Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33651) randras_83 válasza Teasüti (#33650) üzenetére


randras_83
addikt

Hát a 4es fw vel a T3on az 56hoz képest érezhetően gyorsabb mondjuk esküvőzni mind a kettővel lehet. Viltroxban nem vagyok otthon maradtam a natív vonalon.
Kéne meg nekem egy 23f2 azzal kivaltanám a 10-24et

https://www.flickr.com/randras83/

(#33652) mikrofon válasza Teasüti (#33635) üzenetére


mikrofon
addikt

Ugye-ugye alakul ez.

Viszont azért maradjunk abban hogy hiba nevezik itt analóg erősítőnek az nem az...

Jah és még annyi hogy dr400 az ISO160-nál nagyonbb dinamikai tartomány van kisebbre szűkítve...
Tehát ez a nézőpont alapján nem az ISO160 adja a legnagyobb dinamikai tartalmat....

[ Szerkesztve ]

(#33653) mikrofon válasza madgie (#33643) üzenetére


mikrofon
addikt

Jah amúgy igen ez már tényleg a Sony szintű technozás. Csak ott kicsit pontosabban kell fogalmazni különben hullanak a fejek. ;]

(#33654) mikrofon válasza Teasüti (#33648) üzenetére


mikrofon
addikt

Két egész fényerő többletnek én nagyon szoktam örülni amikor az 1/60 helyett 1/250-et használhatok. Ez mozgó embereknél igen hálás. Tehát valóban minden egyéni igény függő....

A Viltrox sor elég jó, főleg AF-ben.... De hát az F1 új lencséje a Fuji-nak az maga a csoda... Még AF-ben is elég jó.... Ki kell próbálni aztán könnyebb kitalálni hogy mire tudod használni , minthogy mire nem.

Fuji pedig szerintem nem a tesztekről és a mért értékekről szól hanem az életérzésről. A Sony inkább a technológia és a teszt terepe.... Hihetetlen de mióta eladtam a Sony-m azóta ezek engem sem érdekelnek. Nah ez korábban hihetetlen volt számomra....

[ Szerkesztve ]

(#33655) Teasüti válasza mikrofon (#33652) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Attól függ hol van az áramkörben. :)) Ha az ADC előtt, akkor könnyű belátni, hogy analóg. Ha az után, akkor meg nyilván digitális.
Hogy az XT3-ban hol van, arról halvány lila gőzöm sincs. Nem én terveztem. :D
Viszont józan parasztiból nekem elég gyanús, hogy analóg lesz az. Ha kizárólag digitális erősítés lenne a szenzor után, akkor nem lenne értelme ISO invariance-t és ISO/shadow előnyt vizsgálni, mert konkrétan "ISOless" lenne a kamera. A mérésekből nem erre lehet következtetni.

Azt kifejtenéd kicsit, hogy mit értesz az alatt, hogy a DR400-nak nagyobb a dinamikája, mint az ISO160-nak? Ennek kb az összes forrás ellentmond, ami szóba került.

Két egész fényerő többletnek én nagyon szoktam örülni amikor az 1/60 helyett 1/250-et használhatok.
Ugye? Sose az a problémám nekem se, hogy túl sok a fény. :D

[ Szerkesztve ]

(#33656) Teasüti válasza Teasüti (#33655) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Jah és még annyi hogy dr400 az ISO160-nál nagyonbb dinamikai tartomány van kisebbre szűkítve...
Tehát ez a nézőpont alapján nem az ISO160 adja a legnagyobb dinamikai tartalmat....
Vagy nem tudom mire gondolt a költő.
DR400 az csak osztja az ISO-t néggyel (ISO640-es beállítást 160-on lövi meg, 3200-at 800-on, stb.), majd szorozza néggyel digitálisan - felerősítve a zajt ezáltal. Vagyis pontosan ugyanazt adja, mintha DR100-on meglőnéd ISO160-on és rátolnál szoftveresen +2EV-t (szimulált ISO640).
A DR működését egész jól elmagyarázzák ebben a cikkben.
A szenzor dinamikatartománya ISO160-on a legnagyobb. Erről van mérés és grafikon.

[ Szerkesztve ]

(#33657) #16820480 válasza Teasüti (#33656) üzenetére


#16820480
törölt tag

Annyi előnye mindenképpen van, hogy DR mellett a váz csinálja meg a módosítást, és nem egy olyan külső szoftver, ami csak tippelni tud, hogy mire is gondolt a költő (szenzor).

Amúgy az jutott eszembe, hogy ND filterek is azért léteznek, mert sosincs túl sok fény? :P :R
Nem mintha én használnék olyasmit persze.

(#33658) mikrofon válasza Teasüti (#33655) üzenetére


mikrofon
addikt

Számomra a végeredmény a legfontosabb (vagyis csak a második, mert az első, maga a fényképezés....) . A végeredmény meg maga a fénykép, amit általában egy digitális kijelzőn jelenik meg szabványos formátumban vagy egy nyomtatványon. Normál körülmények között mindkettőnek szűkebb a dinamikai tartománya, mint amit a fényképezőgép szenzora rögzít és a képfeldolgozó processzora értelmezni tud. Így valójában számomra az a fontos hogy a tágabb dinamikai tartományú szenzor által készített információk közül mennyi részlet lesz látható a végeredménye a sötétebb és világosabb tartományban. Nah ebben segít nekem a dr400. Tehát szélesebb dinamikai tartományt szűkít kisebbre mint az ISO160....

[ Szerkesztve ]

(#33659) taranis válasza mikrofon (#33658) üzenetére


taranis
addikt

Ezzel tulképp azt mondod, hogy neked arra jó a DR400, amire kitalálták :)

colorizer.net

(#33660) mikrofon válasza taranis (#33659) üzenetére


mikrofon
addikt

Pontosan :DDD
Erre találták ki: Expand Dynamic Range
Tehát hogy nagyobb dinamikai tartomány jelenjen meg...

(#33661) Teasüti válasza mikrofon (#33658) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Jah, így már értem. Ezzel egyetértek. :)
Beégetett 8 bites kép és rec709 videó esetén persze, jó az és kell is a kompresszió.
De raw és log esetén inkább átveszem én az irányítást. :K Nekem az volt a furcsa, h DR eltolja a raw képet is. Na én azt nem értem miért.

Sheratan:
ND filtert csak akkor használsz ha nem lőhetsz f16 1/8000-el. :DDD :P
Videó esetén 1/32000. ;]
Viccet félretéve, fotózáshoz csak speciális esetekben kellhet ND. Amikor a HSS túl gyenge, vagy long expó.
Videót azt írtam már a monológom elején is. Bár ha lusta vagy ND-zni, akkor ott is lehet menni rövidebb zárral (a kevesebb motion blur pontosabb tracking és masking-re ad lehetőséget, a motion blur-t meg vissza lehet tenni fx-ből). Ha a Gopro-nak bejött a dolog, akkor szerintem nyugodtan kukázható a 180-as zárszög.

[ Szerkesztve ]

(#33662) Teasüti válasza #16820480 (#33657) üzenetére


Teasüti
nagyúr

De ha már ND-zel, akkor megint optikailag csökkented a fényt és nem veszítesz 1 stop dinamikát alul - az árnyékokból -, amit a szimulált iso 80 szoftveresen kukáz neked.

Szóval az L mód az iso tárcsán semmire nem való, csak a lusta rec709 videósnak, aki nem akar felcsavarni egy ND-t, de ragaszkodik a 180-as zárszöghöz.
Mindenki másnak teljesen hasztalan. ;]
Asszem megválaszoltam a saját kérdésem. :DD

[ Szerkesztve ]

(#33663) #16820480 válasza Teasüti (#33662) üzenetére


#16820480
törölt tag

Ja, és ha éppen nincs nálad (vagy nincs egyáltalán) ND, de kellene, akkor jól jöhet az. Vagy szerinted hátrány ér azért, mert benne van? :N

(#33664) Teasüti válasza #16820480 (#33663) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Nem fáj az nekem ha van, nyilván. Csak technokrata vagyok és érdekelt mi az a Low ISO a tárcsán. Közben véletlenül megismerkedtem az ISO lélektanával is. :D
Ezek csak az én konklúzióim.

[ Szerkesztve ]

(#33665) madgie válasza Teasüti (#33662) üzenetére


madgie
titán

Videós kb sose ISO 80-azik Fujin, sőt, még csak nem is ISO 160-azik, mert neki aztán végképp szüksége van a DR módokra.

(#33666) Teasüti válasza madgie (#33665) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Akkor ezzel bezárult a kör az iso 80-at illetően. :D
...persze, h DR-ezik, mert nincsenek meg neki Taranis LUT-jai. :D

(#33667) taranis válasza Teasüti (#33666) üzenetére


taranis
addikt

Mennyit kérsz? :D

colorizer.net

(#33668) madgie válasza Teasüti (#33666) üzenetére


madgie
titán

A LUT oké, de View Assist nincs az X-T3-ban, anélkül meg tippeljen WB-t meg expót a fene :)

(#33669) Teasüti válasza madgie (#33668) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Hmm, de hdmi kimenetre rakhatsz film szimet, míg kártyára log-ban rögzít ha jól emlékszem.
Amúgy meg nem azért log-ol az ember, mert ettr/ettl? :D
Postban meg úgy kompresszálom a dinamikát, ahogy nekem tetszik. :K
De ez ugyanaz az eset, mint a raw vs jpeg. Kinek mi.

(#33670) madgie válasza Teasüti (#33669) üzenetére


madgie
titán

Hogy látsz egy tök fakó képen bármit? És nem, nem akarod HDMI-re semmit se tenni, pont az a lényege az X-T3-nak, hogy egykezes gimballal is egész nap hurcolható. Ez a kompresszálós történet is akkor mókás, mikor kevés fényed van, behúzod a LOG-ot, akár csak Eternára és mákos lesz a drága... míg ugyanott egy out of cam Eterna DR400 sokkal szebb. 4K/50p mellett meg szűrjön zajt, aki ráér ezzel fél napokat eltölteni postban.

(#33671) taranis válasza madgie (#33670) üzenetére


taranis
addikt

Én benyomom az rgb histogramot és csak arra figyelek hogy ne égjen ki egyik csatorna sem, ha ez ésszerű keretek között megvalósítható. Utólag a log expója raw szerűen módosítható, mivel megvan a képlete. Csináltam is rá lutokat. Kevés fénynél nem szokás logot használni, ez ilyen általános dolog, más váznál is. A wb tud gond lenni, a log képe alapján kb képtelenség belőni, szóval oda kell egy greycard, HA van rá idő. Mindenesetre a logolás időigényes tud lenni, kell hozzá egy techbuziság, nem való mindenkinek.

colorizer.net

(#33672) madgie válasza taranis (#33671) üzenetére


madgie
titán

Két évig használtam az X-T2-vel, egy cseppet sem hiányzik, mióta van DR mód videónál is (meg Eterna).

(#33673) taranis válasza madgie (#33672) üzenetére


taranis
addikt

Ismerve a szokásaid már az a 2 év is hihetetlen :D Pláne hogy az X-T2 8bites logja nem az igazi, én ott nem is erőltettem.

colorizer.net

(#33674) Teasüti válasza madgie (#33670) üzenetére


Teasüti
nagyúr

A szememmel. :DDD
De komolyan! Nekem eddig még nem okozott gondot log-ban felvenni.
A kompozíciót látom. A fókuszt látom. A fókusz peak is látszik, ha manuálozni akarnék. Van zebra ettr-hez. De akár lehúzhatod a zebrát skin tone-ra (60% az ideális ha jól emlékszem) és akkor exponálhatsz helyesen ha nagyon akarsz. Mi kell még? A WB-n sem rugózok nagyon. AWB és lock (ha épp eszembe jut lezárni egyáltalán, lol). Vagy ha nagyon ráérek, akkor custom WB. A videós obimon (18-55) középszürke kupak van, szóval az sem egy akkora nagy wast it das, csak figyelem kérdése.
Amúgy meg bírja a log a WB állítást is. Az extrém végeket (3000K és 14000K vagy vmi ilyesmi Resolve alatt) leszámítva azért lehet csavarni post-ban a logot is egy-két ezer Kelvint bármiféle gond nélkül. Annyira azért meg nem szar az AWB sem, hogy ennél többet kelljen húzni rajta.

Én van, hogy post-ban is a logot vágom. Igen, azt a fakó szart. :DDD
Annyira nem drámaian zavaró, mint ahogy leírod. :N
A HDMI kimenetet csak azért írtam, hogy van rá alternatíva. De ha gimbalozni akarsz, akkor akár ha jól tudom ki lehet rakni a film szim-et a képernyőre is (memória kártya) és ki lehet küldeni a log-ot külső felvevőre. Ott meg mittomén (sosem volt még ilyenem), elvezetni a hdmi kábelt a zsebedbe rárakhatod a monitort a gimbal markolatára is - elvégre a jobbakat fel lehet rig-elni -, ha nem akarod rárakni a kamerára a felvevőt. Így még akár gimbalozni is lehetne, de ez tényleg csak ötlet szintjén.

Low light-nál a log tényleg nem szerencsés, mert a shadow az nagyon tud zajosodni. De low light-ra expózhatsz ETTL-re, felhúzni kicsit az alját a logaritmikus görbe felfelé ívelő részére, ahol már nincsenek olyan közel egymáshoz az árnyalatok és akkor zajból sem lesz olyan sok. Low light-nál meg úgyis csak a mesterséges fények vannak, azok meg nyugodtan kiéghetnek, az a dolguk.
Az alacsony dinamika meg akkor lehet gond, ha az egész jelenet flat szerűen csak egészen kicsi részén van a hisztrogram közepén, akkor a 10 bit tényleg kevés lehet ha utána azt a vékony sávot széthúzod 0-100 IRE közé. De hát a logot nem is alacsony kontraszthoz találták ki.

[ Szerkesztve ]

(#33675) Gercsa


Gercsa
senior tag

Full videó analfebéta vagyok segítsetek.

Távoktatás, videót kellene küldjek szombatig egy tanítványomról, fel is vettem ma, azt hittem mindent frankón megcsináltam, a lehető legjobb 1080p beállítás mellett egy X-T3 géppel.

2017-es premiere pro-val megnyitom és mintha nem lenne képi anyag, csak hang van, a kép helyén fekete képernyő.

Intézőből a media player egyébként gond nélkül megnyitja.

Más verzió premiere kellene, vagy mi lehet itt a gond?
Van valami extra a fuji fájlokkal?

A neten 8 féle oldalon ugyanazt a nem működő megoldást kapom, hogy a rendert állítsam át szoftver onlyra, de az sem használ.

[ Szerkesztve ]

Nem én kiáltok, a gazdaság dübörög.

(#33676) taranis válasza Gercsa (#33675) üzenetére


taranis
addikt

Gondolom H.265-ben vetted fel, valószínűleg frissíteni kell a Premiere-t.

colorizer.net

(#33677) Gercsa válasza taranis (#33676) üzenetére


Gercsa
senior tag

Win7-em van.

Nem lehet már frissíteni, akkor így jártam?

Nincs valami külső progi amivel premiere kompatibilissé lehetne konvertálni?

[ Szerkesztve ]

Nem én kiáltok, a gazdaság dübörög.

(#33678) taranis válasza Gercsa (#33677) üzenetére


taranis
addikt

Hát, ahogy nézem a 2017 nem támogatja a H.265-öt, és ha nem lehet frissíteni, akkor át kell konvertálni minden fájlodat valami másra, pl. H.264, vagy ProRes (ha nem akarsz nagyon minőséget veszíteni, és sok helyed van). Az X-T3 amúgy tud felvenni H.264-ben is, bár utólag most már mindegy.

A konvertálásban tudok segíteni, ha megfelel neked a parancssoros ffmpeg, én csak azt használom. De van ezerféle user friendly konvertáló, hátha ajánl valaki valami jót.

[ Szerkesztve ]

colorizer.net

(#33679) #16820480 válasza taranis (#33678) üzenetére


#16820480
törölt tag

Ott a Handbrake például.

(#33680) Gercsa


Gercsa
senior tag

Kösz mindenkinek, akkor most konvertálok, és egy darabig még h.264-nél maradok.

Nem én kiáltok, a gazdaság dübörög.

(#33681) Mr.Csizmás válasza Gercsa (#33680) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

a win7-et kellene naprakészre konvertálni. security szempontból egy edami sajttal vetekszik.

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#33682) betmen#


betmen#
újonc

Használ valaki XT30-at vagy valamelyik hasonló Fujit 18-55-tel gorillapodon? Nem tudom, hogy meg merjem-e venni az 1K-kit-et hozzá. Elég stabil lehet? Nem venném meg feleslegesen a 3K-t, ha ez is elég, meg vegyesen írnak a 3K-ról a cseretalp reteszelő műanyagja miatt.

(#33683) tvamos


tvamos
nagyúr

Azt mondja a kollegam, hogy X-T2-t lehet webkameranak hasznalni, de az X-T1-et meg nem. Viszont azt nem tudja, hogy az X-T20-at lehet-e. Ezt meg tudjatok mondani?
(Neki X-T3 van, de ezt a funkciot nem hasznalja...)

En ezt talaltam: [link]
De itt nem irjak se az X-T20-at, se az X-T30-at. Ez mondjuk eleg sajnalatos.

Jol latom azt, hogy csak Windows, es macOS verzio van?

"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János

(#33684) Gabesz84 válasza tvamos (#33683) üzenetére


Gabesz84
őstag

XT-200 sincs az X Webcam kompatibilitasi listan, firmware upgrade utan megis tudja. X-T20 firmware updatjei közt nem emlitik hogy belekerült volna, de az x-t200 leirasaban ez van:
Set to “USB WEBCAM” in the Setup Menus>CONNECTION SETTING>USB MODE (*2) and then connect a USB cable to the camera. When your PC recognizes the camera, “FUJIFILM X-T200” will appear.

Szoval en itt megneznem a kameramenujeben hogy elerheto-e.

(#33685) lugosi


lugosi
MODERÁTOR

X-E3 322.- euróért nagyon jó vételnek tűnik, ha tényleg le is szállítják: [link] (eglobal)

(#33686) Gercsa válasza lugosi (#33685) üzenetére


Gercsa
senior tag

Volt az már 300 is, nem kapkodnék.

Nem én kiáltok, a gazdaság dübörög.

(#33687) evo87 válasza Gabesz84 (#33684) üzenetére


evo87
őstag

A pandémia miatt egy firmware frissítéssel a gyártó egy csomó fényképezőhöz elérhetővé tette pluszban a funkciót... hogy ezzel is segítse a usereket.

iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8

(#33688) tvamos válasza Gabesz84 (#33684) üzenetére


tvamos
nagyúr

Ezeket a 3 szamjegyu modelleket nem nezegettem meg. Miben kevesebb az X-T200, mint az X-T20? Vagy hogy van ez a Fujinal?

"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János

(#33689) Mercutio_ válasza lugosi (#33685) üzenetére


Mercutio_
félisten

15-45-tel lenne csak igazán:D

Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP

(#33690) Gabesz84 válasza tvamos (#33688) üzenetére


Gabesz84
őstag

a 3 szamjegyu modellek az ilyen koca fotosoknak van mint en meg az asszony, aki csattogtat a vakvilagba, es 10 fotobol 1 lesz ertekelheto :D.

X-T200-rol tudok csak nyilatkozni, en azert ezt vettem mert bar mas bennuk az erzekelo, de tesztek alapjan ugyanazt tudja kepminosegre mint az X-T3 (ami ugye 1,5 evvel oregebb is) gagyibb muanyag, nem idojarasallo a vaz, kicsit masok rajta a tekero gombok. Szoftveresen hianyzik talan meg 1-2 kepmod. X-T20-ban ranezesre ugyanaz az erzekelo van van mint az X-T200-ban.
+ a Kit objektiv is a gagyibb, es az sem idojarasallo.
Viszont mivel ennel jobban ragyurtak az erintokepernyos featureökre, igy aki mondjuk smartphone-rol jon at ebbe a kategoriaba, könnyebb kezelni.

Ha nincs szukseged arra hogy idojarasallo legyen, es nem riaszt el a muanyag vaz, sztem nem jarsz rosszabbul az X-T200-al sem.

evo87:
ezzel az ervvel csak az a baj hogy a kamera beepitett mikrofonja meg nem hasznalhato webcam modban....

(#33691) s4tch válasza Gabesz84 (#33690) üzenetére


s4tch
veterán

+ x-trans helyett bayer (szóval nem ugyanaz van benne, mint a T20-ban), lassabb proci, kevesebb tárcsa/gomb, stb

Egyébként tök jó a T200. Egy ismerősöm is vett belőle a férjének, és imádják.

(#33692) brumi1024


brumi1024
veterán

Sziasztok!

Egy korábbi X-T30 után egy rövid Z6 kitérővel belépnék a klubba egy X100V-vel. :) Ez a pár nap után eddig bejövős.

Aktuális e-infin tapasztalat: november 5-ös rendelés, november 16 kézhezvétel.

(#33693) tozso76 válasza brumi1024 (#33692) üzenetére


tozso76
aktív tag

Szia! Z6 ellen mondanál pár érvet. X-T20 rol váltanék Z6ra. 4 éve Fujizok, félek hogy csalódás lenne a Z6 használata.

(#33694) Gabesz84 válasza s4tch (#33691) üzenetére


Gabesz84
őstag

ah, valoban mas az erzekelo.
Proci nekem kocafotosnak eleg gyors, talan a 8fps burst shot lehet keves.

(#33695) Elektrosokk válasza tozso76 (#33693) üzenetére


Elektrosokk
addikt

Nálam sony a fő csapásvonal, de akárhányszor elengedtem a fujit mindig valami űrt éreztem, ezért évente eladom a fuji cuccokat és megveszem újra őket. :DDD

[ Szerkesztve ]

"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️

(#33696) brumi1024 válasza tozso76 (#33693) üzenetére


brumi1024
veterán

Ellenervnek az objektivparkot tudom felhozni, es par aprosagot az elso generacioban. Nagyon jok a meglevo objektivek, de nem nagyon van valasztasi lehetoseg: nativ tele kell? 70-200 2.8 nem penztarcabarat aron, vagy nem tul fenyes (de szinten jonak tartott) 24-200. Jo az 1.8-as fix sor (mondjuk az X-T20+Fuji fixek utan hatalmas), de az 50-esen kivul 300-350k darabja es nincs penztarcabaratabb lehetoseg, mint a Fuji fele F2-es sor. Nagylato zoombol 14-30, fenyerosebb opciobol pedig a kovetkezo lepcso a 14-24 3x aron. Ilyen szempontbol a Sony jobb, ott elerhetoek a Tamron/Sigma eleg jo fenyerosebb zoomjai. Hasznalhato az FTZ, de uj belepokent nem biztos, hogy erre erdemes epiteni.

A vaz maga egyebkent nagyon jo, remek az EVF, tok jol kezreall minden, ergonomikus, az autofokusz tudott neha bizonytalankodni, illetve a trackingje nem az igazi.

[ Szerkesztve ]

(#33697) tvamos válasza Gabesz84 (#33690) üzenetére


tvamos
nagyúr

Köszönöm a kimerítő választ! A sebesség miatt aggódom egy kicsit. X-T1 nekem olyan... gondolkodós volt. (Emlékszem, írtátok itt, hogy nem gyors annyira...)

"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János

(#33698) lugosi


lugosi
MODERÁTOR

Ha így megjelenés után 3 és fél évvel nem támogatja az OSX Fotók a fuji x100f raw-okat, akkor már ne is várjam, gondolom? Az x100v rawjai gondolom hasonlóan később sem lesznek támogatottak?

(#33699) madgie válasza lugosi (#33698) üzenetére


madgie
titán

Csak a tömörített RAF-okat nem támogatja a macOS, ha tömörítetlenül mented, meg tudja jeleníteni a benne lévő nézőképet.

Gyors válogatáshoz, átnézéshez macOS-en amúgy a Narrative Select bétaváltozatát ajánlom, mivel béta, még ingyenes, és fenegyors, felismeri az arcokat a képen, stb.

(#33700) lugosi válasza madgie (#33699) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Köszi az infót. Csak a netről letöltött rawokkal dolgoztam. Szerkeszteni vajon tudja majd a Fotók, vagy csak megjeleníteni? Mondjuk nem katasztrófa ha nem tudja.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.