Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rém
tag
Más sem tud belépni?
Az authentikátor valami központi hibára hivatkozva nem enged tovább? -
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #24707 üzenetére
ne idegelj, épp most gearezem a HC WD-met
-
Thrawn
félisten
Közeledik a patch, napok óta velünk tölteti fel az AH brimkészletét a Blizz
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
-
PunkZoli
aktív tag
Van 40 millió goldom hc-n sofcore-ra átváltani, ha valakit érdekel. privátban
-
defede
tag
Thrawn, Gorni kösz a múltkori játékot. Élmény veletek menni. Tetszett. Kíváncsi lennék MP10-re ilyen csapattal. A Horvathszabi itt van PH-n szintén?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/frenkdrebin-2705/hero/1804670 Hammer of justice crushes you Overpower
-
Thrawn
félisten
válasz defede #24715 üzenetére
Menne MP10 is, csak icipicivel lassabb lenne a tempó. Farmolni nem, de űberezni jó az MP10. (Nerf után lehet farmolni is megéri majd ott). Az elnök úr Bird néven fut ahogy az első hszben is benne van.
Cyberbeni: Akkor még jó sokáig lehet brimet gyűjtögetni AH-ba...
[ Szerkesztve ]
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Gorneck
legenda
válasz defede #24715 üzenetére
Nincs mit. Kicsit hama léptél...
Oda kicsit több DPS kell...meg nem ártana egy CM se...nem csak azé, hogy haladós legyen, hanem, hogy a fear ne okozzon lassulást...tényleg csak a DPS leadásával kelljen foglalkozni.
Látom ma is toppon a PH...
[ Szerkesztve ]
Gorneck#1239
-
defede
tag
válasz Gorneck #24719 üzenetére
Sok a túlóra mostanában. Az asszonyt is kirakták a melóhelyről úgyhogy elég kevés időm van kikapcsolódni D3-ban. Kerti munkák is indulna ráadásul. Azért a melóhelyen tudok AH-zni
http://eu.battle.net/d3/en/profile/frenkdrebin-2705/hero/1804670 Hammer of justice crushes you Overpower
-
-
mikromanus
veterán
válasz Rankerz #24721 üzenetére
275% dam (spike trap) vs 1202%% dam (wave of light). Mi a kérdés?
edit: még csak nem is az energiatakarékos verziót használja a monk, hanem a full DPS-est... A 4-5* annyi sebzés azért karcoljon már erősen!
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Rankerz
senior tag
válasz F-ECT$ #24723 üzenetére
Blizznek? Ilyen kaliberű játékokban a távolsági vs közelharci karik balanszolása alapnak számít. Úgy szokás hogy
Távolsági karik: többet sebez alacsony védelemmel
Közelharci karik: kevesebbet sebez nagyobb védelemmelA videóban a jobb védelmű közelharci kari dps ben is csúnyán rávert a távolságira hasonló gearben. Szerintem tanulságos
@Mikro a skillezésben DH nak miért nincs ilyen effektivitású sebzése? Mert anélkül csak papír az a dps ha nem tudja leadni
[ Szerkesztve ]
-
mikromanus
veterán
válasz Rankerz #24725 üzenetére
Monk: ellő az atomból 3-4 darabot, aztán csapkodhat a lomha fegyverrel 10-20 másodpercet, hogy megint ugyanott legyen. DH távolról (!!!) aláaknázza a terepet, a robbanások alatt is sebez a többi támadásával is és ha fogy a "nyersanyag" az aknához, akkor azonnal feltölti magát (25 hatred - preparation). Szép, hogy egy pakkot néznek, és ú, de OP a monk, de hosszú távon a run alatt nem feltétlen ennyivel erősebb ez a kombó sem. Ja, mondtam már, hogy a monknak bele kell másznia az ellen szájába a sebzésért, a DH-nak meg nem?
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Rankerz
senior tag
válasz mikromanus #24726 üzenetére
Itt pusztán a skillezés a lényeg mint te is írtad. Gear ugyanolyan (majdnem). Védelem monknak alapból +30% redukció. DPs papíron DH nyert. DPS ténylegesen monk nyert.
Nincs ezen mit túlragozni, bár te abban jó vagy de most a számok győztek akárhogyis nézem
-
czpitti
senior tag
válasz Rankerz #24727 üzenetére
Hát én nemtudom.Van egy haver dh hasonló gearrel mint az enyém de ő a papírforma dh : messziről aprít mint állat meg se közelítem,de ha véletlenül belekerül a lecsóba ( ha nem figyel 100%-osan) elfekszik.Ez akkor igaz ha ketten megyünk mert néha elfelejtem hogy a hátam mögött van szegényke.
Diablo III CZPITTI#2239 http://hu.twitch.tv/czpitti
-
mikromanus
veterán
válasz Rankerz #24727 üzenetére
Ez rövidtáv. Monk hamar "eldurran", a DH meg fentvan egész este. Ennyi a különbség.
Ghom MP10-et néztem. Kb azonos DPS, kb azonos idő. Ami tovább bírja mint 3 harang az már balanszos(abb). Egy-egy 5-10 perces runt azonos sebzésre esetleg értelmesebb összevetni, de ott se biztos, hogy valójában van ennek értelme.
edit: amúgy a retro barbár skillezéssel Mp10-en egy pakk megközelítéssel, ismerkedéssel, elpusztítással és a tetemek elásásásval együtt átlag 2 perc alatt meglehet. Nem annyira gyors, de stabil és jól elvan a karakter 3 desecrator tócsa, 6 arcane sentry, 50 elektomos szikra némi plague talaj és molten tenger mellett is (már ezek egyszerre egy területen, középen a barbival, +körülötte 4 oldalról 4 elit és 50 fehér ellen tengerében is)
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #24726 üzenetére
akkor nézd a WD vs DH kérdést. A csilivili hűdehúde DH-m semmi perc alatt kimegy a Hatredből és discből már MP4-en, miközben a WD-vel negyed olyan gearrel beleállok az arcane desecrator jailer vortex akármibe és MP6-on még olyanom nem volt hogy a mana elfogyjon. Nem tudom, van-e DH-d, de javaslom kipróbálni egyszer, csak hogy érezd, milyen az élet MP1 fölött. WD-vel még akkor sem tudnék meghalni, ha elaludnék az asztalon, DH-val meg kite-old szét a fél világot (mármint magas MP-n). Ja, és persze WD-vel ptv nélkül buffed 400-500K AOE sebzéssel rohangálok félálomban - a DH-m ehhez képest sehol sincs
[ Szerkesztve ]
-
mikromanus
veterán
válasz killerjohn #24731 üzenetére
Egyrészt akkro hanyag az erőforrás és skill kezelésed az egyikkal, vagy jó a másikkal, másrészt azt se hiszem amit kérdezel amíg nem látom a két olyannyira hasonló karakteredet. ez van. Mondjuk nem mmintha számítana a véleményem, ugyi?
Titok az armoryd, vagy megosztható velünk?A DPS amúgy se jelent semmit. 90k DPS-sel jobban sebez a különc WD-m, mint 200k-val a hagyományosabb skillezésű bármelyik másik karakterem. Az számít mennyi sebzést tudsz leadni, nem az, hogy mekkora az ePenised. Mondjuk a többinek is van pár fura buildje talonban.
edit: az én troll DH-m tele van erőforrással. Úgy aprít ahogy akatr és még a preparationt is hanyagoltam eddig. Van ami nem működik, vagy van némi skill, vagy item előfeltétele. Unlimited clustert akarsz nyomni, vagy mivan?
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Rankerz
senior tag
válasz mikromanus #24730 üzenetére
Szerintem a DH nak legalább annyira bajos az erőforrás menedzsment mint a Monknak, sőt. Legalábbis amiről én tudok. Bele lehetne itt abba is kötni hogy egy target nem multi target vagy kis idő vs hosszú idő nem megfelelő teszt eredményt adott. Szerintem akkor is látványosan lebőgött, na mindegy .
Az meg hogy a játék elején kellett a +30% közelharci fiuknak az biztos még úgy is a távolsági karik farmoltak 0-24 be (ha emlékeztek) de azóta sok idő eltelt és nagyon elbillent a mérleg a Monk/Barb irányba. Ha most jön 1.0.8 ba mob sűrűség buff sok értelme nem lesz távolságra menni, hisz a szádba is ellenfél lesz olyan gyakorisággal lesznek a pályán. Bár ez már kicsit off
-
mpierre
veterán
válasz mikromanus #24730 üzenetére
"Ami tovább bírja mint 3 harang..."
Komolyan mondom, hogy befejezem az elkezdett papnőt.
#### A hatalom nem egy jelvény vagy egy pisztoly. A hatalom az a hazugság: minduntalan hazudni, míg lassan az egész világ behódol neked. #### Eladó cuccok: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mpierre/index.html #### https://youtu.be/CRaOpLyIDpk
-
mikromanus
veterán
válasz mpierre #24734 üzenetére
Nagyon pöpec ám a Quasimodo-monk. Mondjuk kicsit rá kellett gyúrni nekem a stabil harangozáshoz a regenre, de így simán aprít. Mp7-ig teszteltem. Afelett már nem olyan jó a 132k DPS. 175-180K-ig simán felvihető, azzal meg elég jól tartható az MP10 is szerintem. Amíg van harang a terepen, addig nem nagyon scapják le. 360k resistek mellett picit azért ez tényleg aggályos.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Rankerz
senior tag
válasz mikromanus #24732 üzenetére
"Az számít mennyi sebzést tudsz leadni, nem az, hogy mekkora az ePenised." Épp ezért papír DPS a DH te magad válaszoltad meg lol
Milyen mp-n van neked tele erőforrásod?
Mondjuk mindegy, majd Beni megmondja hogy ki miért és miben téved remélem
-
mikromanus
veterán
válasz Rankerz #24736 üzenetére
Ha igazam van, akkor se bíznék Beni támogatásában ezúttal. Bár akkor erős lenne a konfliktus benne, mert ugye egyetérteni velem eretnekség, a kedvenc kasztját meg gyengének mondani megint nem tűnik járható útnak. No, erre kiváncsi leszek. Lehet ma nem ér rá írogatni...
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Thrawn
félisten
válasz Rankerz #24721 üzenetére
Magas MP-n papír a DH. Ennyi.
P100 DH után mondom ezt. A tárgyak java része most a P53 monkon van, azzal játszom. Ég és föld a különbség.Facetankolni a DH is tudott MP6 környékéig, afelett garantáltan elfogy vagy a Hatred vagy a Discipline és ott vége a dalnak. Muszáj elmozogni, aközben meg nehéz DPS-t osztani. Nem lehetetlen mondjuk, mert a CM-wizzek is megoldják ha kell egérmakró nélkül a dolgukat.
Barbárnál amióta buffolták a Rend-et, első számú életbentartó skill lett szerintem.
Monknál pl a kis tornádók is töltenek vissza életet.
Wizznél nem sokat mozog az ellen ha jön a fagy, elég a loh.
WD választhat, hogy LS vagy loh, mindkettővel megoldja.
Például.DHnál 3% LS ami fegyverből beszerezhető ha DPS-t is akarsz, a két egykezes nem opció (szerintem). A 3% édeskevés. Marad a Shadow Power - Gloom (+15% LS), azt viszont fent kéne tudni tartani valahogy. 30 Discipline van alapból, 14-be kerül a SP ami 5 mp-ig tart. Mennyi is a Discipline regen? 1 db per szekundum. Tehát 10 másodpercen belül el kell lőni kettőt, a harmadikat már csak 2 sec kihagyás után lehet. Ekkor elfogyott a manna (17 sec után) és ha itt még a tömegben vagy, akkor nem jutsz ki élve. Sokszor elég az a 2 sec kihagyás is ahhoz, hogy elfeküdjön a kari. Az innen-onnan összeszedett plusz Discipline pl Nightstalker, Vengeance érzésre nem ad annyi pluszt, hogy elég legyen. Előbbinél a gearezést el kell tolni igencsak critch felé, ami a DPS-re végső soron nem lesz jó hatással (hacsak nem csilliárdos valaki), utóbbinál meg egyfeszt HG-kat kellene összekapkodni DPS-kiosztás helyett...
Volna miért hozzányúlni a DH-hoz, eddig szinte csak nerfeltek rajta. Egyszer véletlenül buffolták (ToC) de az is csak egy patchet élt meg. Jó lenne visszakapni a régi Natalya's szettbónuszt (soha nem fog megtörténni, mert kétféle legacy is lenne már belőle). A régivel sajnos örök életedre papír maradsz. Tekerhetnének a Shadow Poweren is, tartson mittomén' 8 másodpercig, de LS csak 9 maradjon meg a 15%-ból.
[ Szerkesztve ]
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
mikromanus
veterán
válasz Rankerz #24736 üzenetére
Nekem energetikai buildem van minden karakteren mostanában. Mondjuk a barbi picit pazarlóan kezeli az indulatait, de a monk, DH, WD és wizard épp a fejlesztett energiakezelő rendszert teszteli épp. DH picit kevésbé érzi a témát, de annak meg van pár "szivemcsücske" skillje és nem olyan vészes az energiaigénye.
(#24739) Thrawn
Én tank DH-t vittem sokáig. Lassú, mint az állat, de elég nehezen kenték el a száját MP10-en is. Mostanában picit el van hanyagolva, de a skillezés maradt, a tank cuccok meg le lettek cserélve "normálisabb" itemekre. DH-ban kevesebb a meggyőző build/skill kombó nekem. A "rapidfire experiment" csúfos kudarcot vallott, de az aknamunka mindig jól ment.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Thrawn
félisten
válasz mikromanus #24740 üzenetére
Lassú -> nem hatékony -> kuka.
Rapid Fire-t használó DH-val találkoztam MP8 publicon, High Velocity rúnával tolta, egész használhatónak tűnt. Amíg el nem fogyott az "energetika" (Hatred)...
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Cyberbeni
addikt
DH nem annyira rossz, viszont a többiek tényleg tudnak tudnak lenni, bár jó macis vagy zombi kutyás WD-vel még nem találkoztam überezés közben (MP10).
Túléléssel kb semmi gondja nincs a DH-nak, csak az, hogy elég sok védelem kell, hogy ne haljon egy ütésre, de egyébként a legjobb védelmi dolgai vannak, vagy legalábbis versenyképes a többi kasztéval.
Egyik legnehezebb a resource management a DH-nál, egy tűrhető szintre fel lehet hozni, de barbárhoz meg wizardhoz nem közelíthető, de még egy jobb macis WD-t is csak a legőrültebb builddel lehet megközelíteni.
MP0-2 farmolós build (még xp buffolás előttről): [link]
megfelelő max discipline, pickup radius, meg cluster arrow cost reduction quiverre nem árt (esetleg 4 set nat is jó)
MP3-8 farmolós build: [link]
ide már elég egy kicsit kevesebb max discipline meg pickup radius is, de a több mindig jobb, plusz spike trap és elemental arrow bonus nagyon hasznos, 4 set nat esetleg nagyon alacsony fear mellett, de nem próbáltam, szóval lehet az is cumi.
MP10 cm wiz nélküli überezős build (ha van, akkor inkább spray of teeth, hogy azonnal tudd tölteni az életet, ha baj van): [link]
esetleg ha kevés a védelem akkor marked for death helyett guardian sentry, de akkor dps csökken a csapatnak is, nem csak a DH-nak
MP10 2 cm wizzel (ha sk elszabadul, akkor para van egyébként, mert se a cluster arrow, se a grenade nem jó mozgó célpont ellen, és nem lesz mivel életet tölteni, amikor pörög, de másik kettőre ez több dps, viszont ha nem totál mozdulatlan a célpont, akkor fekvés van, meg 0 dps): [link]utolsó kettőhöz nem árt akkora attack speed, hogy disciplineből ne fogyj ki (főleg mert az utolsó hatred töltésre is használja a SP-t, szóval ott folyamatosan megy), de az első kettőhöz csak annyi kell, amit más stat vesztése nélkül lehet szerezni (pickupos mempo ennek ellenére az egyik legjobb, mert az criten kívül kb mindent ad, ami kell, ez persze csak akkor, ha nincs pénz crites mempora)
egyébként vállas a legkönnyebb pickup radiushoz, de mellé nem árt még 1 cucc, ha valaki nem akar sokat figyelni a health globeok felvételére, persze azt túl sok stat bukása nélkülfegyvernek mindenképp 2 kezes crossbow, mert:
7.5 hatred/sec, 3 hatred/attack, 3 aps: 4 másodperc alatt 2 spike trap és 10 hatred generáló támadás, a támadások 16,7%-a spike trap
7.5 hatred/sec, 3 hatred/attack, 1.625 aps: 8 másodperc alatt 3 spike trap és 10 hatred generáló támadás, a támadások 23,1%-a spike trap
bármi más értékkel számolva mindig a lassabb fog arányában több spike trapet lerakni, amíg 0-nál nagyobb a hatred regen (esetleg hatred on hittel is lehet számolni, de ott már számolni kell a proc ratettel is, mindenesetre az nem befolyásolja, hogy melyik a jobb, csak azt, hogy mennyivel)
ugyanakkora dps-el meg ugye az a jó, ha a támadások többsége spike trap, mert az 3*275%-ot sebez 30 hatredért. (esetleg sok bónusszal cluster bombs is jó, de csak csapatban)passzívnak azért kell a spike trapes, mert vengeance mellett 5-öt lehet lerakni kapásból, és abból általában meg is hal a pakk, vagy magas MP-n is 4-et le lehet rakni, és még egyet, mielőtt az első lejár.
kísérletezgetni természetesen lehet bármivel (stunolós cluster arrow stunolós gránátokkal, vagy nagy attack speedű permastun DH), de mivel a karakter lényege pont a magas sebzés, és túlélés, amíg az ellenfelek élnek, ezért nem nagyon van jobb arra a feladatokra, amiket leírtam. (strafe DH esetleg kicsit jobb alacsony MP-n, de ott mostmár kb senki nem szokott játszani, meg mikromanusnak úgyse tetszik, mert ő nem szereti a függőleges tengely mentén pörgő dolgokat, csak a vízszintes tengely mentén pörgőket )
egyébként nem olvastam el mindent, amit írtatok, szóval ha valami kimaradt, akkor nyugodtan szóljatok privátban, és bocs hogy ez is kicsit tl;dr lett
[ Szerkesztve ]
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Thrawn #24739 üzenetére
egyébként a vicc az, hogy kb egy hete húztam a második barbárom. lvl30 körül nightmare ponyn (khm lvl50-53 körüliek a pónik ott?). volt baj, de végül addig játszottam a skillekkel, amíg már bírta. a totális meglepetés nekem az volt, hogy van egy csomó skill, és vannak értelmes alternatívák.
kifejtve: ott az elemental arrow, van egy hasznos rúnája, esetleg még az ice lehet jó tényleg nagy tömegben, de arra a sima lightning ball is jó. nether pár patch óta nagyon nerfelce.
ott a spike trap, vagy három csapda egyszerre, vagy echoing.
az arrownál van három skill, de alapvetően úgyis a spraying / devouring marad. esetleg ott a granades amíg nem mobilak az ellenfelek, vagy a bola shot/thunderrel ha stun is kéne.
strafe nem skálázódik.
barbárt kb a tanktól a papír dpsig mindenre fel lehet szerelni, akár gearcsere nélkül is.
kieg: egyébként night stalker mellé a chc nem kontraproduktív dps szempontjából, csak akkor a kezdetektől számolni kell, hogy elsődlegesen CHC kell mindenre és abból lesz a dam.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Cyberbeni
addikt
válasz Gyuri27 #24746 üzenetére
alacsony resistekkel még 6% sem elég reflectesek ellen (mármint távolsági karakterrel)
szerintem dodgeot simán sebzéscsökkentéssé konvertálhatnák reflect damage ellen, meg offhand esetén duplázhatnák a fegyverből jövő ls-t (meg mondjuk az sem ártana, ha DH-nak nem 1 socketről kellene lemondania az ls-ért, ha végtelen pénze van (egyébként meg kevesebb a különbség, ha hasonló árúakat hasonlít valaki), én szívesen mennék shadow power nélkül is.
persze lehet csak bennem él az a tévhit, hogy blizzard nem akar musthave skilleket, meg minél nagyobb változatosságot akar@proci: a jeges az csak ilyen 4-5 ellenfelet sebez. egyébként meg trash mobok ellen csak azért jó ele arrow, mert spike trapre 1.2s-et kell várni, egyébként meg rosszabb, mint acid cloud WD-nek.
-
Gyuri27
félisten
válasz Cyberbeni #24747 üzenetére
A nagy változatosságot behatárolja a chc-chd duó. Hiszen ezek mind felett. Itt meg is ette a fene az egészet.
Wd-nél van 3 build oszt csók. Wizznél 2. Monknál talán nem ennyire rossz a helyzet. Bár ott is van 2-3 főbb csapás irány.
Akárhonnan nézed uniform az egész. Wd-nél zuni cuccok, mana knife és helló.
Wizznél némi zuni meg chant és ennyi.
Monknál némi inna meg nati. Mindenki ugyan úgy néz ki, ugyanazt hordja.
Nekem ez a bajom.Az se jó, hogy sebzést csak úgy tudsz növelni, hogy mindenen a mindenható chc-chd-as maxos és mindenen van amin lehet. Ugyanis ezen cuccok ára elég csillagászati.
Ezért örültem az új legendaryk beharangozásának. Persze ezek most nem lesznek.
A craft meg vicc. Eleve az 5 tulajdonság kevés az archon cuccokon (ha már acc bound legyen rajta 6 netán 7, meg set bónusz). Meg ugye ezekkel bukod a legendaryk egyedi értékes statjait és/vagy a set bónuszt. Illetve drága. Ahhoz mindenképp, hogy 100 itemből pl egy középsz.r nincs. Az meg goldból is 5 misi (+ ami kell hozzá) és ez csak egy archon. Hol van még a többi slot.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Cyberbeni #24747 üzenetére
meg mondjuk az sem ártana, ha DH-nak nem 1 socketről kellene lemondania az ls-ért, ha végtelen pénze van
lemondhat a másik random statról is, csak akkor max 1130 körüli lesz a fegyver base damja. shadow powert egyébként tényleg jó lenne kirakni végre.apropó: másik probléma a trappal, hogy reflect hat rá, life steal meg nem, szóval reflectesek ellen normál mennyiségű resisttel megint esélytelen.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Ifju
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest