Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  DIGI internet (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-05 18:11:35

LOGOUT.hu

DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4601) coopeer


coopeer
csendes tag

Sziasztok!

Adott Diginet 20/10-es! Csatlakozni egy hálózati kapcs ikonnal kell a nethez. (kissé laikus vagyok).

Bekötöttem a Dlink DL524 -es wifi routerét ahogy kell. Telepítettem Quick-ben(pPPOE). Semmi nem megy. Próbálkozok a MAC klónozással, de ne m tudok belépni a router-be a 192.168.0.1 -en, de nem engedni nem adja fel az admin belejelntkezőt sem. Próbálnám úgy csinálni, hogy elindítom a hálózati kapcs ikont, de az értelem szerűen már nem megy.

Segítsetek pls mit kell csinálni. A MAC klónozással is majd bajban leszek

köszo

(#4602) McLaca válasza coopeer (#4601) üzenetére


McLaca
őstag

MAC klónozásra nincs szükség, a router PPPoE részében kell mindössze a felhasználónevet és jelszót beírni, és ha DHCP-n hagyod (és a gépeden sincs elállítva), akkor már fog is menni.
A gond inkább azzal lesz, hogy nem tudsz az admin felületre belépni. Kábelek jók? Router IP-jének biztos ...0.1 a vége? Kap a hálókártyád IP-t a routertől? És ha igen, milyet?

Router reset és újra beállítás is segíthet.

Üdv!

A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

(#4603) Dot válasza coopeer (#4601) üzenetére


Dot
őstag

Esetleg pingelni tudod a routert?

élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!

(#4604) Jag válasza coopeer (#4601) üzenetére


Jag
senior tag

Lehet, hogy fix IP van beállítva a gépeden.

(#4605) DjPremier


DjPremier
aktív tag

Itt volt a szerelö srác,megtörtént a szerelés.Ezt mértem:
:R :C