Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
kcsa
veterán
Pedig sírni kellene, íty vissza szívja a szén monoszkidot amit a teste ki bocsát és így vissza fejlődik az agya is. És kűlőnben se véd sem mitsem. Ébredjetek!
Bocs, irónia off .
Dißnäëß
veterán
Hááát jahhh.. de amíg a physical distancing ≠ social distancing, nincs para.
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
Király lett!
kcsa
veterán
Van véleményem a Ford hozzállásáról...
[ Szerkesztve ]
oliwire
őstag
Ezt olvastam én is.. Örülök, hogy elvetettem az 1.6-os Ecoboostos motorral szerelt Fordokat, mert ez ugyanúgy megtörténhetett volna velem is.. Ilyenkor nem is tudom mit lehetne csinálni? Kiárulni alkatrésznek az egész kocsit? Megoldani "okosba"?
molnarpeter
nagyúr
Gépműhely, kifúrni, utólagos hüvelyt tenni bele, gyűrű szett, és mehet tovább na ilyet mondjuk márkaker nem fog mondani. Bár akkor már a hűtő előtti rácsot is kiszedném, meg még 1-2 mod, ne legyen esélye sem melegedni.
Dißnäëß
veterán
Elbontani. Aha. Kiárulni okosba. (És nem járna rosszul, bár Ford alkatrészek nem Audi árban mennek, annyira ez sem bomba biznic, de sajnos.. ja .. ).
Vagy ha új motort kér/vesz bele, 2.0 Eco-t akkor már. (Hisz belemegy). De inkább abból vmi olyat, amivel nincs gond, csak mondjuk a donort le-tk-zták hátulról vagy oldalról, ilyesmi..
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
oliwire
őstag
És ezzel stabilan meg lehet oldani? A dugattyúkat is cserélni ugyanolyan anyagra, hogy a hőtágulás megegyezzen?
Jobb lenne majd, mint gyári korában? Szerencsére nem kellett még ilyeneket csinálni a kocsijaimon..
oliwire
őstag
De ha új motor van benne, akkor gondolom újra kell műszakiztatni, mert ugye a forgalmiban is más teljesítmény lesz már.
A motorcseréket, még ha bontóból is veszi, a munkaköltség megdobja, nem? Vagy ezzel millió alatt lenne a ráköltendő összeg?
lizakattila
senior tag
Óóóó... az utóbbi pár napban nem volt időm olvasgatni, jól le is maradtam erről az "akcióról". Van még lehetőség valahogy csatlakozni? Vagy ez egyszeri és megismételhetetlen alkalom volt?
"Ha próbára akarod tenni egy ember jellemét, adj neki hatalmat." - Abraham Lincoln
oliwire
őstag
van lehetőség csatlakozni, de ugye ahhoz pár dolgot még meg kell tenned mondjuk egy rekesz sört a közreműködőknek
Ki kellene töltened ezt az adatbekérőt: [link]
Ekkor felkerülsz erre a listára: [link]
Majd egy számodra megfelelő fotót ide be kellene küldeni.
Össze fogjuk majd fűzni a fotót meg az adatokat ilyen kártyává.
De ugye ez többszemélyes hadművelet, a kártyák képekké való készítésében is van segítség, DeFranco kolléga személyében, majd az összefoglalóban való megjelenítésében meg radi8tor fórumtárs tud segíteni.
Így az ő szabadidejük függvényében tud ez a becsatlakozás megvalósulni
Dißnäëß
veterán
Be kell jegyeztetni igen, forgalmi, törzskönyv módosul ennek megfelelően (motorszám is nyilván) + műszaki. Ha egyben kijön-bemegy, akkor "csak" munkaköltség, de nézni kell a váltó illeszkedést is előtte, meg lehet az 1.6-hoz gyengébb váltót tettek (vagy nem), satöbbi, szóval néha működik ez a dolog, néha meg nem, vagy hozni kell vele váltót is (így már lehet nem érné meg, bár ki tudja, az is ha jó, akkor csak szerelés), szóval .. ezt szakértő megmondja, de nincs lehetetlen. Mivel a szériába gyártották ezt 2.0 eco-val is, belemehet és engedélyezik, papírozható, de egy VW mocit nem tehetnél bele már, hiába mondjuk belemenne fizikailag.
Ha nincs baja és tényleg oké, szervizelt, jó állapotú és jó értekeket mutató moci a donoré, talál az ember ilyet, érdemes elgondolkodni rajta egy megbízható szerelővel átbeszélve.
Egy másik 1.6 betegágyat csak úgy, ha a szériahibája ki van javítva, amúgy meg inkább ne.
Költséget látatlanba senki sem tud Neked mondani, én pláne nem, de szerintem hozzáértő sem, így a semmiből. Munkaköltség van, igen, mocit kivenni nem triviális, teljes kábelkorbács, ECU, minden istennyila, bölcsőről, bakokról leemelni, kivenni, "új" moci betesz, ha 1.6 akkor semmi teendő a kötelező szériahiba-javításon kívül, ha 2.0 akkor lehetnek eltérések itt-ott (erről a szerelővel kell beszélni előtte, nem utána) .. szóval.. és még akkor papírozás illetékek, háát.. gyorsan pörög a számláló, de szvsz megállhat 1M alatt, de ez nem szentírás, lehet 1.5 is, passz. Óvva intenék bárkit attól, hogy tippeket adjon Neked, egy Ford specialistát kellene ezzel felkeresni (ha nem a márkaszerviz ugye), aki ismeri ezeket közelebbről.
Ja, + elektronika ellenőrzés, az autó tisztában legyen vele, hogy más motor van benne (főleg ha 2.0 de talán sima 1.6-1.6 cserénél is érdemes beletúrni a lelkivilágába, motorszámot átírni, konfigot ellenőrizni, ilyesmi, csak így nagyhirtelen.
Szívja így is az ember a fogát, de nem lesz 2.2M vagy mennyi...
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
kcsa
veterán
Nagyon bele vagy szerelmesedve ebbe a motorcsere témába . De sajnos nem ilyen egyszerű, azonos motorkód bemehet, de minden más csak átalakítási engedéllyel, tervdokumentációval, mérnöki pecséttel. Jó eséllyel fék cserés, meg még ki tudja mi minden. Szóval felejtős.
Dißnäëß
veterán
Hááát, ha 1.6 akkor nyilván azonosat teszünk bele, a többire meg amit írtál. Nem kell beijedni sem tőle, csak körbe kell járni a témát közelebbről. Ahogy írtam vala...
Láttam már karón varjút erről is, arról is. Hajlamosak vagyunk farkast is kiáltani, meg beszívni is nemvárt dolgokkal. Amikor 4 szerelő 6-félét állít ugyanarról, az beszédes.
Azért 2.2M közelében erősen kattognék ezen, hogyapékbene. És egy ugyanilyen "moddolt" 1.6-ossal még mindig közelebb a grálhoz a delikvens, de akár el is bonthatja, végülis övé. Ezek csak opciók.
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
molnarpeter
nagyúr
Ugyanaz a helyzet, mint a múltkori TC videóban [link]
Gyárilag az acél hüvelyre van ráöntve az alumínium, ezt fúrják ki (öntés miatt nem lehet hagyományos módon kipréselni), és tesznek be másikat, aminek vastagabb a gallérja. Dugattyú marad, az ő szempontjából tulajdonképp nincs változás csak a felső részen a vastagabb acél többet bír, nem fog megint elrepedni. Régebben, mikor még külön készültek a blokkok, és simán cserélhető volt a hüvely, ott még szerintem ez a felül karimás kialakítás volt a jellemző már alapból is, legalábbis amivel én találkoztam... A rendszer gyakorlatilag marad, jelentős változásnak azt a néhány mm-es részt lehet mondani, ahol több az anyag, de tapasztalatok alapján nem jelent gondot (a merőleges sík a lépcsőnél kívül megfelelően ellátja a tömítés feladatát, felülről meg nyomja a hengerfej). De nincs gépműhelyem, ez csak műkedvelői vélemény
Dißnäëß: be kell fizetni a plusz regadót, és 2.5T bele, mint facelift előtt volt (kivéve, ha már a károsanyag besorolás romlana, akkor sajnos füst).
[ Szerkesztve ]
Dißnäëß
veterán
Jó a 2.5T ha volt gazdája. Ha nem, ... De erről külön sztorim van, meg meglátásom, saját példám mentén. Az 1.6 Eco váltóját lehet széttépné, ha rámegy egyáltalán. Ez Volvo.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
oliwire
őstag
Gondoltam, hogy egy motorcsere ilyen körülményes, és ha még másfajtát rakunk bele, az csak bonyolítja a dolgot..
hobbiként nagyon érdekesnek tartom amúgy, amellett, hogy valószínű eléggé pénzes mutatvány, de a munkába járós autón nem nagyon kívánnám, hogy ilyeneket kelljen elvégezni..
oliwire
őstag
Ez tényleg tanulságos videó Sok mindent meg lehet tanulni belőle
Dißnäëß
veterán
Hozom a saját mesém, hátha ez is mond valamit.
Motor kakukk lett nálam március körül. Hajtókar csapágyas, durván. De hálistennek se blokk, se hengerek, se hf nem sérült. Viszont ki kellett rendesen takarítani, 2 új hajtókar, 1 hajtókar csapágy szett, mellékesen 1 maku Volvo főtengely, tömítés szett, szűrőhegyek és cserék, főtengely szimmering, 20 szelepszár szimmering, hf nyomáspróba, szelepfészek bemarás, utána az elmászott szelephézagok miatt lapkázással (és eleinte spéci szerszám hiányában sűrű fejvakarással) végül szelephézag állítás, 5 új gyertya, vízpumpa, teljes vezérlés csere, dugók elmosása-takarítása, új gyűrűsor nyilván, stb... új fékolaj, váltóolaj, kuplung is már nem volt valami szép, kérdezte cseréljük-e, hát én már legyintettem, legyen, .. mikor átvettem az autót, mint a Doxa óra, a kis 1.3 Honda után meg nagyon kellett vigyáznom a lábamra, mert pincéből akkorát ugrik, jaj.
És több hetet (!) lamentáltunk azon, több szerelő ismerősömmel is, hogy motorcsere legyen, vagy ezt újítsuk fel. Senki nem tudott bontásig semmit. Nyilván. Szerelő legurult vele trélerről, mondta indítsam, meghallgatja. Úh mondom biztos ? Végül indítom, már integet, állj állj.. Kelepelt mint állat. Végül azt mondtam, egy életem egy halálom, vegyék ki, bontsák meg, nézzük meg, menthető-e, vállalom a plussz munkadíjat, ha kiderül, hogy kuka. Én meg vadásztam kínkeservesen egy köszörülést nem igénylő jó, szép főtengelyt a neten (esélytelen, vagy arany ár, vagy mák kell hozzá). Végül Athénból jött, még csak nem is eBay-en, csak úgy direktbe ráírva, gugli dobta ki a szervizt, volt sok jó komment + csicsa weboldal, gondoltam nem csórók, csak nem vernek át, fontos nekik a név és a jó értékelés google térképen, úgyhogy berizikóztam, hogy átvernek vagy sem (jogi védelem hiányában ugye), hálistennek nem volt semmi. Utaltam, küldtek egy olyan maku főtengelyt, hogy a 10 ujjam megnyaltam, szerelőm csak pislogott, hogy ezt meg honnan, hogyan. (Azért 2 hónap állásba belekerült, pokoli nehéz volt találni egy megfelelőt) . Azt még precíziósan kimérte a gépműhely, egyensúly, repedésvizsgálat, nyugvócsapágy felületeket felpolírozták, hogy szépen fusson, nagyon szép munkát végeztek mindenhol, de na, nem olyan volt az sem, hogy megvettük, belehánytuk oszt jó.
Tehát billegtem javítás és komplett mocicsere között. Úgy voltam vele, ahogy később egy profi Ford 2.5T szaki is egyetértett velem, hogy ha most párszázért veszek egy raklapon elém tett 2.5T -t, hogy "öcsi, ez fasza, hidd el", aztán taknya-nyála egybe, ömlik az olaj itt-ott, vagy épp szét van rúgva, mert egy 2.5 ST fókából jött ki, azokat meg szokás kergetni néha ugye (kevesebb a gondos gazdi, mint a tökkelütött), na... érted... az akkor ugyanúgy bontós, atomjaira szétszedős történet, mert akkor már az ember leás a mélybe és korrekt munkát vár, nem pedig egy időzített problémát rakat be. Akkor meg minek vegyem, ha ott a sajátom. Szóval maradtam a sajátomnál, ki az asztalra vele, aztán szétbontás és várjuk az ítéletet. Itt azért elmormoltam egy imát az égiekhez, hogy menthető legyen.
Nemet mondtam a komplett motorcserére és bejött. Blokkom, hengerek, nikasil réteg, hordósodás, minden ilyen szempontból rendben volt és oké a moci, hf határeset volt, először azt mondták a gépműhelyben, hogy elég takarítani, aztán a szerelőm döntött úgy, hogy áh, tisztítsák fémig és szépen akkor megtörténtek a beavatkozások és újramérések, legyen minden rendben. (Szeretem a lelkiismeretes munkát amúgy és lenyeltem a békát, blokk és hf nem tréfa).
Első 1000km után vittem vissza olajcserére, nem bejáratós elvileg, de az új gyűrűsor miatt azt mondta a szerelőm, jobb az óvatosság, ha nem is konkrétan fémspén, de jöhet le kis mikro-ez-az, meg jó, ha nem nyomom ki a szemét Vigyáztam-vigyázok is rá..
Most az első 1000 óta plussz 1500 körül járok vele, még van némi km az 5000-edikig, akkor is egy olajcsere. Azután már beállhatok egy 10-ezres intervallumra és béke. Néha már lépegetem, de óvatba, semmi durva pörgetés.
Eddig hibátlan. Egy pötty olajat sem eszik, kiváló munka történt vas oldalon, aminek nagyon örülök.
Szóval nincs részemről sosem ragaszkodás egyik vagy másik megoldáshoz, de amikor egyértelműen necc menteni egy motort, vagy a rizikó, hogy jó lesz, drasztikusan nő, azt jobb belátni. (Mindig van rizikó, csak nem mindegy, mennyi, és ennek jó belövéséhez érdemes eksön előtt több szakemberrel beszélni).
Meg egy kevesebbet futott 1.6T más tészta, mint egy 210-ezres 2.5T (aminek hajtókar csapágy hibáját az 1-es hengernél vélhetően az okozta, hogy magasról szartak a kötelező olajcsere intervallumra, és/vagy szar olajjal használták, de ezt sosem tudjuk már meg, egy biztos, pedálok, sebváltó, kormány és ülések alapján egyértelműen céges pályagépe volt valakinek, ami - esetemben - jó). Mindenesetre mutatta a jelét, mikor megvettem, hogy véres már kicsit a torka, szervizkönyv is hiányos volt, de legalább volt alkualapom, tudva, hogy itt nem áll meg majd a történet. Törésmentes karosszéria, fullbőr, stb. ez így meggyőzött. Még 3000-et gurultam vele, lábán hazajött + itthon kis csavargás, mielőtt az M3-on Gyöngyös magasságában elkezdett csúnyán csörögni valami benne 140-nél. Azt hittem, van még benne valamennyi, nem volt. Tanulópénz. Alapjáraton kihúztam (borzasztó csörgés) leállóba, motor azonnal leállít, majd tréler haza (120e) .. pénzlocsolda indult.
Megbántam ? Nem. Isten moci, gyógyszerként írnám fel minden nihilben szenvedő kiégett családapának. Rengeteg szemtelen átlag autós a visszapillantóba kerülhet a pályán, ha úgy akarom, de nem szoktam baromkodni, neveljen mindenkit a rendőr, vagy az élet. Ugye ő egy szép doboz, de attól még mások számára "doboz" családi. Igazi sleeper ezzel a mocival
Inni szeret, 9.5 vegyesben (agglomerációban vagyok, van benne Bp és M0 is). Ez dinamikusat jelent, nem papásat és nem is idiótát, hanem a tök kulturált normálisat. Nincs előzgetés, nincs tökölés sem. És nem húzom egy Vácin vagy Hungária 70-es tábla mellett hatodikba, mert vigyázok a motorra. De 100% home office mellett nem érdekel a fogyi, nem ingázok, csak Aldizok, vagy haver, család... Amikor meg kell, kényeztet.
Az LPG-t sajnálom egyedül. Van, aki gázosítja ezt a motort, de a szelephézag állítás itt nem triviális, mint más hidrotőke-mentes mociknál, annyira "kretén" motor, ha nincs meg hozzá a gyári célszerszám. LPG doktorral is egyeztettem, mondták sima ügy, és nem kell FlashLube szelep kenő folyadék hozzá, erről még cikkeztek is, hogy hülyeség, Totalcar-on. Külföldi fórumokon meg többen 2.5T-znek gázzal, Flashlube-al, és már 150-ezren túl vannak, tünetmentesen, pedig ennek a blokknak a teteje nem szereti a nagy hőt annyira állítólag. Nem mertem bevállalni, nem is fogom sztem már.
Ez ugye mk1-es modell, az mk1 facelift a króm és a DRL miatt bejön, de annyi. Pont. Ha most átváltanék arra, mi a garancia, hogy milyen állapotú a motor, milyen gazdája volt ? (Mind karbantartásra, mind viselkedésre, láb súlyra úgymond). Ez minden használtautónál kérdőjel persze, nyilván , de így, hogy ekkora nagy rendbetétel történt nálam, eszem ágában nincs megválni tőle. Ha ez a hiba nem jött volna, lehet elcsábulnék, így már soha.
mk2 (2015-) S-Max-okban már nincs 5 henger, abszolút kizárt, hogy később arra váltsak innen. Én nem akarok már 4-hengeres autót többet. Vagy 5+, vagy fullelektro (előre menekülve, de ott még kivárás van egyelőre szvsz). Nem nagyon tetszenek az újabb autók. Ja de, egy Huayra, vagy egy régi-új megkímélt gyűjtői Zonda, az szerelem lenne..
A plusz regadót nem értettem. Miért kellene 2.5T motorcseréhez regadózni ? Az az autót terheli, nem a motort magát. Vagy én aludtam be valamit.
Érdekesség: német verdám van. Motor típus rajta (B5254T3, HUWA), kód nulla és így lett ez honosítva és ez így teljesen oké és elfogadott is, hogy nincs egzakt motorszám német születésű import járgányoknál, mert odakint nem szarakodnak ilyennel, sehova nincs beleütve egyedi kód. Ott a motorcsere olyan, mint itthon a visszapillantó tükör csere. Ennek azért vannak néha előnyei, kívánom, hogy ne kelljen élni vele, de na. Ezt így zárójelben a "papírmunka" fejezethez
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
oliwire
őstag
Örülök, hogy a te történeted jól alakult
viszont rögtön egy olyan kérdésem is lett a végét olvasva, hogy mi a baj a 4 hengeresekkel az 5 hengerrel szemben?
Mert most az új generációs Ecoboostok 3 hengeresek, és arról is azt olvasom, hogy mennyire kár, hogy 3 henger, miért nem 4..
molnarpeter
nagyúr
Ejha... köszi, hogy leírtad a történetet.
Régi főtengelyt nem lehetett túlméretes csapágyhoz köszörülni amúgy, vagy fel sem merült? (Egyszer mentem olaj nélkül pár száz métert... akkor elég volt annyi, meg kicsit romlott a vezérműtengely+hidrotőkék állapota, de az megint más történet.)
Gáz projekt szerintem nem lenne rossz amúgy - nade ilyen javítás után gondolom nem esik jól még pár százast befektetni, és onnantól kezdve megint ott tartunk, hogy kevés futással sokára térülne meg
Regadó: köbcenti is szerepet játszik a számításnál, ezért utólag a különbözetet le kell róni, ha drágább lenne a cseremotor importja. Különben mindenki 1.4 szívóval hozná be az ST-ket, RS-eket
Nekünk is motorkód van csak a külföldről hozott kocsi forgalmijában, nem teljes motorszám, de múltkor egyik régebbi (magyar) vas átírásakor szóltunk inkább, hogy egy körben le kéne azt is kódozni... ott kb 30 ezer egy bontott motor, ennyiért már bármikor kinézhet a csere.
troll81
addikt
Mert nem 5 az a legnagyobb baj..egy jó hangú kiegyensúlyozott csendes motor.
Kb 3000 tol 5000 ig szép hangja van a gyári kipufogó val is.
Próbálj ki egy St t Nyíregyháza n pl majd újra gondolod..
Joker88
őstag
na,tök király
de volt egy másik,frissebb kép is az enyimről ha már szenvedett vele a políros-mester
In loving memory of Garrett Lockhart
TommyX_
őstag
Nekem is 1.6-os ecoboost van a fiestaban, igaz még csak 72000 km lesz benne, mondjunk a gyári visszahívás tavaly nyáron lett megcsináltatva.
Amikor viszem majd olaj cserére, kérem nézzék meg úgymond a csöveket is.
Hand's Up Music isn't dead \O/ | Ford Puma A Driver's Dream
kcsa
veterán
Hála az égnek, hogy molnarpeti tanácsát fogadtam meg és a sima 1.6-os Fókára újítottam. Egy pillanatig sem bánom, elég ez a 100 v 101 ló bőven Ha több pacira lenne szükség, akkor lehet nem ford vonalon gondolkodnék.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
Ha több pacira lenne szükség, akkor lehet nem ford vonalon gondolkodnék. -> Hanem?
Tegnap megjött a Note 9, belakása folyamatban de majd készítek pár képet a kocsiról valami szép környezetben (és nem nappal szemben), csak jusson rá idő.
Jó lett az összefoglaló!
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
tomszli11
tag
Sziasztok!
Tudtok ajánlani nekem Ford Focus Mk2-be Ti motorosba akkumulátort?
Én ezt néztem ki:
link
Köszi előre is!
molnarpeter
nagyúr
Van akku szenzor benne?
tomszli11
tag
Nem hinném, hogy van benne.
oliwire
őstag
Gondolom egy 4 henger is kiegyensúlyozott lehet, hisz minden ütemre lehet egy munkaütem. De az 5-nél milyen sorrendben van a munkaütem, hogy kiegyensúlyozott legyen?
oliwire
őstag
Valamiért azt a képet találtam meg a hozzászólások között, mikor illesztettem a táblázatba a linkeket. Melyik képre gondoltál akkor? Belinkeled ide a hozzászólást?
oliwire
őstag
Beégett a motorja?
ReFleXx
addikt
napifelni: [link]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
Akkor az Audi lenne a befutó Talán egy A8 V6-os tiptronic Vagy hasonló...
Ha még merészebb lennék, akkor egy jó kis M4 Egy a gond velük... Megfizethetetlenek
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
Milyen mágneses telefontartót tudnátok ajánlani a kocsiba ami ott is tartja a helyén és megfizethető is?
csabex2007: Nem vagyok nagy négykarikás de ültem már egy szivar kombiban. Puha volt, kényelmes és halk, pedig már vagy száz éves is elmúlt a vas. Ha német akkor négycsillag és ott is nálam befutó a családi rakéta RS6 kombi.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
troll81
addikt
Értsd jol kiegyensúlyozott motor harmonikus. Nekem kicsit elfogult vagyok.
[link]
KB egy másfél hónapja beszéltem egy rs tulajdonossal... 2018 as rs focus..
Minden jó szép szereti kérdezem mi a hiba egy henger hiányzik
Van aki szereti van aki nem. Ennyi kB.
DeFranco
nagyúr
[ Szerkesztve ]
Dobj meg légy oly kedves egy konkrét linkkel, lehetőleg ebayről.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
molnarpeter
nagyúr
oliwire
őstag
Értem, köszönöm!
#27070592
törölt tag
Ilyenkor szoktam sajnálni hogy a mk1 Focus kerékagy négycsavaros.. azért is nem vettem még ötküllős felniket mert (szvsz) hülyén néz ki egy szép ötküllős felni négy kerékcsavarral.
De azt tudod, hogy nem tudod rárakni a 4 csavarosra, mert kell hozzá egy pogácsa, vagy minek nevezik.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
#27070592
törölt tag
Jaaa!
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
lizakattila
senior tag
A kérdés már csak az, hogy összesen vagy fejenként 1 rekesz.
Adatbekérő kitöltve.
A fotó pedig itten található: [kép]
Előre is köszönöm Mindenki fáradozását.
Hogy szakmai téma is legyen. A jobb oldali féklámpám vacakol, valszeg letestel egy vezeték, mert ha felkapcsolom a helyzetjelzőt/tompitottat, akkor nem működik a jobb oldali féklámpám. Ha jól sejtem egy zöld/fekete (legalábbis nálam) vezeték felelős ezért. Na az első ülésig sikerült visszakövetnem a kábelköteget, ott nem találtam hibát.
A kérdés az lenne, hogy onnantól (a B oszlop aljától a küszöbnél) hol fut tovább ez a kábelköteg, mennyire kell szétbontani miatta mindent?
[ Szerkesztve ]
"Ha próbára akarod tenni egy ember jellemét, adj neki hatalmat." - Abraham Lincoln
n1nja
tag
Most nem felejtettem el.
A dátumjelölő mindkettőn 2002 szeptemberi gyártást mutat.
oliwire
őstag
Beillesztettem a word-be a kártyát, ma feltöltöm a drive mappába, és DeFranco, ha majd ráér, meg tudja csinálni belőle a képet, és radi8tor meg az összefoglalóba beleteszi.
Szerk.: szerintem a fejenként 1 rekesz is el tudna fogyni előbb utóbb
[ Szerkesztve ]
oliwire
őstag
Neked is csatoltam a képet a word-be már, ami ma lesz feltöltve