Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
bajnokpityu
félisten
tipushibák?
amit tudok, leirom, de nyilván nem teljes a lista.
hát, pl a kormánygombok. jobb oldali menü lefele, ill. tempomat sebesség csökkentés szokott legelőször meghalni, illetve hibázni.
pieburg szelepek (leállításkor nyöszörög közvetlen gondot úgy tudom nem okoz, egyébként)
hátsó fékek be szoktak ragadni, ezt nem szabad megvárni, mert nyereg csere.
amit mindenképp tudni kell, hogy ezek kifejezetten hosszú távú utazást birják, pályázni valók, főleg. várost nem komálják. koromszűrő hamarabb telitődik, ezért könnyebb kinyirni (saját mérés szerint kb 5x olyan gyorsan telitődik a koromszűrő). fogyi is meglepően magas. 129+ tempoval pályán nálam 7körül, városban simán 9)
futómű masssziv (de mivel bonyolult, ezért, ha elkopott, akkor drága), utastér cicergésmentes nagyon sokáig, kopásálló is. elektromos nyavajával nem találkoztam, nem is nagyon hallottam róla, miközben pl a komfortelektronika ugyanaz, mint pl a picassoé
motorja simán tud 500e km-t probléma nélkül, ezzel nemigen lesz gondod, a gyári 20e km olajperiódust, ha betartják, akkor se.
legnagyobb gond az, hogy mindenki keveset futott, jólfelszereltet akar, természetesen annyiért, amennyiért az import fosokat kínálják százával a nepperek. kevés futás sztem egyébként azért nem feltétlen előny, mert a keveset tudott kocsi városban megy. ha meg valami nonstop regenerál(na, amit nem tud, ha állandóan leállítják), húzza magára a vizes lepedőt. évi 30-40e km sztem a minimum, amivel több az esély megkiméltre.
ha igy használod a dieselt, akkor nem lesz gondod a dpf-el. ha faceliftes, akkor meg pláne, ott jobb a konstrukciója. kéttömegű pályán használatknál 230at ki szokott birni, és akkor se vészes az ára. (szerelő mondta saját statisztikáját)
mivel ford, ezért legyen tartalék lé javitásra, valami biztos lesz, minél öregebb, annál esélyesebb. km-t jól birja, éveket kevéssé, úgy látom ez a márka. persze ismerek én is hibátlan tinit, de saját tapasztalatom nem ez. 8év fölöttit én már nem vennék, családban van ex ford kereskedő, max 10ig javasolja használatot.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD