Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18251) asdf_ válasza Cry0 (#18250) üzenetére


asdf_
veterán

A rossz hir, hogy hiaba nem szeretned viszontlatni, egy cserevel a torvenyi kotelezettsegenek eleget tesz a kereskedo.

(#18252) Cry0 válasza asdf_ (#18251) üzenetére


Cry0
őstag

igen azt tudom hogy nem lehetne csak esetleg a 3. után. A pcx-el direkt beszéltem szerviz előtt és ők azt mondták hogy ha nem javítható akkor az árát le vásárolhatom, csak akkor még nem számítottam rá hogy nem lesz olyan amire le tudnám cserélni.

Iphone 15 Pro Max Kék Titán

(#18253) asdf_ válasza Cry0 (#18252) üzenetére


asdf_
veterán

Itt viszont tudd, hogy a jelek szerint ok tesznek neked engedmenyt, tehat akkor probald is meg levasarolni (esetleg szereztesd be veluk, amire vagysz). Ilyen arkategoriaban Modecomokat ajanlottak anno a szaktopikban (meg hogy a 2.1-es hulyesegeket felejtsuk el), de nezz utana, sok eve jartam arra, nem tudom most mi az ultimate cucc.

(#18254) Cry0 válasza asdf_ (#18253) üzenetére


Cry0
őstag

rendben! köszi a segítséget :R

Iphone 15 Pro Max Kék Titán

(#18255) axioma


axioma
veterán

Az edigitalban is leszarjak a fogyasztoi jogokat... mar csakazertisbol vegig fogom vinni. Rendorrel probalt fenyegetni, meg mondvacsinalt indokokkal idot huzni, de tegnap este nem jottunk el a storno szamla es egy vaskos vasarlok konyve bejegyzes nelkul. Januar 3 ota talan 23-an visszakapjuk a penzt, a kartyat kiado hitelintezet jovoltabol. (Bar elvileg az edigital is ezt inditotta el vegul, de nekik nem hiszek, en is bekuldtem.) Viszont ezek utan nem engedem, hogy ezzel siman megusszak. Mert a folyamatokkal es a fogy.ved. ismeretekkel van gond - allitolag 15-ere(!), azaz feb. kozepere - allitottak be, hogy majd akkor visszautaljak... (amilyen rend van naluk, talan azt is elfelejtettek torolni! akkor fogok csak rohogni a markomba).

[ Szerkesztve ]

(#18256) Lackooo84 válasza axioma (#18255) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Miről is van szó?

The Truth is out there...

(#18257) axioma válasza Lackooo84 (#18256) üzenetére


axioma
veterán

Egy hoszivattyus szaritogepet 5 ev gyari garival hirdettek, direkt rakerdeztem 3x, es pont ezert azt vettuk meg. Datum 17.12.29. Masik forumos ketelkedes miatt megkerdeztem a gyartot, mondta hogy 24 honap, igy hibas teljesites miatt 18.01.03-an atvetel elott (futar aznap hozta volna) mondtam, hogy akkor vissza az egesz. Masnapra igertek a penzugyi rendezest, ez lett belole. 125e Ft logott naluk a levegoben azert, mert a raktar nem talalta meg a 60x60x85-s gep csomagjat...

(#18258) insyde5


insyde5
aktív tag

Hali Srácok!

Esetem:
December 14.-én szakszervíz beregisztrálta javításra a törött mobilomat. A mai napig azt a választ adják a kérdésemre ( mikor várható a javítás vége ? ), hogy "nem érkezett még meg az alkatrész, ettől fűgg a javítási idő" .
a készülék egy Samu G. S8.

Meddig lehet ezt húzni?
Milyen lehetőségeim vannak?

Tudok 15/30 nap garanciális javítási időről. Ezek munkanapok, vagy H-V kell számolni?

Köszi!

(#18259) LuckyL válasza insyde5 (#18258) üzenetére


LuckyL
őstag

a törés miért garanciális eset?

cryptot minden termékemért elfogadom

(#18260) insyde5 válasza LuckyL (#18259) üzenetére


insyde5
aktív tag

Bíztosított!

(#18261) LuckyL válasza insyde5 (#18260) üzenetére


LuckyL
őstag

akkor a biztosítás feltételeit kellene megnézni, mivel ez nem jótállásos eset

cryptot minden termékemért elfogadom

(#18262) insyde5 válasza LuckyL (#18261) üzenetére


insyde5
aktív tag

Köszi!

(#18263) Ateszpapa válasza insyde5 (#18260) üzenetére


Ateszpapa
addikt

A biztosítónál bejelentetted a kárigényed?
Vagy te egyből a szervizbe küldted?

(#18264) insyde5 válasza Ateszpapa (#18263) üzenetére


insyde5
aktív tag

Biztosítón keresztül megy a dolog természetesen. De már oda van másfél hónapja, a szerviz azt mondta hogy 5 hét maximum az alkatrész beszerzése, múlt hét elején most hétre ígérték. Tegnap rákérdeztem, nem jött még meg az alkatrész :W .
-Kb mikorra várható?
-Nem tudják.

[ Szerkesztve ]

(#18265) laskr99 válasza insyde5 (#18264) üzenetére


laskr99
addikt

Troll on:

Biztosan mrg akarnak leckéztetni hogy ne törd össze ;]

Troll off.

Valaki az enyémre tud valami választ?

(#18266) LuckyL válasza insyde5 (#18264) üzenetére


LuckyL
őstag

ahelyett hogy itt bosszankodsz hívd már fel a biztosítót hogy ez van és szeretnéd ha cserélnék a telefont mert nincs alkatrész
komolyan egyes emberek annyira élhetetlenek, mindent a szájukba kell rágni....

cryptot minden termékemért elfogadom

(#18267) insyde5 válasza LuckyL (#18266) üzenetére


insyde5
aktív tag

Köszönöm, hogy anyám helyett anyám vagy!
Lehet ezt normállisan is sztem. de nem sértödtem meg nyugi.
Én csak kérdeztem, van e valakinek tapasztalata/ biztos infója. Úgye aki nincs benne napi szinten a dologban, ott rázzák át ahol nem szégyellik.
Ettől függetlenül legközelebb ne válaszolj inkább.
Köszi.

biztosító nem tud információt adni ,mert külső cég intézi a karrendezést. A cég nem veszi a telefont.

STOP.

Mivel ennyire élhetettlen ember vagyok...

(#18268) Ateszpapa válasza insyde5 (#18264) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Nekem is volt ügyem S8 kapcsán a Telekomos biztosítóval, de ott minden ment simán.
Elfogadták telefonon a kárigényt, jött a futár vitte el, és kb 2 hét alatt megkaptam a vadi új telót.
(Teljesen használhatatlan lett, újat kaptam)

Te melyiknél vagy ha szabad tudni?

(#18269) insyde5 válasza Ateszpapa (#18268) üzenetére


insyde5
aktív tag

Az enyém független, edigital vásárlás. Allianz biztosítással.
Az S8addal mi történt, hogy csere lett a vége?

(#18270) Ateszpapa válasza insyde5 (#18269) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Azért kérdeztem mert nehezen hiszem, hogy a Telemax szervizben ne lenne alkatrész S8-hoz.
Az a Samu központi szervize Budaörsön, oda szokták vinni.
Szerintem a biztosító lehet lassúcska, vagy nehezen akar fizetni a szerviznek, fene tudja náluk.
Csak a Telekomost ismerem, az korrektül intézte a dolgokat(futárt is)

Lepattogott egy betonlépcsőn és rommá tört, nem volt épp kívűl sehol. :(

(#18271) laskr99 válasza laskr99 (#18239) üzenetére


laskr99
addikt

Valaki? Sose volt még ilyen ügyem, és kb semmit se tudok.

(#18272) asdf_ válasza laskr99 (#18271) üzenetére


asdf_
veterán

Monitor szerintem nem kell, jogszabalyilag fogjak vizsgalni az esetet (de miert nem a bekeltetoket kerdezed?), az emaileket csak tabon bemutatni viszont nem tul jo otlet, nyilvan akarnak belole peldanyt -ha meg nincs- a sajat ugyedet meg nem celszeru hatraltatni, ha meg nincs nekik belole, egyertelmu, hogy vidd kinyomtatva.

[ Szerkesztve ]

(#18273) laskr99 válasza asdf_ (#18272) üzenetére


laskr99
addikt

Rendben köszi. Blogomban van az ügy, szerintem van esélyem nyerni, mivel ilyenek voltak...

(#18274) czanga


czanga
őstag

Sziasztok.

Vázolnám a helyzetet:

Megkérdeztem az üzletet (RBX.hu, online rendelés), hogy bontatlan termék termék esetén van e lehetőségem ráfizetéssel cserélni nagyobbra. 3TB-ot 4TB-ra. Előző hét csütörtökön történt a vásárlás.

Telefonon hívtak vissza: "Lehetséges, de "amortizációs" díjat számolnának fel (kiemelem: bontatlan merevlemez), mert a nagyker csak így veszi vissza tőlük X idő elteltével, és ezt ők tőlem vonnák le. Ennek pedig nem örülnék, szerintük"

Elmondtam nekik, hogy ez gyengén fura, mert van egy 14 napos elállásom is.. Igen, de abban az esetben is ugyanez lenne a helyzet. LOL, de komolyan!!! :Y

Mivel mi is állunk nagykereskedésekkel kapcsolatban (dotcomp pl), én ilyenről még életemben nem hallottam..

Létezik ilyen? Tudtommal semmit nem terhelhetnének rám, és az egész egy számla stornózása lenne. ezt kifejtettem nekik is, erre azzal jöttek, hogy 3TB-os WD Purple-t nem igen vásárolnak, nem tudnák eladni egyhamar, stb stb.

[ Szerkesztve ]

(#18275) LuckyL válasza czanga (#18274) üzenetére


LuckyL
őstag

az elálláshoz jogod van, de csak akkor ha nem céges számlára vetted

minden más csere, beszámítás stb. megegyezés kérdése

cryptot minden termékemért elfogadom

(#18276) Lackooo84 válasza czanga (#18274) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Állj el a pibe, aztán vedd meg a másikat.

The Truth is out there...

(#18277) czanga válasza LuckyL (#18275) üzenetére


czanga
őstag

Köszönöm. :R

Magamnak semmit nem vásárolok a munkahelyemen keresztül, csak külön, máshol és minden esetben természetes személy szerepel a számlán, azaz én. Engem az érdekelne, hogy létezik e ilyen, hogy a nagyker tőlük amortizációs költséggel venné vissza, és ezt a különbözetet nekem kellene kifizetni?

(#18278) Lackooo84 válasza czanga (#18277) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ha létezik ha nem, tőled nem vonhatnak le semmit, mert a jogszabály szerint a teljes vételár jár vissza.

The Truth is out there...

(#18279) LuckyL válasza czanga (#18277) üzenetére


LuckyL
őstag

az elálláshoz mindenképp jogod van, ott semmit nem vonhat le

az hogy ő hogy van megegyezve a nagykerrel, azzal ne foglalkozz
egyébként milyen számtekbolt az aki nem tud készleten tartani egy vinyót és eladni másnak :F

ha viszont egyéb csereüzletet akarsz kötni, akkor midnen megegyezés kérdése, ahogy az előbb írtam is
tehát tényleg állj el és vedd meg a másikat (mondjuk én ezek után biztos nem itt venném meg)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#18280) Ateszpapa válasza czanga (#18274) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Nem írja a bolt az ÁSZF-ben sem.

(#18281) Krogoth


Krogoth
senior tag

Hali.

Akarok venni egy hangszórót. Ehhez lehet venni kiterjesztett garanciát, kérnék számlát, azaz cégnek lesz véve.
Ilyen esetben a garancia hogy alakul? Érvényes a + idő, vagy fölöslegesen veszem meg, mert egy cég nem számít fogyasztónak és csak az 1 éves szavatossági idő illet meg?

(#18282) LuckyL válasza Krogoth (#18281) üzenetére


LuckyL
őstag

gondolom ez egyfajta biztosítás
esetleg kérd el a szerződési feltételeket
ha pedig a gyártó adja, akkor az ő feltételeit
ha úgy vannak a feltételek, akkor cégnek is jár a jótállás, csak nincs kötelezően előírva
pl. az apple is ugyanúgy megjavítja az iphone-t attól még hogy céges számlára vetted

én pl. tavaly vettem mosógépet de nem vettem meg hozzá a biztosítást, mert benne volt hogy természetes elhasználódásra nem vonatkozik, ebből nekem egyértelmű volt hogyha elromlik a gép akkor az lesz a kibúvó hogy elkopott :)
rákérdeztem az eladónál és csak hümmögött hogy hát igen hallott már ilyet
mondom akkor fasza vagy hogy rám akarod tukmálni :W
végül kinyögte hogy csak olyasmire szabad megvenni amiben nincs mozgóalkatrész

cryptot minden termékemért elfogadom

(#18283) asdf_ válasza Krogoth (#18281) üzenetére


asdf_
veterán

Szerintem a nagy kerdes, hogy ceg vehet-e egyaltalan kiterjeszett garanciat kothet-e egyaltalan biztositasi szerzodest.

(#18284) LuckyL válasza asdf_ (#18283) üzenetére


LuckyL
őstag

megkötni biztosan engedik, jó pénz van rajta

cryptot minden termékemért elfogadom

(#18285) czanga válasza Ateszpapa (#18280) üzenetére


czanga
őstag

Köszi nektek. :K Írtam nekik egy emailt, hogy ugyan egy hivatalos állásfoglalásban reagáljanak ők is és a nagyker is, mert erre azért kíváncsi lennék, mert jogilag nem áll meg.

(#18286) asdf_ válasza czanga (#18285) üzenetére


asdf_
veterán

Folosleges kor. Siman igazolhatoan (= tertis vagy cc onmagadnak) irsz, hogy a mai nappal ezen vasarlastol elalltal, te visszakuldod a termeket, ok meg a zsetont es ott vege is a tortenetnek. Elozoek utan egy a 4 terasat is mashol vennem meg.

[ Szerkesztve ]

(#18287) Josi válasza czanga (#18274) üzenetére


Josi
aktív tag

Ha vonatkozik rád a távollevők közötti szerződés, akkor minden további nélkül elállhatsz, és vissza kell adniuk a vételárat mindenféle levonás nélkül.

Egyébként viszont nagyker simán felszámolhat a kisker felé 5-10-x % levonást, ha egy rendelt terméket vissza akarok küldeni, hogy mégsem kell.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#18288) Krogoth válasza Krogoth (#18281) üzenetére


Krogoth
senior tag

Köszi.

Céges csak 1 éves szavatossági idő még érvényben van, hiába lenne a termékre 2 év gari?
Nem magamnak szántam a választ :)

[ Szerkesztve ]

(#18289) #34576640


#34576640
törölt tag

Mi van akkor ha egy adott termék "szériahibás"?
A boltban tesztelve tökéletesen működött, de otthon (ez már a második darab) pár hét után elkezd jelentkezni az a probléma amivel az elsőt visszavittem. Adnak egy harmadikat is ha vissza viszem vagy visszaadják a pénzt? Esetleg rá fogják vásárlói figyelmetlenségre, ergo én nem vettem észre, hogy ez alapból probléma ezeknél a füleseknél??

(#18290) czanga válasza czanga (#18285) üzenetére


czanga
őstag

Hopp, most hivott az RBX es sikerult megbeszelnir a beszallitoval es a raktarossal es cserelik nekem a lemezt a kivant nagyobbra. Az pedig naluk marad, nem megy vissza mert ugyis gyakran jon ra rendeles. Eloszor azt mondtak ilyet alig adnak el. Vagy 1TB vagy 8. Ezen jot mosolyogtam.

Ezt nem ertem miert nem lehetett elsore. Amugy kedvesek voltak most is.

(#18291) Ateszpapa válasza czanga (#18290) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Lehet olvassák ezt a fórumot is. :D

(#18292) czanga válasza Ateszpapa (#18291) üzenetére


czanga
őstag

Vagy ez vagy az, hogy írtam nekik, de normális de lényegre törő emailt, miszerint ez jogilag nem nagyon áll meg. :) Normális voltam, semmi sárdobálás, csak leírtam, hogy ez így nem okés.

(#18293) Superhun válasza Ateszpapa (#18291) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Pont ezt akartam írni én is... :D

(#18294) ilba


ilba
tag

Sziasztok!

Adott egy RX480-as vga, ami vacakol, de elképzelhető, hogy szoftveres gubanc van. Adódik a kérdés, hogy a cirka 80e bruttóért vásárolt kártya pótlására milyen garanciális kondíciót tud nyújtani a kereskedő? Lévén már nem kapható, és egy kicsit el is szaladtak az árak.

Van tapasztalata valakinek közületek?

Üdv.

(#18295) Biznisz Elek válasza ilba (#18294) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

A sorrend.... Javitas, csere, ha nem tud cserelni a vetelar vissza. Udv

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#18296) ilba válasza Biznisz Elek (#18295) üzenetére


ilba
tag

Köszönöm!

(#18297) cigam


cigam
félisten

A szervizekre vonatkozóan milyen kötelezettségek léteznek? Nem garanciális, fizetős szerviz munkát rendeltem (a diagnosztikájuk szerint VGA chip csere az alaplapon).
Futárral elküldtem a gépet egy távoli szervizbe, ahol 2 hónapig javítgatták. Miután visszakaptam, már másnap előjött ugyan az a probléma, amiért szervizbe küldtem. Készséggel felajánlották, hogy küldjem vissza, és átnézik megint.

- A szerviznek milyen garanciális/jótállási kötelezettsége van az elvállalt/kiszámlázott munkára?
- Hibás teljesítés(?) esetén kinek kell a futárt (és az esetlegesen felmerülő +alkatrészt/munkadíjat) fizetnie?

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#18298) Ironizer


Ironizer
tag

Magánszemélytől vásárolt használt mobiltelefon garanciáját csak az eredeti vevő érvényesítheti, vagy számla/jótállási jegy birtokában bárki?

(#18299) Attix82 válasza Ironizer (#18298) üzenetére


Attix82
őstag

Te is intézheted, de ha pénz visszajár akkor a számlán szereplő veheti csak át...írjatok adásvételit.

(#18300) LuckyL válasza Ironizer (#18298) üzenetére


LuckyL
őstag

ha eredetileg csak blokkot adtak, akkor az elég a jótállási jegy mellé, mivel nem lehet tudni ki vette amugy sem

ha névreszóló számlás volt, akkor írjatok adásvételit

mondjuk más szempontból sem árt, ha egy mobil tulajdonjoga tisztázva van, mindenképp írnék adásvételit

cryptot minden termékemért elfogadom

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.