi gyerek válasza Joe.36 (#18728) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

Az jó ötlet.Nekem nővérem annó cipőfelsőrész készítőnek tanúlt,volt cipőm ami anyaghibás volt,már úgy vittem vissza a boltba,hogy elmagyaráztam hogy mért is hibás a cipő anyaga.Néztek rám hogy ennek mi a baja :DD

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#18730) LuckyL válasza Pécsi gyerek (#18727) üzenetére


LuckyL
őstag

hát jó de a másik oldal, ha a vevő fizet a vizsgálatért, az vajon kinek fog igazat adni?

cryptot minden termékemért elfogadom

(#18731) bucihost


bucihost
senior tag

Sziasztok!

Egy kis EDIGITAL:

03.03 - Felhívtam őket, van e márkaszerviz vagy nekik kell küldeni. a válasz az volt, hogy nincs Nekik küldjem. megrendeltem a garancia futárt.
03.07 - jött a futár
03.27 - Garanciális ügyintézésre átvéve/Szervizbe szállítás alatt (hol volt 20 napig a telefon??!!)
04.04 - szervizelés alatt
04.05 - eltűnt a szervizelés alatt bejegyzés, újra szervizbe szálítás alatt.
04.06 - felhívtam őket, hogy ez most mi??? közölték alkatrészre várnak....
04.13 - Márkaszervizben (ügyintézés folyamatban)
04.14 - felhívtam őket, hogy akkor cska van márkaszerviz???és mikor lesz kész a telefon.... a válasz az volt, hogy van de nem tudják!
ezzel egyidejűleg fogyasztóvédelem / békéltető testületet is felkerestem. Kérnek minden dukumentumot, rögzített hívást stb.
04.14 - vissza hívtam őket, hogy kérek minden hangfelvételt emailben, mert kérik a megfelelő szervek.

(közben elutaztam üdülni, de előtte felhívtam őket, hogy ha ne adj isten kész lenne a telefon akkor hívjanak,hogy hova küldjék mert ingázok 3 cím között ....)

04.18. Kaptam egy emailt, kész a telefon... küldik vissza.... oké de hova????
Hívtam őket ismét h mi a f.... van, hát ők elküldték a telefont ide meg oda... de nem is az én nevemre.
(apámék címe, öcsém nevére....)

Megjött a telefon, öcsémnak mondtam bontsa ki , nézze át.

Na ami kiderült!:

04.04-én nem alkatrészre vártak, hanem ROSSZ szerviznek adták le a telefont (Bravophone), akik vissza dobták, hogy nem tőlük származik a készülék! (benne maradt a telefon dobozában a jegyzőkönyv)
Szóval vissza edigital, akik küldték tovább a TMX-nek!
A TMX átvette kijelző hibával, majd kicserélte az alaplapot....
És jön a csattanó: A garanciajegy nincs kitöltve, a garancia idő nincs meghosszabbítva. TMX nek nincs telefonos ügyfél szolgálata... Az Edigitalnal meg csak hülyék vannak (tisztelet a kivételnek). A csóka 23 perc alatt megtalálta a kávé főzőmet (telefont adtam le... :D ), majd közölte újabb 5 perc után hogy meg van, de nem érti mi a gond, hisz már átvettem a telefont..... mire újra elmondtam, hogy GARANCIA JEGY!!!! újabb 5 perc után kiderült, hogy jaaa majd ők írtak a szerviznek, aki ha válaszol nekik akkor irnak nekem emailt....

Sebaj, kértem ha már ír a szerviznek, akkor kérjen tőlük egy eredetiséget igazoló dokumentumot, valamint egy igazolást, hogy nem használt / felújított alkatrészt raktak bele a telefonba...
Nah egyenlőre itt tartunk, várok türelmesen... :W

[ Szerkesztve ]

(#18732) bucihost válasza bucihost (#18731) üzenetére


bucihost
senior tag

Fejlemény: A készülék sz@r@bb mint volt. A hangszórók néha be recsegnek, a rezgő motor csörög csattog mintha valamibe bele érne (gondolom a gumi harangot baxták vissza tenni rá..... :W

(#18733) tzimash


tzimash
őstag

Hali,

Emag.
március 6. Rendeltünk egy gyerek rollert, akciósan 4716ft + 990ft pk, ebből -3000ft kupon, a maradékot fizettük a futárnak.
Törötten érkezett persze.
Március 9. Rögzítették a visszaküldési kérelmet.
Március 13-án jóváhagyták a kérelmet.
Majd írtak egy email-t, hogy küldjük vissza a Sentexim nevű forgalmazónak Bukarestbe a terméket.
Némi levelezés és telefonálás után megegyeztünk, hogy futárt küldenek érte.
Március 20-án jött a futár a rollerért, bár az elismervény, amit adott azon március 15-i dátum szerepel.
Április 3-án és 9-én és 13-án érdeklődtünk emailben, hogy mégis mikor kapjuk vissza a vételárat, ill a felhasznált kupont visszakapjuk-e. Fogyasztóvédelmet is emlegettük, de mindannyiszor szinte ugyanazt a választ kaptuk, miszerint elnézést kérnek, és továbbítják a partnerüknek a panaszt és megkérték őket, hogy vegyék fel velünk a kapcsolatot, de ez nem történt meg a mai napig sem.

Van erre még valami remény hogy visszakapjuk a roller árát, esetleg a kupont is?
Mit lehetne még tenni az ügy érdekében?

