Hirdetés
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Itt az új LOGOUT!
- Készíts képet az igazi nevedből!
- 2024 őszi fórum peca
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2454 üzenetére
Az bizony nagyon szép teljesítmény. Nem tom más auto fel tudna -e ilyet mutatni.
Mondjuk itt megjegyezném, hogy apa első komoly autoja egy 90 -es Ford Sierra volt, 2.0 -ás mocival. Akkoriban ez nagyon jó autonak számított, ez volt az első szélcsatornában tervezett modell a piacon.
Na, abba az autoba nem egész 7 év alatt 624.000 km -et rakott bele(16.000km -el vette Németországban), ami elég brutálisan hangzik. Nagyon jó kis auto volt, én is imádtam kisgyerekként benne ülni. Olyat, hogy olajutántöltés, nem hallott 500.000 km -ig, utánna már azért kellett az is, de csak minimális. Mindig rendben volt vele minden, természetesen folyamatosan szervizelve volt, méghozzá márkaszervizben.
A motorral soha nem volt semmi baj, egyszer se állt meg, soha nem hagyott cserben minket. Emléxem még ezen tanultam vezetni. Rohadni nem rohadt, mert karban volt az is tartva. Sajnos az elektronika a végén már nem bírta tovább, ami volt benne, szépen lassan minden elromlott. Központi zár rengeteget volt cserélve, és a kábelezések is elöregedtek sajna, nem lehetett már megmenteni. A motort kivéve már majdnemhogy szétesett az auto. Utolsó utunk a bontóba vezetett vele, emléxem az M7 -esen mentünk, még utoljára kicsit meg lett kergetve. És még akkor is vitte a 200 -at, míg fénykorában 210 -et.
Akkoriban még tudtak autokat gyártani, mára sajna ilyet már nem igen lehet megcsinálni egy autoval se.Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen