Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18451) asdf_


asdf_
veterán

Jaja, fordulj hozzajuk

Kb. ennyi az egesz

2017. 02. 02.-en vettem
2017. xx. yy-en szervizbe kerult
2017. vv. ww.- en kaptam vissza

A ketto kozott Z nap telt el, ezalatt az ido alatt az egy ev kotelezo jotallas idotartama nyugodott, mivel a keszuleket nem tudtad hasznalni, jogszabaly szerint es a jotallasi jegy szerint is (megfelelo resz fenymasolva, szovegkiemelozve) az egy ev kotelezo jotallas azzal az idovel, amit a keszulek a szervizben tolt meghosszabbodott, melynek zaro datuma a vasarlas napja + Z nap

En pedig 2018. 02. 02. utan, de meg a +Z napon belul (tehat az egy ev kotelezo jotallas idotartama alatt) adtam volna le szervizre, melyet a jotallasra kotelezett elutasitott, a fogyaszoti kifogasrol a jogszabalyban eloirt jegyzokonyvet nem vette fel.

Ha ezen nap irtal a vasarlok konyvebe, akkor mazlid van, mert bizonyitani tudod, hogy jotallasi igenyedet idoben jelezted, ebbol kotelezoen hiaba vagyunk mar a +Z nap utan, a kotelezettseg fennall, te idoben jelezted, de ok elmulasztottak teljesiteni, hat majd utolag potoljak. Ha az egy ev + Z nap kozotti megjelenesedet papirral nem tudod igazolni, akkor van bazmeg.

[ Szerkesztve ]

(#18452) asdf_ válasza asdf_ (#18451) üzenetére


asdf_
veterán

* a jotalasra kotelezett tevesen hiszi azt, hogy a kotelezo jotallas lejarta utan jelentkeztem jotallasi igennyel.

(#18453) Ace Ventura válasza Superhun (#18441) üzenetére


Ace Ventura
addikt

Ma kaptam egy e-mailt, hogy elkészült a lap, javították a gyártónál. Bementem érte, majd mikor átvettem, akkor láttam, hogy meg van sérülve. Lefotózták, és mondták, hogy holnap délelőtt megnézik az szervízbe.
Hihetetlen, hogy 1 hónapot vártam rá, és most lehet, hogy kezdődik minden elölről..

Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej

(#18454) Predator2


Predator2
addikt

Helló

A kérdésem 2. felével kapcsoatban kérném a tanácsotokat.

[link]

Thx

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#18455) asdf_ válasza Predator2 (#18454) üzenetére


asdf_
veterán

Google wd warranty check, beírod, hogy Hungary, meg gyári szám, ha megeszi, rma-t nyitsz rá, és a külföldre menő futárdíjat te állod. Asszem csak akkor kér számlamásolatot, ha a rendszer szerint lejárt már a garid.

[ Szerkesztve ]

(#18456) chopin42


chopin42
őstag

Üdv! A következő történt:
Tegnap rendeltem online a Media Markt webshopjából egy huawei p smart telefont. Személyes átvételre kértem a helyi üzletükbe, utánvéttel. Az egy kis mellékes adalék, hogy másik telefont akartak odaadni, majd némi keresgélés után a "hölgy" megtalálta a helyes készüléket. Azért idéztem, mert most jön a lényeg:
Meglett a cucc, állok a pénztárnál, hogy kifizessem. Írja apapírokat, megkérdem a garanicát, stb, ellenőrzöm, hogy tényleg jó cuccot adott oda. Majd fizetés közben mondja, hogy ha bármi lenne vele, 3 napon belül cserélik, stb. Nézek egy nagyot, majd hozzáteszem: "illetve 14 napon belül bármi indok nélkül elállhatok a vásárlástól". Azt mondja erre a "hölgy", hogy az csak házhoz szállításnál van, mondom neki, hogy az kizárt. Erre megkérdi a kolléganőjét, hogy akkor 3 vagy 14 nap, azt mondja az is, hogy 3. Mondom oké, a törvény eszközét bevetem ha kelleni fog, de remélhetőleg nem lesz rá szükség...majd elmegyek.
Szóval, ha online rendelek valamit bárhonnan, a fent nevezett boltot is beleértve, ha személyes átvétel, ha utánvét 14, napig elállhatok. Kérdés: nekem van igazam, vagy nekik? Szóval 3 napom van, vagy 14?
Bocs, ha hosszú lett, csak kicsit fel....tam magam... :W
Ami érdekes, hogy már vettem onnan egy egeret, hasonlóan: online rendel, személyesen átvesz, majd mivel nem vált be, visszavittem, és szó nélkül visszaadták a pénzt. Rá is kérdeztem előzetesen, hogy 14 nap-e? Akkor még igen volt a válasz, és működött is. Hogy is van ez? Egérre jó, telefonra nem?

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#18457) chopin42 válasza chopin42 (#18456) üzenetére


chopin42
őstag

Közben itt megtaláltam: [Elállási jog hiánya]. Az utolsó bekezdés alapján nekem van igazam, jól gondolom? 2 e-mail jött, a második értesített, hogy a termék átvehető 5 napon belül.

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#18458) Đusty válasza chopin42 (#18457) üzenetére


Đusty
addikt

Én meg ezt találtam, e szerint is neked van igazad, de már itt is volt róla korábban szó.

(#18459) Ateszpapa válasza chopin42 (#18457) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Online rendelésnek számít akkor is ha személyesen veszed át. 14 ☀️

(#18460) chopin42


chopin42
őstag

Akkor csak jól tudtam, remélem nem kell visszavinnem, illetve nem kell szórakozni majd a békéltetővel...

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#18461) Ace Ventura válasza Ace Ventura (#18453) üzenetére


Ace Ventura
addikt

Természetesen nem kerestek, én telefonálgattam, e-maileztem többször is a tegnap folyamán.
Ma reggel jött egy e-mail, hogy a szervizben a lapot letesztelték, hibátlanul működik, hétfőn mehetek érte.
Ha szemmel láthatóan külsérelmi nyom van rajta, akkor köteles vagyok elhozni a hibátlan működés ellenére is?
Mi van, ha otthon kiderül, hogy mégsem jó, akkor már vissza sem veszik, mert sérült?
Nagyon elgondolkodtam, hogy tovább viszem az ügyet, mert már felháborító!

Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej

(#18462) Superhun válasza Ace Ventura (#18461) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Milyen sérülésről van szó amúgy?

(#18463) Ace Ventura válasza Superhun (#18462) üzenetére


Ace Ventura
addikt

[link]

Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej

(#18464) asdf_ válasza Ace Ventura (#18463) üzenetére


asdf_
veterán

Az egy szarul beforrasztott ellenallas/kondi. Mukodni szemre mukodik, esztetikailag nem az igazi. Nem hinnem, hogy le van verve -a korulotte levo alkatreszek elhelyezkedese miatt- inkabb csak hetfo reggeli muszak, leszarom, joleszaz kaliberu munkavegzes. Ki kene merni a tutirameneshez persze... Kb. ket perc szepen beforrasztani.

[ Szerkesztve ]

(#18465) Ace Ventura válasza asdf_ (#18464) üzenetére


Ace Ventura
addikt

Kértem őket, hogy hétfőre forrasszák vissza, mert csak úgy fogom átvenni.
Gondolom, hogy egy szakszerviznek egy mozdulat. Ne én rohangáljak, és keressek egy szakit, aki megcsinálja. Ennyit megtehetnek ha már 4 hétig szívattak, össze-vissza hitegettek, és folyton téves infót adtak.

Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej

(#18466) Lackooo84 válasza Ace Ventura (#18465) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hőlégfúvóval kb. 10 másodperc. :)

The Truth is out there...

(#18467) Fkris


Fkris
őstag

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata, mit lehet akkor tenni, ha a terméket X ként hírdetik, és mint utólag kiderült, Y?
Értem ez alatt azt, hogy egy gorenje ei57337ax-at hírdettek az oldalon, ami indukciós, de hazahozva, beüzemelve kiderült, hogy egy gorenje ec 57320 ax-ról volt szó?

Utóbbi nem indukciós, hanem sima kerámia, infra fűrőszálas konstrukció.

És ez azért nem mindegy, főleg, ha az árkategóriát is nézzük.
Netes vásárlás volt, számla megvan, mert mai vásárlás.

Köszi a segítséget!

Ui.: mindenképpen írok holnap a cégnek, sőt, fel is hívom őket, hogy mit ajánlanak, mit tehetünk ez ügyben, csupán kiváncsi vagyok, járt-e már így valaki, mik lehetnek az ésszerű követeléseim (lévén se előbbi gépet, se utóbbit nem forgalmazák már semerre, utolsó darabot hoztuk el)?

"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...

(#18468) asdf_ válasza Fkris (#18467) üzenetére


asdf_
veterán

Ha A termeket rendeltel es B termeket kaptal, akkor az hibas teljesites, es vagy A termeket kell kapnod, vagy vissza a vetelarat (legkozelebb pedig atvetelnel megnezni mit kapsz, es ki sem bontani, nem hogy beuzemelni). Igy, hogy bontva van, az elado mar tuti bukik rajta valamit, plusz a visszaut is az o koltsege lenne (a beuzemeles dijanak visszakerese nalam velemenyes, sanszosan nem allna meg), igy ha ellennel az erkezett termekkel, akkor ha hajlando ra az elado, akkor megegyezhettek ugy, hogy ez marad nalad (persze csinalnak uj papirokat hozza) es egy olyan arban, amivel mindketten jol jartok.

Vagy ha nem akarsz szkanderozni (pl. tiz sarokra van a bolt, van autod es vissza tudod vinni), mivel netes vasarlas, 14 napon belul indoklas nelkul elallhatsz.

Az, hogy a kinezett termeket mar nem fogod mashol megkapni, vagy nem annyiert, amennyiert ez a bolt hirdette, az mar jogilag nem szamit, ez egyeni szocialis problemanak minosul.

(#18469) Pécsi gyerek


Pécsi gyerek
addikt

Új fordulat :DDD A telenornál én üzleti előfizető vagyok. Voltam ma a békéltető testületnél,bevittem a bizonyítékaimat,de azt mondta a hölgy hogy máshogy megy ha nem lakossági az előfizetésem.Hétfőn megyek vissza, mert a telenor válasz emaileit nem nyomtattam ki.Kíváncsi leszek, hogy azért mert üzleti előfizetésem van,hogy fognak menni a dolgok.Valaki tudja?Elküldenek egy másik hivatalba?

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#18470) Superhun válasza Pécsi gyerek (#18469) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Eddig nem mondtad, hogy cégnévre vetted a telefont. :) Cég nem fordulhat a békéltető testülethez segítségért (kivéve az olyan kis- és középvállalatok, amelyek a terméket nem a termelési tevékenységükhöz vették, de ezt mobil-előfizetés esetében nehéz elképzelni). Hát sok sikert. Ha elzavarnak a békéltetők, akkor csak a jogi út marad.

(#18471) Pécsi gyerek


Pécsi gyerek
addikt

Anno egyéni vállalkozásban kellett örködnöm.Szóval én voltam a cég :DDD Közben már vissza adtam az egyéni vállalkozóit,de az előfizetésem még arra lett kötve.Ilyenkor ,ha egyéni vállalkozó voltam,akkor hova mehetek,a sóhivatalon kívűl .Amúgy poén hogy ha az én nevemen van,cég nem cég,akkor is csak egy garanciális kérdés :W
Utálom ezeket a jogi csürcsavarokat.
"terméket nem a termelési tevékenységükhöz vették" na én őrként biztos nem termeltem semmit vele :C

[ Szerkesztve ]

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#18472) LuckyL válasza Pécsi gyerek (#18471) üzenetére


LuckyL
őstag

bíróságon tudsz perelni, fogyasztóvédelem a fogyasztókat védi, nem a vállalkozókat
(egyébként azokat sem igazán egyedi esetekben hanem a tisztességtelen gyakorlatok elleni fellépésben inkább)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#18473) Pécsi gyerek válasza LuckyL (#18472) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

Na akkor még egy hivatal a semmire.Kb semmit nem érnek. :W

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#18474) LuckyL válasza Pécsi gyerek (#18473) üzenetére


LuckyL
őstag

nekem volt már hogy segítettek, mikor a vodafoneal volt problémám
elég volt panaszt tenni náluk és a vodafone az első megkeresésük után egyből megegyezést ajánlott
annyi hogy az előfizum magánszemélyként van

cryptot minden termékemért elfogadom

(#18475) Superhun válasza Pécsi gyerek (#18471) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Sztem menj azért vissza a békéltetőkhöz hétfőn. Van rá esély, hogy segítenek.

(#18476) Pécsi gyerek válasza Superhun (#18475) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

Ja visszamegyek.

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#18477) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Kíváncsi volnék a véleményetekre. Emagon rendeltünk egy Samsung mikrót. Tegnap meg is jött. 2 év gari van rá, és vettem még 2 év plusz garit. Gondoltam beregisztralom a Samsung honlapján. Na itt kezdődtek a bajok, és kezdtek felvetődni a kérdések. A mikró hatuljarol lelestem a serialt, de a termekregisztacional nem sikerült felismertetni. A formátum jó, pipa megjelenik, ám kiírja, hogy nem sikerült termékhez rendelni. Listából sem tudom kikeresni, mert nincs benne ez a típus (GE109MST1/BOL). Gondolom ezt itthon nem forgalmazza a Samsung, ezért nincs fent nekik. Mindegy is, gondoltam, ott van a 4 év gari. Már azt is furcsállom, hogy a garipapir, ami a doboz oldalán volt egy fóliában, nincs kitöltve. Megnéztem mailben a gari kiterjesztéséről szóló doksit amit küldtek. Mondom nem gond, ebben minden benne van, nevem, rendelés dátuma, típus, az alap 2 év gari, és a vásárolt +2 év. DE!!! Amin totál meglepődtem, hogy a sorozatszám teljesen más! Köze nincs ahhoz, ami a mikró hátulján a címkén van. Ez így nem gáz csöppet? Majd ha netán gariztatni kell, elhajtanak a búsba, mert nem egyezik a serial...hétfőn ennek utána érdeklődöm mindenképp. De kíváncsi volnék a véleményetekre. Mondtam a feleségemnek, hogy a MediaMarktbol vegyük azt a Panasonic mikrot amit kinéztem, de neki ez tetszett. Remélem nem b...tak át.

(#18478) jannid


jannid
senior tag

Üdv, fantasztikus szerencsém van a gépekkel.

Számtech boltból újonnan vett laptop 1 napos és pixelhibás és 2 év garanciát "kaptam" hozzá, de a HP oldalán már csak pár hónapot ír. Hogy van ilyen esetben a törvény? Köteles visszavenni és visszaadni a teljes vételárat?

Köszi :(

(#18479) hurenzon válasza Gabesz87 (#18477) üzenetére


hurenzon
senior tag

Nincs baj a garival. Csak az Emagnál érvényes. Gyári Samsung garancia nincs rá.

Jannid : 3 napos cseregarancia itt is érvényes.
Valószínű újra értékesített laptopot vettél.

[ Szerkesztve ]

(#18480) Gabesz87 válasza hurenzon (#18479) üzenetére


Gabesz87
addikt

Igen, a garancia miatt nem is aggódom. Az egyetlen aggalyom az eltérő serial szám,de ezt tisztazom velük.

(#18481) hurenzon válasza Gabesz87 (#18480) üzenetére


hurenzon
senior tag

Lépj be az Emag oldalára. Ha ott mutatja a garit akkor jó.
Nekik nem kell papír

(#18482) Armahun


Armahun
addikt

Sziasztok.

Be szaladtam ma egy pc boltba és és vettem egy ssd-t.

Nem is nagyon néztem mi az, mert siettem és kellett, meg bíztam a boltban is.
Csak most vettem észre, hogy azt a 120-ast amit vettem egy 240-es árában kaptam meg. A boltnak nincs online árlistája csak mindenhol máshol ezek az árak.

Holnap felhívom őket, mit mondjak, mit lehet ilyenkor tenni ?

[ Szerkesztve ]

Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.

(#18483) hurenzon válasza Armahun (#18482) üzenetére


hurenzon
senior tag

Semmit.
Ha korrekt akkor kicserélik egy másikra.

(#18484) Armahun válasza hurenzon (#18483) üzenetére


Armahun
addikt

Nekem megfelelne ami van, főleg, hogy már azt használom.

[ Szerkesztve ]

Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.

(#18485) hurenzon válasza Armahun (#18484) üzenetére


hurenzon
senior tag

A számlán 240 vagy 120 van?
Ha 120 van csak drágán vetted, akkor sajnos nem tudsz mit tenni.

(#18486) Armahun válasza hurenzon (#18485) üzenetére


Armahun
addikt

Nem kaptam nyomtatott számlát csak blokkot.

Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.

(#18487) asdf_ válasza Armahun (#18486) üzenetére


asdf_
veterán

Aztan jotallasi jegy? Gyari szam?

(#18488) Armahun válasza asdf_ (#18487) üzenetére


Armahun
addikt

Semmi, egy pénztárgépi blokk.
Bár matrica van a csomagoláson a bolt adataival

[ Szerkesztve ]

Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.

(#18489) asdf_ válasza Armahun (#18488) üzenetére


asdf_
veterán

Haaaaaaaaaaaat, sok szerencset, de szerintem teged atb**tak.

A penztargepi blokk szamitogepes alapu (cikknev, akarmi szerepel rajta), vagy csak 1-es gyujto 12 345 Ft?

Halkan megjegyzem, hogy 10e ft feletti szamitogep-alaktresznel jotallasi jegy adasa torveny altal eloirtan kotelezo... Tehat ha mar ott vagy, kerj majd szepen egyet.

[ Szerkesztve ]

(#18490) Armahun válasza asdf_ (#18489) üzenetére


Armahun
addikt

Csak 1-es gyujto 12 345 Ft.

Az mondod, hogy kaptam egy túlárazott valamit garancia nélkül?

Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.

(#18491) asdf_ válasza Armahun (#18490) üzenetére


asdf_
veterán

Szerintem elso korben menj vissza faarccal, hogy szerinted ok ezt elrontottak. Gyari szam alapjan visszakeresheto a termek, hogy mikor lett eladva (mar ha van ugyviteli rendszer es meltoztattak rogziteni benne). Az, hogy kezzel utik be a penztargepbe, ahelyett, hogy az ugyviteli rendszerbol jovo adatok mennenek at a penztargepbe az vilag cikije (mert igy pl. elcseszni sem lehetett volna ezt), de hat ilyen is van. Aztan majd kiderul mi lesz. A jotallasi jegy hianyan csak ennek megoldasa utan problemazz.

De amugy ugy nagysagrendileg kepben van az ember a vasarolni kivant termek araval, nem tunt fel, hogy 12.5 ezer helyett 21 ezret fizetsz? :U

(#18492) Attix82 válasza Armahun (#18482) üzenetére


Attix82
őstag

Üdv.

Amikor kifizeted már elfogadtad az árát.....kár ezen lovagolni.

(#18493) Armahun válasza asdf_ (#18491) üzenetére


Armahun
addikt

Tudja a fene, picit (nagyon) zűrös volt a mai napom. Egy kicsit sokalltam, de annyi féle típus van, abban voltam, hogy egy jobb minőségűt vettem.
Remélem, csak a beárazáskor néztek félre valamit.

[ Szerkesztve ]

Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.

(#18494) asdf_ válasza Armahun (#18493) üzenetére


asdf_
veterán

Na várjunk csak. Neked most tévedésből 240-es áron adtak el egy 120-ast, vagy szimplán csak egy kurvadrága helyen vettél egy 120-ast? Mert nagyon nem mindegy...

(#18495) Superhun válasza asdf_ (#18494) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Jelen esetben sztem mindegy, mert csak pénztárgépi blokkot kapott.

(#18496) Armahun válasza asdf_ (#18494) üzenetére


Armahun
addikt

Mindegy honnan nézzük, hogy drága bolt vagy nem, én úgy érzem, hogy ÁTBASZTAK keményen.

Egy Kingston SUV400S37/120G-s ssd adtak el 21 ezer jó magyar forintért.
Bementem ma hátha csak félre áraztak, de nem ez náluk ennyi, a 240-es meg 28 ezer.

Érdekes módon bárhol nézed 13 környékén van, de nagy nehezen talált egy oldalt ahol 20, meg az árgép az kamu a többi bolt meg nem ők.

Állítása szerint nem sorszámozott termék, ezért adtak csak blokkot.
Kérdésemre, ha nem sorszámozott és ezzel a sima pénztári papírral vissza hozok neki valamit, akkor honnan fogja tudni, hogy azt e hozom amit ő adott?
Állítása szerit nekik a rendszerükben szerepel, de mi a alapján?

Lehet itt azzal jönni, hogy előtte körül kell érdeklődni, de egy több mint 10 éve működő ismert cégtől az ember nem feltételez ilyen aljas árazást.

Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.

(#18497) Attix82 válasza Armahun (#18496) üzenetére


Attix82
őstag

Minek vetted meg ennyiért......magadat hibáztathatod. Minden bolt maga áraz , semmi köze a vevőnek mit mennyiért ad....bementél és megvetted.

(#18498) Ryder1


Ryder1
senior tag

Sziasztok!

Rendeltem egy multi cég dolgozói webshopjából 03.11-én este, Paypallel kifizettem, még aznap este jött a visszaigazolás a webshoptól, hogy megkapták a pénzt. Számlámon egyébként 03.13-án terhelték az összeget.
Azt írták, hogy 7 munkanapon belül megkapom (Németországból jönne).
Ugye ma lenne a 7. munkanap, ha a magyar munkaszüneti napokat nem számolom és még arról sem kaptam visszajelzést, hogy egyáltalán feladták volna.
Tegnap már írtam a webshop email címére, semmi válasz, telefonos elérhetőség meg nincs.
Várjak még szerintetek, vagy nyissak paypal ügyet, hátha arra hamarabb reagálnak? Pénzt nem akarom visszakérni, mert nyilván nem csesznek át, csak jó lenne már tudni, hogy mikor szállítanak.

(#18499) Superhun válasza Ryder1 (#18498) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Magyar a cég?

(#18500) Ryder1 válasza Superhun (#18499) üzenetére


Ryder1
senior tag

A Harmanról van szól, tulajdonképpen nem titok. Paypal fizetési visszaigazoláson hollandiai cégnevük van megadva (Harman Consumer Nederland b.v.)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.