Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#53401) Gézengúz


Gézengúz
addikt

Ha már ennyire üzemanyag a téma, akkor az megvan, hogy...

[link]
Olcsóbból 8, drágábból 16Ft azonnali kedvezmény, per liter.

(#53402) KAMELOT válasza Gézengúz (#53401) üzenetére


KAMELOT
titán

Ja ez meg a másik. Kedvezmény kártya!

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#53403) Chris0321 válasza Gézengúz (#53401) üzenetére


Chris0321
addikt

Ez milyen kártya? Azon kívül, hogy kedvezményt ad van valami más is?

(#53404) Gézengúz válasza Chris0321 (#53403) üzenetére


Gézengúz
addikt

Én csak erre használom, teljesen ingyenes.

(#53405) szimi57 válasza Chris0321 (#53399) üzenetére


szimi57
őstag

Természetesen megoldható, de önkéntesen nem minden forgalmazó (főleg a drágábbak) venne ebben részt. Törvénnyel lehetne kötelezővé tenni, az informatikai háttér adott. Ilyen alapon a krumpli, stb árat is nyomon lehetne követni.

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#53406) CharlieDrop válasza Gézengúz (#53404) üzenetére


CharlieDrop
veterán

persze, ingyen hozzádvágnak kedvességből literenként 16 Ft-t, aha :D

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#53407) molnarpeter válasza CharlieDrop (#53406) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Részesedés, illetve jutalék. Vagy ha úgy nézzük, X kedvezményből ennyit engednek át, aztán jut is, marad is.

(#53408) Gézengúz válasza CharlieDrop (#53406) üzenetére


Gézengúz
addikt

Évek óta használom. Azért mert te nem tudsz róla, nem kell a másikat hülyének nézni.

(#53409) CharlieDrop válasza Gézengúz (#53408) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Nincs ingyen ebéd. Biztosan fizetsz érte, az nem az én hibám, ha nem tudod mivel ;)

(#53407) molnarpeter
olyan kicsi a marzs, hogy nem éri meg

[ Szerkesztve ]

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#53410) Gézengúz válasza CharlieDrop (#53409) üzenetére


Gézengúz
addikt

Igen nyilván loggolják, hogy mikor, melyik kúton tankolok, szinte majdnem mindig ugyanott. Ebből aztán sok minden kiderül. Az adataimból meg csak annyi volt valós, ami szükséges volt, hogy a posta ki tudja hozni a kártyát.

[ Szerkesztve ]

(#53411) szimi57 válasza Gézengúz (#53410) üzenetére


szimi57
őstag

Üzemanyag esetében ennek az a lényege, hogy a MOL fizet a kártya kibocsájtónak azért, hogy igy plusz vásárlókat tud szerezni. Sokan, akik regisztrálnak nagy valószinüséggel csak a MOL-nál fognak tankolni, és sokan lesznek közöttük akik eddig sosem tankoltak a MOL-nál.

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#53412) Gézengúz válasza szimi57 (#53411) üzenetére


Gézengúz
addikt

Hát én régebben is a MOL-nál tankoltam, Shell-t valahogy a 36 se szerette annyira mint ezt, vagy az OMV-t.

(#53413) szimi57 válasza Gézengúz (#53412) üzenetére


szimi57
őstag

Akkor rajtad nem nyer a MOL, de te igen :)

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#53414) KAMELOT válasza szimi57 (#53411) üzenetére


KAMELOT
titán

Pontosan erről van szó, hogy így a vásárló mindig az adott kúton fog venni üzemanyagot.

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#53415) Chrys_ válasza Gézengúz (#53401) üzenetére


Chrys_
addikt

Én pl. kizárólag Shell-nél tankolok és V-Power Diesel-t. Van egy 120€-s befizetés és ezért minden liter után 2019-ben 19cent, 2020-ban 21 cent kedvezményt kapok 1800 literes éves mennyiségig.

(#53416) KAMELOT válasza Chrys_ (#53415) üzenetére


KAMELOT
titán

Shell V-power diesel tényleg jó. Ford escortom csak úgy repült vele. :)

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#53417) Chrys_


Chrys_
addikt

A héten 51l üzemanyagért fizettem 72€-t 83€ helyett, 1,609€ volt az eredeti literenkénti ár késő délután (más tarifával dolgoznak napközben és estétől, akkor valahogy mindig drágább :) Jobban le lehet húzni a hazafelé vánszorgókat). 2 hetente kb. 50l üzemanyag kell, ki fogom használni azt az 1800 literes keretet :D

(#53418) KAMELOT válasza Chrys_ (#53417) üzenetére


KAMELOT
titán

Hol tankolsz, hogy 1.60€ a prémium diesel?

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#53419) Chrys_


Chrys_
addikt

Német Shell.

(#53420) KAMELOT válasza Chrys_ (#53419) üzenetére


KAMELOT
titán

Az úgy rendben is van!

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#53421) Almos


Almos
aktív tag

Üzemanyagár:
A holtankoljak.hu mellett érdemes esetleg még nézni a waze adatbázisát is, ugyanis azt a felhasználók is tudják/szokták frissíteni, hátha ott vannak frissebb adatok. Viszont az átlag user a sima üzemanyag árát nézi, azt fogja frissíteni, a prémiumot kevesebb eséllyel... Ráadásul ahogy most nézem, csak a prémium dízel szerepel a waze listájában, a prémium benzin nem...
A Forensis kártya működő, valós kedvezmény, mint alkalmazott sem kapok ennél jobb kedvezményt a MOL-nál ;)

(#53422) Chris0321 válasza Almos (#53421) üzenetére


Chris0321
addikt

A Waze-val az a gond, hogy akkor friss ha valaki veszi a fáradtságot és beírja az új árakat. Én is szoktam néha frissíteni de van amikor nem megy a Waze mert ismerős helyen vagyok vagy csak beugrok egy percre ablakmosót venni esetleg a mellékhelyiség miatt.

(#53423) Puma K


Puma K
veterán

Az érdi tecsó parkolóban lévő fényszoró polírosokkkal van tapasztalta valakinek-valakiknek?

Vagy Budapesten esetleg vonzáskörzetében kihez javasolt menni?

[ Szerkesztve ]

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

(#53424) molnarpeter válasza Puma K (#53423) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Elit car cosmetics-hez járok ilyesmi ügyekben, fb-n eléred őket :)

(#53425) Puma K válasza molnarpeter (#53424) üzenetére


Puma K
veterán

Köszi szépen a tippet! :R

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

(#53426) H.Ezredes


H.Ezredes
őstag

N47 Teljes vezérlés csere. Hűtőkazetta / szívósor kitakarítása olajfolyások megszüntetése 🔧⚙️⛓

E90 320D N47 Vezérlés csere és egyéb karbantartások

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#53427) - = Zk = -


- = Zk = -
félisten

szevasztok...
hát, ez hosszú lesz, előre szólok.. :R

amióta az E38 piacon van, álmodom róla... 1994-2001.. de a fészliftes tetszik a legjobban... 99-01.. asszem..
nos, szombat óta van egy a birtokomban... amiért beleugrottam:
- 20+ éves, tehát ennyi pénzért nem a legpatikább van nálam
- német prémium
- augusztusban lejár a vizsga, nem tervezem megújítani...
- 20 éves álmom vált valóra, nem hitegettem magam vele kapcsolatban.. a legrosszabbra készültem.. mégiscsak 20 éves és ismeretlen előélet, eléggé beteg állapot.., olcsó... viszonylag... kivül látszik az állapotán, dehát ez anglia és a tulajdonos ugye...
- olcsó húsnak híg a leve... de ha idén hazaköltözöm, minek vegyek drágán ilyen kocsit?! nézőpont kérdése minden, tudom...

a lényeg..
most nem részletezem, menynire szerete, a kocsit, a hibűi ellenére, holott csak 3 napja van nálam.. :D tisztában voltam vele, hogy lesz vele bajom.. persze amiket eddig észleltem, nem tudom, mennyire zsebbenyúlós... melyik szenzor mit mivel hogy

amit tudok eddig:
- ha ráadom a gyújtást, a fényszóróim elkezdenek villogni párat... amíg fel nem kapcsolom.ennek nem néztem utána még
- két hibakódot is kaptam: (elég gyorsan :DDD ) PO340 ( Camshaft Position Sensor A Circuit Bank 1 or Single Sensor) illetve PO173 (Fuel Trim Bank 2 ).. ezeknek neten olvasva elég sok érdekességeket kaptam.. 2-3 szenzort ki kellene cserélnem... lehet ki is fogom, majd megmondja a szerelőm mennyi az annyi
- ahogy indul a motor, a hűtőventi teker ezerrel... külföldi fórumokon írtak pumpát, hűtővíz vagy levegő szenzort, AC control panelt sokmindent... viszont ahogy észlelem, ha ráadom a klímát, kapcsol, hallom, picit visszafogja a motort...én kizárnám az AC panelt.. ( igaz, nem volt benne a biztosítékja, tettem bele. változatlan )a hidegségét nem néztem még..
- olaj... hát, ahogy bekukucskáltam alul-felül, olajos a blokk rendesen...gondolom tömítéscserések... ezt is megmondja majd a szerelőm...

videókban, neten hallom van vmi speckó csatlakozója, ahol szinte minden diagnosztizálható. kerek, olyan min a 300V-os csatlakozók voltak anno.. már ha ez mond így valamit ... :B ezt megftaláltam, nem messze a motortól, motortérben.. kérdem én, ez mire is jó pontosan?!

meg ha pár hasznos válasszal segítenétek a fenti felsorolásomban, megköszönném :R

és Őkelme...
szerk. a lényeg, tudtam, hogy kihagyom :W
2000 728i... (hivatalosan 99-es, de 2000-ben kapott rendszámot...)

[ Szerkesztve ]

" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra

(#53428) KAMELOT válasza - = Zk = - (#53427) üzenetére


KAMELOT
titán

Kép alapján szép. Ha augusztusban lejár a vizsga és nem újítod meg akkor minek vetted?

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#53429) - = Zk = - válasza KAMELOT (#53428) üzenetére


- = Zk = -
félisten

mert nagy álmom volt, hogy lesz egy ilyenem...
és én innen idén hazamegyek, nem viszem haza. otthon sem akarok ilyet venni már... elmondhatom, igen, volt ilyenem is... ha 1 napra, ha fél évre, de volt...

[ Szerkesztve ]

" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra

(#53430) szimi57 válasza H.Ezredes (#53426) üzenetére


szimi57
őstag

A láncvezetők között minőségben lehet valami különbség?

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#53431) szimi57 válasza - = Zk = - (#53427) üzenetére


szimi57
őstag

Idővel eladó lesz?

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#53432) KAMELOT válasza - = Zk = - (#53429) üzenetére


KAMELOT
titán

Nekem is álmom volt, hogy veszek egy e65 v8 azóta megvan és nem is fogom eladni. Sajnos jobb autót (komplexen értem ) nem találtam.

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#53433) FIREBLADE78 válasza - = Zk = - (#53427) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Egy fillért nem költenék rá,ha nem fogod használni.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#53434) KAMELOT válasza FIREBLADE78 (#53433) üzenetére


KAMELOT
titán

Én is pont ezen csodálkozom, megveszi, lejár a műszaki és még haza is jön angolból. Erre így költeni nincs értelme.

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#53435) FIREBLADE78 válasza KAMELOT (#53434) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Ha van vkinek annyi pénze,hogy kidobjon 1-2 millát pár nap, pár hét használatra az irigylésreméltó :D Inkább ebből a pénzből bérelnék egy hétre egy ferrárit ;]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#53436) aero. válasza FIREBLADE78 (#53435) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

2 millióért 2010-es E65-öt kapsz Angliában, 150e km körül. Egy ilyen, leharcolt e38 kb. 4-500 ezer körül van.

(#53437) FIREBLADE78 válasza aero. (#53436) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Utólag gondoltam,hogy sok lesz. Na mindegy is. 5 kilóért fasza kocsit kapsz egy hétre. És azt legalább élvezed is. Nem szopóroller,hogy beindul e,most ezt ír ki stb.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#53438) aero. válasza FIREBLADE78 (#53437) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Gyanítom a jutányosabb árúak közül került ki. A munkadíjak mellett (50-60 font/óra) sokat nem érdemes beleölni. Az alkatrész olcsóbb, mint otthon, de a diagnosztika, találgatás sok szopást elvehet.

(#53439) whitezo88


whitezo88
nagyúr

Valto kerdes: mi a kulonbseg a “sima” elektronikus elovalasztokaru (Ami lci e60ban is van) es a nemelyik autoban lathato hasonlo, de nem a kicsit megcsavart karu valto kozt? Ami ez [kép]

(#53440) aero. válasza whitezo88 (#53439) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Valószínűleg semmi (?)
Alig találni képet ilyenről, valami átmeneti dizájn lehetett, tippre.

(#53441) - = Zk = - válasza FIREBLADE78 (#53433) üzenetére


- = Zk = -
félisten

az alap dolgokat megcsináltatom rajta, de amíg vizsga van rajta, addig használom... majd elmondhatom unokámnak, ilyenem is volt :C
majd a lengyel autószerelő nekiesik, ahogy a M?ndeonak is anno és kiderül mit mond...

(#53435) FIREBLADE78
1-2 millát, hova? mire?!... a kocsi volt kb 385e FT :))

(#53431) szimi57
augusztus után tuti... de vedd figyelembe, Angliában van a kocsi..

(#53436) aero.
bingoo! :R igaz, "csak" 93k mérföld van benne... de a mondeoban van 117k.... pedig az 2005-ös ugye... a 2000es Accordomat is 65ezerrel vettem 4-5 éve kb:))

[ Szerkesztve ]

" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra

(#53442) molnarpeter válasza aero. (#53440) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Én retrofit szettet láttam, hogy a 6 gangos váltókar helyére fel lehessen tenni a 8HP kart.

(#53443) FIREBLADE78 válasza - = Zk = - (#53441) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

az nem tétel

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#53444) BeZol válasza whitezo88 (#53439) üzenetére


BeZol
őstag

A képen sportautomata 6fokozatú váltó van, ami kormányról is működik. Ezek azok, amik felprogramozva sport módban úgy tudnak váltani, mint a zf8 fokozatúak.
Ami hasonlóan néz ki, de enyhén csavart, az a sima 6fokozatú, az nem tud olyan gyorsan váltani, DE gyorsabb mint a facelift előtti 6fokozatúak.
És van, aki retrofitel ilyen kinézetű váltókart a régebbi típusba, na az kamu, mint ahogy talán azt is szokták, hogy kap kormányváltót és talán ilyen sportautomata váltókart is a kocsi, de fizikailag még a sima 6fokozat van alatta, nem a sportautomata, ezért fontos a VIN alapján az ellenőrzés.
Szóval a linkelt kép az sportautomata 6fokozatú váltó, ami olyan gyors tud lenni mint a zf8fokozatúak. Én ilyet terveznék majd e61 lci 35d/50i esetén, de ha nem találok normálisan felszereltet, akkor lehet f11 35d lesz, szigorúan a 299 lóerős változattal (ami még nem xdrive-os), viszont azok meg már zf8fokozatúak, de majd vmikor tavasszal kiforrja magát a dolog.

(#53445) aero. válasza molnarpeter (#53442) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Az aliexpress tele van vele, nagyon bénácska, e39-hez is árulják.

(#53446) whitezo88 válasza aero. (#53445) üzenetére


whitezo88
nagyúr

Ezt egy magyar hirdetesben is lattam nemreg, hanyinger ahogy kinez...

(#53447) H.Ezredes válasza BeZol (#53444) üzenetére


H.Ezredes
őstag

+ annyi csak,hogy ezek már mind LCI-be vannak és nem azonosak a PRE LCI-vel. Ugye ott GEN1 6HP van az LCI-be meg GEN2 . Váltóban lényeges változtatások vannak inkább a 8HP-hoz áll közelebb a sima kar:

alt="" title=""

és a sport kar
alt="" title=""

LCI-be a váltó ugyan az de ha sportautómatával vásároltad akkor kapott egy sport gombot más a váltó szoftver és a kormány mögött is ott vannak a váltó fülek. Sport módban GEN1 8HP szinten vált. Sport módban olyan ~200ms a váltás ami elég korrekt eredmény főleg 2007-ben szériagyártásban nem M-es autóként.

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#53448) cseppelcs


cseppelcs
csendes tag

Üdv Mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni. Van egy hibajelenség és nem találjuk rá a megoldást. Adott egy BMW F30 LCI 330D. M sport (kék) fék van rajta ami megálláskor éktelenül sikít. Többnyire akkor ad ki ilyen hangot amikor 20 km/h alatti sebességről megállok. Amikor először elindulok az autóval akkor olyan 3-4 fékezésig semmi és után 1-2 fékezés múlva nagyon sikít. Ha elkezdem tiporni a féket akkor nem jelentkezik a hiba. Tehát van olyan kicsi tartomány amikor még nem ad ki hangot és van olyan tartomány amikor már nem ad ki hangot, de a napi használat nem ebbe a tartományba esik sajnos. Mi elölről halljuk a hangot.

Amit eddig próbáltunk:
1, Az előző tulaj gyári tárcsával és betéttel kezdte a próbát. Elmondása szerint ezzel is csinálta.
2, Amikor eljött a csere akkor nem gyárit hanem ATE tárcsát és betétet rakott fel. Ezzel is ugyan úgy jelentkezett a probléma. Ezzel a szettel vettem meg az autót.
3, Megpróbáltuk a betét élét leszedni az ATE-nál.
4, Vettünk gyári betétet az ATE tárcsához.
5, Megpróbáltuk a betét élét leszedni a gyárinál.
6, Fel lettek szabályozva az első tárcsák.
7, Vettük féknyikorgás elleni Liqui Moly pasztát és a betét megfelelő részére rákentük.

Most pénteken egy harmadik garnitúra fékbetétet fogunk kipróbálni de addig is ha valakinél volt ilyen hiba és megoldotta akkor szívesen veszem a javaslatot.

Köszönöm.

Bye

(#53449) Chrys_


Chrys_
addikt

Ehhez hasonló kormány van az autómban váltófülek nélkül, a többi kezelőszerv rajta ugyanaz, nem M-verzió, de fűtött.
Egy ilyen csere csak plug and play, esetleg programozás kell hozzá, vagy az extra váltó miatt kiegészítő kábelezés is szükséges?

(#53450) BeZol válasza cseppelcs (#53448) üzenetére


BeZol
őstag

Nálam (E93 330D) a fékkopásjelző volt a ludas anno, azóta ki van húzva és oda van kötözve.
Így értelem szerűen folyamatosan nézni kell egy idő után, vajon mennyi fék van, mert nem jelez a rendszer, kérdés h F30-asoknál ez megoldható-e, és h ugyanez okozza-e.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.