Hirdetés
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Ventoy- univerzális multiboot máshogyan
- leslieke farmerzsebe
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Online jogosítvány megújítás kishazánkban,és user error :)
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Ironizer #18298 üzenetére
ha eredetileg csak blokkot adtak, akkor az elég a jótállási jegy mellé, mivel nem lehet tudni ki vette amugy sem
ha névreszóló számlás volt, akkor írjatok adásvételit
mondjuk más szempontból sem árt, ha egy mobil tulajdonjoga tisztázva van, mindenképp írnék adásvételit
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Ironizer
tag
Magánszemélytől vásárolt használt mobiltelefon garanciáját csak az eredeti vevő érvényesítheti, vagy számla/jótállási jegy birtokában bárki?
-
A szervizekre vonatkozóan milyen kötelezettségek léteznek? Nem garanciális, fizetős szerviz munkát rendeltem (a diagnosztikájuk szerint VGA chip csere az alaplapon).
Futárral elküldtem a gépet egy távoli szervizbe, ahol 2 hónapig javítgatták. Miután visszakaptam, már másnap előjött ugyan az a probléma, amiért szervizbe küldtem. Készséggel felajánlották, hogy küldjem vissza, és átnézik megint.- A szerviznek milyen garanciális/jótállási kötelezettsége van az elvállalt/kiszámlázott munkára?
- Hibás teljesítés(?) esetén kinek kell a futárt (és az esetlegesen felmerülő +alkatrészt/munkadíjat) fizetnie?Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
ilba
tag
válasz Biznisz Elek #18295 üzenetére
Köszönöm!
-
ilba
tag
Sziasztok!
Adott egy RX480-as vga, ami vacakol, de elképzelhető, hogy szoftveres gubanc van. Adódik a kérdés, hogy a cirka 80e bruttóért vásárolt kártya pótlására milyen garanciális kondíciót tud nyújtani a kereskedő? Lévén már nem kapható, és egy kicsit el is szaladtak az árak.
Van tapasztalata valakinek közületek?
Üdv.
-
czanga
őstag
válasz czanga #18285 üzenetére
Hopp, most hivott az RBX es sikerult megbeszelnir a beszallitoval es a raktarossal es cserelik nekem a lemezt a kivant nagyobbra. Az pedig naluk marad, nem megy vissza mert ugyis gyakran jon ra rendeles. Eloszor azt mondtak ilyet alig adnak el. Vagy 1TB vagy 8. Ezen jot mosolyogtam.
Ezt nem ertem miert nem lehetett elsore. Amugy kedvesek voltak most is.
-
#34576640
törölt tag
Mi van akkor ha egy adott termék "szériahibás"?
A boltban tesztelve tökéletesen működött, de otthon (ez már a második darab) pár hét után elkezd jelentkezni az a probléma amivel az elsőt visszavittem. Adnak egy harmadikat is ha vissza viszem vagy visszaadják a pénzt? Esetleg rá fogják vásárlói figyelmetlenségre, ergo én nem vettem észre, hogy ez alapból probléma ezeknél a füleseknél?? -
Josi
senior tag
válasz czanga #18274 üzenetére
Ha vonatkozik rád a távollevők közötti szerződés, akkor minden további nélkül elállhatsz, és vissza kell adniuk a vételárat mindenféle levonás nélkül.
Egyébként viszont nagyker simán felszámolhat a kisker felé 5-10-x % levonást, ha egy rendelt terméket vissza akarok küldeni, hogy mégsem kell.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
asdf_
veterán
-
őstag
válasz Krogoth #18281 üzenetére
gondolom ez egyfajta biztosítás
esetleg kérd el a szerződési feltételeket
ha pedig a gyártó adja, akkor az ő feltételeit
ha úgy vannak a feltételek, akkor cégnek is jár a jótállás, csak nincs kötelezően előírva
pl. az apple is ugyanúgy megjavítja az iphone-t attól még hogy céges számlára vettedén pl. tavaly vettem mosógépet de nem vettem meg hozzá a biztosítást, mert benne volt hogy természetes elhasználódásra nem vonatkozik, ebből nekem egyértelmű volt hogyha elromlik a gép akkor az lesz a kibúvó hogy elkopott
rákérdeztem az eladónál és csak hümmögött hogy hát igen hallott már ilyet
mondom akkor fasza vagy hogy rám akarod tukmálni
végül kinyögte hogy csak olyasmire szabad megvenni amiben nincs mozgóalkatrészcryptot minden termékemért elfogadom
-
Krogoth
senior tag
Hali.
Akarok venni egy hangszórót. Ehhez lehet venni kiterjesztett garanciát, kérnék számlát, azaz cégnek lesz véve.
Ilyen esetben a garancia hogy alakul? Érvényes a + idő, vagy fölöslegesen veszem meg, mert egy cég nem számít fogyasztónak és csak az 1 éves szavatossági idő illet meg? -
őstag
válasz czanga #18277 üzenetére
az elálláshoz mindenképp jogod van, ott semmit nem vonhat le
az hogy ő hogy van megegyezve a nagykerrel, azzal ne foglalkozz
egyébként milyen számtekbolt az aki nem tud készleten tartani egy vinyót és eladni másnakha viszont egyéb csereüzletet akarsz kötni, akkor midnen megegyezés kérdése, ahogy az előbb írtam is
tehát tényleg állj el és vedd meg a másikat (mondjuk én ezek után biztos nem itt venném meg)cryptot minden termékemért elfogadom
-
czanga
őstag
válasz LuckyL #18275 üzenetére
Köszönöm.
Magamnak semmit nem vásárolok a munkahelyemen keresztül, csak külön, máshol és minden esetben természetes személy szerepel a számlán, azaz én. Engem az érdekelne, hogy létezik e ilyen, hogy a nagyker tőlük amortizációs költséggel venné vissza, és ezt a különbözetet nekem kellene kifizetni?
-
czanga
őstag
Sziasztok.
Vázolnám a helyzetet:
Megkérdeztem az üzletet (RBX.hu, online rendelés), hogy bontatlan termék termék esetén van e lehetőségem ráfizetéssel cserélni nagyobbra. 3TB-ot 4TB-ra. Előző hét csütörtökön történt a vásárlás.
Telefonon hívtak vissza: "Lehetséges, de "amortizációs" díjat számolnának fel (kiemelem: bontatlan merevlemez), mert a nagyker csak így veszi vissza tőlük X idő elteltével, és ezt ők tőlem vonnák le. Ennek pedig nem örülnék, szerintük"
Elmondtam nekik, hogy ez gyengén fura, mert van egy 14 napos elállásom is.. Igen, de abban az esetben is ugyanez lenne a helyzet. LOL, de komolyan!!!
Mivel mi is állunk nagykereskedésekkel kapcsolatban (dotcomp pl), én ilyenről még életemben nem hallottam..
Létezik ilyen? Tudtommal semmit nem terhelhetnének rám, és az egész egy számla stornózása lenne. ezt kifejtettem nekik is, erre azzal jöttek, hogy 3TB-os WD Purple-t nem igen vásárolnak, nem tudnák eladni egyhamar, stb stb.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz laskr99 #18271 üzenetére
Monitor szerintem nem kell, jogszabalyilag fogjak vizsgalni az esetet (de miert nem a bekeltetoket kerdezed?), az emaileket csak tabon bemutatni viszont nem tul jo otlet, nyilvan akarnak belole peldanyt -ha meg nincs- a sajat ugyedet meg nem celszeru hatraltatni, ha meg nincs nekik belole, egyertelmu, hogy vidd kinyomtatva.
[ Szerkesztve ]
-
Ateszpapa
addikt
válasz insyde5 #18269 üzenetére
Azért kérdeztem mert nehezen hiszem, hogy a Telemax szervizben ne lenne alkatrész S8-hoz.
Az a Samu központi szervize Budaörsön, oda szokták vinni.
Szerintem a biztosító lehet lassúcska, vagy nehezen akar fizetni a szerviznek, fene tudja náluk.
Csak a Telekomost ismerem, az korrektül intézte a dolgokat(futárt is)Lepattogott egy betonlépcsőn és rommá tört, nem volt épp kívűl sehol.
-
Ateszpapa
addikt
-
insyde5
aktív tag
válasz LuckyL #18266 üzenetére
Köszönöm, hogy anyám helyett anyám vagy!
Lehet ezt normállisan is sztem. de nem sértödtem meg nyugi.
Én csak kérdeztem, van e valakinek tapasztalata/ biztos infója. Úgye aki nincs benne napi szinten a dologban, ott rázzák át ahol nem szégyellik.
Ettől függetlenül legközelebb ne válaszolj inkább.
Köszi.biztosító nem tud információt adni ,mert külső cég intézi a karrendezést. A cég nem veszi a telefont.
STOP.
Mivel ennyire élhetettlen ember vagyok...
-
-
insyde5
aktív tag
válasz Ateszpapa #18263 üzenetére
Biztosítón keresztül megy a dolog természetesen. De már oda van másfél hónapja, a szerviz azt mondta hogy 5 hét maximum az alkatrész beszerzése, múlt hét elején most hétre ígérték. Tegnap rákérdeztem, nem jött még meg az alkatrész .
-Kb mikorra várható?
-Nem tudják.[ Szerkesztve ]
-
insyde5
aktív tag
Hali Srácok!
Esetem:
December 14.-én szakszervíz beregisztrálta javításra a törött mobilomat. A mai napig azt a választ adják a kérdésemre ( mikor várható a javítás vége ? ), hogy "nem érkezett még meg az alkatrész, ettől fűgg a javítási idő" .
a készülék egy Samu G. S8.Meddig lehet ezt húzni?
Milyen lehetőségeim vannak?Tudok 15/30 nap garanciális javítási időről. Ezek munkanapok, vagy H-V kell számolni?
Köszi!
-
axioma
veterán
válasz Lackooo84 #18256 üzenetére
Egy hoszivattyus szaritogepet 5 ev gyari garival hirdettek, direkt rakerdeztem 3x, es pont ezert azt vettuk meg. Datum 17.12.29. Masik forumos ketelkedes miatt megkerdeztem a gyartot, mondta hogy 24 honap, igy hibas teljesites miatt 18.01.03-an atvetel elott (futar aznap hozta volna) mondtam, hogy akkor vissza az egesz. Masnapra igertek a penzugyi rendezest, ez lett belole. 125e Ft logott naluk a levegoben azert, mert a raktar nem talalta meg a 60x60x85-s gep csomagjat...
-
axioma
veterán
Az edigitalban is leszarjak a fogyasztoi jogokat... mar csakazertisbol vegig fogom vinni. Rendorrel probalt fenyegetni, meg mondvacsinalt indokokkal idot huzni, de tegnap este nem jottunk el a storno szamla es egy vaskos vasarlok konyve bejegyzes nelkul. Januar 3 ota talan 23-an visszakapjuk a penzt, a kartyat kiado hitelintezet jovoltabol. (Bar elvileg az edigital is ezt inditotta el vegul, de nekik nem hiszek, en is bekuldtem.) Viszont ezek utan nem engedem, hogy ezzel siman megusszak. Mert a folyamatokkal es a fogy.ved. ismeretekkel van gond - allitolag 15-ere(!), azaz feb. kozepere - allitottak be, hogy majd akkor visszautaljak... (amilyen rend van naluk, talan azt is elfelejtettek torolni! akkor fogok csak rohogni a markomba).
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Itt viszont tudd, hogy a jelek szerint ok tesznek neked engedmenyt, tehat akkor probald is meg levasarolni (esetleg szereztesd be veluk, amire vagysz). Ilyen arkategoriaban Modecomokat ajanlottak anno a szaktopikban (meg hogy a 2.1-es hulyesegeket felejtsuk el), de nezz utana, sok eve jartam arra, nem tudom most mi az ultimate cucc.
-
Cry0
őstag
igen azt tudom hogy nem lehetne csak esetleg a 3. után. A pcx-el direkt beszéltem szerviz előtt és ők azt mondták hogy ha nem javítható akkor az árát le vásárolhatom, csak akkor még nem számítottam rá hogy nem lesz olyan amire le tudnám cserélni.
Iphone 15 Pro Max Kék Titán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fehérbe csomagolva: Acer Nitro V 14 notebook
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- TCL LCD és LED TV-k
- Parfüm topik
- Tea
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple asztali gépek
- Path of Exile 2
- További aktív témák...
- Apple iPhone 15 Pro max
- HÚHA MSI Cyborg 14 Hordozható Gamer Tervező laptop -20% i7-13620HS 10Mag 16GB/512 RTX 4060 8GB 144Hz
- Ultimate előfizetés akár 2100 Ft/hó áron? Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- SilverStone SFX 450W Moduláris Tápegység
- SilverStone SFX 800W Titanium Moduláris Tápegység
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest