Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#29501) DeFranco válasza oliwire (#29500) üzenetére


DeFranco
nagyúr

már a visszaút egy jó része is megvan :D

(#29502) A Zéé válasza oliwire (#29500) üzenetére


A Zéé
addikt

már visszafelé tartana a Holdról is :D

Ehh, DeFranco beelőzött :))

[ Szerkesztve ]

Just a simple Lineman...

(#29503) ReFleXx válasza westcoastog (#29499) üzenetére


ReFleXx
addikt

az szep futás, motor meg gyari?

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#29504) oliwire válasza DeFranco (#29501) üzenetére


oliwire
őstag

Következő cél a Mars :D

(#29505) kcsa válasza westcoastog (#29499) üzenetére


kcsa
veterán

nem ajánlott a DuratecHE!!! :D

(#29506) westcoastog


westcoastog
veterán

Hozzáteszem előző tulajnál volt már gyűrűzve állítólag, meg vezérlés és vízpumpa, szóval nem bontatlan, de megy. 😁

(#29507) westcoastog válasza oliwire (#29500) üzenetére


westcoastog
veterán

11-szer körbement már. :DDD

(#29503) ReFleXx
Nem láttam arra utalást hogy másik motor lenne, csak gyűrűzés volt elméletileg, de az is 300 fölött jóval szerintem, nem tudom az előző tulaj mennyit ment vele, 2 évig volt nála.

(#29505) kcsa
Jó az míg nem eszi az olajat. :DDD
Tervezem sűrűn cserélni benne mondjuk, 7-8000 körül, most már esedékes lesz nemsoká.

(#29508) kcsa válasza westcoastog (#29507) üzenetére


kcsa
veterán

Ha a motorszám vége megegyezik az alvázszám végével, akkor a gyári motor van benne.

(#29509) westcoastog


westcoastog
veterán

Megfogom nézni a forgalmit ma. :K

(#29510) subaruwrc


subaruwrc
félisten

Mai program volt.
Váltó és motorolaj csere :)

[ Módosította: radi8tor ]

(#29511) erdey_a


erdey_a
őstag

ajtótömítésre, befagyás ellen a szilkon vonalon túl van valami bevált kence?

Vérboci

(#29512) darvinya válasza erdey_a (#29511) üzenetére


darvinya
titán

Én kerékpárhoz való szilikont használok, mert az kivan téve rendesen a környezetnek, s eddig ez vált be legtovább (3+ év).

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#29513) kcsa válasza erdey_a (#29511) üzenetére


kcsa
veterán

glicerin a patikából, a nálam okosabbak szerint jobb is mint a szilikon, én meg hiszek nekik, szóval ezt használom :)

(#29514) ReFleXx válasza subaruwrc (#29510) üzenetére


ReFleXx
addikt

szereld magad?

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#29515) subaruwrc válasza ReFleXx (#29514) üzenetére


subaruwrc
félisten

Igen.

(#29516) molnarpeter válasza erdey_a (#29511) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

BMW Gummipflege, szilikonmentes :R

(#29517) erdey_a válasza kcsa (#29513) üzenetére


erdey_a
őstag

persze glicerin... csak nehogy nitro-t adjanak, aztán ha becsapom az ajtót jól felrobbanok :DDD

Vérboci

(#29518) flymi válasza kcsa (#29513) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Nem válasz, de máma gyüszmékűt meg a csillivilli úgyse lássa senkise alkatrész. Asszem te cseréltél a géptető alatt ilyen rudazatot igaz? Ha jól rémlik részletes leírást is adtál a mikéntyirű, mert emellé aztán semmisevót. :N

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#29519) Joker88 válasza erdey_a (#29517) üzenetére


Joker88
őstag

:DD

In loving memory of Garrett Lockhart

(#29520) westcoastog válasza subaruwrc (#29510) üzenetére


westcoastog
veterán

Iskolánk gondnoka meg állítja hogy nem lehet váltóolajat cserélni a focusán mert hogy nincs leresztő csavar..
De azt is mondta hogy motorolaj utoljára 2 éve volt cserélve benne, nívón alig éri el, váltóolaj se volt még cserélve... :DDD

#29508kcsa
Egyezik a motor és alvázszám vége, a gyári motorja van a kocsiban. :)

[ Szerkesztve ]

(#29521) tomszli11


tomszli11
tag

Sziasztok korábban már írtam hogy a Focusomnak (2005 Ti-vct) ingadozik az alapjárata, napokban kijött az óracsoport hibája ami egyből szervízre került, és ott minden hiba kódot lenulláztak. Ma hosszabbat mentem a kocsival és jobban megfigyeltem, hogy a fordulatszám ingadozás inkább akkor jelentkezik amikor egy nagyobb tempó vagy 3ezer feletti fordulat után kapok egy piros lámpát vagy meg kell állni és akkor álló helyzetben üresben illetve egyesben is produkálja az 500-1500 fordulatszám közötti ugrálást.
Még annyi hogy amikor 500ra leesik akkor a fényeken (fényszóró, beltér) is látszik hogy halvanyodik, mintha fulladni akarna.
Kis gáz adással tartható a fordulat, akkor nem ingadozik.

(#29522) gabor9991 válasza tomszli11 (#29521) üzenetére


gabor9991
őstag

500-as fordulatnál már leesik a feszültség ez igazából normális.

(#29523) tomszli11 válasza gabor9991 (#29522) üzenetére


tomszli11
tag

Gondolom a feszültség leesés a normális, nem az hogy így igandozik. :D
Én a folytószelepre gyanakszok vagy esetleg a benzin szűrő elkoszosodása tud ilyet okozni?
Páran mondták nekem légtömeg mérőt, az Egr-t meg a MAF szenzort.
Ezek esetleg okozhatnak effélét?

[ Szerkesztve ]

(#29524) ReFleXx válasza westcoastog (#29520) üzenetére


ReFleXx
addikt

a legtöbbön tényleg nincs, meg nem is tud az összes olaj kifolyni amelyiken van csavar.

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#29525) gabor9991 válasza tomszli11 (#29523) üzenetére


gabor9991
őstag

Ja az a normális, hogy halványabb lesz alacsony fordulaton.
Bármilyen tippet is kaptál, benzinszűrő nincs(csak a tankban a szivattyúval együtt) illetve EGR szelep sincs, szóval ezeket kizárhatjuk.
Fojtószelep simán lehet, nem nagy valami megnézni és kipucolni.

(#29526) subaruwrc válasza westcoastog (#29520) üzenetére


subaruwrc
félisten

végülis ez sem leeresztő csavar de egy kis odafigyeléssel még ezen át lehet a legjobban leengedni. 2 éve motorolaj csere. EHH. nem irigylem csóró kocsit.
én tízezrente cserélek a motorba, váltóba is másodjára 40 ezer km alatt.

(#29527) tomszli11 válasza gabor9991 (#29525) üzenetére


tomszli11
tag

Köszi a választ!
Légtömeg mérőről mi a vélemény?
Illetve szívesen meghallgatom, hogy neked mi a véleményed mi okozhatja?
Ja és még az alapjárati motor a kérdéses.

(#29528) zsolt1225


zsolt1225
aktív tag

Jött ma egy ilyen szilikonos kulcs védő, de benéztem és nem is ilyen az enyém, nekem alsó részén szélesebb. Esetleg valakinek van olyan amihez ez jó? Nekem nincs szükségem rá.

(#29529) gabor9991 válasza tomszli11 (#29527) üzenetére


gabor9991
őstag

Bármi lehet.
Nem szívesen adnék tippet így látatlanban távolról.

(#29530) vasimnbt


vasimnbt
csendes tag

Sziasztok!
Abban kérem segítségeteket,hogy Ford Focus Kombi /2017/ és Ford Transit Connect /2015/ gépjárműveink kábeleit /lakótelep parkolójában/ a különböző állatok /nyest/ folyamatosan elrágják,vagy motortéri mozgásukkal károsítják.Vásároltam Kemo M100N ultrahangos nyestriasztót,s hozzá Nyest Spray-t.Van kiskutyánk,úgy szeretném beszerelni ezt a riasztót,hogy az CSAK akkor működjön,mikor lezárjuk az autót.Tud valaki ennek a bekötésében segíteni?
Köszönettel.

(#29531) #27070592 válasza westcoastog (#29520) üzenetére


#27070592
törölt tag

Pedig váltóolaj-cserére van egy ősi albán móccer, a feltöltő/szintellenőrző csavaron keresztül. Egy doboz (legolcsóbb fajta, tökmindegy) pumpás adagolóval ellátott folyékony szappant kell vásárolni (vagy nem kidobni a már megvásárolt de kifogyott otthonit) aminek a pumpás adagoló szerkezetére kell egy hajlékony és elég hosszú csövet applikálni.
Ezt a csövet kell letuszkolni a váltóba, lehetőleg az aljáig, majd türelmesen kipumpálni belőle a régi (gyári) olajat, persze nem a földre hanem egy alkalmas edénybe. Ha a kipumpálás készen van, gyári specifikációknak megfelelő váltóolajjal szintig kell tölteni a váltót, csavart visszarakni, és voila..
Elmebetegebb hobbisták egy éjszakára tiszta benzint töltenek a váltóba, ami feloldja a lerakódásokat, majd másnap a pumpás móccerrel kiszedik a koszos benzint, pár órát hagyják zárócsavar nélkül szellőzni a váltót hogy a maradék benzin is kipárologhasson és utána töltik be a friss váltóolajat. A benzines öblítés többször is ismételhető.
Kizárólag saját felelősségre! :)

Egyébként ha a nívópálca nem éri el a motorolaj szintjét, érdemes szakkereskedésben hosszabb nívópálcát vásárolni.

(#29532) westcoastog válasza ReFleXx (#29524) üzenetére


westcoastog
veterán

Eddig az mk2 és mk3-as mondeomon szerencsére volt leeresztő és feltöltő csavar is. Focus nem volt a kezeim között.

#29526subaruwrc
én is sajnálom azt az autót, motorolajat én 1-év vagy 7-8000 körül ledobom. Most a fékfolyadékon kívül már minden cserélve van.
#29531camelferr
Hát majd megcsináltatja a gondnok bácsi ha akarja, mindent lehet csak akarni kell.
Pár váltóolaj cserén már túl vagyok. A mondeom most castrol syntrans multivehicle váltóolajat kapott, természetesen ford spec.-nek megfelelőt.

Szerintem meg nem is kell olaj a motorba ugyan már. ;]

(#29533) darvinya válasza #27070592 (#29531) üzenetére


darvinya
titán

És westcoastog

Egyszerűbb 3L kézi permetező fordított szeleppel, ami vákuumot hoz létre.
Kb. ½ perc alatt kiszippantja az olajat.
Persze, ha 2.5L-es olajos váltó, akkor végefelé belassul.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#29534) erdey_a


erdey_a
őstag

milyen váltóba cserélitek az olajat? automatába vagy kézibe?
a kocsim leírása nem szól váltóolaj-csereperiódusról... 1.6 ti-vct, ötös manuális

Vérboci

(#29535) patomi válasza erdey_a (#29534) üzenetére


patomi
őstag

Jellemzően kuplung cserénél szokták azt is, mivel kifolyik úgyis egy része. (Mondják a hozzáértők) Nekem is akkor lett cserélve, gyári olaj került bele. Nincs is semmi gond vele.

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

(#29536) erdey_a válasza patomi (#29535) üzenetére


erdey_a
őstag

kb mikor esedékes a kuplungcsere? nyilván mikor elkopott, de kb. mennyit bírnak a fordban?
180ezerrel adtam el az előző kocsit (skoda), de abban nem kellett se kuplungot, se váltóolajat cserélni még

Vérboci

(#29537) patomi válasza erdey_a (#29536) üzenetére


patomi
őstag

Cromaxba srác azt mondta 150k felett minden km ajándék. Nekem 160k km felett kezdett a csapágy sípolni kuplung még birta volna. Így csere lett az egész. Nem olcsó szétszedetni.

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

(#29538) Zoli-bácsi válasza patomi (#29537) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

Ekkora baromságot rég nem olvastam(mondott a cromaxos). :W

Még a dízelekben is simán elmennek 200-250ezret. Én 500nál cseréltem(2.0 benzin)

(#29539) patomi válasza Zoli-bácsi (#29538) üzenetére


patomi
őstag

Én nem értek hozzá, nem vagyok alkatrész kereskedő, sem autószerelő. Nekem a csapágy sípolás miatt kellett cserélni. (Tipikus csapágy hang volt és nem akartam megvárni míg beáll)
De gondolom te jobban tudod. Gyanítom az sem mindegy milyen körülmények között rakod bele az 500k kilométert .

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

(#29540) westcoastog válasza erdey_a (#29534) üzenetére


westcoastog
veterán

Kézi, de ha automatám lenne is már le lenne cseréltetve.
Az hogy a leírás nem szól róla még kell. Élettartam olaj, long life motorolaj bs.. :)

(#29541) iceQ!


iceQ!
addikt

Sziasztok,

Ford C Max 2017 1.5 dizelnél mennyibe kerül a hivatalos első 100 ezres szerviz?

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS

(#29542) Csabex válasza Zoli-bácsi (#29538) üzenetére


Csabex
őstag

A Vectra ami a Ford elött volt, azt 406.000-el adtam el úgy, hogy a kuplung még gyári volt benne :D Kapott rendesen, mert 70%-ban csak város. Pályán néha került egy olyan aki belémállt amikor épp egy kamionsor mellett haladtam, na akkor szépen vissza 3-ba és kihuzattam 160-170-ig :DDD Szóval kapott rendesen, de nem volt hozzányúlva és hangja sem volt... A vége felé már kezdett elég fent fogni, szóval lehet még egy 50 vagy 100.000 és kuka lett volna.

"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass

(#29543) David891


David891
csendes tag

Sziasztok ahogy nézem a gyári mondeo felniket mind ET55
Illetve a szélesség 7,5
Na most egy ilyennel nagyon mellé lőnek?
[link]

(#29544) #24556544


#24556544
törölt tag

Azt valaki tudja, az milyen beállítás sync 2 nél, hogy ha az ember leállítja a motort a rádió megy zavartalanul, csak akkor kapcsolódik le, ha pl. az ajtót kinyitom.
Csak mert eddig így működött, de most engedélyeztem a gps -t a sync 2 -n mert gyárilag nem vették meg bele, és azóta egyből leáll a motorral együtt.
Nem zavar, csak fura :D

(#29545) oliwire válasza #24556544 (#29544) üzenetére


oliwire
őstag

Forscan-nel engedélyezted?

(#29546) #24556544 válasza oliwire (#29545) üzenetére


#24556544
törölt tag

aha

(#29547) oliwire válasza #24556544 (#29546) üzenetére


oliwire
őstag

Videót néztem róla, hogy kell engedélyezni, de ilyen mellékhatást nem írtak. Nincs benne esetleg vmi beállítás ott, ami ezt befolyásolja?

(#29548) ReFleXx válasza Zoli-bácsi (#29538) üzenetére


ReFleXx
addikt

hasznalat függő, van aki lerugja 100k alatt :DDD

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#29549) #24556544 válasza oliwire (#29547) üzenetére


#24556544
törölt tag

Nem tudom, igazából először a tolatókamera se ment. Sőt mikor a kocsit megvettem akkor se. Csak vissza lett állítva az egész úgy derült ki, de msot emgoldottam magamnak.
Egyetlen számot irtam át 4 esre, és ennyi.
Bár először az egész számsort irtam át a videóban szereplőre akkor nem ment a kamera. Aztán visszaírtam gyárira csak 4 essel, aztán így fasza most.
Csak leállításnál leáll a rádió, ami nekem jó, csak nem tudom normális e :D

(#29550) ReFleXx válasza #24556544 (#29549) üzenetére


ReFleXx
addikt

nekem gyarilag leallitasnal meg nem all le a radio, csak gyujtas levetel utan

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.