Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
bajnokpityu
félisten
azért nem eszik ilyen forrón. sokkal többet tudnak ma a tervezők, mint régen. nézz meg egy 20évvel ezelőtti akkoriban kihegyezett motort, h milyen normákat tudott milyen terljesitmények mellett. és nem ment el annyit a blokk, mint mondjuk 10éve egy nagyobb literteljesitményű modernebb.
szóval nem vagyok arról meggyőződve, h újabb motorgeneráció esetén igaz lenne, h kihegyezettebb=rövidebb élettartam..
crx szivóként tudott 1.6ból 160lovat, pl. vagy integra 2.0literből 200at. nah az ki volt hegyezve. és 100ezrenként generál is volt turbóval jóval könnyebb.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO