Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
asdf_
veterán
A rossz hir, hogy hiaba nem szeretned viszontlatni, egy cserevel a torvenyi kotelezettsegenek eleget tesz a kereskedo.
Cry0
őstag
igen azt tudom hogy nem lehetne csak esetleg a 3. után. A pcx-el direkt beszéltem szerviz előtt és ők azt mondták hogy ha nem javítható akkor az árát le vásárolhatom, csak akkor még nem számítottam rá hogy nem lesz olyan amire le tudnám cserélni.
Iphone 15 Pro Max Kék Titán
asdf_
veterán
Itt viszont tudd, hogy a jelek szerint ok tesznek neked engedmenyt, tehat akkor probald is meg levasarolni (esetleg szereztesd be veluk, amire vagysz). Ilyen arkategoriaban Modecomokat ajanlottak anno a szaktopikban (meg hogy a 2.1-es hulyesegeket felejtsuk el), de nezz utana, sok eve jartam arra, nem tudom most mi az ultimate cucc.
Cry0
őstag
rendben! köszi a segítséget
Iphone 15 Pro Max Kék Titán
axioma
veterán
Az edigitalban is leszarjak a fogyasztoi jogokat... mar csakazertisbol vegig fogom vinni. Rendorrel probalt fenyegetni, meg mondvacsinalt indokokkal idot huzni, de tegnap este nem jottunk el a storno szamla es egy vaskos vasarlok konyve bejegyzes nelkul. Januar 3 ota talan 23-an visszakapjuk a penzt, a kartyat kiado hitelintezet jovoltabol. (Bar elvileg az edigital is ezt inditotta el vegul, de nekik nem hiszek, en is bekuldtem.) Viszont ezek utan nem engedem, hogy ezzel siman megusszak. Mert a folyamatokkal es a fogy.ved. ismeretekkel van gond - allitolag 15-ere(!), azaz feb. kozepere - allitottak be, hogy majd akkor visszautaljak... (amilyen rend van naluk, talan azt is elfelejtettek torolni! akkor fogok csak rohogni a markomba).
[ Szerkesztve ]
Lackooo84
nagyúr
Miről is van szó?
The Truth is out there...
axioma
veterán
Egy hoszivattyus szaritogepet 5 ev gyari garival hirdettek, direkt rakerdeztem 3x, es pont ezert azt vettuk meg. Datum 17.12.29. Masik forumos ketelkedes miatt megkerdeztem a gyartot, mondta hogy 24 honap, igy hibas teljesites miatt 18.01.03-an atvetel elott (futar aznap hozta volna) mondtam, hogy akkor vissza az egesz. Masnapra igertek a penzugyi rendezest, ez lett belole. 125e Ft logott naluk a levegoben azert, mert a raktar nem talalta meg a 60x60x85-s gep csomagjat...
insyde5
aktív tag
Hali Srácok!
Esetem:
December 14.-én szakszervíz beregisztrálta javításra a törött mobilomat. A mai napig azt a választ adják a kérdésemre ( mikor várható a javítás vége ? ), hogy "nem érkezett még meg az alkatrész, ettől fűgg a javítási idő" .
a készülék egy Samu G. S8.
Meddig lehet ezt húzni?
Milyen lehetőségeim vannak?
Tudok 15/30 nap garanciális javítási időről. Ezek munkanapok, vagy H-V kell számolni?
Köszi!
a törés miért garanciális eset?
cryptot minden termékemért elfogadom
insyde5
aktív tag
Bíztosított!
akkor a biztosítás feltételeit kellene megnézni, mivel ez nem jótállásos eset
cryptot minden termékemért elfogadom
insyde5
aktív tag
Köszi!
Ateszpapa
addikt
A biztosítónál bejelentetted a kárigényed?
Vagy te egyből a szervizbe küldted?
insyde5
aktív tag
Biztosítón keresztül megy a dolog természetesen. De már oda van másfél hónapja, a szerviz azt mondta hogy 5 hét maximum az alkatrész beszerzése, múlt hét elején most hétre ígérték. Tegnap rákérdeztem, nem jött még meg az alkatrész .
-Kb mikorra várható?
-Nem tudják.
[ Szerkesztve ]
laskr99
addikt
Troll on:
Biztosan mrg akarnak leckéztetni hogy ne törd össze
Troll off.
Valaki az enyémre tud valami választ?
ahelyett hogy itt bosszankodsz hívd már fel a biztosítót hogy ez van és szeretnéd ha cserélnék a telefont mert nincs alkatrész
komolyan egyes emberek annyira élhetetlenek, mindent a szájukba kell rágni....
cryptot minden termékemért elfogadom
insyde5
aktív tag
Köszönöm, hogy anyám helyett anyám vagy!
Lehet ezt normállisan is sztem. de nem sértödtem meg nyugi.
Én csak kérdeztem, van e valakinek tapasztalata/ biztos infója. Úgye aki nincs benne napi szinten a dologban, ott rázzák át ahol nem szégyellik.
Ettől függetlenül legközelebb ne válaszolj inkább.
Köszi.
biztosító nem tud információt adni ,mert külső cég intézi a karrendezést. A cég nem veszi a telefont.
STOP.
Mivel ennyire élhetettlen ember vagyok...
Ateszpapa
addikt
Nekem is volt ügyem S8 kapcsán a Telekomos biztosítóval, de ott minden ment simán.
Elfogadták telefonon a kárigényt, jött a futár vitte el, és kb 2 hét alatt megkaptam a vadi új telót.
(Teljesen használhatatlan lett, újat kaptam)
Te melyiknél vagy ha szabad tudni?
insyde5
aktív tag
Az enyém független, edigital vásárlás. Allianz biztosítással.
Az S8addal mi történt, hogy csere lett a vége?
Ateszpapa
addikt
Azért kérdeztem mert nehezen hiszem, hogy a Telemax szervizben ne lenne alkatrész S8-hoz.
Az a Samu központi szervize Budaörsön, oda szokták vinni.
Szerintem a biztosító lehet lassúcska, vagy nehezen akar fizetni a szerviznek, fene tudja náluk.
Csak a Telekomost ismerem, az korrektül intézte a dolgokat(futárt is)
Lepattogott egy betonlépcsőn és rommá tört, nem volt épp kívűl sehol.
laskr99
addikt
Valaki? Sose volt még ilyen ügyem, és kb semmit se tudok.
asdf_
veterán
Monitor szerintem nem kell, jogszabalyilag fogjak vizsgalni az esetet (de miert nem a bekeltetoket kerdezed?), az emaileket csak tabon bemutatni viszont nem tul jo otlet, nyilvan akarnak belole peldanyt -ha meg nincs- a sajat ugyedet meg nem celszeru hatraltatni, ha meg nincs nekik belole, egyertelmu, hogy vidd kinyomtatva.
[ Szerkesztve ]
laskr99
addikt
Rendben köszi. Blogomban van az ügy, szerintem van esélyem nyerni, mivel ilyenek voltak...
czanga
őstag
Sziasztok.
Vázolnám a helyzetet:
Megkérdeztem az üzletet (RBX.hu, online rendelés), hogy bontatlan termék termék esetén van e lehetőségem ráfizetéssel cserélni nagyobbra. 3TB-ot 4TB-ra. Előző hét csütörtökön történt a vásárlás.
Telefonon hívtak vissza: "Lehetséges, de "amortizációs" díjat számolnának fel (kiemelem: bontatlan merevlemez), mert a nagyker csak így veszi vissza tőlük X idő elteltével, és ezt ők tőlem vonnák le. Ennek pedig nem örülnék, szerintük"
Elmondtam nekik, hogy ez gyengén fura, mert van egy 14 napos elállásom is.. Igen, de abban az esetben is ugyanez lenne a helyzet. LOL, de komolyan!!!
Mivel mi is állunk nagykereskedésekkel kapcsolatban (dotcomp pl), én ilyenről még életemben nem hallottam..
Létezik ilyen? Tudtommal semmit nem terhelhetnének rám, és az egész egy számla stornózása lenne. ezt kifejtettem nekik is, erre azzal jöttek, hogy 3TB-os WD Purple-t nem igen vásárolnak, nem tudnák eladni egyhamar, stb stb.
[ Szerkesztve ]
az elálláshoz jogod van, de csak akkor ha nem céges számlára vetted
minden más csere, beszámítás stb. megegyezés kérdése
cryptot minden termékemért elfogadom
Lackooo84
nagyúr
Állj el a pibe, aztán vedd meg a másikat.
The Truth is out there...
czanga
őstag
Köszönöm.
Magamnak semmit nem vásárolok a munkahelyemen keresztül, csak külön, máshol és minden esetben természetes személy szerepel a számlán, azaz én. Engem az érdekelne, hogy létezik e ilyen, hogy a nagyker tőlük amortizációs költséggel venné vissza, és ezt a különbözetet nekem kellene kifizetni?
Lackooo84
nagyúr
Ha létezik ha nem, tőled nem vonhatnak le semmit, mert a jogszabály szerint a teljes vételár jár vissza.
The Truth is out there...
az elálláshoz mindenképp jogod van, ott semmit nem vonhat le
az hogy ő hogy van megegyezve a nagykerrel, azzal ne foglalkozz
egyébként milyen számtekbolt az aki nem tud készleten tartani egy vinyót és eladni másnak
ha viszont egyéb csereüzletet akarsz kötni, akkor midnen megegyezés kérdése, ahogy az előbb írtam is
tehát tényleg állj el és vedd meg a másikat (mondjuk én ezek után biztos nem itt venném meg)
cryptot minden termékemért elfogadom
Ateszpapa
addikt
Nem írja a bolt az ÁSZF-ben sem.
Krogoth
senior tag
Hali.
Akarok venni egy hangszórót. Ehhez lehet venni kiterjesztett garanciát, kérnék számlát, azaz cégnek lesz véve.
Ilyen esetben a garancia hogy alakul? Érvényes a + idő, vagy fölöslegesen veszem meg, mert egy cég nem számít fogyasztónak és csak az 1 éves szavatossági idő illet meg?
gondolom ez egyfajta biztosítás
esetleg kérd el a szerződési feltételeket
ha pedig a gyártó adja, akkor az ő feltételeit
ha úgy vannak a feltételek, akkor cégnek is jár a jótállás, csak nincs kötelezően előírva
pl. az apple is ugyanúgy megjavítja az iphone-t attól még hogy céges számlára vetted
én pl. tavaly vettem mosógépet de nem vettem meg hozzá a biztosítást, mert benne volt hogy természetes elhasználódásra nem vonatkozik, ebből nekem egyértelmű volt hogyha elromlik a gép akkor az lesz a kibúvó hogy elkopott
rákérdeztem az eladónál és csak hümmögött hogy hát igen hallott már ilyet
mondom akkor fasza vagy hogy rám akarod tukmálni
végül kinyögte hogy csak olyasmire szabad megvenni amiben nincs mozgóalkatrész
cryptot minden termékemért elfogadom
asdf_
veterán
Szerintem a nagy kerdes, hogy ceg vehet-e egyaltalan kiterjeszett garanciat kothet-e egyaltalan biztositasi szerzodest.
megkötni biztosan engedik, jó pénz van rajta
cryptot minden termékemért elfogadom
czanga
őstag
Köszi nektek. Írtam nekik egy emailt, hogy ugyan egy hivatalos állásfoglalásban reagáljanak ők is és a nagyker is, mert erre azért kíváncsi lennék, mert jogilag nem áll meg.
asdf_
veterán
Folosleges kor. Siman igazolhatoan (= tertis vagy cc onmagadnak) irsz, hogy a mai nappal ezen vasarlastol elalltal, te visszakuldod a termeket, ok meg a zsetont es ott vege is a tortenetnek. Elozoek utan egy a 4 terasat is mashol vennem meg.
[ Szerkesztve ]
Josi
aktív tag
Ha vonatkozik rád a távollevők közötti szerződés, akkor minden további nélkül elállhatsz, és vissza kell adniuk a vételárat mindenféle levonás nélkül.
Egyébként viszont nagyker simán felszámolhat a kisker felé 5-10-x % levonást, ha egy rendelt terméket vissza akarok küldeni, hogy mégsem kell.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
Krogoth
senior tag
Köszi.
Céges csak 1 éves szavatossági idő még érvényben van, hiába lenne a termékre 2 év gari?
Nem magamnak szántam a választ
[ Szerkesztve ]
#34576640
törölt tag
Mi van akkor ha egy adott termék "szériahibás"?
A boltban tesztelve tökéletesen működött, de otthon (ez már a második darab) pár hét után elkezd jelentkezni az a probléma amivel az elsőt visszavittem. Adnak egy harmadikat is ha vissza viszem vagy visszaadják a pénzt? Esetleg rá fogják vásárlói figyelmetlenségre, ergo én nem vettem észre, hogy ez alapból probléma ezeknél a füleseknél??
czanga
őstag
Hopp, most hivott az RBX es sikerult megbeszelnir a beszallitoval es a raktarossal es cserelik nekem a lemezt a kivant nagyobbra. Az pedig naluk marad, nem megy vissza mert ugyis gyakran jon ra rendeles. Eloszor azt mondtak ilyet alig adnak el. Vagy 1TB vagy 8. Ezen jot mosolyogtam.
Ezt nem ertem miert nem lehetett elsore. Amugy kedvesek voltak most is.
Ateszpapa
addikt
Lehet olvassák ezt a fórumot is.
czanga
őstag
Vagy ez vagy az, hogy írtam nekik, de normális de lényegre törő emailt, miszerint ez jogilag nem nagyon áll meg. Normális voltam, semmi sárdobálás, csak leírtam, hogy ez így nem okés.
Pont ezt akartam írni én is...
ilba
tag
Sziasztok!
Adott egy RX480-as vga, ami vacakol, de elképzelhető, hogy szoftveres gubanc van. Adódik a kérdés, hogy a cirka 80e bruttóért vásárolt kártya pótlására milyen garanciális kondíciót tud nyújtani a kereskedő? Lévén már nem kapható, és egy kicsit el is szaladtak az árak.
Van tapasztalata valakinek közületek?
Üdv.
Biznisz Elek
aktív tag
A sorrend.... Javitas, csere, ha nem tud cserelni a vetelar vissza. Udv
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
ilba
tag
Köszönöm!
cigam
félisten
A szervizekre vonatkozóan milyen kötelezettségek léteznek? Nem garanciális, fizetős szerviz munkát rendeltem (a diagnosztikájuk szerint VGA chip csere az alaplapon).
Futárral elküldtem a gépet egy távoli szervizbe, ahol 2 hónapig javítgatták. Miután visszakaptam, már másnap előjött ugyan az a probléma, amiért szervizbe küldtem. Készséggel felajánlották, hogy küldjem vissza, és átnézik megint.
- A szerviznek milyen garanciális/jótállási kötelezettsége van az elvállalt/kiszámlázott munkára?
- Hibás teljesítés(?) esetén kinek kell a futárt (és az esetlegesen felmerülő +alkatrészt/munkadíjat) fizetnie?
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
Ironizer
tag
Magánszemélytől vásárolt használt mobiltelefon garanciáját csak az eredeti vevő érvényesítheti, vagy számla/jótállási jegy birtokában bárki?
Attix82
őstag
Te is intézheted, de ha pénz visszajár akkor a számlán szereplő veheti csak át...írjatok adásvételit.
ha eredetileg csak blokkot adtak, akkor az elég a jótállási jegy mellé, mivel nem lehet tudni ki vette amugy sem
ha névreszóló számlás volt, akkor írjatok adásvételit
mondjuk más szempontból sem árt, ha egy mobil tulajdonjoga tisztázva van, mindenképp írnék adásvételit
cryptot minden termékemért elfogadom
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED
- Ryzen5 esport Gamer(16gb ddr4/m2 ssd/win10/Vega11)
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia