Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18751) lsc válasza Superhun (#18750) üzenetére


lsc
nagyúr

autodvd.hu

Az élet kegyetlen .

(#18752) bucihost


bucihost
senior tag

Sziasztok!

Amennyiben többszörös szerviz alkalmával is használhatatlan lesz a telefon, és elállok a szerződéstől valamint vissza kérem a termék vétel árát, akkor mit kell vissza adnom?

Jelen esetben a kérdés az, hogy a készülék mellé járt egy 0ft-os (a számlán is így szerepel) ajándék powerbank. ilyenkor azt is vissza kell küldeni? :F :R

(#18753) Pécsi gyerek


Pécsi gyerek
addikt

Sziasztok.Május 16 án megyek a békéltető testülethez.A sztori röviden : leadtam volna javításra a telóm,de a telenor arra hivatkozva hogy lejárt a gari,nem javította meg a telót.Nem fogadta el azt az érvelésem,hogy mivel egyszer a telefon 2 hetes korában szervízben volt 34 napig,ezért hiába a vásárlástól számított 1 év után vittem be a telót javításra,ugye szerintem még 33 nap van a gariból,mert alap hogy a szervízben töltött idővel meghosszabodott a garim.Evvel nem is lesz gond szerintem.A kérdésem,hogy a javítás helyett kérhetnék e cserét,mert a telefon hónapok óta használhatatlan,és ez nekem igen csak nagy hátránnyal járt.(cseretelefon,de nem kerűlt nekem semibe)

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#18754) bucihost válasza Pécsi gyerek (#18753) üzenetére


bucihost
senior tag

Szia.

A garancia jegy kitöltésre került? Meg lett hosszabbítva rajta a gari idő?
Ha nem akkor tudod bármivel igazolni azt hogy mettől meddig volt ott? Ha nem akkor lehet ez a rész bukó... :(

Amúgy cserét nem kérhetsz sajnos még. Ugyan így vagyok én is extreme digitallal. 2 hónapig volt oda a telefon,de rosszabb lett mint volt.
Én is cserét kértem. Közölték nem lehet, csak ha a szerviz megítéli cserésnek a telefont.
Fogyasztó védelemmel beszéltem, azt mondták küldjem vissza még 1 javításra, de előtte vetessek fel velük egy elégedetlenségi (vagy milyen) jegyzőkönyvet, hogy mi volt a gondom a szervizzel / bolttal.
Valamint írassam bele azt is, hogy ha lehet akkor törekedjenek a törvényben leírt 15 napos szerviz időre, plusz amennyiben a kövi szerviz is eredménytelen lesz abban az esetben elállok a szerződéstől, és kérem a cserét vagy a teljes vételárat.

Kb ugyan ez lesz szerintem nálad is.

(#18755) Pécsi gyerek válasza bucihost (#18754) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

Persze tudom bizonyítani hogy meddig volt szervízben.Na majd beszámolok.

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#18756) stLhee


stLhee
csendes tag

Üdv!

Elnézést, ha off leszek. A saját ügyem kapcsán kezdte kicsit furdalni az oldalam a kérdés, hogy meddig lehet húzni a bolt részéről a garanciakezelést? Ti találkoztatok hosszúra nyúlt gariztatással, s ha igen, időben hol lehet a rekord?
Tudom, az én öt hónapom még biztos messze lehet ettől, de a kíváncsiság nagy úr. Köszönöm :)

(#18757) Pécsi gyerek válasza stLhee (#18756) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

30 napután eröteljessen verném az asztalt,és követelném vissza a pénzem,nem hogy 5 hónap :Y után.

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#18758) stLhee válasza Pécsi gyerek (#18757) üzenetére


stLhee
csendes tag

Sajnos a vásárlás óta nagyjából a duplájára emelkedett a termék ára (DDR3 kit). Persze nem nyerészkedni szeretnék, hanem használni a RAM-ot, de ráfizetni nem szeretnék. :(

(#18759) st3v3np3t3r


st3v3np3t3r
veterán

napot... érdeklődnék hogy ha van egy garanciális telefonom, leejtem,betörik a kijelzője, márkaszevizzel megjavíttatom pénzért, a készükre érvényes marad a garancia vagy bukom?

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#18760) st3v3np3t3r válasza st3v3np3t3r (#18759) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

a leejtést nem szándékos persze...

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#18761) Superhun válasza st3v3np3t3r (#18759) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Természetesen továbbra is érvényes a gari, ha a márkaszerviz javít.

(#18762) AXisBOLD


AXisBOLD
addikt

Sziasztok,

neten rendelt, de bolthoz kért (Euronics) és onnan kiszállított hűtő esetében, ha problémám van vele milyen jogszabályok, garanciális lehetőségeim vannak? A kiszállítás napját is beleszámolva holnap lesz itt 8. napja.

Hangosnak találom, tehát nem egy teljesen egyértelmű hibáról van szó (pl törés, sérülés, működésképtelenség) és ezért kérdezem, hogy mit követelhetek (pl.: csere vagy már csak szerviz, stb.)

köszi

[ Szerkesztve ]

Aurea mediocritas

(#18763) Pécsi gyerek válasza AXisBOLD (#18762) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

Neten rendelt,14 napig simán elállhatsz a vásárlástól.

[ Szerkesztve ]

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#18764) AXisBOLD válasza Pécsi gyerek (#18763) üzenetére


AXisBOLD
addikt

köszönöm!

Aurea mediocritas

(#18765) Pécsi gyerek


Pécsi gyerek
addikt

Na ujabb sztorim van :W Beszart az egy hónapos tápom,viszem vissza edigitalba.A kérdésem az,hogy elvitte az alaplapom is a francba :W :W :W Kérhetem,hogy téritsék meg a károm?Az ügyfélszolgálatuk anyit mondott,hogy mindenképp írjam le ezt is,ha leadom vissza a tápom,és akkor kivizsgálják.De van egy olyan gyanúm,hogy csak azért mondják ezt,hogy a kedves ügyfél megnyugodjon? :U

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#18766) Attix82 válasza Pécsi gyerek (#18765) üzenetére


Attix82
őstag

Ez inkább biztosítási kérdés szerintem......és ha a tápot valami zárlat tette tönkre ami a gépedbe van?

(#18767) asdf_ válasza Attix82 (#18766) üzenetére


asdf_
veterán

Akkor be kellett volna kapcsolnia a tap rovidzarvedelmenek :) A tap es az alaplap tipusa (utobbinak eletkora is) valoszinu segitene, hogy melyik iranyba mutogasson ujjal az ember (de ugyis tap lesz, mert 15e kornyeke egy normalis tap, annyit meg nem szoktak az emberek kolteni ra).

(#18768) dh66e válasza Pécsi gyerek (#18765) üzenetére


dh66e
veterán

Edigitől ne várj semmi jót. :(

(#18769) Pécsi gyerek válasza Attix82 (#18766) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

A gépnek nincs semmi baja,másik táppal azóta is vígan megy.És megszünt az a furcsa sercegő hang is. :U

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#18770) Pécsi gyerek válasza dh66e (#18768) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

Na hja,kíváncsi leszek :F

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#18771) Pécsi gyerek válasza asdf_ (#18767) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

Az alaplap az egy 775 ös lap volt. Kutya baja volt neki,a másik lapnál is elkezdte a táp a furcsa hangot hallatni,peddig minden cserélve volt alatta.(lap,proci,memória)A poén a gépben a táp volt az egyetlen vadi új alkatrész,direkt a biztonság miatt :DD Amúgy nem vargáné és társa táp.Chieftec eco gpe400-s.Nem a legszuperebb,de azért egy vállalható tápnak mondták a milyen tápegységet vegyek topikban. ;)

[ Szerkesztve ]

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#18772) dh66e válasza Pécsi gyerek (#18770) üzenetére


dh66e
veterán

Persze drukkolok hogy simán menjen.

(#18774) Gyuri27 válasza Pécsi gyerek (#18771) üzenetére


Gyuri27
félisten

Csak forton. Nekem volt giga superb (az az a jó széria). Kettő döglött meg belőle. De csak halkan magában.
Azoktól jobb belépő táp nincs a piacon. Szóval csak fsp.

Amd - Radeon - Ryzen

(#18780) Pécsi gyerek válasza Gyuri27 (#18774) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

Csak fsp tápjaim vannak a másik kettő gépben.Ez csak egy kis 3 ik filmnézős xeon konfig,gondoltam egy új 10 ezres chieftec táp csak nem csinál bajt.Há nem?Há de :W

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#18784) Superhun


Superhun
Topikgazda

A felesleges, személyeskedő hozzászólásokat töröltem. Még egy ilyen szériát nem szeretnék itt látni a topikban.

Pécsi gyerek: ha bebizonyosodik, hogy a táp tette tönkre az alaplapod, akkor jogilag felelős érte az eladó, követelhetsz tőle kártérítést. Az összeg meghatározása már egy bonyolultabb dolog, szakértői vizsgálatok illetve a bolttal való megegyezés kérdése lesz...

(#18785) Gyuri27 válasza Superhun (#18784) üzenetére


Gyuri27
félisten

Elvileg jár.
Gyakorlatilag meg nem találkoztam még olyannal, hogy a táp elvitte ezt azt a bolt fizetett volna bármit is.

Pécsi gyerek: nem a táp ára a lényeg. Ott volt a pnf meg egyéb ilyen nevű táp a cégtől. Persze festetlen pléh, csúnya kábelek. De azokat biztonsággal lehetett ajánlani és 5k körül mentek anno. Aztán voltak bőven csecse tápok dupla áron (vagy többért) és nem volt szabad megvenni.

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#18786) Pécsi gyerek válasza Gyuri27 (#18785) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

Superhun :örülök neki,én is így gondolom :R

Tudom hogy nem a táp ára a lényeg,nem is ezt a tápot akartam venni.A milyen tápegységet vegyek topikban mondták,hogy inkább ezt vegyem a kinézett zalman helyett,mert ez jobb.Hát általánoságban lehet, én kifogtam egy gyilkost :DDD

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#18787) Rataxes


Rataxes
csendes tag

Sziasztok. Nem biztos hogy a legjobb topicba írok, nem annyira garancia kérdés, viszont a fogyasztóvédelem témakörbe belefér. Rendeltem a telenortól egy samsung a8 mobilt, akció keretein belül járt hozzá egy samsung gear fit 2 pro okosóra. Azaz csak járt volna, mert amikor jött a csomag, megdöbbenve tapasztaltuk, hogy csak a telefon érkezett. Hívtam is az üsz.-t, ahol visszahívást ígértek. Tegnap este hívtak, és jelezték, hogy az okosóra elfogyott, nem tudják teljesíteni az akciót, ha kompenzációt szeretnék írjak panaszt, amelyet az egyedi igénykezelési osztály kivizsgál.
Volt már ilyen tapasztalata valakinek? Mit javasoltok, mit "merjek" kérni? Egy újonnan 55000 forint értékű óráról van szó, valószínű egyébként nem rendeltem volna meg a készülékeket. Köszi előre is a segítséget!

(#18788) 313313 válasza Rataxes (#18787) üzenetére


313313
addikt

Az ördög a részletekben rejlik. Meg van az akció kiírása? Képernyőkép készült? Nem volt apró betű, hogy az első x megrendelő, vagy a készlet erejéig jár az óra?
Ha volt valami kitétel, vagy nem volt kitétel, de nincs képernyőképed, nem sok mindent tudsz csinálni...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#18789) Rataxes válasza 313313 (#18788) üzenetére


Rataxes
csendes tag

Képernyőképem nincs, viszont 1220-at hívtam 25-én, az akció lejárta napján 10:57-kor, az ügyfélszolgálat arról tájékoztatott, hogy aznap éjfélig él az akció, arról nem hogy bármi egyéb kitétel is lenne. A hívás rögzített volt.

[ Szerkesztve ]

(#18790) LuckyL válasza Rataxes (#18789) üzenetére


LuckyL
őstag

jogod van elállni a vásárlástól, küldd vissza nekik a telefont

cryptot minden termékemért elfogadom

(#18791) Lackooo84 válasza Rataxes (#18787) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nem értem egyébként, hogy ha annyira kellett az óra miért vártál az utolsó napig... :)

The Truth is out there...

(#18792) bucihost


bucihost
senior tag

Sziasztok. még mindig Edigi és TMX...

A rövid történet, hogy ne kelljen vissza lapozni.

03.03 bejelentettem a hibát (kijelző hiba)
03.07 elvitték a telefont.
04.19 Vissza kaptam a telefont.

A gari levelem nincs kitöltve, nincs meghosszabbítva. a készülék rosszabb mint volt.
Wifi jel gyenge, hangszórók néha recsegnek, kijelző néha vibrál, a rezgőmotor csörög-csattog mintha valamibe bele érne.
Ezt jeleztem feléjük még akkor, azt ígérték 2-3 munkanapon belül utána járnak és értesítenek.
1 hét eltelt...

04.26 újra hívtam őket. Felvettek egy minőségi kifogást, plusz egy jegyzőkönyvet. Amibe leírattam a panaszom, valamint hogy 1.5 hónapig csak ültek a telefonon és rosszabb lett mint volt, valamint hogy az ügyfelet csak hitegetik hülyének nézik stb... Megrendeltem egy újabb gari futárt, amit 05.02-05.03 ra ígértek.

05.04 hívtam őket, hogy se futár se semmi. Közölték náluk nincs is rögzítve gari futár igény...(ott a rögzített beszélgetés, rendeltem futárt!) Mind1 újra megrendeltem, valamint közölték hogy hamarosan reagálnak a panaszomra.

A reagálásuk.:
[I]Szeretném elnézését kérni az okozott kellemetlenségekért.
Tájékoztatom, hogy a garancialevél lepecsételése a márkaszerviz felelőssége és feladata. Amennyiben a márkaszerviz hiányosan adta át Önnek a garanciajegyet, úgy abban az esetben kérem, vegye fel a kapcsolatot a TMX márkaszervizzel:

http://tmx.hu/

Mind a két alkalommal a termék a TMX márkaszervizben volt, sajnos ott merülhetett fel logisztikai probléma, amely miatt a garanciális ügyintézési idő elhúzódott Önnek.

A garanciafutárt rögzítettük Önnek 2018.05.07-ei, hétfői napra. A garanciafutár 8 és 16 óra között érkezik, és telefonál kiérkezés előtt.

Az ügyintézés idejére szíves türelmét szeretném kérni. [/I]

Erre én is reagáltam és leírtam nekik kb 10.alkalommal, hogy én velük és ne a TMX el szerződtem amikor megvettem a telefont. Nehogy már én rohangáljak meg járjak utána saját költségemen. De amennyiben ezt megtérítik 100%-ban, nyugodt szívvel megteszem..

Erre is jött egy válaszuk:

A vásárlói visszajelzések fontosak számunkra, segítenek nekünk a felmerülő problémákat megvizsgálni és lehetőségeinkhez képest mielőbb orvosolni, megakadályozni azok megismétlődését, hiszen az ügyfeleink elégedettsége fontos számunkra. Észrevételét továbbítottuk az illetékes vezető felé érdemi intézkedés végett.

Az Extreme Digital Zrt. a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 29.§ (11) bekezdése alapján együttműködik és részt vesz a Békéltető Testületi eljárásokban. Tájékoztatjuk, hogy panaszával az alábbi, területileg illetékes felügyeleti szervekhez fordulhat jogorvoslatért.

Ezt meddig lehet még így húzni? Az aktuális jogszabályok és törvények értelmében ez már érdeksérelem.
Most várjam meg megint az újabb szervizt, ami ismét lesz vagy 2 hónap, és ki tudja jó lesz e vagy sem... vagy indítsam meg a fogyasztó védelmi ügyet? :(

(#18793) Pécsi gyerek válasza bucihost (#18792) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

Indítsd el,az sosem árt.

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#18794) Gyuri27 válasza bucihost (#18792) üzenetére


Gyuri27
félisten

Igen hát aminek ők a szervize azt nem szeressük megvenni.
Tudom én vagyok a paraszt. De egyszerüen évek óta a mi náluk megy az kriminális.
Amit itt ott olvasunk. Mennyi lehet az amit nem.

Amúgy miért te küzdesz a szervizzel? Egyáltalán miért foglalkozol velük?
Ha egy éven belül vagy a bolttal kellene küzdeni. Az egy kicsit egyszerübb.

Amd - Radeon - Ryzen

(#18795) Pécsi gyerek válasza Gyuri27 (#18794) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

A telenor is hozzájuk küldi a telókat.Egyszer ment az enyém is fel oda.A hátlapot sem sikerűlt rendessen visszaragasztani :W

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#18796) bucihost válasza Gyuri27 (#18794) üzenetére


bucihost
senior tag

Eddig soha nem volt dolgom velük, szerencsére nem volt garis ügyem se az edigivel...

Ez az, miért én küzdjek velük? Én teljes mértékben letojom a szervizt... AZ Edigital szerint nekem kell intéznem mert ők csak bolt!...

De ez már tényleg vicc, nem gondoltam hogy az edigi is ekkora ganédomb lett... :(

[ Szerkesztve ]

(#18797) Gyuri27 válasza Pécsi gyerek (#18795) üzenetére


Gyuri27
félisten

A bolt oda küldi ahova akarja. Neked, nekem ehhez semmi közöm.
Ha szar a javitás a bolton kell leverni. A törvény is ezt mondja. Eladó és vevő közt van jogviszony.

bucihost: semmi gond. Remélem ez a remek álláspont megvan írásban vagy beszélgetés felvéve.
Mert mint fent írtam vevő és eladó közt van jogviszony. Szerviz, gyártó, nagyker nem jáccik.

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#18798) Pécsi gyerek válasza bucihost (#18796) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

Én most vittem vissza egy tápegységet edigitalba.Kinyírta az alaplapom :(( Felirattam a jegyzőkönybe ezt is.A csávó rögtön avval kezdett pécsen a boltban,hogy úgy gyorsabb ha szervízbe küldöm.Mondom neki,nincs is ilyen pécsen,elkezdi ja tényleg.Anyád...Utána,biztos az alaplapom volt a szar.Mondom neki, szórakozzál mással,ved fel a jegyzőkönyvet azt egyenlőre ennyi.Kérdezem kb 30 nap alatt elintéződik?Mellettem ált egy másik idegen hapsi.Röhögve mondta,hogy jó lesz az 60 nak is.Mondtam semmi baj,megyek a fogyasztóvédőkhöz.Már ismerősük vagyok :C

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#18799) Villa7 válasza Pécsi gyerek (#18798) üzenetére


Villa7
tag

xDD :C :DD

(#18800) bucihost válasza Pécsi gyerek (#18798) üzenetére


bucihost
senior tag

Én is küldhettem volna egyből a TMX nek, és meg spóroltam volna 31+ napot amíg az EDIGI ült a telefonon, de ha már ki fizettem 120 ezret, és velük szerződtem nem a TMX el, akkor saját költségből nem fogok futárt / postát fizetni. Erre lenne az ingyenes garancia futár.

De ezt sem értem, minek magukhoz kérik a terméket? Csomó más boltnál úgy van, hogy küldenek egy jegyzőkönyvet amit ki kell nyomtatnom, a telefon / készülék mellé beraknom. És a futárt egyből úgy rendelik, hogy tőlem a szervizbe menjen egyből.... :W

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.