Tudom nem nagy összeg, nem kenyérre kell, de nem akarjuk hagyni magunkat :)

(#18734) LuckyL válasza tzimash (#18733) üzenetére


LuckyL
őstag

a számlán amin vettétek az emag szerepel?
magyar vagy külföldi cég?
azért krédezem, mert ettől függ kivel szemben tudsz fellépni

cryptot minden termékemért elfogadom

(#18735) Lackooo84 válasza tzimash (#18733) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Szerintem te nem az emagtól vásároltál, csak az emagon keresztül. Akkor rögtön küldik a futárt + csereterméket. A termékhez mi van írva, az hogy 'forgalmazza az emag', vagy 'forgalmazza az xy kft.'?

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#18736) tzimash válasza Lackooo84 (#18735) üzenetére


tzimash
őstag

És LuckyL

A termék forgalmazója a Sentexim, ami egy román cég...

(#18737) Lackooo84 válasza tzimash (#18736) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ezt mondom ez a probléma... :) De gondolom ilyenkor lehet az emaghoz is fordulni, ha már adják a felületet a vásárláshoz.

The Truth is out there...

(#18738) tzimash válasza Lackooo84 (#18737) üzenetére


tzimash
őstag

Az eddigi levélváltásokból sajnos nem úgy néz ki, hogy az emag akár a kisujját is mozdítani akarná.

(#18739) Attix82 válasza tzimash (#18738) üzenetére


Attix82
őstag

eMag csak egy közvetítő.....nem tud mit tenni.

(#18740) LuckyL válasza Attix82 (#18739) üzenetére


LuckyL
őstag

tudna ha akarna, lásd ebay, amazon

cryptot minden termékemért elfogadom

(#18741) lsc


lsc
nagyúr

Üdv
Nem találtam ilyet, ezért kérdeznék. Visszaküldtem egy dension lejátszót, de nyűgjük van hogy nem az eredeti dobozában. Van erre valami jogszabály ?

Az élet kegyetlen .

(#18742) Superhun válasza lsc (#18741) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Jogszabály kifejezetten a csomagolásra nincs, de a jelenlegiekből az vezethető le, hogy nem kötheti ki a bolt azt, hogy az eredeti csomagolásban küldd vissza a terméket.

Linkeld nekik ezt az oldalt:
http://magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/internetes-vasarlas/elallasi-jog.html

[ Szerkesztve ]

(#18743) lsc válasza Superhun (#18742) üzenetére


lsc
nagyúr

Köszi.

Az élet kegyetlen .

(#18744) Pécsi gyerek válasza lsc (#18741) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

Én úgy tudom,hogy a csomagolás az nem a termék része.(az egy csomagolás,hogy ne sérűljön a termék amíg a vásárlóhoz jut)Vittem vissza praktikerbe is cuccot nem eredeti dobozban,ott azt mondták,hogy a csomagolás nekik lényegtelen.

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#18745) asdf_


asdf_
veterán

Ugyanakkor viszont eladoi frontrol szerintem teljesen ertheto igeny a csomagolas meglete, hiszen az elallas ideje alatt a jogszabaly nem hasznalatot, hanem csak kiprobalast biztosit a vevo szamara, igy kiprobalas ne tartson mar annyi ideig, hogy kozben a termek csomagolasa eltunik.

Biztosan en vagyok rosszul bekotve, de online vasarlasnal nalam elmondhatatlan, hogy mennyire evidens, hogy ovatosan, kulturaltan bontom ki a termek csomagolasat, es nem hogy akkor, ha az elallas legkisebb eselye felmerul, hanem anellkul is megorzom a csomagolasat 14 napon belul (amennyiben celszeru, azon tul is, pl. a 6-7 eves monitorom doboza a mai napig megvan, mert ha egyszer javitani kell, koltozesre kerul a sor, akkor a sajat dobozanal semmi nem vedi jobban -ertelemszeruen ez egy panellakasban nem kivitelezheto, ezt alairom-).

(#18746) lsc válasza asdf_ (#18745) üzenetére


lsc
nagyúr

Egy éves cucc, garanciába ment.

Az élet kegyetlen .

(#18747) Superhun válasza lsc (#18746) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Ja, az más. Azt hittem én is, hogy 14 napos elállásról van szó. Akkor nem jó az az oldal, amit linkeltem.

Ha garanciába ment, akkor meg végképp mindegy, hogy milyen a csomagolás. Feltéve persze, ha a terméken fel van tüntetve a gyári sorszám...

(#18748) asdf_ válasza lsc (#18746) üzenetére


asdf_
veterán

Jaaaaa, akkor menjenek a halálba, természetesen nem kérhetnek eredeti csomagolást ebben az esetben. Ha a szervizbe szállításhoz kéne nekik a sérülések elkerülése végett az az ő problémájuk, oldják meg. A fogyvéd jogszabályban írtaktól bármilyen a fogyasztó hátrányára való eltérés automatikusan semmis, így ez a dobozkérés is.

(#18749) lsc válasza Superhun (#18747) üzenetére


lsc
nagyúr

A terméken van a címke, normális dobozban küldtem, oda is ért sértetlenül.

Az élet kegyetlen .

(#18750) Superhun válasza lsc (#18749) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Ha rajta van a címke, akkor nincs probléma. Ezt az oldalt linkeld nekik: [link]

Megkérdezhetjük, hogy melyik bolt? Csak hogy tudjunk róla, hogy ott ilyen megtévesztések vannak. :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.