Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#34651) madgie válasza mikrofon (#34650) üzenetére


madgie
titán

A 18-55 többek között baromi jó videós objektív, gyors, néma, kicsi, relatív fényerős is.

(#34652) #16820480 válasza mikrofon (#34650) üzenetére


#16820480
törölt tag

Én inkább amúgy a 16-80-at nem értem, itthoni körülmények között. Oké, hogy átfogában jobb, meg jobban korrigált képi világú, de ez meglátszik erősen a méretén és árán is. itthon használtan is ilyen 180-200 körül szokott lenni, és akkor ahhoz képest már inkább egy 16-55, ami fényerősebb és 200-230 között szokott lenni használtan. Ha ilyen 130 körül lehetne szerezni 16-80-at, akkor inkább lenne jó ajánlat.

(#34653) Ébri válasza mikrofon (#34650) üzenetére


Ébri
senior tag

A 18-55 kicsi és könnyű, nem orrnehéz a váz, valamint jóval olcsóbb mint a fenti két obi. Cserébe nem olyan éles (nagylátó oldalon 16-80 ellen ebben nem vagyok biztos, 16-55-ben igen), s a 2,8-nál 1 FÉ-el kevesebbet tud kisebb látószögeken. Nem is WR. AF is lassabb.
10-24 és 55-200 mellett még nem sikerült rávennem magam a 16-80-ra, részben azért is, mert akkor a lustaságom többször győzne, s ritkábban szedném elő a 35/1,4-t meg 60/2,4-t. És a képminőségben sincs azért akkora különbség tesztképek alapján.

(#34654) mikrofon válasza #16820480 (#34652) üzenetére


mikrofon
addikt

Kültéren, családdal, kiránduláson, túrán szerintem verhetetlen. Egy all-in-one objektív, minőségi kialakítással és szép képekkel....

(#34655) madgie válasza mikrofon (#34654) üzenetére


madgie
titán

Soha nem akartam 18-55-öt venni, pont azért, amiket írtál. Aztán mikor 2018-ban itthon megrendeltem az X-T3-at, a Digitcam benézte és váz helyett kitet küldtek ki. Nem cseréltettem ki, rendeztük a különbözetet, és azóta nem bánom, hogy megvan. Fotóra ugyan ritkán használom, de például Párizsban azzal mászkáltam az utcákon, amúgy meg főleg videós cucc, ott nagyon-nagyon szeretem.

(#34656) #16820480 válasza mikrofon (#34654) üzenetére


#16820480
törölt tag

Nem is az abszolút minőségéről beszélek, hanem az ár/értékéről inkább. Amiket mondtál, arra simán jó eg y18-55 vagy akár egy 16-50 is, csak lényegesen olcsóbban és könnyebb kivitelben. Ha már túra, akkor nem biztos, hogy egy 200g-os 16-50 helyett a szintúgy nem túl fényerős, de 440g-os 16-80-at vinném :N

(#34657) Polarstar


Polarstar
nagyúr

A Fotoplusz által forgalmazott Artisan objektívekről mi a helyzet? Használ valaki?

Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!

(#34658) mikrofon válasza #16820480 (#34656) üzenetére


mikrofon
addikt

Ez mind igaz amit írsz és érthető is. Nekem viszont nagyon hiányozna a 16-18mm közötti tartomány ráadásul ha már egy univerzális objektívet keresek akkor sokat hozzá tesz az 55-80mm közötti tartomány is .
Viszont most hogy megnéztem a 18-55 tényleg kisebb és könnyebb észrevehetően.
Méret és a tömeg engem nem zavar, mert még mindig kicsit kisebb mint a 10-24/4 és én jól elvagyok vele. [link]
Használtam 16-55/2.8-at. annál meg jóval kisebb és azt is bírtam. De itt még az volt a bajom hogy amikor fényerős kell akkor az F2.8 kevés....

De szerencsénk hogy ennyi féle választható, mert így mindannyian megtaláljuk, amit szeretnénk.

[ Szerkesztve ]

(#34659) gorgo válasza mikrofon (#34658) üzenetére


gorgo
őstag

Az a 16-55 böszme jószág. Durván nagy, a legeslegnagyobb APSC ebben a kategóriájában. :o
Ezért nem veszek olyat. Most vettem 55-200-at, az is kisebb...

"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"

(#34660) #16820480 válasza mikrofon (#34658) üzenetére


#16820480
törölt tag

Ez is ízléstől függ. Még Canonból volt egy 15-85-ös obim, addig csorgattam a nyálam amíg meg nem vettem, aztán használni már nem volt olyan jó, nem igazán sikerült megszeretni (eladni meg alig tudtam, annyira nem kellett senkinek).
Lehet én értem félre, de ha ott a 10-24 neked, akkor miért hiányzik a 16-18 közötti tartomány?

Amúgy igen, az f2.8 az nem annyira fényerős, hogy rossz fényviszonyoknál igazán jó legyen, de cserébe már elég nagy és drága. Amúgy imádtam azt az obit, mert az egyik leggyorsabb AF motorja van a rendszerben, de ilyen kis sötét klubkoncertnél például jobban tudtam/szerettem f2-es fixekkel fotózni, pedig csak 1fé különbség, de számít.

(#34661) trialboj


trialboj
őstag

Nagyon hálás vagyok a tanácsokért. Találtam egy 18-55 - öst 85k ért, ez jó vétel? Mo-on hol lehet használt fotós cuccokat keresni?

Akinek van Fuji gépe, X-T4 alatt, az könnyen megbarátkozott a szerintem igen kényelmetlen joystickel, és a görgethető gomb hiányával? Nem túl macerás fehér egyensúlyt, iso-t állítani, vagy csak simán a képek között gyorsabban tekerni, mikor egy picit régebbi képhez akart görgetni?

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#34662) Teasüti válasza madgie (#34651) üzenetére


Teasüti
nagyúr

+1, csak erre tartom meg. Ugye OIS sincs a 16-55-ben és kétszer akkora is ráadásul. Gimbalozni is a 18-55-tel gyerekjáték.

[ Szerkesztve ]

(#34663) mikrofon válasza #16820480 (#34660) üzenetére


mikrofon
addikt

16-80-ban pont az a jó szerintem hogy nem kell cserélgetni. Ez viszont nem működne ha 18-ról indulna. 10-24 meg számomra más helyzetben jó. A 16-80-cal inkább dokumentálni jó az eseményeket, emlékeket, szerintem. míg a 10-24 az izgalmasabb számomra úgyhogy ezt meg inkább fényképezésre mármint a saját szórakozásomra használom .

(#34664) #16820480 válasza trialboj (#34661) üzenetére


#16820480
törölt tag

Kimondottan Fujira van a hardverapró itt, az index fórum, és van FB adok-veszek csoport is.
18-55-ért a 85 az jó ár, ha nincs nagyon leharcolt állapotban.

A görgető gomb jó cucc igazából, de ezeken a vázakon is tudod gyorsan görgetni a képeket a hátsó tárcsával (T3-on például), szóval nem kell egyesével a joystick-kal lépkedni.
A joy amúgy elég jó, bár kicsit csúcsos a formája, amit én nem annyira szeretek, de cserébe nagyon megbízhatóan működik. Mondjuk én AF pont állításra használom csak.
Váztól függően amúgy ISO-t állítani ott az ISO tárcsa (mondjuk S10-en pont nem tudom hogy van megoldva, mert annak nincs dedikált tárcsája, de valamelyikre biztos ki lehet tenni), amin ev-nként lehet léptetni, és első/hátsó tárcsával (amelyikre beállítod) lehet kisebb lépéseket korrigálni rajta. WB-t én személy szerint automatára tettem az első bekapcsoláskor és azóta nem kellett hozzányúljak, elég jól működik fotóra (videónál nem tudom ki mit hogy szokott).

mikrofon: Ja, ilyen dokumentálásra én simán csak a telefont használom évek óta (vagy sokszor semmit).

(#34665) trialboj válasza #16820480 (#34664) üzenetére


trialboj
őstag

Köszi. Eddig nem kérdeztem konkrétan, de neked vagy más aktív tagnak van esetleg X-s10 kamerája?

Videó módban manual fókusznál a peaking (piros körvonal a fókuszban lévő rész éleinél) érdekelne, hogy mennyire látszik, főleg kint erősebb fényben filmezve.

Illetve nagyon hálás lennék ha valaki tudna készíteni (vagy mondana egy oldalt ahol találok) 3 videót kb 20mp hosszú, 4k 25fps, FHD60fps FHD120fps, ez arra kellene hogy lássam viszi-e a gépem proxyzás nélkül, ha olyan erősen tömörített videókat készít, hogy nem lehet könnyen szerkeszteni, akkor nem nekem való.

Igaz senki sem említ ilyen problémát az értékelések alatt, de sajnos csak fotósok értékelték, bevallásuk szerint egyikük sem használja főként videó készítésre.

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#34666) madgie válasza trialboj (#34665) üzenetére


madgie
titán

Nekem X-T4 van, ilyen videófájlokat tudok neked készíteni. Az X-S10 csak H264-et tud, ugye?

(#34667) Teasüti válasza trialboj (#34665) üzenetére


Teasüti
nagyúr

akkor nem nekem való
Mármint a videószerkesztés úgy en bloc? :P
Minden konzumer kamerából ilyen fájlok potyognak ki. Elég ha megnézel egy GoPro-t.
Attól függ leginkább milyen szoftvert használsz és persze milyen géped van. A kamera felől ez kevésbé érdekes, amíg H264/5-ről beszélünk.
Ha van egy Davinci Resolve Studio-d és minimum egy 1060 gtx-ed (6 GB-os, ha 4K - 3 gigás az FHD-ig bezárólag használható), akkor megy proxizás nélkül is a vágás. Én egy ilyen laptopról vagdosok 4K60-ig bezárólag H265-ös fájlokat adatsűrűségtől függetlenül - long-GOP kódeket is (mondjuk ezt visszafelé játszva azért már beszaggat valós idő alá :P ). Ez a szoftver viszont 300 dollár (az ingyenes nem jó ehhez a konkrét művelethez). A konkurens szoftverek meg nem ilyen hatékonyak proxi nélkül, legalábbis nekem nem rémlik, hogy a videós topikban láttam volna bárkit PP-ben és egyebekben proxi nélkül dolgozni ekkora felbontásban.

[ Szerkesztve ]

(#34668) kovsol válasza madgie (#34666) üzenetére


kovsol
titán

A kamera specifikációk közt úgy nézem csak h264-t listáz a fuji.

May the Force be with you!

(#34669) #04331520 válasza madgie (#34499) üzenetére


#04331520
törölt tag

Erről tudsz egy forrást küldeni?

(#34670) #69278976 válasza Polarstar (#34657) üzenetére


#69278976
törölt tag

Szia! TTartisan 50mm f1.2, illetve 35mm f1.4 üvegekre gondolsz? Nekem van mindkettő. Meglepően szuperek! X-E3 gépen használom őket. Képminőség teljesen nyitott rekesznél is hibátlan, nincs peremsötétedés, stb. Fém és üveg, nem lötyög, nem nyikorog, nem zörög rajtuk-bennük semmi szabatosan fogalmazva. Rekeszállítás "kattanós", tehát nem a videózósra hajazó fajta. Gyűrűk szépen járnak, jól illeszkedik minden rajtuk, nekem nagyon tetszenek. Májusban érkezik egy hónap csúszással a TTartsan 17mm f1.4, én már várom.

(#34671) Polarstar


Polarstar
nagyúr

Pontosan erre gondoltam. :R

Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!

(#34672) Teasüti


Teasüti
nagyúr

Játszadoztam kicsit az X-Raw Studio-val, próbáltam kifőzni egy beállítást, ami közel van az LR stílusomhoz. Meglepő módon olyan 90%-ban elég jól meg tudja közelíteni a sooc jpeg a kívánt eredményt, viszont a maradék 10% azért tetten érhető a dinamika tartományban és a kontrasztban (ISO160 HL-2 SH-2 Sooc jpeg nem tudja felvenni a versenyt az 14 bittel LR-ben HL-100, SH+100 beállítással - nem is értem miért csak -2-ig megy le a kamera). Érdekes, hogy Astia kontrasztosabb a Proviánál, de nekem nagyon hiányzik ebből a felhozatalból vmi extra kontrasztos, aminél a színek is természetesek (CC nekem nem adja). A grafikon felső felében gyakorlatilag nincs semmi a Velvián kívül, de az meg hazavágja a bőrszíneket: :(

Viszont az a tapasztalatom, hogy nincs one-size-fits-all setup, így menet közben kéne állítgatnom legalább a Shadow Tone-t és WB Shift-et. Ez éppen két dologgal több figyelmet igényel munka közben, mint a raw. :B
Astia ugyan kellően kontrasztos tud lenni, de csak ha ki van maxolva a jelenet, ami azért meg tudja akasztani a munkát. Egy fénykép helyett mindig újra kell lőni egy dolgot... :U
Igaz ekkor gyakorlatilag nem lenne utómunka - ennyi mondjuk az elkészült képek 90%-ánál elég is lenne.
Kifőzök vmi jól működő tartományt, aztán szokom a jpeg+raw módot.

De még mindig az az érzésem, hogy a régi analóg fotós világban is inkább a sötétszobában tölteném az időm, semmint megelégednék a basic instant filmekkel. :D

Vmi kontraszt opció baromira hiányzik a vázból. Exif-ben érdekes módon van egy Clarity sor, de a vázban ilyen opció nincs. :U

[ Szerkesztve ]

(#34673) taranis válasza Teasüti (#34672) üzenetére


taranis
addikt

Amit az LR (és más editorok is) csinálnak a shadows/highlights csúszkákkal, az un. "image adaptive" módosítás, tehát elemzi az adott képet és az alapján végzi a módosításokat, így globális beállításokkal, amire egy váz lehetőséget ad, sosem lehet elérni, úgyhogy ha ragaszkodsz ehhez, akkor rawozni kell.

colorizer.net

(#34674) Teasüti válasza taranis (#34673) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Azt hittem az "csak" tone mapping. Elvileg a vázon a DR100-400 csinál hasonlót. D-PR meg buzerálja még a HL, SH "csúszkákat" mellé. Szerintem mehetne lejjebb is -2-nél. Persze egy tónus görbével nem veszi fel a versenyt, de legalább a szélsőértékeket behúzhatná jobban.

[ Szerkesztve ]

(#34675) nagim válasza Teasüti (#34672) üzenetére


nagim
tag

Nem tudom, milyen vázad van, valószínűleg a Clarity feature a régebbi szenzoros gépeken nem elérhető (X-Pro3-mal debütált, ami X-Trans 4).

(#34676) Teasüti válasza nagim (#34675) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Xt3.

Szerk: btw a Velvia -2 color-ral egész kellemes összhatást nyújt, még a bőrszín is tök jó - a csúcsfényeket leszámítva Astiához képest +4 color-ral.
A fenti ábrán egy osztás vajon mennyi +- lépésnek feleltethető meg? Velvia -2 és Astia +4 color kb ugyanannyira szaturált.

[ Szerkesztve ]

(#34677) madgie válasza nagim (#34675) üzenetére


madgie
titán

X-T3 nem kapta meg, szegény csóri direkt nem kap meg semmi érdemlegeset a T4 óta, kivéve persze az autofókuszt (ami videóban csak sz@rabb lett, mióta hozzányúltak :D).

(#34678) nagim válasza Teasüti (#34676) üzenetére


nagim
tag

Abból sajnos hiányzik, ahogy az in-camera tone curve is a RAW konverziónál. Viszont -2-nél az X-Trans4-es gépek se mennek lejjebb.

(#34679) madgie válasza nagim (#34678) üzenetére


madgie
titán

Értelme sincs, főleg bőrszín esetében...

(#34680) Teasüti válasza nagim (#34678) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Van in-cam tone curve xt4-en??

(#34681) Mirman válasza Teasüti (#34680) üzenetére


Mirman
őstag

link. Bocsánat muszáj volt. :DDD

(#34682) taranis válasza Teasüti (#34674) üzenetére


taranis
addikt

Legjobb tudomásom szerint a DR módok is csak sima tone mapping, más-más expozíció mellett. Semmi sem csinál olyat a vázon belül, mint LR-ben a shadows-highlights.

colorizer.net

(#34683) madgie válasza taranis (#34682) üzenetére


madgie
titán

A DR módok "csak" alulexponálják, majd felhúzzák az árnyékok felől a képet, amit akár ötvözhetsz a különböző ST/HT beállításokkal, nem varázslat, de még ezt sem érti sok júzer, ezért belerakták az újabb gépekbe a DR-Priority módokat, ahol automatikusan megcsinálja ezt a gép.

(#34684) Teasüti válasza taranis (#34682) üzenetére


Teasüti
nagyúr

DR mód azon kívül amit Madgie írt, még a kisebb ISO dinamika előnyére gyúr, amit aztán digitálisan felhúz a jpeg motor a kívánt expóra (hogy ez a művelet egy tone mapping-e vagy sem, az passz). DR200 1EV-vel kisebb ISO-n lő, DR400 2EV-vel. Ezért nem működik ez a funkció alap ISO-n, mert nincs hova lejjebb menni. Én meg ezért lőttem raw-t eddig fix DR100-on mindig - és ISO160-nal, ha a maximális dinamikát kellett kicsavarni a vázból - ugyanis ez a piszok képes elcseszni a raw fájlokat is (elvileg azt nem kéne manipulálnia, de mégis ez történik), és ha már full manuál akkor ne akarjon a DR mód bele vau-vau milyen expót is akarok, meg hadd döntsem már el én, hogy melyik ISO áramkört akarom használni, meg ne rakjon szoftveres erősítést a raw-ra... Nem egészen értem a különbséget ugyan az ISO teljesítmény és a szoftveres erősítés között, de kb mindenki úgy tartja, hogy a hardver szebb munkát végez.

Persze ez így jpeg-gel majd lehet változik (vége lesz a technózásnak? :P ), DR-P módot már próbálgattam kicsit, de szerintem maradok a sima DR módnál és magam állítok HL-t és ST-t. DR-P Auto nekem egy kicsit lapos, kell egy kis kontraszt bele azért. De ezt meg nem könnyű megállapítani a kicsi lcd-n két másodperc alatt, mondjuk kültéri napos időben, szóval jah...
A jpeg újratömörítéstől meg kiráz a hideg, szóval a sooc jpeg-nek kell jónak lennie úgy ahogy van. Ha egyáltalán ráérzek az ízére majd...

#34681Mirman
Gonosz. ;] A kérdés abszolút költői volt, inkább meglepett a dolog. Sok értelme nincs rákeresni arra, amit már megosztottak felette. Különben eszembe se jutna ilyen kérdés. :P :D

[ Szerkesztve ]

(#34685) Teasüti válasza Teasüti (#34680) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Ahogy nézem amúgy a tone curve az semmi extra, csak a ST és HL átcímkézve és megtoldva egy cuki kis grafikonnal a menüben. :)

(#34686) madgie válasza Teasüti (#34685) üzenetére


madgie
titán

Pontosan. X-T4-nél kis extra, hogy feles közökben is állítható a Shadow/Highlight Tone, ami amúgy tök jó, igazán megkaphatná a többi X-Trans IV gép is.

DR-Priority-t én Time Lapse-nél szoktam használni, Eternán vagy Pro Neg STD-n képes "elnyelni" a felhős-napos dinamikaváltozást is, rögzített expóértékekkel, aztán majd a videós utómunkánál az összefűzött anyagot is grade-elem. 1000-2000 képes, több kamerás time lapse kiegészítős anyagoknál szívjon rawokkal a fene. Ott vannak a kártyán, ha kellenének, de ezerszer hamarabb összerakom jpg-ből.

(#34687) Polarstar


Polarstar
nagyúr

Srácok! Nem értem mi a jelentősége a gépemen a fekete és Y, C, G, R szimuláció beállításnak.
Valaki elmagyarázná nekem?

Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!

(#34688) Teasüti válasza Polarstar (#34687) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Jah, azok egy-egy színcsatornát szűrnek hasonlóan ahhoz, mintha színszűrővel készítenéd a képet.

(#34689) Teasüti válasza madgie (#34686) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Sose csináltam még timelapse-t, de ez tök jó!
Mennyire durva átmeneteket csinál expóban a kamera? Videóban nagyon feltűnő?
AI kapcsán asszem az Arsenal-nál láttam, hogy timelapse-nél állítólag le tud követni egyenletesen mondjuk egy napfelkeltét és videóban elvileg nem lesznek hirtelen expó változások.

(#34690) madgie válasza Teasüti (#34689) üzenetére


madgie
titán

Az X-T4-nél van exposure smoothing time lapse-nél, az nagyon szépen dolgozik.
Ott felesleges is DR-P-vel játszani, hagyni kell, hadd menjen utána. Ami (szerintem) fontos a sima time lapse-nél: nyitott rekesszel lőj. Ha rekeszelsz, mondjuk f8-ra, akkor minden lövésnél behúzza és icipici eltérések lesznek a behúzott rekesz "efnyolcságán". Nyilván van deflicker okosabb programokban, de ha lehet, azt a plusz lépést is kihagyom.

A másik opció, hogy mondjuk f8-ra behúzod félig lenyomott expógombbal, úgy kiengeded a bajonettzárat, eltekered az obit, hogy ne legyen elektromos kontakt és akkor annyit marad, mindig. Ennek a hátránya az, hogy kontakt hiányában nem tudja megcsinálni a váz a szoftveres korrekciókat, tehát marad mondjuk egy 16/1.4 torzítása, vagy nincs vignettakorrekció.

Ezért is szeretem a 10-24-et meg a 18-55-öt, nyitva használhatom őket ilyenkor, mert ha nem is optimális a rajzuk, 4K-ban bőven jó.

(#34691) Polarstar válasza Teasüti (#34688) üzenetére


Polarstar
nagyúr

Köszi! Ügyes!

Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!

(#34692) Teasüti válasza madgie (#34690) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Hardveresen nincs igazi előnye a T4-nek (IBIS-t leszámítva), de egyre több szoftveres fícsőr bukkan fel, ami idegesítő. :P
Nem tetszik ez a tendencia Fuji-éknál.
Remélem XT5 valódi innovációt is hoz majd és nem mesterséges avultatás lesz az elődmodelleken.

Amúgy akkura nincs vmi jó tipped? Pont most kéne rendelnem egy párat és csak kamillázok, hogy a jól bevált Patona akkuk Fuji árban vannak. :Y
Mi történt itt? Nem csak VGA-t nem kapni, már akkut se? :))

(#34693) madgie válasza Teasüti (#34692) üzenetére


madgie
titán

Gyárit vegyél.

(#34694) Teasüti válasza madgie (#34693) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Jó tipp! :DD
De találtam olcsón gyárit. Szinte már vicces, hogy a (jó minőségű) utángyártott kerül annyiba, mint a Fuji akku 2019-ben. Most meg rendeltem pár gyárit - elvileg újat - annyiért majdnem amennyiért az utángyártottat vettem két éve. :F
Mi a fene? Amúgy lehet számítani arra, hogy a gyári akkukat már nem gyártják és már csökkent kapacitással kapom az újat is? Nemtom ez is úgy megy-e, mint a telefonoknál, hogy gyártanak X mennyiséget egy szériához akkor amikor piacra dobják az adott eszközt, oszt' kalap kabát? Aztán pár évvel később már a bontatlan új is csak felét tudja. :U

[ Szerkesztve ]

(#34695) Gercsa válasza Teasüti (#34694) üzenetére


Gercsa
senior tag

Vigyázz, az olcsó gyári nem mindig gyári!

[link]

Nem én kiáltok, a gazdaság dübörög.

(#34696) madgie válasza Teasüti (#34694) üzenetére


madgie
titán

Majd ha három utángyártott neked is beledagad a gépbe, akkor lehet nem fogod sajnálni a gép értékének kb 5%-át rendes akkura költeni.

(#34697) Gercsa


Gercsa
senior tag

Ha valaki vállalkozó kedvében van, eglobalon 21.99 euró a fekete x-t200 + 15-45 kit :Y

Nem én kiáltok, a gazdaság dübörög.

(#34698) Teasüti válasza Gercsa (#34695) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Köszi! Megjönnek akkor majd megvizsgálom őket. :R

#34696madgie
Mennyit?!? Jó lesz az a gép piaci értékének a feléért is, amennyi akkum van. ;)
Két gépre való mennyiség egész napos esküvőzésekre és nem sajnálom a boost módot se.
Ha vhol olcsóbb, akkor nem mindegy 2 árából kapok 3-at, esetleg három és felet ( ;] ).

Patona aksikkal teljesen meg voltam elégedve az elmúlt két évben. Egy most bedagadt egy egész éjszakás töltőn felejtéstől, ezért kell a csere. Először találkozok a jelenséggel, de már figyelek majd erre, hisz a fogása se olyan. Ha kapható lenne két évvel ezelőtti ajánlatban, akkor megint ilyet vennék. De Fuji áron akkor már inkább Fuji-t. Vagy olcsó Fuji-t, ha össze tudom szedni az ilyen utolsó darabos készleteket, meg rábukkanok ilyen helyekre (ha vmi gyanús az oldalon, akkor szóljatok! :B ).
Mit mondhatnék, nem vagyok a pénzem ellensége. Majd megnézem nagyító alatt, aztán ha gyanús, akkor megy vissza.

[ Szerkesztve ]

(#34699) #04331520 válasza #04331520 (#34669) üzenetére


#04331520
törölt tag

Erre kérhetnék választ?

(#34700) madgie válasza #04331520 (#34699) üzenetére


madgie
titán

Itt olvastam valahol, illetve a MILC csoportban, de pl a Sony A1 dpreview leírásban is benne van, hogy a 9.44 MP kereső csak bizonyos frissítéssel lehet annyi (pedig abban a legbikább proci van).

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.