Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
killerjohn
addikt
-
killerjohn
addikt
1.0.7 PTR nektek megy? Letöltés után 1.0.5-öt mond, meg hogy van új patch, de cs*szik letölteni...
-
killerjohn
addikt
válasz LLKobe #15686 üzenetére
Public Test Realm, ott lehet tesztelni az 1.0.7-et amíg nem jön ki. Saját telepítője van a PTR-nek. Amikor oda loginolsz, akkor a meglévő accountodtól a karaktert és felszerelést lemásolják, és azzal tolhatod. Amikor a PTR-nek vége akkor meg törlik (vagy nem, de a lényeg, hogy az éles accountodra nincs hatással amit a PTR-ben csinálsz)
-
killerjohn
addikt
válasz Wolverine #16458 üzenetére
csak hogy tisztázzuk: a tárgyak nem a kliensben kelettkeznek (sőt, nem is gondolnátok, hogy milyen dúrván vékonykliens a D3 ami a gépeteken fut), hanem a szerveren. Ott sorsol a rendszer egy egyszerű signed integer számot, amit úgy hívnak hogy SEED, majd ebből inicializál egy random generátort, és az aktuális disztibúciós tábla alapján ez a random generátor "sorsolja" az itemeken a rollokat. A kliens nem kéri, és nem kérheti a szervert, hogy hozzon létre egy itemet, sőt a kliensedben még csak annyi információ sincs, hogy te mennyit sebzel egy szörnyre. Annyi van hogy castolsz valamit, és minden, az utolsó szögig, a sebzésektől a DOT-okon keresztül minden a szerveren számítódik. Amikor egy mob meghal, a szerver eldönti, hogy lesz-e drop, és ha igen, akkor jönnek a SEED számok és az item generálás. Mégegyszer: nincsen mód arra hogy a kliens item generálást kérjen. Arról sincs szó, hogy "ott van az, de titkosított", hanem egyszerűen nincs ilyen a protokollban. Annyira vékony a D3 kliens hogy 99%-ban kizárólag megjelenítést végez, és a kamerán illetve castolásokon/egyéb user-kezdeményezett műveleteken kívül semmilyen információ nem megy a szerver felé, onnan pedig blokkokban acd, actor és UI element listák jönnek lefelé, ráadásul azok is csak a karaktered közvetlen környezetéből. NINCSEN DUPE. A sok kiskölyök rage-elhet, de hála az égnek akkor sincs dupe
Hozzáteszem, hogy több SEED számból lehetséges ugyanazt az itemet "kikeverni", viszont egy disztribúciós tábla alapján egy SEED számból mindig ugyanaz az item lesz, innen tudja a Blizzard, hogy a szerveren mely itemek a dupe-ok. Tenni nem tesz semmit, mondjuk Ázsiában a rollback után ha jól tudom már account bound lesz minden. Ezt bevezethetnék mindenhol, és akkor egy csapásra megoldódna a probléma, remélhetőleg minél hamarabb. Nem mintha olyan nagy reccs lenne az economynak az a pár barom aki hetente rollback dupeol 200M értékben egy mempo-t...
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz Sárpac #16464 üzenetére
tehát van 2 egyforma dash legacy. Rollback dupe. Csak a kérdést nem értem. Ilyet te is tudsz csinálni... remélhetőleg már csak egy darabig, de akkor meg azért megy majd a cryfest, mert acc-bound lesz minden a rollback után. De legalább megoldás. Azt meg ugye te sem gondolod komolyan, hogy valakik konkrétan a Blizzard AH szerver és game szerver (megjegyzem ezekből több van) közötti kapcsolatot hekkeli Csak mert akkor ritka nagy hülye szegénykém, hogy 120M-es gatyákat dupe-ol valami értelmes helyett... és még az item nevét is megtartja Amit leírtam, leírtam, nincsen dupe, csak rollback-el. Nem is lehet, technikailag lehetetlen, a Blizzard HQ-n belül van a Nagy Item Generator Entitás (irony), és ő senkivel sem beszél csak a game szerverekkel. Ha meg valaki feltöri a game szervereket, és oda bejut, akkor neki rohadtul nem kellene dupe-olnia, hanem tudna létrehozni bármilyen itemet, és nem azon nyámnyogna az Internet D3 fórumainak a fele...
-
killerjohn
addikt
Én tudok ilyen videót csinálni, sőt olyat is hogy ha eldobok egy itemet akkor szivecske formában 140 db esik belőle a földre, és a minimap pingek ritmikusan hullámzanak (de tényleg). Ráadásul én meg tudom csinálni úgy, hogy ne 360p legyen a felvétel Sajnos (?) ettől még az itemek nem fognak a szerveren megjelenni, hanem eltűnnek. Megjegyzem az itemek földre dobásakor az adott item MEGSZŰNIK a kliensedben, lejátsza az animációt és amikor leesett a földre akkor a kliens egy teljesen újnak látszó (más ID) itemet kap a szervertől, és azt jeleníti meg. Kb 100 sor kóddal bármilyen itemet beteszek én az inventory-dba, a földre, bárhová, csak eltűnik hamar...
egyébként van ott egy érdekes comment: "I'm not a programmer but i have brain. blue circle surrounds barbarian. it means that in the barbarian stands 1 another" Ha van két karaktered simán tudsz ilyen videót csinálni, a világon semmit sem kell tenned azon kívül hogy az egyik kliens memóriájában a karakter actor "Hidden" attribute-ját 1-re állítod...
Szerintem csak a saját nyugalmadat zavarod ezzel Relax!
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz Sárpac #16536 üzenetére
- noob kérdés, mert nagyon régóta nem craftolok: miből látod hogy craftolt?
- támad téged a fene, csak nem érted, hogy senkit se érdekel, hogy a napi 10.000.000.000.000 arany forgalmú AH-ban 1.500.000.000.000 arany (fee) goldsink mellett 300.000.000 áron tesz fel egy kesztyűt, amit úgyse ad el még 100.000.000-ért se...
- értem én hogy vesszen a cheater, de onnantól hogy AH-zol te is az vagy (meg mindenki más, csak blizzard ráírta hogy ez legit, mert az lőn jó, és neki abból lőn bevétele) ergó a világon semmi kárt nem okoz ez a szerencsétlen neked, azon kívül hogy miattuk fogják bevezetni az accbound restore-t nálunk is...
- továbbra sem látom, hogy miből gondolod, hogy ezeket egy ember teszi fel, illetve hogy nem fogott valaki mondjuk 100 mrd aranyat és vásárolta fel a top tier cuccokat, majd mindent visszatett (tesz) háromszoros áron. Mert ugyebár 100 mrd aranya nem kevés embernek van, és maga a tevékenység a blizzard szerint áldásos és szeretendő... -
killerjohn
addikt
válasz Sirandrish #16605 üzenetére
Ez kész You made my day, sir!
-
killerjohn
addikt
válasz adrian360 #16699 üzenetére
mondjuk azért hogy a Diablo 4-et is megvegye 10M ember, mert ha a széria így megy lefelé, akkor a Diablo 4-ben már a bétákért is fizetni kell, és lesz benne 1 act, egy csuszkával amin 0 és 100 között lehet a nehézséget állítani, és az itemization olyan lesz, hogy megszűnik a vitality, meg a main statok és lesz az itemeken egy nagy fehér DAMAGE felirat 1 és 1000 között
-
killerjohn
addikt
Jól értelmezem hogy a marquise gemek account boundok lesznek, és emiatt:
- a cucc amiben van nem tehető fel AH-ra amíg a gem benne van
- ha kiveszed a cuccból, akkor az viszont ismét eladható AH-ban?
- maga a gem plan nem lesz account bound
? -
killerjohn
addikt
Köszi a választ! (radi8tor1-nak is!)
Azt hiszem akkor betárazok radiant starból
Kíváncsi vagyok hogy 42% cc, 325% cdmg, 3 as és 2800 int mellett vajon mi ad több DPS-t?
- ha kiveszem a chantodo-bol az emeraldot és marquise ruby megy a helyére (+150 base DPS), vagy
- ha 110%-os marquise emeraldra cserélemDe lehet hogy hagyom az őrlődést és megnézem d3up.com-on
szerk: valaki tudna adni linket a mostani 1.0.6-os legjobb DH buildre illetve rá való felszerelésre? Nagyon rég nem toltam DH-val és rámjött hogy levelezek egyet meg felszerelem, csak nem vágom hogy mi kell rá.
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz killerjohn #16860 üzenetére
Valaki erre tud mondani valami? Mármint a DH buildre. Itt ülök AH előtt, de rohadtul nem tudom eldönteni, hogy calamity vagy manticore... Egy jó calamity pár száz M-el többe kerül mint egy hasonló manticore, de ugyebár az előbbi egy "icuri-picurit" gyorsabb fegyó és akkor több a LoH proc meg a többi proc... Legalábbis wizarddal ez lenne a gondolatmenetem
-
killerjohn
addikt
-
killerjohn
addikt
válasz Sárpac #16913 üzenetére
Ja én nem mondtam, hogy ő a craftolód, aki egyébként meggyőződésem szerint nem is 1 ember, de most ebbe ne csússzunk bele mégegyszer Csak hogy ha már ilyen egyszerű egy "diablohungary"-n tolni kifelé a goldot, akkor egy kis craftolás nem árthat Egyébként AH-n eladható a gold mind a mai napig, 0,25-ért...
Olyan meg nincs hogy random dropp, hiszen disztibúciós táblák alapján kerül minden kisorsolásra.
Maga a quality level disztibúció állandó a rendszerben (lásd: [link]), azzal játszanak, hogy melyik roll milyen eséllyel szerepel. Erre meglehetősen jó rálátásom van, kérlek (tudom nehéz ez, vakon hinni) higgyél nekem. A blizzard napi szinten "manipulálja" a rendszert, ők is megmondták (nyílvánosan a battle.net fórumon), hogy az AH-beli kereslet/kínálat statisztikák alapján módosítják a rollok esélyeit, sőt még magát az item-típusok esélyeit is.Néró: tehát én is tehetek fel ilyet, goldot árulva?
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz tatabánya #16927 üzenetére
még az az extra trükk, hogy act1 és act2 esetén az MP0-án nem eshet egy csomó dolog, illetve hogy ezen a két acton az MP0 és MP1 között irdatlan nagy a nehézségben az ugrás, ugyanis az MP1-től felfelé minden monster automatikusan mLvl 63 lesz, és így mindkét act ugyanolyan nehéz lesz mint act 3, csak azzal a különbséggel, hogy ott nagyon alacsony a monster density ÉS rohadtabbak a mobok -> emiatt farmol mindenki act3 MP0/1-en. Kivétel az a pár 10K játékos, aki act10-ön ugyanolyan gyorsan farmol mint mi act0-3-on, mert sebességben neki tök mindegy, viszont kap rohadt sok MF-et és minden dropból 1 bonus itemet.
azt tudd, hogy az MF nem növeli a dropok számát, csak azt, hogy a dropokon belül hogy oszlanak meg a 4, 5 és 6 tulajdonságos rare itemek és legendary-k. Pont az előbb linkeltem: [link] (alsó grafikon a q6 = 4 statos rare, q7 = 5 statos rare, q8 = 6 statos rare, q9 = legendary)
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
Sziasztok!
Kaptam moderátori megerősítést, hogy amennyiben nem sérti itt senkinek sem az érzéseit (nem fogja, mert nem olyan dolog), akkor lehet beszélni a TurboHUD-ról, amit idestova fél éve fejlesztek a D3-hoz, és úgy másfél hónapja (rögtön amikor elérte a béta állapotot) publikussá is tettem itt: [link]
Hamarosan írok hozzá Logout blogot, ott a saját fórum részben majd lesz hozzá magyar nyelvű support. Ha valaki az angol fórumba ír, kérem hogy angolul tegye - nem kell aggódni, én is elég gáz vagyok angolból, de megértek majdnem mindent, a lényeg az, hogy a többi ember is lássa, esetleg válaszoljon arra ha valaki bugot talál.
Természetesen a Logout blog megírásáig itt is szívesen fogadom ha valaki ötletet hoz, felvetése van, vagy társalogni akar a HUD-ról, annak detektálásának mibenlétéről, technológiájáról.
A két legfontosabb dolog, amit ide kiemelnék:
- banolható lesz miatta az account, ugyanis a HUD technológiája sérti a D3 EULA 2.D, datamining-ra vonatkozó pontját
- semmilyen formában nem támogatja a HUD azt hogy a használója más játékosokkal szemben előnyre tegyen szert (például 1.0.7-es PvP pályán egy az egyben lekapcsol). -
killerjohn
addikt
Meglepődnél, mennyien használják és hány magyar szórakozik velem PM-ben az ownedcore-on hogy segítsek neki konfigolni. Jaja, megyek SC2-zni, de az sport, a fejlesztés meg hobby, márpedig család, munka és sport mellé kell valami hobby is
ll-kobe: bizony, nekem is nagy kedvencem
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz Sirandrish #16995 üzenetére
Hát azért ez így elég szerény megfogalmazás, ITT meg tudod nézni nagyjából a funkciók felét. Játszani biztosan nem játszik helyetted ha erre számítottál
sith7: köszönöm, tudod hogy szeretlek SC fórumból, de ha mindenki beírkálja a "köszi nem"-es verziót, mert azt hiszi hogy akkor én most telesírom a párnát, az szerintem spam-gyanús ennyi emberrel számolva /aki itt van a topicban/
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
majd ha meg lesz a Logout blog hozzá, akkor átírom az aláírást - egyébként se azoknak való egy ilyen cucc aki már az URL-től leesik a székről. Még jó hogy nem a blizzhackers-es linket tettem be Én is családos vagyok, de attól még szerethetem az embertársaimat
ON: valaki nézte már PTR-en hogy a Calamity-be a marquise gem a jobb, vagy az ugyanolyan emerald?
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz Sirandrish #17002 üzenetére
rossz videót nézel, az a legelső béta. mondjuk ezt nézd: [link], itt már látszik hogy miket tud. A kockázat meg kockázat akkor is ha piszkosul kicsi, ezt aki vállalja, használja, aki nem, az meg nem. Neked rohadt sok melód van ebben, de van akinek nincs, vagy van több accountja, stb, és ő akarja használni. Btw nem kicsit okoz függőséget a használata
szerk:
mcwolf79: "arra hogy bukd az accountodat", csak mielőtt más írná ide[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz Dadan01 #17016 üzenetére
Felhasználói kérés volt, mint gyakorlatilag minden fejlesztés a felületen. Természetesen kikapcsolható színezhető, méretezhető minden, még a betűtípusok is. Kifizetődő? Neked kifizetődő hogy a Diablo 3-ban itemeket keresgélsz? Na ugye, nem kell hogy minden kifizetődő legyen az életben, elég ha leköt és élvezed. A ban témára térjünk vissza 5 év múlva Örülök hogy tetszik pár fícsőr! Ha ötleted van, jöhet
-
killerjohn
addikt
válasz Dadan01 #17022 üzenetére
ott kezdődik, hogy a maphack írja a memóriát, innentől pedig olyan mintha az almát hasonlítanád a körömreszelőhöz Aki meg leírta neked, hogy a maphack über biztonságos, azt gyorsan keresd meg és vágd pofán... A TurboHUD-ot nem kell hogy a Blizzard 'észrevegye', mert még decemberben elküldtem nekik a linket az email címemmel és a Battle.Net accountommal együtt, amit kivételesen nem killerjohn-nak hívnak - így nem kell keresgélniük, van szegényeknek dolguk elég.
Agro: mi az az auto pickup? A droppokat a HUD csak megjelöli, nem veszi fel helyetted. Blizzardnak írjál nyugodtan
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
nem vágom a windforce-okat, ez jó?
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
archont néztétek már PTR-en? naggggyon dúrva...
gyakorlatilag megállás nélkül megy az archon tele, szinte szünet nélkül (most már csökkent az archon skillek cd-it a critical mass), ráadásul blur helyett átváltottam temporal flux-ra, ami kb 0-ra csökkenti a mobok számát aminek van esélye "trükk" (pl teleport) nélkül a közelembe jutni állat! -
killerjohn
addikt
válasz Sirandrish #17126 üzenetére
az archon és az energy twister is arcane alapú. namármost a temporal fluxot buffolták "pöttyet", 60%-ot lassít 3 mp-ig amit eltalálsz. Kicsit vicces
Másik: eddig a critical mass nem csökkentette az archon skillek (teleport, slow time) cooldownjait. Mostantól csökkenti. Ergó nem 10 mp archonnal a telék közötti idő, hanem általában 4-5
-
killerjohn
addikt
válasz Vismajor01 #17135 üzenetére
én hetente legalább egyszer megpróbálok scramble-el menni, de egyszerűen értelmetlen.
ahol hatékonyan lehet farmolni (MP0, max 1), ott egyszerűen nem ütnek meg archonban. Hiszen definíció szerint pont az a hatékony farmolás ahol 1 hitelsz mindent, és ezen felül legyél minél gyorsabb az üresjáratokban. Namármost ha 1 hitelek, akkor nem tudok üresjáratban gyorsabb lenni scramble-el, mint anélkül, mivel nem ütnek meg... akkor már inkább marad a shocking spectszerk: egyébként az ég világon sehol nem látom jelét annak, hogy a scramble-t módosítanák az 1.0.7-ben, tudnál adni egy linket?
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz Vismajor01 #17142 üzenetére
a shocking aspect nagyon szépen critel, meg leszedi a távoli kis vackokat, én ezért szeretem
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung S22 256GB garanciális újszerű állapotban eladó!!
- Microsoft Surface Slim Pen 2 és töltő eladó !
- Ubiquti Nanobeam M5 2DB irányított antenna
- A++ kategória! DELL P2418HZm - 24" IPS / 1920x1080 / MATT / pivot / win hello face // GARANCIA +SZLA
- +monitor+ i5 4570 /8-12-16GB DDR3 / 240GB SSD /takarítva, telepítve / Lenovo M73
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest